VIEW THREAD -

HELP! AKUMAS? KOMPRESIJA? KAS SU KUO SUSIJĘ?

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
HELP! Akumas? Kompresija? Kas su kuo susiję?
Giedre
#1 Print posts
Posted 2008-11-04, 13:47
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
Sveiki

Turiu įdomią problemą ir nežinau, kur jos šaknys. Pirmąkart išlindo servise pas Stasiunią, įstačius signalizaciją. (Jokiu būdu nenoriu nieko blogo pasakyti apie elektriką, tiesiog Stasiunia, jei perskaitys, galbūt galės geriau pakomentuot).

Žodžiu, mašina visąlaik vedėsi normaliai, paskui - starteris nė krust. Pajungė akumą krautis, tada starteris jau ėmė suktis, bet tik tiek... Pakeitė žvakes. Nieko. Pamatavo kompresiją: viename cilindre 8, kitame 5, likusiuose - 2-3. Dar suko, suko, suko starterį ir... mašina užsivedė. Sako, gal tepalai per skysti (jie sintetiniai), gal tepalų lygis nusėdęs. Nors iki šiol mašina vedėsi be problemų, net ir pastovėjusi 2 savaites.

Antrąkart apturėjau tokį reikalą savaitgalį: teko apie valandą palaikyt su įjungtomis avarinėmis šviesomis. Po to užkurt nebegalėjau - starteris nė krust. Tačiau kompas nenusinulino! Pajungiau prie kitos mašinos akumo - pradėjo suktis. Pradžioj iš lėto, paskui, iš kokio 6to karto užsivedė. Radijo kodą teko įvest iš naujo. Kol kas ir vėl kuriasi be problemų.

Iki tol turėjau vieną atvejį su sėdusiu akumu, kai dar nebuvo signalkės, tai skirtumas toks, kad kaskart bandant kurt nusinulindavo kompas, o nuo kitos mašinos užsikūrė iškart. Po to akumas buvo pilnai pakrautas ir įstatytas atgal.

Taigi klausimas: kur ieškot sliekų? Galbūt kur nors yra srovės nutekėjimas ir akumas išsikrovinėja? Gal pats akumas lievas? Kuo čia dėta sumažėjusi kompresija? Ar tas tepalo lygis kaip nors priklauso nuo elektros?

Ai, tiesa, po šio savaitgalio "nuotykio" pastebėjau dar vieną dalyką: tik pradėjus važiuoti, po nakties esant dar šaltam varikliui, smarkiau pagazavus atsiranda šlykštus aukštas garsas, lyg švilpimas, ir tik po to persijungia pavara. Nuvažiavus kelis šimtus metrų, ne daugiau 1km, garso nebelieka. Kas čia? Ar čia jau pavarų dėžės gliukai?


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
tozass
#2 Print posts
Posted 2008-11-04, 14:18
Member avatar

City: Telšiai
Posts: 1510
Signed in: 2007-12-15
pas mane citramone tas pats tik kad akumas naujas ir krovimas super, bet ilgiau pastovejus kad ir su isjungta signalke akuma isgeria, signalke gamikline, problemos dar neradauAngry
Edited tozass 2008-11-04, 14:36


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Čiopa
#3 Print posts
Posted 2008-11-04, 14:25
Member avatar

City: Mažeikiai
Posts: 5180
Signed in: 2007-03-12
Galbūt kur nors yra srovės nutekėjimas ir akumas išsikrovinėja? Gal pats akumas lievas?


Po kelių gilių akumuliatoriaus iškrovimų ypač jei jis ne pirmos jaunystės, galėjo ir nusibaigti.


Kuo čia dėta sumažėjusi kompresija? Ar tas tepalo lygis kaip nors priklauso nuo elektros?


Servise matyt turėjo omeny nusėdusius vožtuvų kompensatorius ir dėl to sumažėjusią kompresiją, o kaltę suvertė tepalui. Gal?...


... tik pradėjus važiuoti, po nakties esant dar šaltam varikliui, smarkiau pagazavus atsiranda šlykštus aukštas garsas, lyg švilpimas...


Greičiausiai generatoriaus dirželis laisvas, paveržti arba dar geriau pakeisti.


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
malerukas
#4 Print posts
Posted 2008-11-04, 14:31
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 494
Signed in: 2008-01-02
akumas, arba kaip ciopa raso, gal dar ir generatorius, nedakraunantis akumo. Pats tik pries savaite apturejau malonuma, kai nebeuzsivede, gerai kad bagazinej turejau is maximos akcijini akuma - pakeiciau ir viskas ciki. Pradek nuo akumo


-----
S40 1996 m. benzinas 1,8 85 kW

-----
 
tozass
#5 Print posts
Posted 2008-11-04, 14:40
Member avatar

City: Telšiai
Posts: 1510
Signed in: 2007-12-15
... tik pradėjus važiuoti, po nakties esant dar šaltam varikliui, smarkiau pagazavus atsiranda šlykštus aukštas garsas, lyg švilpimas...


... Greičiausiai generatoriaus dirželis laisvas, paveržti arba dar geriau pakeisti.


pas ja generatoriaus dirzelio tempimas automatinis, reiktu dirzeli paziuret gal jau baigiasi, beje prie to pacio itempejo guolis atskirai keiciasi ar keiciama visa detale nes pas mane ciulbuonelis jauGrin
Edited tozass 2008-11-04, 14:45


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Giedre
#6 Print posts
Posted 2008-11-04, 14:53
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
Na, jei kalbant apie generatoriaus dirželį, tai bent jau sename golfe šitos bėdos garsas buvo visai kitoks. Dabartinis panašus į tokį, kaip pvz, smarkus vėjas pro kokį siaurą plyšį pūstų Smile


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
tozass
#7 Print posts
Posted 2008-11-04, 14:55
Member avatar

City: Telšiai
Posts: 1510
Signed in: 2007-12-15
cia tik saltam buna ir tik vaziuojant?


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Giedre
#8 Print posts
Posted 2008-11-04, 15:04
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
Tik šaltam ir tik pagazavus smarkiau, prieš pat persijungiant pavarai.


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Nitro
#9 Print posts
Posted 2008-11-04, 15:08
City: Vilnius
Posts: 1418
Signed in: 2008-10-27
John_Smith parašė:
dėl kompresijos: kiek kartų matuota ir ar kompresimetras patikrintas metrologiškai? siūlau pasitikrinti kitoje vietoje arba su kitu kompresimetru. Kelia didelių abejonių tokie kompresijos matavimo rezultatai. Gal starteris suko labai lėtai? Beje, esant realiai tokiai kompresijai, kuro sąnaudos būtų milžiniškos, jau nekalbant apie netolygų variklio darbą.


tai cia viskas aishku - starteris kol dar turejo kazhkiek jegu (akumas sroves dave) - pirma cilindra matuojant prispaude 8, antram cilindre jau maziau jegos buvo - 5, o likusiems jegu neuzhteko (akumas tiutiu) - po 2 :]


-----
WRX

-----
 
Nitro
#10 Print posts
Posted 2008-11-04, 15:11
City: Vilnius
Posts: 1418
Signed in: 2008-10-27
Giedre parašė:
Tik šaltam ir tik pagazavus smarkiau, prieš pat persijungiant pavarai.


neprimena to neaishkaus garso po offroado nuotykiu?


-----
WRX

-----
 
Giedre
#11 Print posts
Posted 2008-11-04, 15:12
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07

Jei išlindo po signalizacijos sumontavimo, tai tikriausiai čia ir problema.

Akumas, kaip ir rašiau, buvo ir anksčiau nusėdęs. Tada maždaug 10min neužvedus variklio klausiau radijo. Neužsivedimo anksčiau nebuvau pastebėjusi.

dėl kompresijos: kiek kartų matuota ir ar kompresimetras patikrintas metrologiškai? siūlau pasitikrinti kitoje vietoje arba su kitu kompresimetru. Kelia didelių abejonių tokie kompresijos matavimo rezultatai. Gal starteris suko labai lėtai? Beje, esant realiai tokiai kompresijai, kuro sąnaudos būtų milžiniškos, jau nekalbant apie netolygų variklio darbą.

Na, aš servise meistrų neklausiau, ar jų prietaisai patikrinti metrologiškai... Tiesa, paskui, kai jau užkūrė variklį, kompresija pakilo iki 8-10. Taigi, turbūt nei tame, nei kitame servise, esant normaliam variklio darbui, nieko nepamatys :|


Elektros nutekėjimą nesunkiai patikrins bet koks tiesiarankis elektrikas. O tas kur dėjo signą, nemoka patikrint?
Kaip vedasi atjungus signalizaciją (aišku, jei tokia opcija yra)?


Tai turbūt moka, bet kad jau mes pusantros valandos stypsojom servise, tai nebeužsiėmė. Reikės nuvežti. ??iaip slapukas nenorėjo išsijungti pats, tai išjungiau avariniu būdu. Signalkę lyg ir išjungiau į avarinį režimą (įjungt nebemoku :| ). ??iaip šitie dalykai nieko lyg ir nepakeitė: užkūriau nuo kitos mašinos ir toliau viskas vėl normaliai, gerai, kaip visada. Neaišku, iki kada Smile


Servise matyt turėjo omeny nusėdusius vožtuvų kompensatorius ir dėl to sumažėjusią kompresiją, o kaltę suvertė tepalui. Gal?...

Kažką apie tai minėjo. O ką daryt?


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Giedre
#12 Print posts
Posted 2008-11-04, 15:13
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
Nitro parašė:
Giedre parašė:
Tik šaltam ir tik pagazavus smarkiau, prieš pat persijungiant pavarai.


neprimena to neaishkaus garso po offroado nuotykiu?

Nea. Anas atrodė iš važiuoklės ir daugiau jo negirdžiu (gal dėl įjungtos muzikos Smile ). ??itas gi muziką permuša.


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Giedre
#13 Print posts
Posted 2008-11-04, 15:17
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
John_Smith parašė:
Nitro parašė:
tai cia viskas aishku - starteris kol dar turejo kazhkiek jegu (akumas sroves dave) - pirma cilindra matuojant prispaude 8, antram cilindre jau maziau jegos buvo - 5, o likusiems jegu neuzhteko (akumas tiutiu) - po 2 :]


Tą tai suprantu, bet kokiu, atsiprašant, oblium reikia būti, kad su tokiu akumu (arba netvarkingu starteriu) kompresiją matuot?


Kai matavo, akumas jau buvo pajungtas prie kažko, kas nežinau, kaip vadinasi Smile (generatoriaus ar didelio akumo Smile - tokia diiiidelė dėžė su pajungiamais "krokodilais" Smile )

O kompresija 8 buvo gal 3ame cilindre ir 5 - 5ame, taigi ne iš eilės (bet gal čia nėra skirtumo?). Kituose 2-3.


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Nitro
#14 Print posts
Posted 2008-11-04, 15:28
City: Vilnius
Posts: 1418
Signed in: 2008-10-27
Giedre parašė:
Kai matavo, akumas jau buvo pajungtas prie kažko, kas nežinau, kaip vadinasi Smile (generatoriaus ar didelio akumo Smile - tokia diiiidelė dėžė su pajungiamais "krokodilais" Smile )

O kompresija 8 buvo gal 3ame cilindre ir 5 - 5ame, taigi ne iš eilės (bet gal čia nėra skirtumo?). Kituose 2-3.


vadinasi mano teorija nepasiteisino Sad


-----
WRX

-----
 
Giedre
#15 Print posts
Posted 2008-11-04, 16:36
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
ciopa parašė:
Servise matyt turėjo omeny nusėdusius vožtuvų kompensatorius ir dėl to sumažėjusią kompresiją, o kaltę suvertė tepalui. Gal?...

Servise kažką apie kompensatorius minėjo. Ir kaip man juos patikrinti / ką su jais daryt? Ar jie kažkaip susiję su akumuliatoriumi? Kodėl kartais kuriasi normaliai, o kartais - nesikuria?


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Čiopa
#16 Print posts
Posted 2008-11-04, 16:47
Member avatar

City: Mažeikiai
Posts: 5180
Signed in: 2007-03-12
Kompensatoriai su akumuliatorium niekaip nesusiję. Manau, kolkas nekreipk į juos dėmesio. O ką tu turi omeny "nesikuria":
1. nesuka starteris
2. starteris suka, bet neužsiveda


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
romas
#17 Print posts
Posted 2008-11-04, 17:00
City: Kopenhaga DK
Posts: 2029
Signed in: 2007-03-13
ciopa viska surase. Tikrink gen. dirza ir pati generatoriu, o akuma keisk nes jau ji dabaigiai su iskrovimais iki 0 o pakraut pilnai,nuemus, neturejai kada?


-----
 
stasys
#18 Print posts
Posted 2008-11-04, 17:28
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 186
Signed in: 2007-11-06
Nu jus cia pavaret, is muses drambli padaret! Grin
Giedre siek tiek ne taip paaiskino Smile
Giedre, atvaziuok, paziuresim kas ten tavo masinai atsitiko.

special for John: Visi prietaisai metrologiskai patikrinti, obliai pas mus nedirba, ir nieks niekam smegenu nepudrina, tuo labiau SCC nariams! Angry


-----
Volvo V 40 '96 1.8
Volvo 460 '95 1.8
tel. 868165234 (asmen.)
tel. 860405848 (serviso)
 
Giedre
#19 Print posts
Posted 2008-11-04, 17:33
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
ciopa parašė:
Kompensatoriai su akumuliatorium niekaip nesusiję. Manau, kolkas nekreipk į juos dėmesio. O ką tu turi omeny "nesikuria":
1. nesuka starteris
2. starteris suka, bet neužsiveda


Po akumo išsikrovimo, pajungus akumą prie kito, starteris suka, bet nesiveda. Užsiveda iš kokio 5 ar 6 bandymo. Paskui jau kuriasi normaliai. Iki kito akumo nusėdimo.

Tiesiog turėjau neišmanėlišką iliuziją, kad gal nusėdus akumuliatoriui kas nors atsistoja į kokią nors negerą poziciją ar pan.


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Giedre
#20 Print posts
Posted 2008-11-04, 17:39
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 128
Signed in: 2008-06-07
stasiunia parašė:
Nu jus cia pavaret, is muses drambli padaret! Grin
Giedre siek tiek ne taip paaiskino Smile
Giedre, atvaziuok, paziuresim kas ten tavo masinai atsitiko.

special for John: Visi prietaisai metrologiskai patikrinti, obliai pas mus nedirba, ir nieks niekam smegenu nepudrina, tuo labiau SCC nariams! Angry


Stasiunia, gal ir nelabai taip paaiškinau, nes nelabai gerai žinau - paaiškinau taip, kaip supratau ir galbūt ieškau sliekų ne ten, kur jie yra. Nes nežinau, kur ieškot. Galvoju, gal kam nors kas nors panašaus buvo. O ir šiaip sveika daugiau nuomonių išgirsti Smile

Tikrai nenoriu nieko blogo pasakyt apie tavo elektriką, juolab sekmadienio vakarą jis labai geranoriškai telefonu mane konsultavo dėl signalkės. O sekmadienį buvo atsitikę kažkas panašaus, bent jau simptomai ir veiksmų seka, kaip pas tave servise. Todėl ir neramu, kas per š...


-----
R.I.P. VOLVO 850 ESTATE automatas, MY1995, 2.0 20v
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Kiek Ah čia akumas? Elektra 14 2018-02-04, 23:52
Kompresija V850 2.0 Variklis 41 2013-04-14, 09:44
Akumas pardavime JENOX Kita 5 2011-07-19, 21:30
2024 © Visos teisės saugomos.