VIEW THREAD -

ITIN PRASTAI ŠILDO PEČIUKAS - KODĖL ?

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Itin prastai šildo pečiukas - kodėl ?
Oras
#1 Print posts
Posted 2011-11-17, 12:06
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 1287
Signed in: 2009-10-26
Sveiki,

Yra tokia beda - maniskes v70 tdi peciukas beveik nesildo. Taigi istorija nuo pradziu - senasis peciuko radiatorius leido antrifriza, todel buvo pakeistas nauju. Iskart po pakeitimo pastebejau, jog daug prasciau sildo. Sia beda nurasiau ant oro ausinimo sistemoje. Pravazinejau daug tukstanciu km, deja, bet situacija nepasikeite - tik varikliui pasiekus darbine temp pradeda pusti vos silta (bet ne karsta) ora.

Palyginus su 850 tdi, pastarasis silta ora pucia vos pajudejus variklio temperaturos rodyklei, o pasiekus darbine temp. masinos salone jautiesi kaip pirtyje tiesiogine to zodzio prasme.

Taigi, gal kas turi ideju, kodel taip yra, kaip isspresti beda ? Oro kamstis ?.. Brokuotas (uzsikimses) naujas peciuko radiatorius ?..
Edited dapsys 2011-11-17, 12:19


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
archi_archer
#2 Print posts
Posted 2011-11-17, 12:35
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 203
Signed in: 2011-10-06
Na nežinau ar aš labai teisus būsiu, bet kaip salono oro filtras? Nes pas mane tai buvo užsikišęs tai ir nešilo normaliai ir pūtė gerokai silpniau nei turėtų.


-----
Volvo V70 mkII D5 (2003)
Honda CivicCoupe 1.6i (1999) on A98 (a lot of smiles per galon)
Ex. Volvo 740 2.3 85 kW (1990) mechanika. Pirmas vairuotas auto.

-----
Jei neskubėsi užaugti, nereikės verkti, kad taip greitai pasenai Wink
 
Neegzistuojantis vartotojas
#3 Print posts
Posted 2011-11-17, 12:36

Nesildo ir nepucia yra 2 skirtingi reiskiniai,ir priezastys skirtingos.
Oro atveju,pradeciau nuo termostato patikros.
Edited 2011-11-17, 12:38


-----
 
Čiopa
#4 Print posts
Posted 2011-11-17, 12:48
Member avatar

City: Mažeikiai
Posts: 5180
Signed in: 2007-03-12
Kadangi svarstom versijas, tai ir aš pabandysiu Smile. Juk yra sklendė, kuri paskirsto santykį tarp šalto ir karšto oro. Ar negali būti, kad bekeičiant pečiuko radiatorių, kažkas atsitiko su tas sklende?


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#5 Print posts
Posted 2011-11-17, 12:55

Keiciasi nesudetingai radiatorius iki sklendziu daeiti nereikia,nebent keitimas vyko kitokiu budu.Jei "padavimo" ir "gryztamojo" (i peciuka) zarnos karstos,tadu galimi 2 variantai,sklende arba pats peciuko radiatorius brokuotas,patikrinti nera sudetinga.


-----
 
kaiser
#6 Print posts
Posted 2011-11-17, 19:17
Member avatar

City: Panevėžys
Posts: 348
Signed in: 2008-01-16
Neriuxs @ 2011-11-17, 14:36 rašė:
pradeciau nuo termostato patikros.

Gal būtų pasiūlymų kaip patikrinti termostatą S80 atveju. Vienas žmogus man sako, ryte žiūrėk ar užkūrus pradeda šilti radiatorius iš karto po truputį, ar tik pasiekus darbinę temperatūrą staiga sušyla. Bet S80 nelabai eina "nagų" prikišti prie radiatoriaus. Tai galvoju kaip čia išsisukti.
Yra toks niuansas, kaip tik prieš orų atšalimą buvo sumontuota dujų įranga. Temperatūros rodyklė dabar nepasiekia viduriuko, nors anksčiau jį pasiekdavo. Gal neteisingai pajungta, ar burbulas koks oro? Nors kaip suprantu, turėtų nusiorinti pati sistema Frown


-----
Ex: Volvo S80 2.4 '01
EX: Volvo V40 1.8 '97

-----
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Oras
#7 Print posts
Posted 2011-11-17, 19:52
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 1287
Signed in: 2009-10-26
Neriuxs @ 2011-11-17, 12:36 rašė:
Nesildo ir nepucia yra 2 skirtingi reiskiniai,ir priezastys skirtingos.
Oro atveju,pradeciau nuo termostato patikros.


O prie ko cia termostatas, jei variklis uzsyla greitai, be jokiu problemu ?


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#8 Print posts
Posted 2011-11-17, 19:53

www.part.lt/img/df37d0fc04597dbf090f7cb3f2ab95c5308.jpg

Dirbant "mazajam" ausinimo sistemos ratui,raudonu kvadratu pazymeta zarna turi buti salta (ziureti ataokiau nuo motoro) ,kai tuo tarpu zarnos einancios i salono peciuko radiatoriu turi buti siltos.Jei zarnu temperatura panasi,reiskias ausinimo sistema cirkuliuoja "didziuoju" ratu.


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#9 Print posts
Posted 2011-11-17, 19:57

Oras @ 2011-11-17, 19:52 rašė:
Neriuxs @ 2011-11-17, 12:36 rašė:
Nesildo ir nepucia yra 2 skirtingi reiskiniai,ir priezastys skirtingos.
Oro atveju,pradeciau nuo termostato patikros.


O prie ko cia termostatas, jei variklis uzsyla greitai, be jokiu problemu ?

Pagal kokius rodmenis sprendi kad ausinimo skystis pasiekia darbine temperatura?


-----
 
ROCKY
#10 Print posts
Posted 2011-11-17, 20:00
Member avatar

City: Klaipeda
Posts: 768
Signed in: 2007-03-17
Tai jeigu butu sugedes termostatas tada juk nepasiektu darbines temperaturos net ir valanda kaitinant varikli. Cia paprasciausiai tie radiatoriai fuflekai tokie yra. Kaip kad VK rase kad orginaliam 12 vamzdeliu o kinietiskam tik 7 belieka, tai del to ir gaunas kad vos ne perpus silpniau sildo
Edited ROCKY 2011-11-17, 20:04


-----
Volvo XC90

Volvo XC70
Volvo V70 2.5 TDI
Volvo 850 2.0 20v T-5
Volvo 850 2.5 20v

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#11 Print posts
Posted 2011-11-17, 20:04

Na jus labai pavirsutiniskai vertinat "darbine temperatura" . Jei sugedes teperaturos daviklis? Pagal ka vertinat variklio temperatura? Pagal rodykles rodmenis ar pagal fakta?
orginaliam 121 vamzdeliu o kinietiskam tik 7 belieka, tai del to ir gaunas kad vos ne perpus silpniau sildo

Galimas ir sitoks variantas,bet kad ta issiaiskinti reikia atlikti kai kurias proceduras,kad susiaurinti itariamuju rata.


-----
 
arvydas67
#12 Print posts
Posted 2012-12-12, 21:27
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 375
Signed in: 2008-04-11
Nekuriant naujos temos. Pastebėjau, jog maniškėj 850-toj, nevisada nustačius tik į kojų apipūtimą, pučia šilumą. Kartais pučia, kartais ne. Kas galėtų būt? Mikroklimato valdymo blokas, kokia nors sklendė? Gal kas susidūrėt su tokia bėda? Jei stringa sklendė, tai kur jos ''ieškot''? Daug ardymo? Ačiū iš anksto už bet kokią info - šalta, gi, žiema už lango...Smile


-----
VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D

-----
tel.+37068468053 Vilnius
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Inferno
#13 Print posts
Posted 2013-01-04, 16:14
City: Brinkiškės
Posts: 91
Signed in: 2012-12-30
Sveiki pas mane 850-ta volvo dyzelis tai toks vaizdas kad neveiktu tas vidurinis reguliatorius kur reguliuoja kur pūsti ar į kojas ar į stiklą nes kaip benureguliuotum vistiek nesuprasi kur pučia.


-----
volvo 850 2,5TDI

-----
 
Johny
#14 Print posts
Posted 2013-01-04, 16:20
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 4263
Signed in: 2008-01-06
Arba klimos valdymo blokas, arba sklendes


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Oras
#15 Print posts
Posted 2013-01-04, 18:02
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 1287
Signed in: 2009-10-26
O, mano sena tema.

Problema isspresta - idetas naudotas originalus peciuko radiatorius. Dabar sildo kaip ir turi sildyti Yes


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
ArturasJo
#16 Print posts
Posted 2015-10-24, 01:03
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3804
Signed in: 2010-01-05
Atėjo šildymo liga ir į mano daržą Crying . 2006 XC70 D5. Gal kas nors idėjų turi, kur gali būti liga? pray
- Variklis sušyla greitai ir temperatūra laikosi stabili.
- Jei palieku įjungtą autonominį šildytuvą - atėjęs randu saloną prišildytą.
- Pradėjus važiuoti, į saloną pučiamas oras vis vėsta ir pradeda pūsti šaltą. Į stiklą vos vos drugną, o į kojas visai šaltą.
- padidinus temperatūrą su reguliatoriumi - orą pradeda pūsti smarkiau, tačiau vis vien šaltą.
- kondicionieriaus išjungimas jokios įtakos nedaro.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rimcius
#17 Print posts
Posted 2015-10-24, 01:05
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
ArturasJo @ 2015-10-24, 01:03 rašė:
Atėjo šildymo liga ir į mano daržą Crying . 2006 XC70 D5. Gal kas nors idėjų turi, kur gali būti liga? pray
- Variklis sušyla greitai ir temperatūra laikosi stabili.
- Jei palieku įjungtą autonominį šildytuvą - atėjęs randu saloną prišildytą.
- Pradėjus važiuoti, į saloną pučiamas oras vis vėsta ir pradeda pūsti šaltą. Į stiklą vos vos drugną, o į kojas visai šaltą.
- padidinus temperatūrą su reguliatoriumi - orą pradeda pūsti smarkiau, tačiau vis vien šaltą.
- kondicionieriaus išjungimas jokios įtakos nedaro.

Tai gal koks nors salono temp. daviklis..?
Edited rimcius 2015-10-24, 01:06


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
ArturasJo
#18 Print posts
Posted 2015-10-24, 01:10
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3804
Signed in: 2010-01-05
DICE rodo labai panašią temperatūra, kaip ir aplinkos, kurioje tuomet tikrinu... Jei ir skiriasi, tai kokiu 1 laipsniu.
Atkreipiau dėmesį, kad visiškai nemato temperatūros daviklio, kuris turėtų būti kairiajame veidrodyje. Tačiau nesu tikras ar jis turi būti pajungtas...


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
maba
#19 Print posts
Posted 2015-10-24, 08:36
City: Lietuva, Marijampolė
Posts: 212
Signed in: 2011-11-12
O jei sustoji, kai jau šaltą pučia. Sušyla ar ir toliau šaldytuvas? Gal šilto-šalto oro sklendė stringa ar prasisuka ant motoro ašelės. Diagnostika turėtų rodyti jų padėtis. Dar vienas variantas - užspaudžia ar užlenkia kurią nors iš pečiuko žarnų - kol dirba ant laisvų, variklis laisvai kabo ant pagalvių, o važiuojant visgi aprova yra ir jis būna atitinkamai pasviręs.
Nežinau žarnų sujungimo schemos, bet gal modeliuose su autonomke visą laiką turi dirbti cirkuliacinis, o jis pas tave veikia tik nuo autonomkės, kitaip tariant išsijungia autonomkė - išsijungia cirkuliacinis.
Edited maba 2015-10-24, 08:41


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
rimcius
#20 Print posts
Posted 2015-10-24, 09:09
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
O tai užšilus mašinai, žarnos ateinančios į pečiuką bent jau karštos?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Salono peciukas nesildo Kėbulas/Salonas 10 2020-12-13, 19:08
s60 pečiukas Elektra 11 2018-01-09, 17:23
Volvo XC90 04' salono peciukas Kėbulas/Salonas 5 2017-02-01, 23:06
volvo s60 autonominis peciukas Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 11 2016-11-27, 19:52
Blogai veikia "pečiukas" (Volvo V70) Elektra 47 2016-07-12, 09:30
2024 © Visos teisės saugomos.