Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Problemos su vairotojo durelėmis | Elektra | 1 | 2023-11-12, 13:43 |
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? | Transmisija | 15 | 2023-03-18, 20:35 |
Dėžės nuėmimas | Transmisija | 1 | 2021-06-07, 11:46 |
Automatinės dėžės remontas | Transmisija | 7 | 2021-03-25, 20:44 |
Automatinės pavarų dėžės Aisin TF-80SC alyvos keitimas | Pasidaryk pats (Volvo remontas) | 35 | 2021-03-24, 01:50 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Who is here? 1 guest(s)
Page 2 out of 2: 1|2
|
Greičių dėžės problemos...
|
|
romas |
Posted 2009-05-16, 07:31
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
vida duoda, kad tokia pati (nuo 94) statesi ir ant 5252S, o ant 5254S state (irgi nuo 94) L ir H , ziurint pagal rinka. Ju skiriasi tik 1ir2 begio perdavimai, Zinoma ir atbulinio.
Edited romas 2009-05-16, 07:41 ----- |
|
|
ROCKY |
Posted 2009-05-16, 09:21
|
City: Klaipeda Posts: 768 Signed in: 2007-03-17 |
Nu man pvz uzdejo nuo parasto 2.0 deze ir jokio skirtumo nejauciu ir tiko viskas idealiai
----- Volvo XC90 Volvo XC70 Volvo V70 2.5 TDI Volvo 850 2.0 20v T-5 Volvo 850 2.5 20v ----- |
|
|
Vaidas |
Posted 2009-05-16, 09:29
|
City: Marijampole Posts: 2157 Signed in: 2007-03-10 |
na tada turiu as ir nuo 2.0 20v sveika mechanine deze jei kamnors reikes
----- Daug ivairiu automobiliu kasdiena ----- Tel.Nr. +37060005798 Marijampole |
|
|
romas |
Posted 2009-05-16, 13:49
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
92 m 2.0 deze gali prasukti is pirmo starto, nes jos perdavimas 4.45 paliginus su 4.00 priklauso. Nuo 94m jau ejo tik 2 (L ir H) o ju perdavimas abieju 4.00. skyresi tik 1,2 ir atbulinis begiai.
----- |
|
|
babuinas |
Posted 2009-07-29, 21:08
|
City: Klaipeda Posts: 48 Signed in: 2008-03-07 |
Biskiuka paprotinkit ar patikslinkit.
pavaru dezes M56 (nuo 2.3T) ir M56L2 (nuo 2.0T) yra skirtingos. Ratio | M56 | M56L2 First |3.07:1 | 3.38:1 Second |1.77:1 | 1.90:1 Third |1.19:1 | 1.19:1 Fourth |0.87:1 | 0.87:1 Fifth |0.70:1 | 0.65:1 Reverse |2.99:1 | 3.30:1 Daug kur raso, kad ar ant 2.3T ar ant 2.0T ejo tiesiog M56 tai kas bus jei nuo 2.3T deze idesim i 2.0T? vaziuos greiciau? leciau? ar iskart prasuks visus dantracius ir isvis nebevaziuos? ----- -= V70-2.0-20V =- |
|
|
babuinas |
Posted 2009-07-29, 23:09
|
City: Klaipeda Posts: 48 Signed in: 2008-03-07 |
bet cia ziauriai mazi skirtumai
----- -= V70-2.0-20V =- |
|
|
Čiopa |
Posted 2009-07-29, 23:43
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
Pagal tuos perdavimo santykius 5-a pavara važiuosi kažkiek greičiau, 1-a ir 2-a turėsi daugiau jėgos
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
romas |
Posted 2009-07-30, 07:55
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Cia kaip pvz. paemiau 95m deze. 2.0T Reik ziureti pagal metus. 850 turejo is viso 5 dezes. T5 ir D525T savos dezes, kitu su turba, be turbos ir t.t.
Edited romas 2009-07-30, 09:13 ----- |
|
|
Artas |
Posted 2010-01-08, 13:49
|
City: Vilnius Posts: 609 Signed in: 2007-03-10 |
kaip sankabos bukle?
----- Vilnius |
|
|
sunkus_1dienis |
Posted 2010-05-14, 11:53
|
City: Vilnius Posts: 364 Signed in: 2007-03-13 |
Pasikeiciau tepala savo dezej... nepazystu dezes - daina!!!
Edited sunkus_1dienis 2010-05-14, 12:58 ----- Vilnius V40 2.0 '97. NO LPG ALLOWED |
|
|
tozass |
Posted 2010-05-14, 19:31
|
City: Telšiai Posts: 1510 Signed in: 2007-12-15 |
tai gal pas tave jau sausa ner ne laso tepaliuko
----- Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon Volvo 480 S 1.7 '92 LPG Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas) |
|
|
Artas |
Posted 2010-05-17, 21:05
|
City: Vilnius Posts: 609 Signed in: 2007-03-10 |
nu man tai cia kvepia sankabos problemomis...
----- Vilnius |
|
|
ArturasJo |
Posted 2010-05-17, 22:10
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3806 Signed in: 2010-01-05 |
PelkiuSenis @ 2010-05-17, 21:33 rašė: Tai jei butu sausa - tai gal visi begiai strigtu, o cia pirma su atbuliniu ir veliau pradeda antras ir kartais 3 Gal kas zino Kaune rimtu mesitriuku, kas aki uzmestu ar dar ka... Jei privažiuotum, 'pačiupinėčiau' simptomus, gal ką nors galėsiu pakomentuot. Geriausia skambink, nevisada būnu vietoje. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Artas |
Posted 2010-05-18, 15:04
|
City: Vilnius Posts: 609 Signed in: 2007-03-10 |
man vienas prie vieno su 440buvo tokios problemos- jau galvojau viskas sakes dezei, sakes sankabai 1 2 begiai per jega buvo tiesiog igrudami, ypac kai pasivazineji miesto rezimu, atbulinis visada su traskesiais... problema buvo atlinkusi plokstele prie kurios tvirtinasi toks troso laikiklis.
kitoj temoj esu gan issamiai aprases tai. aisku cia bus hidrauline sankaba bet siulyciau vis tiek idemiai apziureti pedala. Edited Artas 2010-05-18, 15:05 ----- Vilnius |
|
|
ArturasJo |
Posted 2010-05-24, 20:37
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3806 Signed in: 2010-01-05 |
Šiandien apžiūrėjau PelkiuSenio auto - trumpos išvados:
1. pavarų dėžė OK 2. problema sankaboje (maža sankabos pedalo eiga, atleidžiant griebia prie pat dugno, vizualiai pedalas nesiremia niekur) Gal kas jau susidūrė su tokiais simptomais? ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ArturasJo |
Posted 2010-05-30, 21:22
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3806 Signed in: 2010-01-05 |
PelkiuSenis dar minėjo, kad keistas sankabos cilinriukas (kiek suprantu neaišku dėl kokios priežasties). panašu, kad problema buvo ir prieš keitimą.
Beje orą sistemoje atmesčiau 99 proc. - pedalas vaikščiotų normaliai, o dabar mano akimis žiūrint pedalo eiga per maža. Pritarčiau Seržui - pradėčiau ligos paieškas nuo pagrindinio cilindro ir tolyn. Manau, kad grynai mechaninė problema. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
Page 2 out of 2: 1|2
Jump to forum: |