VIEW THREAD -

V70 II 2.5TDI BUKA, O ĮJUNGUS KONDICIONIERIŲ DAR BUKESNĖ

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
V70 II 2.5TDI buka, o įjungus kondicionierių dar bukesnė
Tadcka
#21 Print posts
Posted 2009-10-14, 22:14
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 767
Signed in: 2008-12-10
Johny @ 2009-10-14, 22:10 rašė:
Tadcka @ 2009-10-15, 00:04 rašė:
Johny @ 2009-10-14, 21:48 rašė:
Tadcka @ 2009-10-14, 23:42 rašė:
as prie to paties, norejau pasiklaust. kai uzvedu salta masina duslintuvas ismeta sveisius dumus, cia normalu ar ne?


Siaip normalu yra kai ismeta juodo(tamsaus) dumo. Sviesus gali buti kai velyvas degimas, kompresija nekokia. Daug ismeta, ar tik viena kamuoli?
degimas ne viena karta tikrintas, nemanau, kad blogas, del kompresijos irgi nzn, kuriasi gerai. o negali buti del to, jei pilamas kuras ne is koloneles? Smile


Dabartine masina turiu jau virs 1,5 metu ir kolonelei piliausi gal kokius 3 kartus, bet pas mane nemeta sviesaus dumo. Jeigu pastoviai nemeta (vaziuojant ir pan.) tau to sviesaus dumo, nesuk galvos ir vazinek.
siaip kas yra keisciausia, kad mano masina isvis beveik nedumina nors ir dugna nuspaudi, manau tai irgi nera gerai...


-----
Volvo S70 2.5TDI, automatas, 98, Vilnius
 
romas
#22 Print posts
Posted 2009-10-14, 22:16
City: Kopenhaga DK
Posts: 2029
Signed in: 2007-03-13
Velyvas ipurskimas, jei nera katalizatoriaus. Todel ir dumas kuriant.
Ps. Ir nesakyk kad nera dumo ant salto, pergazuojant. Tegul padirba ant laisvu 1-2min ir pergazuok. Ismes balta (sviesu) duma.
Edited romas 2009-10-14, 22:21


-----
 
Tadcka
#23 Print posts
Posted 2009-10-14, 22:21
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 767
Signed in: 2008-12-10
romas @ 2009-10-14, 22:16 rašė:
Velyvas ipurskimas, jei nera katalizatoriaus. Todel ir dumas kuriant.
Ps. Ir nesakyk kad nera dumo ant salto, pergazuojant. Tegil padirba ant laisvu 1-2min ir pergazuok. Ismes balta (sviesu) duma.
ipurskimo kampas tikrintas, katalyzo nera. tai cia viskas tvarkoj?


-----
Volvo S70 2.5TDI, automatas, 98, Vilnius
 
romas
#24 Print posts
Posted 2009-10-14, 22:26
City: Kopenhaga DK
Posts: 2029
Signed in: 2007-03-13
Jau tiek prirasyta apie tai. Ipurskimo kampas priklauso nuo kuro slegio. Su ankstinimo voztuvu padidinamas slegis, ir anksciau atsidaro forsunkes. Kai siurblys pavarges, reguliavimas pagal dokumentus netinka. Reik is klausos, dumo, dinamikos, reguliuoti. Paprasciausia paprasyk kad paankstytu siek tiek degima virs normos (jei pats nemoki) ir pamatysi kaip pasikeis automobilis.


-----
 
gintaras1114
#25 Print posts
Posted 2009-10-14, 22:49
Member avatar

Posts: 17
Signed in: 2009-06-26
turbut dyzelservisas tokia problema isspres galvoju ps juos uzsuktShock


-----
v70II 2.5tdi Vilnius
 
romas
#26 Print posts
Posted 2009-10-15, 08:37
City: Kopenhaga DK
Posts: 2029
Signed in: 2007-03-13
Vadinasi mano auto bloga, nes nesijaucia. Pagal dokumentus, ant laisvu(TDI) be klimos ima 0.6ltr per valanda, o su klima 0.9ltr. Vaziuojant kuro naudoja tiek pat (darbine temperatura). Su silpnu varikliu (benzas) tai neimanoma vaziuoti su ijungta klima kol nepasiekia darbines temp. Veliau vaziuoja be jokiu problemu. Taip buvo su visai nauju pezu.


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#27 Print posts
Posted 2009-10-15, 11:13

Na truputi persudot su tokiais pojuciais "nebent zoles uzrukius" kai is 140 arkliu atemi 5 arklius skirtumas turi buti bet kad ziauriai jaustus tai as labai nepritariu.Tai tada kai isijungi ventiliatoriu salono,langu pasildyma,lempas ir visas kitas funkcijas ir krenta galingumas,kazkodel to niekas neuzfiksavo....
Manau cia isitikinimas dadeda savo ....


-----
 
Čiopa
#28 Print posts
Posted 2009-10-15, 11:28
Member avatar

City: Mažeikiai
Posts: 5180
Signed in: 2007-03-12
Galiu tik pritarti Neriuxs, niekada nė ant vieno automobilio nesu pastebėjęs kažko panašaus


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Stas
#29 Print posts
Posted 2009-10-15, 11:39
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 445
Signed in: 2008-09-09
Pas mane labai jauciasi kai kondiko siurblys isijungia, bet mano mataras 1.6 Pfft, o kai lenki ant kokio kalno ir isijungia , tai toks jausmas kad gale parasiutas isiskleide ir stabdo Grin, bet galvoju cia yra normalu Wink


-----
VOLVO S40 2001 1.6 80kW 109AG Galiu parduot...
Vilnius
 
Neegzistuojantis vartotojas
#30 Print posts
Posted 2009-10-15, 11:54

Savaime aisku kad silpniasniam motorui kur kas labiau jaucias,bet motoro valdymas "kompensuoja" ,paduoda daugiau kuro kad apkrova butu jauciama minimaliai,todel ijungus AC nukrenta apsuku rodykle kazkuriam momentui kol apsukos neislyginamos.Taip pat isjungus AC apsuku rodykle sokteli aukstyn.....Jei kazkas negerai su valdymu tada gali jaustis "bukumas" daug smarkiau....
Edited 2009-10-15, 11:55


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#31 Print posts
Posted 2009-10-15, 12:15

patriotas @ 2009-10-15, 11:58 rašė:
Jei norit isitikint, kad su AC TDI variklis netraukia galim eit drago GrinGrinGrin

Taip, gal arkliu pabega ir nedaug ijungus AC, taciau vaziuoja masina visai kitaip. Kuro normos savo vietose, visa kita irgi ok. Isnarsciau jau visus galimus mazgus masinoj, kurie susije su AC.


Kuras keiciasi nuo 0,300 iki 0,600 ltr 100 km.Galim eiti tavo vadinamo drago,nemanau kad su AC ir be AC bent puse korpuso issoksi i prieki,poveikis minimalus...Ne ten jieskai ligos,arba esi labai jautrus.....Smile


-----
 
Gutis
#32 Print posts
Posted 2009-10-15, 12:20
Member avatar

City: Somewhere
Posts: 4076
Signed in: 2007-06-14
Neriux, poveikis, ir didelis su AC jauciamas prie mazu sukiu, veliau dzin. Ta isbandziau su S40, ir dar keliom masinom.


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#33 Print posts
Posted 2009-10-15, 12:24

Guti ziurekit problema kitur,poveikis yra bet jis negali buti toks koki jus bandot nupasakot,kazkas tada negerai.Jei nesikeicia kuro sunaudojimas (kaip buvo mineta) tai reiskias yra problema.Reiktu ziuret apsukas ar jos "kompensuojamos" ijungus AC.Negali buti tokio skirtumo (kad issiskleistu parasutas)


-----
 
Stas
#34 Print posts
Posted 2009-10-15, 12:36
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 445
Signed in: 2008-09-09
Neriux, bet jeigu pajutai kad" issiskleide parasiutas" ir isjungi AC, tai trauka grizta(netgi jei ir kompresorius nustoja) veikt...


-----
VOLVO S40 2001 1.6 80kW 109AG Galiu parduot...
Vilnius
 
Neegzistuojantis vartotojas
#35 Print posts
Posted 2009-10-15, 12:55

Nu tai aisku kad isjungus AC trauka pagereja.Tu atlieki "smegenu" funkcija ir mechaniskai atjunges AC nuemi apkrova motorui (kuria duoda AC ijungimas) Jei kompas ijungus AC nesureguliuoja misinio masinai gaunasi "perebor" ir jauciasi galios kritimas.


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#36 Print posts
Posted 2009-10-15, 13:42

Na na ir kokios kuro sanaudos su AC ir be AC ? Blin noreciau "sustot" kaip tu sakai su AC ir be AC manau kad butu snipstas is tavo versijos...Max puse korpuso,nebent motoras numires.....


-----
 
Irmantas855
#37 Print posts
Posted 2009-10-15, 15:29
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 153
Signed in: 2008-09-11
Gutis @ 2009-10-15, 12:20 rašė:
Neriux, poveikis, ir didelis su AC jauciamas prie mazu sukiu, veliau dzin. Ta isbandziau su S40, ir dar keliom masinom.

Volvu manualuose raso (bent jau maniskes), kad jei akseleratoriu "uzmini" esant ijungtai klimai, tai atjungia AC, del to ant dideliu sukiu turi nesijaust traukos sumazejimo. Ta pati as su savo jauciu, kai ji buna buka buka, o po to sauna.


-----
 
Domas
#38 Print posts
Posted 2010-06-14, 09:20
Member avatar

City: Kauno r.
Posts: 3569
Signed in: 2007-03-10
Sveiki, nenoriu kurt naujos temos, tai parašysiu čia. Noriu paklaust iš tokių modelių savininkų patirties.

Perkam tėvui V70 2001m. 2.5 TDI. Vieną tokią labai gražią nusižiūrėjom, viskas idealu, tik kažkaip kai pravažiavau, man lyg variklis toks bukas/silpnas, silpnokai traukia, kol nedidelės apsukos. Kai jau užmini daugiau gazą, tai tikrai gerai pradeda traukt (kaip suprantu turba įsijungia). Bet ar turi taip silpnokai traukt prie mažesnių apsukų? (ar ir jums tas pats?)

Pardavėjas sakė, kad buvo prijungęs prie kompo, rodė kažkokią klaidą dėl EGR, sakė greičiausiai bus sugedęs/užstrigęs EGR vožtuvas. Aš kiek internete paskaičiau, tai vienas iš simptomų ir yra suprastėjusi trauka. Ar galimas daiktas? Ar praplovus, pakeitus, ar užglušinus EGR vožtuvą, problema išsisprestų, gal kas bandėt?
Šiaip, kuriasi ir ant laisvų variklis dirba labai gražiai.

Iš anksto dėkui už pasidalintą info Wink
P.S. Gal yra SCC narių iš Jurbarko, galinčių parekomenduot kokį normalesnį servisą patikrai? Smile
Edited Domas 2010-06-14, 09:29


-----
Volvo S40 (2.0L, 140 AG, 1998 m.)

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#39 Print posts
Posted 2010-06-14, 10:46

Vot taip va Grin


-----
 
Nitro
#40 Print posts
Posted 2010-06-14, 10:46
City: Vilnius
Posts: 1418
Signed in: 2008-10-27
V70 buka buna nebent pamirsus nuleisti rankini Smile Kazkas bus netvarkoj - tikrinti reikia.


-----
WRX

-----
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Kuro pompos (esančios kuro bake) keitimas (Volvo S80 1998m 2,5TDI) Variklis 27 2021-06-12, 19:12
S80 2.4d. Įjungus D pavarą nei iš karto pradeda važiuoti Transmisija 1 2019-12-18, 13:24
V70I 2.5tdi neuzsikuria is pirmo karto Elektra 1 2019-10-24, 12:22
xc90 2011m 3.2 kartais ijungus galine pavara susmugiuoja Transmisija 4 2019-04-30, 19:24
Volvo 850 2.5tdi sedanas Parduodu 1 2019-01-17, 20:48
2024 © Visos teisės saugomos.