VIEW THREAD -

GENERATORIAUS DIRŽAS

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Generatoriaus diržas
Irfas
#1 Print posts
Posted 2016-01-04, 12:12
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Sveiki,

pusė generatoriaus diržo nuėsta. Ta prasme jau kyši siūlai, bet gražiai per pusę diržo. Kas gali būti? Kas kur liestų - nematau.


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
Irfas
#2 Print posts
Posted 2016-01-05, 00:35
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Ka tik nutruko...


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
rimcius
#3 Print posts
Posted 2016-01-05, 01:17
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Tai gal tiesiog atėjo laikas? Nebūtinai turi į kažkur trintis, kad susitrintu.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Irfas
#4 Print posts
Posted 2016-01-05, 09:46
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Gal zinot ar keiciami rolikai kartu su dirzu? Dirzas VOLVO V40 1999 metu su oro kondicionieriumi. D1941T2 ---> dirzas kurio reikia 6PK1640 (6 grioveliai, 1640 mm ilgio) Čia jei kam ateity reikės. Toks pats ir į D1941T 66 kW.


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
RaimisB
#5 Print posts
Posted 2016-01-05, 10:01
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 356
Signed in: 2013-02-26
visada, jei kilo koks įtarimas, kad užia, kliba, ir t.t., jei su juo viskas ok, tai nėr būtinybės keist, nes tai ne kritinis diržas net ir pagedus ratukui po keliasdešimt tūkstančių km, variklio kapitalinio daryt nereiks Smile


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
Irfas
#6 Print posts
Posted 2016-01-05, 10:30
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Čia gal kam ateity pravers
http://www.techtalk.ie/index.php/gates-helps-identify-serpentine-belt-wear-systems/1738

Čia apie tai dėl kokių priežaščių būna amen diržui.
Edited Irfas 2016-01-05, 12:32


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
rimcius
#7 Print posts
Posted 2016-01-05, 10:35
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Kalbi apie parazitinius/įtempėjo rolikus? Tai jeigu jie nekliba ir neūžia, tai prasmės keisti nėra. Nors, kaip sakoma, jeigu jau įlindai, tai susitvarkyk, kad nereiktu prie to grįžti.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#8 Print posts
Posted 2016-01-05, 11:58
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 356
Signed in: 2013-02-26
Irfas @ 2016-01-05, 10:30 rašė:
Čia gal kam ateity pravers http://www.techta.../1738
Čia apie tai dėl kokių priežaščių būna amen diržui.


tinklapis neatsidaro, bet priežastys ir taip aiškios. Dar nuo pinigines priklauso, vieni keičia viska, kiti tik tai, kas būtina.


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
rimcius
#9 Print posts
Posted 2016-01-05, 12:33
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Įdomiai, nes man atsidaro. Gera vaizdinė informacija. Verta kartais užmest akį. O dėl piniginės - visiška tiesa. Bet dažniausiai taip ir būna: patikrinus nekliba, nebarška tai ir nekeiti Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Irfas
#10 Print posts
Posted 2016-01-06, 09:01
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Sveiki visi.
Buvau garaže. Ta prasme žiauriai šalta. Žiauriai. Niekad nenorėčiau eit dar kartą, bet teks...

Kas buvo?

Sutrupėjo parazitinio roliko kraštelis (kadangi rolikas plastikinis). Tada išdraskė diržą, to pasekoje ta draskoma vieta kaito, todėl perkaitino įtempėjo roliką, ko pasekoje aptirpo jo kraštas.

ką reikia keisti?
Dirželį: 6PK1640
Parazitinį guolį: Išmatavimai 25x50 mm skylė 8 mm
Įtempėjo guolį: Išmatavimai 25x60 mm skylė 17 mm

Įdedu foto, kad nebūtų toks nykus postas Grin
Parazitinį teko su bulgarke išpjaut, nes nusižyndė šešiakampis varžtas.
www.part.lt/img/f6556dedc9f50f62c62d7ef59ba6cd04210.jpg

O čia kas liko iš diržo
www.part.lt/img/585ec2336f5eddb1875ad52174e9b19f604.jpg


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
rimcius
#11 Print posts
Posted 2016-01-06, 09:33
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Užskaitau žaparo levelį lygioj vietoj. Ir kaip taisyklė, visi rimtesni negalavimai išlenda žiema, kai ypatingai šalta ir nesinori kišti rankų prie mašinos. Sėkmės sprendžiant bėdą ir dėkui už nuotraukas. Postas tikrai ne sausas Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Irfas
#12 Print posts
Posted 2016-01-06, 19:37
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Nu va susipirkau dalis. Viso grubiai apie 55 Eur. Kadangi varžtą sugadinau nuimdamas roliką, teko naują pirkti. Pirkau Eolte galvai priveržti skirtą varžtą. Girdėjau, kad mašiniai ir buitiniai skiriasi. Teks trumpinti bulgarke. Čia matosi dalys:

www.part.lt/img/df46c1f8bbd07ecd0539d5b8c1a985cc544.jpg

Prieš tai abu rolikai buvo plastikiniai, šį kartą parazitinį paėmiau metalinį.


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
rimcius
#13 Print posts
Posted 2016-01-06, 21:38
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Buitiniai ne tokie tvirti + automobiliniai neretai būna pasmulkinto sriegio.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Irfas
#14 Print posts
Posted 2016-01-07, 08:19
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Viskas blogiau nei galvojau...

Vakar surinkau viską (ačiū Dievui viską išskyrus diržų apsaugas). Užvedu, žiūriu diržas duoda ant škyvo tai į kairę, tai į dešinę, taip plaukioja. Nėriau stačia galvą į savo avtotransporto priemonę, išjungiau motorą. WTF sau galvoju? kas čia buvo? Ateinu prie variklio, žiūriu ką lievai padariau. Žiūriu, žiūriu ir staiga daeina, kad čia muša ne generatoriaus, bet paskirstymo diržas. Pradedu žiūrėti atidžiau ir tada... Ajotva**** Gi paskirstymo diržas beveik nutrūkęs!!! Per pusę diržo įkirsta...
Išėjau iš garažo sudužusia širdim. Tą vakarą prigėriau alaus ir ėjau miegot. Liūdna, nes diržas keistas prieš 30'000 km.

Tačiau laimingas esu nes:
1.) Pirmas nutrūko generatoriaus drižas.
2.) Nesurinkau diržų apsaugų.
3.) Diržas sustojo tokioj padėtyje, kad įkirtimas būtų viršuj variklio ir akivaizdžiai matytum.

Galiu pasakyt, kad man sekasi. Bus foto...
Edited Irfas 2016-01-07, 08:19


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
rimcius
#15 Print posts
Posted 2016-01-07, 09:02
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Laimingas atsitiktinumas Smile
Ir sėkmės faktorius čia labai akivaizdus Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
RaimisB
#16 Print posts
Posted 2016-01-07, 09:33
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 356
Signed in: 2013-02-26
rimcius @ 2016-01-06, 21:38 rašė:
Buitiniai ne tokie tvirti + automobiliniai neretai būna pasmulkinto sriegio.


Paprastai juodi yra kietesni, grudinti (10,9 klases, paprasti 8,8 klases buna), kietumas nurodomas ant galvutes skaiciumi. Ju turi Wurt, yra jau Varztu pasaulyje. Sriegio zingsnis buna ivairus.


-----
ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6
Defender 90, Defender 110.

-----
RaimisB
XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race
V60 Plug In '15 D6
 
Irfas
#17 Print posts
Posted 2016-01-07, 10:26
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Sveiki. Štai žadėta nuotrauka:

www.part.lt/img/52de54553e577267de5efcb902a44c2f950.jpg

Ar esate keitę pagrindinį diržą?


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
rimcius
#18 Print posts
Posted 2016-01-07, 10:45
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Rimtas plyšimas. Siūlyčiau nuodugniai apžiūrėti ar nėra aplink kaltininko, nes po 30k Km labai jau susidrožęs ir būtent vienoj vietoj.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Irfas
#19 Print posts
Posted 2016-01-07, 19:06
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 52
Signed in: 2013-02-17
Greičiausiai buvo pataikyta dugnu į kažką. Labiau ne dugnu, o generatoriaus diržo roliku. Dėl to jo ir nuskilo kampas ir suėdė generatoriaus diržą... Nuo smūgio manau ir diržą įkirto.

Pasiryžau pats keisti paskirstymo diržą. Nesu to gyvenime daręs. Ar turite kokių nors patarimų? Praktišku? Teorijos turiu daug vidoj ir autodatoj.


-----
VOLVO V40 1.9 70KW 99m.

-----
 
rimcius
#20 Print posts
Posted 2016-01-07, 19:08
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Siūlyčiau kreiptis į Johny, t.y. parašyt/paskambint jam. Žmogus tikrai patars.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Generatoriaus sankabos nuėmimas Elektra 9 2022-06-21, 01:59
Dinginėja generatoriaus įtampa. Elektra 4 2020-08-12, 15:30
Pašalinis garsas nuo generatoriaus pusės Variklis 37 2019-09-07, 09:09
Generatoriaus dirzelio tempejas sokineja Variklis 5 2016-03-01, 09:41
Generatoriaus nuėmimas Elektra 3 2015-08-23, 16:17
2024 © Visos teisės saugomos.