Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Galinių amortizatorių atraminės gumos | Pakaba | 9 | 2022-12-19, 21:17 |
S80 II dureliu rankenele | Kėbulas/Salonas | 1 | 2019-01-17, 20:16 |
Galiniu amortiku apsauginiu gumu keitimas? | Pakaba | 1 | 2018-10-01, 12:36 |
Volvo xc60 2010m duru spynos isemimas | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 3 | 2018-09-28, 21:35 |
Volvo V70 II galinių spyruoklių parinkimas | Pakaba | 14 | 2017-11-27, 21:28 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo 850, S/V70, C70 | Kėbulas/Salonas
Who is here? 1 guest(s)
Užšąlančios galinių durelių spynos
|
|
maba |
Posted 2013-01-21, 09:51
|
City: Lietuva, Marijampolė Posts: 212 Signed in: 2011-11-12 |
Turiu tokią problemą nuo pat mašinos pirkimo - tai jau ketvirta žiema - esant ekstremaliems šalčiams (20 ir daugiau) užstringa galinių durelių užraktai, ta prasme, centrinis nepakelia tų užrakto "fiškučių" (nežinau, kaip tiksliau išsireikšt). Net ištraukus jas per jėgą ranka, durelės neatsirakina (turbūt lieka suveikęs "dead lock" ) . Mašinai atšilus vėl viskas veikia tvarkingai. Problema kaip jau minėjau pasireikškia tik esant dideliam šalčiui, vienų durelių anksčiau, kitų gal prie -25. WD40 pripurkšta per visas įmanomas skyles ir plyšius, bet matau, kad greičiausiai reikės ardytis... Gal kas susidūręs ir žino, kurią vietą reikia išvalyti, sutepti ar pan.
Edited maba 2013-01-21, 09:52 ----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
|
pliusas |
Posted 2013-01-21, 14:34
|
City: Šiauliai Posts: 251 Signed in: 2009-03-06 |
Pas mane ta pati problema. Neardžiau ir nežiūrėjau, nes kaip ir minėjai neatsidaro tik prie -20 -25. Jei taip būna atidarau iš vidaus pusės.
Edited pliusas 2013-01-21, 14:34 ----- Volvo V70 2005m. ----- |
|
|
ArturasJo |
Posted 2013-01-21, 22:21
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3804 Signed in: 2010-01-05 |
WD40 turi viena trukuma - traukia dregme
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
driveordie |
Posted 2013-01-21, 22:23
|
City: Svedija Posts: 189 Signed in: 2012-11-23 |
ArturasJo @ 2013-01-21, 23:21 rašė: WD40 turi viena trukuma - traukia dregme Sudetyje yra vandens del to ir sala Bet koks kitas kuris neturi vandesn sudetije galima naudoti ----- Volvo 940 GL -95 Perdirbama Volvo 945 LTT+ -96 Parduota Volvo 945 LTT - 98 Classic Parduota Volvo S60 2,5T -08 Dienine ----- |
|
|
ArturasJo |
Posted 2013-01-21, 22:54
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3804 Signed in: 2010-01-05 |
Mes paprastai naudojame ledo tipikli (tinka ir grynas spiritas) ir specialiai spynelems skirta tepala is Wurth
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
maba |
Posted 2013-01-22, 09:20
|
City: Lietuva, Marijampolė Posts: 212 Signed in: 2011-11-12 |
Na vandens priežastis kaip ir atkrenta - ledas susidaro prie 0 laipsniu, o čia viskas prasideda nuo -20. Ir pas mane, priešingai nei pas pliusą, iš vidaus neatsidaro net ir per jėgą ištraukus užrakto "mygtukus". Gal čia kaltas užrakto variantas su "dead lock"?..
----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
|
ArturasJo |
Posted 2013-01-23, 13:08
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3804 Signed in: 2010-01-05 |
maba @ 2013-01-22, 11:20 rašė: Na vandens priežastis kaip ir atkrenta - ledas susidaro prie 0 laipsniu, o čia viskas prasideda nuo -20. Ir pas mane, priešingai nei pas pliusą, iš vidaus neatsidaro net ir per jėgą ištraukus užrakto "mygtukus". Gal čia kaltas užrakto variantas su "dead lock"?.. Šiaip tai su deadlock'u buna kaprizų. o dėl užšalimo, tai prie -20 pradeda stingti įvairūs tepalai. Taip pat dylant mechaninėms dalims, drožlės susimaišo su tepalu ir sudaro labai lipnią masę. Manau, kad reiktų išsiardyti visą spyną ir pasižiūrėti, kas blogai. Aš duočiau didesnę tikimybę mechaniniam spynos gedimui (sudilimui) nei užšalimui. Ypač, jei ir atšilus sunkiau darinėjasi spyna. Edited ArturasJo 2013-01-23, 13:11 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
Jump to forum: |