Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Ieskau "custom firmware" Volvo 850 2.5 TDI ECU 0281001430 | Performance tuningas | 17 | 2012-08-17, 15:56 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo & Saab Tuning / Styling | Performance tuningas
Kas naršo čia? 1 svečiai
Custom FMIC
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-07-23, 21:15
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Sveiki bendraminčiai. Atėjo dar vienas svarbus momentas: reikia pasikeisti priekinį intercooler'į (dar kitaip - tarpinį oro aušintuvą). Kadangi visi puikiai žinome, kad gamykliniai nėra tikę, tai noriu keisti į tokį, kuris tarnaus ir apie kurį nereikės sukti galvos. Idealiausias pagal atitikimą, bet ne kainą yra do88.se gaminys:
https://www.do88.....html Bet už tiek € tikrai galima pasidaryti ne prasčiau ir ne mažiau efektyvų variantą. Tad... Kas turi minčių, patarimų, patirties? Laukiu P.s. esu nusižiūrėjęs TurboWorks variantą: http://shop.autom....html ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-07-24, 22:55
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Pradėjau dialogą su http://fmic.eu/ dėl intercooler'io bei įvairių žarnų, jungčių nuolaidos, mainais už reklamą. Pažiūrėsim kas iš to išplauks
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-07-28, 21:10
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Dialogas neįvyko. Tad teks tiesiog užsakinėti ir konstruotis. Pagal mano paskaičiavimus ne taip jau viskas sudėtinga ir grubiai gaunasi šiek tiek virš 200€. Kai užsakysiu ir surinksiu - dėsiu visą info čia
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Parašyta 2017-07-28, 22:07
|
Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Dėl konkrečiai šitos kontoros tai neturiu ką pasakyt. Bet iš pažįstamų kas pirko kažkokias dalis lenkų gamintas, tai kokybė apgailėtina. Vienas pirko išmetimą, tai gavo netinkamo ilgio ir netinkamais kampais išlankstytą, kad rėmėsi kur nereikėjo. Kitas Audei pirko interkūlerį, tai prapūtė prie dar mažesnio spaudimo nei originalas Aš tai siūlau pasigūglint pirma kaip kokybė pas juos. O jeigu nesiruoši bombint stipriai, tai laiko gamykliniai irgi. Nupirkau naudotą už 50e ar kiek ir laiko be probelmų ir laikys ilgai. Esmė, kad kai turbo valdymas pastringa tai ir suplėšo. O suplėšys ir tą lenkišką. Rimtas iš storų vamzdelių 500-600e. Gali nusipirkt apsauginį vožtuvą iš šildymo sistemų kokį 1.6bar ir įmontuot į tą metalinę alkunę prie EGR'o. Jei pastrigs turbina, tai tasidarys vožtuvas ir numes slėgį ir nieko nesuplėšys. Man tai žiauriai keista kaip gamintojai tokių dalykų nenumato. Tipo mašinos suprojektuotos dirbt be sugedimų. Kažkodėl aušinimo sistemoj tai yra vožtuvas, kad slėgis perdidelis radiatoriaus nesuplėšytų, o vat dėl oro aušintuvo, tai rūkykit.
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-07-28, 23:39
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Dėl viršslėginio vožtuvo - sutinku. Paprasta, bet toks rimtas gamintojas galėtų apie tai būti pagalvojęs. O dėl paties IC gamintojo, tai jokios geros/blogos info neradau. Tad bus proga pamėginti ir įsitikinti kiek tai rimta
Iš kitos pusės, jie rašo, kad laiko iki 10bar. Jeigu neatlaikys, tai turės keisti pagal garantiją ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2017-07-29, 10:30
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Taigi meta į safe mode kompas, kai būna viršslėgis.
----- ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-07-29, 10:31
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Ne pas visus
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Parašyta 2017-07-29, 18:12
|
Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Edvakas @ 2017-07-29, 10:30 rašė: Taigi meta į safe mode kompas, kai būna viršslėgis. Kol kompas išmeta jau interkūleris prapūstas būna Ką kompas ir elektronika gali padaryt jei pastrigus turbo geometrija, o variklio apsūkos kokį 4000? Kals pagalį kur tarp škyvų? Viena iš D5 ligų čia, visų pripažįstama ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-07-29, 18:29
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
... Ir viena iš priežasčių, kodėl renkuosi Bar & Plate konfigūraciją vietoj Tube & Fin.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2017-07-31, 08:10
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
diawollo @ 2017-07-29, 18:12 rašė: Edvakas @ 2017-07-29, 10:30 rašė: Taigi meta į safe mode kompas, kai būna viršslėgis. Kol kompas išmeta jau interkūleris prapūstas būna Ką kompas ir elektronika gali padaryt jei pastrigus turbo geometrija, o variklio apsūkos kokį 4000? Kals pagalį kur tarp škyvų? Viena iš D5 ligų čia, visų pripažįstama Na kompas gali riboti kuro padavimą, kas automatiškai neleis užkilti slėgiui. Žinoma tai nesuveiks per sekundės dalį, bet ir 'saugus' slėgis yra numatytas žymiai žemesnis negu intercooleris atlaiko. Ir šiaip nuo vieno geometrijos pastrigimo tai intercooleriai tikrai nelaksto, čia labiau bėda tiems kurie važinėja su stringančia geometrija ir laukia 'kažko'. Tipo "Vyrai kas yra? Duodu gazo, atjungia trauką" bet vistiek važinėja kiekvieną dieną su tokia mašina kol sudrožia tą intercoolerį. Čia aš šneku apie stock D5, o kai jau vyksta remapininimai, tai kai kurie ir limitus pakelia ar visai atjungia, tai čia jau faktas kad niekas nepadės. Maniškiam D5 jau 270t. ir jokie intercooleriai nelaksto, tai ne tokia ir didelė ta bėda, kaip kažkas bando parodyti. ----- ----- |
|
|
diawollo |
Parašyta 2017-07-31, 14:06
|
Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Edvakai, jei būtų teisingai suprojektuota sistema nesproginėtų interkūleriai ir dėl važinėjimo su pastrigusia turbina Visose mašinose pirmiausiai sprogsta, plyšta, nusmunką šlangos, o ne metalinis interkūleris Pas japonus išvis nerasi kam prapūsto interkūlerio, nebent kas specialiai užgavo.
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-09-19, 15:04
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Užsakytas intercooleris su visokiais pajungimais. Lauksim atvykstant. Kaip seksis ir kas bus daroma - publikuosiu čia.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-09-25, 20:50
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Lenkai pasistengė ir siunta atvyko labai operatyviai:
Darbai prasidėjo nusiardžius snukį. O nusiardžius rastas tikrai pavargęs originalas: Nuo originalo nupjovus tvirtinimo auseles panaudojau kaip tarpiklius, kad išlaikyti gamyklinius atstumus: Išgręžiau priekiniam balkyje porą tvirtinimo taškų. Panaudojau 4mm storio plieno plokšteles. Niekuo nedengiau, nes vargu ar per kelis metus supus: Sudėtingiausia buvo kairėj pusėj rasti vietos silikoninei žarnai. Teko šiek tiek palankstyti kondiškės vamzdelius (matosi nuotraukoje). Viskas susirinko labai standžiai: Kaip ir planuota, beveik visos plastikinės Volvo dalys bei apsaugos grįžo į savo vietas: Iš variklio skyriaus pokyčių beveik nematyti: Tiesa, teko ~2cm patrumpinti originalią žarną, einančią iš intercoolerio link kolektoriaus. Kadangi pirminis išvedžiojimo variantas buvo kiek kitos nei galutinis, todėl liko šiek tiek dalių: Ir pora Volvo plastmasių, kurias reikės mest lauk: Bendras biudžetas: 170,66€. Atminusavus nereikalingas detales gautųsi: 126,79€. Darbo visai dienai jeigu darant pirmą kartą neskubant ir mėgaujantis gražiu oru Redagavo rimcius 2017-09-25, 20:51 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2017-09-25, 21:26
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 686 Įstojo: 2011-07-20 |
Tavo koleris tai ispudingai ispustas armonika tikra.
Vienas pastebėjimas išėmei koleri liko tarpas reikėjo, kreiptis bučiau davęs plastikini rėmą nuo atmosferiko, kuris išlaikytų distancija tarp radiatorių, panaikinus interkoleri ir naujas koleris slepiasi po aliumininiu balkiu kiek matau reikėtų ji kisti i prieki arba leisti žemyn, kas sukelia jam daug pavojaus važinėjant tavo keliais realiai kišti i prieki ir modifikuoti bamperį, kad išnaudoti daikto galimybes 100proc už kuri plojai pinigus. ----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-09-25, 21:37
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Dėl atstumų - viskas ok. Ausys nuo originalo daro savo darbą be problemų
O ir radiatoriai ventiliuosis geriau Dėl naujo intercoolerio vietos - taip, dalis jo uždengta, tačiau čia idealiausias variantas nemodifikuojant paties automobilio. Mano toks planas ir buvo - minimum invazijos. Kitą vertus, jis bent jau priekyje stovi ir oro srautą gauna pats pirmas, lyginant, kad originalas stovi užkištas tarp dviejų radiatorių, kurių vienas pilnas užkaitusio aušinimo skysčio P.s. o pagal kainą, tai gaunasi vos ne tas pats, kas naujas Valeo su akcija. Bet šito tai tikrai neišpūs Redagavo rimcius 2017-09-25, 21:38 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2017-09-25, 21:54
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 686 Įstojo: 2011-07-20 |
Žiema nebenorėsi greit tos ventiliacijos geresnės ir oro srautai laksto belekaip belekur kur reikia ir nereikia ir difas ijungus vasara kondiske trauks ora ne nuo jos o irgi iš belekur.
o dėl kw ar jaučiasi pokytis? Redagavo Ryccka 2017-09-25, 21:57 ----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-09-25, 21:57
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Tik šiandien viską sumontavau, tai apie kW nepapasakosiu
Turbina užsipučia šiek tiek greičiau, bet mapinti reikės per naują, nes juntamai nėra tolygumo užputimo metu. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Johny |
Parašyta 2017-09-25, 22:06
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Jeigu pakitai tarpus tarp ausinimo radiko ir AC radiko - bus bedu del AC, nes ventiliatorius jo neausins.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2017-09-25, 22:08
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 686 Įstojo: 2011-07-20 |
Užkils slėgis nesveikai įjungus kondiša.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-09-25, 22:09
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Bet ir originalui esant savo vietoje lieka tarpai tarp visų radiatorių. Tai ką keičia šis plyšys?
Blogiausiu atveju tarpiklius galima pjauti per pusę ir kondiškės radiatorių patraukti arčiau. Bet ar yra prasmė? Ateis kita vasara ir pamatysime Redagavo rimcius 2017-09-25, 22:11 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |