VIEW THREAD -

DYZELIS VS BENZINAS/DUJOS

Who is here? 2 guest(s)
 Print thread
Dyzelis vs benzinas/dujos
VisualSound
#1 Print posts
Posted 2013-01-17, 22:07
Member avatar

City: Vilnius/Alytus
Posts: 124
Signed in: 2012-09-17
Žmonės, reikia patarimo...

Nusprendžiau iškeisti savo s40 į v40. Tik dabar toks kėblumas (per nežinojimą): Gyvenime neturėjau dyzelinio auto, visos buvo su dujom, bet... laaaabai atsibodo atsarginis ratas besimėtantis bagažinėje.

Esmė tokia, pas mane dabar s40 su 103kW, dyzeliniai kiek suprantu ~99m v40 eina max su 1,9L ir 74kW DTI. Tai dabar papasakokit kaip su traukos skirtumu? Aišku 103kW stipriau, bet gal tuos 74kW dyzelyje kompensuoja turbina?

Na žodžiu, manau esmė aiški. Nes galvos skausmas rinktis dyzelinį ar toliau pasilikti ties dujomis.

Dėkui

p.s. kuro sąnaudos šioje diskusije neturi jokios reikšmės


-----
Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m Smile

-----
 
Johny
#2 Print posts
Posted 2013-01-17, 22:10
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 4263
Signed in: 2008-01-06
O atsiperkamumas turi reiksmes? Kiek km per metus pramini? Kura pilsi is koloneles, ar "importini"?
Edited Johny 2013-01-17, 22:11


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
VisualSound
#3 Print posts
Posted 2013-01-17, 22:34
Member avatar

City: Vilnius/Alytus
Posts: 124
Signed in: 2012-09-17
Johny @ 2013-01-17, 22:10 rašė:
O atsiperkamumas turi reiksmes? Kiek km per metus pramini? Kura pilsi is koloneles, ar "importini"?


Per metus įsuku apie ~10-11K, kuras manau nebus iš kolonėlės jei būtų dyzelis


-----
Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m Smile

-----
 
Oras
#4 Print posts
Posted 2013-01-17, 22:57
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 1287
Signed in: 2009-10-26
Su tokia rida dyzelio taupumas neitin tepasireikstu... kiek su dyzeliu vasara sutaupysi, tiek ziemos vargai atminusuos tiek sanaudomis tiek komforto nebuvimu...
As imciau benza, o jei dar dujos tai isvis smagu.
Edited Oras 2013-01-17, 22:58


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
Johny
#5 Print posts
Posted 2013-01-17, 23:40
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 4263
Signed in: 2008-01-06
Su tokia pravaziuojama rida dyzelio tiesiog neapsimoka imti... Didesni remonto kastai, vargas ziema, didesne pacios masinos kaina, sunkiau rasti "neuzjota" varianta.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
VisualSound
#6 Print posts
Posted 2013-01-17, 23:48
Member avatar

City: Vilnius/Alytus
Posts: 124
Signed in: 2012-09-17
Johny @ 2013-01-17, 23:40 rašė:
Su tokia pravaziuojama rida dyzelio tiesiog neapsimoka imti... Didesni remonto kastai, vargas ziema, didesne pacios masinos kaina, sunkiau rasti "neuzjota" varianta.


Rimti argumentai, būtinai turėsiu omeny, dekui Smile


-----
Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m Smile

-----
 
Stulpas
#7 Print posts
Posted 2013-01-18, 07:59
City: Vilnius
Posts: 1756
Signed in: 2007-03-14
o as ziureciau jauciu tik i dyzeli

nes tas pasakymas kad brangesni aptarnavimo kastai tai kaip ir neargumentas ,nes cia didelis klaustukas kaip pasiseks
nu ten tepalas brangesnis ,pakaitinimo zvakes brangesnes nei paprastos benzino bet tai sita visa suma tu "importiniu kuru" sutaupysi per 500-1000km

o toliau mastant kas gali sugest pas dyzeli tai zinai ...benzino motora isvis gali uzkalt

dujos gerai bet man irgi nepatiko zapaske bagazineje ,o daugiausia daede tai daznas vazinejamas po degalines ,pavaziavai biski ir pili ,dyzeli uzsipylei ir nesuki galvos


-----
 
VisualSound
#8 Print posts
Posted 2013-01-18, 08:15
Member avatar

City: Vilnius/Alytus
Posts: 124
Signed in: 2012-09-17
Na jo, dabar visai susidūrinau Smile

Žodžiu dabar realiai ramybė neduoda tik galios skirtumas. T.y. dabartinis s40 benzas/LPG 2,0L su 103kW, jei imčiau v40 su LPG tai tikrai vėl 2L variklį. O va su dyzeliu jau prasčiau, max 74kW. kažkaip nesinori į silpnesnę sėst. nebent aišku visą tą skirtumą kompensuoja turbina, kuo aš linkęs abejoti. Gal kas plačiau tai pakomentuoti gali?


-----
Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m Smile

-----
 
Čiopa
#9 Print posts
Posted 2013-01-18, 08:26
Member avatar

City: Mažeikiai
Posts: 5180
Signed in: 2007-03-12
2,0 l benzininis variklis visai neveža... Kiek teko su 1,9 TD važiuoti tai man įspūdis susidarė, kad net smagiau nei su benzininiu Worried


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#10 Print posts
Posted 2013-01-18, 08:29

Vilniui ar Alytui surask v40 su dyzeliniu varikliu, tvarkingesne aisku, na ir nuvaziuok paziurek, padaryk test drive. Forume papasakot kaip masina viena kitos atzvilgiu vaziuoja, sunkokaSmile
Edited 2013-01-18, 08:31


-----
 
Gutis
#11 Print posts
Posted 2013-01-18, 16:12
Member avatar

City: Somewhere
Posts: 4076
Signed in: 2007-06-14
VisualSound, tu ziuri tik i kilovatus. O sukimo momentas koks abieju masinu? Po kiek NM turi?
Nepamirsk, kad dyzelinio variklio maza KW skaiciu visada kompensuoja salyginai didelis NM skaicius.


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
VisualSound
#12 Print posts
Posted 2013-01-18, 16:51
Member avatar

City: Vilnius/Alytus
Posts: 124
Signed in: 2012-09-17
Gutis @ 2013-01-18, 16:12 rašė:
VisualSound, tu ziuri tik i kilovatus. O sukimo momentas koks abieju masinu? Po kiek NM turi?
Nepamirsk, kad dyzelinio variklio maza KW skaiciu visada kompensuoja salyginai didelis NM skaicius.


Va o apie tai tikrai buvau pamiršęs. Pasidomėsiu ir palyginsiu, dėkui Wink


-----
Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m Smile

-----
 
victaras
#13 Print posts
Posted 2013-01-18, 20:44
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 524
Signed in: 2011-09-09
VisualSound @ 2013-01-18, 16:51 rašė:
Gutis @ 2013-01-18, 16:12 rašė:
VisualSound, tu ziuri tik i kilovatus. O sukimo momentas koks abieju masinu? Po kiek NM turi?
Nepamirsk, kad dyzelinio variklio maza KW skaiciu visada kompensuoja salyginai didelis NM skaicius.


Va o apie tai tikrai buvau pamiršęs. Pasidomėsiu ir palyginsiu, dėkui Wink


1.9TD 66kw man asmeniškai nepakako, bandžiau 74, stebuklų nebus, bet važiuoja komfortiškai. Bet kokiu atveju, tikrai smagiau nei benzinas. Tie v40 atmosferikai normaliai važinėjant siaubingi, pritariu Čiopai Smile


-----
Volvo V40 1.9D daily.
Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI

-----
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
Viktoras, 860074081
 
Edvakas
#14 Print posts
Posted 2013-01-18, 20:56
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
Man dyzelio didžiausias pliusas yra tame, kad prie kasdieninių (normalių) apsukų tu turi beveik maksimalų sukimo momentą. O tai reiškia, kad tau tik prireikia staigiai truktelėti į priekį ir tau nereikia apie tai galvoti -spaudi gazą ir traukia. Kai tuo tarpu benzine turi mesti žemesnį bėgį ir tada laukti kol prie ~4 tūkst gausi gerą sukimo momentą.
Taip ta trauka dyzelyje yra trumpa ir greitai reikia jungti kitą bėgį, bet mieste dažniausiai to per akis.

Žinoma bėgėjantis nuo šviesoforo ir su benzinu minant dugnais nuo 1 bėgio dyzelis atsiliks, bet aš to nevadinu kasdieniniu važinėjimu Smile


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Gutis
#15 Print posts
Posted 2013-01-18, 23:32
Member avatar

City: Somewhere
Posts: 4076
Signed in: 2007-06-14
Apie volvo 1.9td varikli negaliu pasakyti absoliuciai nieko. pas mane pasatt' stovi 1.9tdi pd motoras, tai mieste traukos uztektinai. Trasoi prie didesnio greicio, kalbu apie 100+km/h norint ka nors aplenkti, reikia jau begetis, ne su AT spaudziant gaza, meta zemesni begi, ir variklis sukasi tusciai be jokios galios ir pagreicio.
Jei vazineji tik mieste, 1.9 dyzeliuko uzteks. Visada yra alternatyva pasikoreguoti proto ribose programa, ir tureti daugiau galios. Jei masina daugiau sukasi trasoje, ziurek i kazka galingesnio.


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
canon
#16 Print posts
Posted 2013-01-18, 23:42
City: Vilnius
Posts: 152
Signed in: 2012-11-09
Na, praeita buvo dyzelis (Vectra c), tai per salcius ir ne tik luzdavo tai tas tai tas, tai zvakes tai rele tai po to nuo ilgo sukimo starteris, po to jau ir turbina griut pradejo, siurblys jau is paskutiniuju dirbo...nu daug vargu buvo GrinD pasiemiau benza vien todel, kad galvojau neluzta benzas, yra tik gedimu ko nesusitvarkes nuo pirkimo, kol kas viskas laiko, t4 vaziuoja smagiai (lyginant su 110kw dyzeliu), bet kas liecia kiek reikedavo anam aparatui pilt kuro ir sitam tai dvigubai, ypac ziema kai saltas ryja BEPROTO daug, kai susyla dar galima gyvent.


-----
ex Volvo S40 1.9T (Phase 1.5)
ex Mazda Xedos6 V6
ex Audi A3 sline 2.0tdi
Audi A5 3.2q
Volvo C70 2.0t cabrio

-----
brum brum bruuuuuuuum pssssht bruuuuuuuum
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Karterinės dujos- alsuoklis. Variklis 20 2023-04-29, 12:44
S80 2008M. 2.0 107KW BENZINAS Variklis 1 2023-01-24, 21:55
Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema Variklis 1 2022-03-09, 08:27
CNG dujos Įvairios tech. diskusijos 1 2021-09-09, 09:06
Volvo XC90 dujos ar dyzelis? Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 4 2021-01-04, 02:10
2024 © Visos teisės saugomos.