Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
S80 2008M. 2.0 107KW BENZINAS | Variklis | 1 | 2023-01-24, 21:55 |
Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema | Variklis | 1 | 2022-03-09, 08:27 |
Volvo XC90 dujos ar dyzelis? | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 4 | 2021-01-04, 02:10 |
Volvo v70 2.5 106kw benzinas-dujos, nevažiuoja | Variklis | 23 | 2020-10-16, 06:24 |
V70 2004 m. D5 120 kw dyzelis automatainė dėžė | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 2 | 2020-05-05, 08:15 |
VIEW THREAD -
S60 ~2003M. DYZELIS AR BENZINAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Who is here? 1 guest(s)
Page 1 out of 2: 1|2
|
s60 ~2003m. Dyzelis ar Benzinas
|
|
jakku |
Posted 2013-01-18, 13:56
|
City: Panevėžys Posts: 22 Signed in: 2013-01-17 |
Sveiki,
Planuoju prisijungti į jūsų gretas ir įsigyti s60 D5 ~2003m. tačiau kiek skaitau, kas nepravažiuoja daugiau 20k km. nerekomenduojat pirkti dyzelio. Manau mano metinis pravažiavimas nesiekia 10k km. Kiek žiūrinėju kainos 2003m. dyzelio D5 ir benzino nesiskiaria, kokie būtu patarimai ? ----- - ----- |
|
|
Vyskups |
Posted 2013-01-18, 14:42
|
![]() City: Vilnius Posts: 2762 Signed in: 2008-11-20 |
Kai pradėsi ieškot manau, kad pradės skirtis.
Nes salonas atrodys žymiai prasčiau dyzelio, dyzelis ypač D5 žiemą kaip šaldytuvas, pastebėsi kitų trūkumų... Pradėk realiai ieškot mašinos ir suprasi. ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip ![]() Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Tomelis |
Posted 2013-01-18, 14:47
|
![]() City: Vilnius - Pakruojis Posts: 800 Signed in: 2007-09-27 |
Jei randi dvi idealiai panašas mašinas, tik skirtingi varikliai. Aišku imk dyzeli. Bus ekonomiškesnis. Bet labai abejoju, kad kainos tokios pat būtų.
Mano galva, jei pravažiuoji iki 10k, tai benzinas. Visai kitas komfortas, pinigų liks ir lengvesnė priežiūra. ----- Volvo V70 2.5D ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2013-01-18, 15:00
|
|
Jei nesieks 10k km per metus pravaziavimas, geriau ziurek benzina, net gal neapsimokes i ji duju det.
----- |
|
|
jakku |
Posted 2013-01-18, 15:09
|
City: Panevėžys Posts: 22 Signed in: 2013-01-17 |
Vyskups @ 2013-01-18, 14:42 rašė: Kai pradėsi ieškot manau, kad pradės skirtis. Nes salonas atrodys žymiai prasčiau dyzelio, dyzelis ypač D5 žiemą kaip šaldytuvas, pastebėsi kitų trūkumų... Pradėk realiai ieškot mašinos ir suprasi. Na visą savaitę žiūriu skelbimus tiek benzino tiek dyzelio nuo 2003 metų ir už 12-14k lt. galima nusipirkti. Aišku nevažiavau nežiūrėjau, tačiau kainos atitinkamos. Nėra skirtumo 1k lt., kad būtų galima svarstyti. Žiūriu mechanines dėžes. O dėl dujų tai jų neplanuoju dėtis (iš patirties). ----- - ----- |
|
|
jakku |
Posted 2013-01-18, 21:00
|
City: Panevėžys Posts: 22 Signed in: 2013-01-17 |
Stulpas @ 2013-01-18, 17:54 rašė: jei gauni dyzelio pigiau apsimoka ji imt ir kai 10 stukiu pravaziuoji. Na ir dyzelio yra pigiau, bet to nesureikšminu. Paprasčiausiai paskaičiavus mano keliones, tai su dyzeliu (iš kolonėlės) per metus nuo kuro sutaupyčiau ~1000lt. Manau mašinos išlaikymas nesudarys to 1000lt per metus, o kai pigiau važiuosiu manau bus daugiau galimybiu leistis į keliones. ----- - ----- |
|
|
Stulpas |
Posted 2013-01-18, 21:29
|
City: Vilnius Posts: 1756 Signed in: 2007-03-14 |
jakku @ 2013-01-18, 21:00 rašė: Stulpas @ 2013-01-18, 17:54 rašė: jei gauni dyzelio pigiau apsimoka ji imt ir kai 10 stukiu pravaziuoji. Na ir dyzelio yra pigiau, bet to nesureikšminu. Paprasčiausiai paskaičiavus mano keliones, tai su dyzeliu (iš kolonėlės) per metus nuo kuro sutaupyčiau ~1000lt. Manau mašinos išlaikymas nesudarys to 1000lt per metus, o kai pigiau važiuosiu manau bus daugiau galimybiu leistis į keliones. nu jei manai kad masinos islaikymas nesudarys 1000lt per metus tai siulyciau per nauja persiskaiciuot savo lukescius tik tepalai filtrai draudimas jau kainuos 500lt per metus ,o kur padangos ,lemputes valytuvai ir siaip visokie netiketini dalykai ir patirties pasakyciau ,tilptum i 1000litu per metus jei niekur bevek nevaziuotum ![]() ----- |
|
|
Edvakas |
Posted 2013-01-18, 21:40
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Stulpas @ 2013-01-18, 21:29 rašė: nu jei manai kad masinos islaikymas nesudarys 1000lt per metus tai siulyciau per nauja persiskaiciuot savo lukescius tik tepalai filtrai draudimas jau kainuos 500lt per metus ,o kur padangos ,lemputes valytuvai ir siaip visokie netiketini dalykai ir patirties pasakyciau ,tilptum i 1000litu per metus jei niekur bevek nevaziuotum ![]() Aš manau žmogus turėjo omeny 1000lt eksploatacijos skirtumą tarp benzino ir dyzelio per metus. ----- ----- |
|
|
jakku |
Posted 2013-01-18, 21:56
|
City: Panevėžys Posts: 22 Signed in: 2013-01-17 |
Edvakas @ 2013-01-18, 21:40 rašė: Stulpas @ 2013-01-18, 21:29 rašė: nu jei manai kad masinos islaikymas nesudarys 1000lt per metus tai siulyciau per nauja persiskaiciuot savo lukescius tik tepalai filtrai draudimas jau kainuos 500lt per metus ,o kur padangos ,lemputes valytuvai ir siaip visokie netiketini dalykai ir patirties pasakyciau ,tilptum i 1000litu per metus jei niekur bevek nevaziuotum ![]() Aš manau žmogus turėjo omeny 1000lt eksploatacijos skirtumą tarp benzino ir dyzelio per metus. Teisingai pastebėta. Nori nenori per metus už draudimą + tepalus ir filtrus sumokėta bus ~500 ir kaip minėjo smulkmenos. Taigi manau, kad verta toliau žiūrėti į dyzelius. Beje gal kas galit argumentuotai pasakyti skirtumą tarp paprasto (speju audi 2.4 96kw) variklio ir D5 volvo 120kw gamybos ? Edited jakku 2013-01-18, 21:57 ----- - ----- |
|
|
Vyskups |
Posted 2013-01-18, 21:59
|
![]() City: Vilnius Posts: 2762 Signed in: 2008-11-20 |
Jie abu vienodi. Vienas deforsuotas ir viskas. Joks ten ne audi.
Siūlau pradėt realiai ieškot ir tada pamatysi kas ir kaip. Pakol nebuvai nėvienos apžiūrėt tol ne kažką mes tau čia patarsim. ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip ![]() Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Edvakas |
Posted 2013-01-18, 21:59
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
96kw ir 120kw yra lygiai tas pats volvo variklis, tik jo galingumas apribotas programiškai dėl marketingo, draudimo ir kt. aspektų. Mechaniškai tie varikliai yra vienodi. Su Audi jokių sąsajų nėra
![]() ----- ----- |
|
|
Stulpas |
Posted 2013-01-18, 22:09
|
City: Vilnius Posts: 1756 Signed in: 2007-03-14 |
Edvakas @ 2013-01-18, 21:40 rašė: Stulpas @ 2013-01-18, 21:29 rašė: nu jei manai kad masinos islaikymas nesudarys 1000lt per metus tai siulyciau per nauja persiskaiciuot savo lukescius tik tepalai filtrai draudimas jau kainuos 500lt per metus ,o kur padangos ,lemputes valytuvai ir siaip visokie netiketini dalykai ir patirties pasakyciau ,tilptum i 1000litu per metus jei niekur bevek nevaziuotum ![]() Aš manau žmogus turėjo omeny 1000lt eksploatacijos skirtumą tarp benzino ir dyzelio per metus. man tik siaip idomu kas turi nutikt dyzeliui ir ko neturi nutikt benzui kad skirtumas per metus sudarytu 1000lt? nes turejau ir benza ,ir dyzeli ir benza-dujos ir nesuprantu is kur tokie eksplotaciniai skirtumai per metus ----- |
|
|
jakku |
Posted 2013-01-18, 22:13
|
City: Panevėžys Posts: 22 Signed in: 2013-01-17 |
Edvakas @ 2013-01-18, 21:59 rašė: 96kw ir 120kw yra lygiai tas pats volvo variklis, tik jo galingumas apribotas programiškai dėl marketingo, draudimo ir kt. aspektų. Mechaniškai tie varikliai yra vienodi. Su Audi jokių sąsajų nėra ![]() Ačiū už atsakymą. Kažkodėl galvojau, kad tai audi variklis kuris stovi pirmuose v70... Kuro sanaudos tos pačios tiek 96kw tiek 120kw ? Jei varikliai identiški, o tik programiškai mažinti kw tai ir eksplotacija gaunasi realiai ta pati tiek detalėmis ir t.t ? Stulpas @ 2013-01-18, 22:09 rašė: Edvakas @ 2013-01-18, 21:40 rašė: Stulpas @ 2013-01-18, 21:29 rašė: nu jei manai kad masinos islaikymas nesudarys 1000lt per metus tai siulyciau per nauja persiskaiciuot savo lukescius tik tepalai filtrai draudimas jau kainuos 500lt per metus ,o kur padangos ,lemputes valytuvai ir siaip visokie netiketini dalykai ir patirties pasakyciau ,tilptum i 1000litu per metus jei niekur bevek nevaziuotum ![]() Aš manau žmogus turėjo omeny 1000lt eksploatacijos skirtumą tarp benzino ir dyzelio per metus. man tik siaip idomu kas turi nutikt dyzeliui ir ko neturi nutikt benzui kad skirtumas per metus sudarytu 1000lt? nes turejau ir benza ,ir dyzeli ir benza-dujos ir nesuprantu is kur tokie eksplotaciniai skirtumai per metus Kuro kaina + didesnis kiekis 100km. + Benzas papildomai užkūrimui ir pravalymui variklio. Aš asmeniškai turėjau 3l V6 + dujos. Daugiau nebenoriu tokio komplekto benzinas + dujos. Per 5 metus duslintuvu sistema dėl dujų kaltės reikejo išmesti nuo katalizatoriaus. Kai labai atidrėkdavo dujos sunkiai norėdavo persijungti ir t.t Žodžiu man asmeniskai vargas, kurio automobilis neturėtų sudaryti. Edited jakku 2013-01-18, 22:17 ----- - ----- |
|
|
Edvakas |
Posted 2013-01-18, 22:19
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Taip, eksploatacija ta pati. Sąnaudos jei ir skiriasi, tai minimaliai.
P.S. diskusijas apie PVM grobstymą galit perkelti į PM arba atskirą temą. Offtopic ištrintas. Edited Edvakas 2013-01-18, 22:19 ----- ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-01-18, 22:28
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Su dyzeliu vargo irgi turesi, o ypac jei ruosiesi pilti i D5 varikli kura is kanistru... Pravaziuojant tik 10k km i metus dyzelis visiskai neapsimoka, nes jei reiks idet pinigu i variklio remonta, tai dyzelinio variklio remontas tikrai bus brangesnis. Ziema, turint D5, suprasi ka reiskia saldytuvo efektas (kad pasiekt darbine temperatura gali prireikti nuvaziuoti 15km ir daugiau). Stovint vietoje jis issvis nesyla (nebent yra webasto, bet tai dar vienas galvos skausmas, nes jos remontas irgi nemazu pinigu kainuoja)
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Stulpas |
Posted 2013-01-18, 22:39
|
City: Vilnius Posts: 1756 Signed in: 2007-03-14 |
Johny @ 2013-01-18, 22:28 rašė: Su dyzeliu vargo irgi turesi, o ypac jei ruosiesi pilti i D5 varikli kura is kanistru... Pravaziuojant tik 10k km i metus dyzelis visiskai neapsimoka, nes jei reiks idet pinigu i variklio remonta, tai dyzelinio variklio remontas tikrai bus brangesnis. Ziema, turint D5, suprasi ka reiskia saldytuvo efektas (kad pasiekt darbine temperatura gali prireikti nuvaziuoti 15km ir daugiau). Stovint vietoje jis issvis nesyla (nebent yra webasto, bet tai dar vienas galvos skausmas, nes jos remontas irgi nemazu pinigu kainuoja) johny as neginu nei benzo nei dyzelio bet zinai kaip buna jei dyzelio pasiseks isvis neremontuot o benzina teks tai tada gailieses kad dyzelio nepirkai aisku gali but ir atvirksciai va kas dyzeli tikrai nervuoja tai kaip tu sakai saldytuvo efektas ziema ----- |
|
|
jakku |
Posted 2013-01-18, 22:46
|
City: Panevėžys Posts: 22 Signed in: 2013-01-17 |
Johny @ 2013-01-18, 22:28 rašė: Su dyzeliu vargo irgi turesi, o ypac jei ruosiesi pilti i D5 varikli kura is kanistru... Pravaziuojant tik 10k km i metus dyzelis visiskai neapsimoka, nes jei reiks idet pinigu i variklio remonta, tai dyzelinio variklio remontas tikrai bus brangesnis. Ziema, turint D5, suprasi ka reiskia saldytuvo efektas (kad pasiekt darbine temperatura gali prireikti nuvaziuoti 15km ir daugiau). Stovint vietoje jis issvis nesyla (nebent yra webasto, bet tai dar vienas galvos skausmas, nes jos remontas irgi nemazu pinigu kainuoja) Dėl kuro kokybės nebus problemos, nes viskas "oficialu" ir jokių baltarusiškų nesamonių.. Dėl pačio kilometražo tiek prasukdavau, nes realiai visada į tolimesnias kelionės važiuodavom su dyzeline mašina dėl kuro kainos (manau dauguma su draugais važiuoja su ta mašina pas ką ir vietos užtenka ir kuro sąnaudos mažesnės). Taigi neatmetu galimybes labai nesunkiai viršyti 10 tuks. kilometražą. Na tikrai gavau daug patarimų ir minčių, liko ieškoti ir įstoti į jūsų gretas! Ačiū visiems už atsakymus. ----- - ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-01-18, 23:19
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Stulpas @ 2013-01-18, 22:39 rašė: Johny @ 2013-01-18, 22:28 rašė: Su dyzeliu vargo irgi turesi, o ypac jei ruosiesi pilti i D5 varikli kura is kanistru... Pravaziuojant tik 10k km i metus dyzelis visiskai neapsimoka, nes jei reiks idet pinigu i variklio remonta, tai dyzelinio variklio remontas tikrai bus brangesnis. Ziema, turint D5, suprasi ka reiskia saldytuvo efektas (kad pasiekt darbine temperatura gali prireikti nuvaziuoti 15km ir daugiau). Stovint vietoje jis issvis nesyla (nebent yra webasto, bet tai dar vienas galvos skausmas, nes jos remontas irgi nemazu pinigu kainuoja) johny as neginu nei benzo nei dyzelio bet zinai kaip buna jei dyzelio pasiseks isvis neremontuot o benzina teks tai tada gailieses kad dyzelio nepirkai aisku gali but ir atvirksciai va kas dyzeli tikrai nervuoja tai kaip tu sakai saldytuvo efektas ziema Stulpai, bet pripazink, kad jeigu reiktu remontuoti benzo ir dyzelio kuro sistema (cia tik kaip pvz), dyzelio remontas butu kur kas brangesnis. As pvz i metus prasuku 30k km (tik po Lietuva) turiu dyzeli (su senu, labai paprastu ir patikimu varikliu), gaunu pigiai kura, todel vazinet su benzu ar dujom man neapsimoka. Keisti savo TDI i D5 nenoriu vien del to, kad D5 reikalauja daugiau piniginiu injekciju (brangesni tepalai, butinas geras kuras, remontai daug brangesni), o pliusu pries TDI turi tik tylesni ir galingesni varikli). Todel jei imciau naujesne Volvo tai jau turbut benzinine su dujom. D5 iskart turi minusu - netenki pigaus kuro ir turi brangesne eksploatacija. O siuo momentu mintys tokios - ziema vazinesiu su 850 tdi, o vasara su uzbombintu turbo vagonu (Volvo 945) ![]() ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Johny |
Posted 2013-01-18, 23:20
|
![]() City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Beje, dar vienas minusas dyzeliams - tvarkinga, ne daug prabegusi varianta yra daug sunkiau rasti...
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
jakku |
Posted 2013-01-19, 10:08
|
City: Panevėžys Posts: 22 Signed in: 2013-01-17 |
Johny @ 2013-01-18, 23:19 rašė: Stulpas @ 2013-01-18, 22:39 rašė: Johny @ 2013-01-18, 22:28 rašė: Su dyzeliu vargo irgi turesi, o ypac jei ruosiesi pilti i D5 varikli kura is kanistru... Pravaziuojant tik 10k km i metus dyzelis visiskai neapsimoka, nes jei reiks idet pinigu i variklio remonta, tai dyzelinio variklio remontas tikrai bus brangesnis. Ziema, turint D5, suprasi ka reiskia saldytuvo efektas (kad pasiekt darbine temperatura gali prireikti nuvaziuoti 15km ir daugiau). Stovint vietoje jis issvis nesyla (nebent yra webasto, bet tai dar vienas galvos skausmas, nes jos remontas irgi nemazu pinigu kainuoja) johny as neginu nei benzo nei dyzelio bet zinai kaip buna jei dyzelio pasiseks isvis neremontuot o benzina teks tai tada gailieses kad dyzelio nepirkai aisku gali but ir atvirksciai va kas dyzeli tikrai nervuoja tai kaip tu sakai saldytuvo efektas ziema Stulpai, bet pripazink, kad jeigu reiktu remontuoti benzo ir dyzelio kuro sistema (cia tik kaip pvz), dyzelio remontas butu kur kas brangesnis. As pvz i metus prasuku 30k km (tik po Lietuva) turiu dyzeli (su senu, labai paprastu ir patikimu varikliu), gaunu pigiai kura, todel vazinet su benzu ar dujom man neapsimoka. Keisti savo TDI i D5 nenoriu vien del to, kad D5 reikalauja daugiau piniginiu injekciju (brangesni tepalai, butinas geras kuras, remontai daug brangesni), o pliusu pries TDI turi tik tylesni ir galingesni varikli). Todel jei imciau naujesne Volvo tai jau turbut benzinine su dujom. D5 iskart turi minusu - netenki pigaus kuro ir turi brangesne eksploatacija. O siuo momentu mintys tokios - ziema vazinesiu su 850 tdi, o vasara su uzbombintu turbo vagonu (Volvo 945) ![]() Beje tada klausimas, gal 96kw modelyje mažiau elektronikos ? Ir jis netoks reiklus kaip D5 variantas? ----- - ----- |
|
Page 1 out of 2: 1|2
Jump to forum: |
SIMILAR THREADS