VIEW THREAD -

VOLVO S60 93 KW AR 136KW

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Volvo s60 93 kw ar 136kw
Audriusz25
#1 Print posts
Posted 2013-10-31, 10:42
City: Vilnius
Posts: 62
Signed in: 2013-02-06
Sveiki planuoji pirkti volvo s60 noreciau aisku galingesnes 136 kw, bet koks skirtumas tarp 93kw ir 136? varikliai tokie patys? kaip smagraciai laiko? geriau negu 120kw varikliu? ka reiktu tikrint perktant?


-----
ex Volvo S60 D5 2003
Ex Bmw e61 2.5d+chip
Ex Volvo s60 D5 2003
Now Volvo S80 D5 2007

-----
 
Vagydarnuor
#2 Print posts
Posted 2013-12-27, 10:09
City: Vilnius
Posts: 9
Signed in: 2013-12-10
Sveikas.

Skirtumo tarp 96kw negaliu pasakyt, bet pats nesenai pirkau 136kw, Tikrai smagiai vaziuoja (o jau garsas variklio...muzika) Autostradoje vaziuojant 110 rodo apie 4.7-5l mieste misriai apie 7-8~ . Kiek zinai 136kw svarbiausia laiku keisti tepalus ir nepilti kuro is batkos.


-----
Volvo S60 D5 160kw 470nM

-----
 
Tomasb
#3 Print posts
Posted 2013-12-27, 11:00
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 91
Signed in: 2011-11-27
Audriusz25 @ 2013-10-31, 10:42 rašė:
Sveiki planuoji pirkti volvo s60 noreciau aisku galingesnes 136 kw, bet koks skirtumas tarp 93kw ir 136? varikliai tokie patys? kaip smagraciai laiko? geriau negu 120kw varikliu? ka reiktu tikrint perktant?


Sako smagraciai laiko apie 200 tukst. km. Turbut logiska butu sakyti, kad kuo daugiau galios tuo maziau jis laiko, nors priklauso, koki lavona nusipirksiSmile
Nuo 2005 D5 metu blogis yra DPF filtras, gazo sklende (reikia periodiskai valyti), sukurines slendes (gali suluzti ir ikristi i varikli).
Su DPF'u mieste nepasivazinesi, del jo i tepalus patenka dyzelinas...Cia is asmenines patirties.
DPF ispjovimas gana pigus malonumas, apie 600, bet smagratis +naujas sankaba apie 4-5 tuks. manau jei ne brangiau...
Beje V70 mieste ryja 10 l, uzmiestyje apie 6 realiai. S60 kiek esu skaites panasiai.
Edited Tomasb 2013-12-27, 11:03


-----
Volvo V70 II, 136 kW, 2005, mechanika

-----
 
Stulpas
#4 Print posts
Posted 2013-12-27, 11:12
City: Vilnius
Posts: 1756
Signed in: 2007-03-14
aisku 136kw


-----
 
Edvakas
#5 Print posts
Posted 2013-12-27, 12:00
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
Tomasb @ 2013-12-27, 11:00 rašė:
bet smagratis +naujas sankaba apie 4-5 tuks. manau jei ne brangiau...

Smagratis+sankaba+diskatorius+išmynimo guolis kainuoja apie 3 tūkst. Lt, o su nuolaidom dar gerokai pigiau.
Pakeitimas nuo 300Lt ir aukštyn, priklausomai nuo meistro ir miesto.
Edited Edvakas 2013-12-27, 12:00


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Andrejka
#6 Print posts
Posted 2013-12-27, 15:47
City: Vilnius
Posts: 747
Signed in: 2011-06-09
Tai gal automatą geriau ? Smile Teko su 136 automatu pasivažinėt tai smagumėlis Yes


-----
V70 2.5D MY'00

-----
 
rkramas
#7 Print posts
Posted 2017-12-06, 22:30
City: Kaunas
Posts: 26
Signed in: 2011-07-29
Audriusz25 @ 2013-10-31, 10:42 rašė:
Sveiki planuoji pirkti volvo s60 noreciau aisku galingesnes 136 kw, bet koks skirtumas tarp 93kw ir 136? varikliai tokie patys? kaip smagraciai laiko? geriau negu 120kw varikliu? ka reiktu tikrint perktant?


Sveiki, bandau prikelt temą, nes neberandu info apie šitų variklių purkštukus. Ar jie visiškai kitokie nei 120 kW varikliuose? Kokie atsiliepimai apie juos?

Matot pasitaikė V70 2006 m., su 93 kW dyzeliu, bėgęs 160 k. - aptarnavimo knyga ir atspausdintas ataskaitos lapas kaip ir patvirtina tai, nebent ir knygos ir ataskaitos mūsų pardavėjų yra nusiperkamos? (Tiesiog nepasitikėjimo paranoja yra, kad visa ta grazi pasaka kuriama spaustuvėse ar pn.) Frown

Na bet čia ne apie tai Smile Suprantu 93 ir 136 kW varikliai yra tie patys, tik 93 sumažinta galia? O jei šitie varikliai lepesni gal nekreipt dėmesio į TIKRĄ ridą ir geriau paimt 450 k bėgusią su 120 kW D5 varikliu?

TomasB @ 2013-12-27, rašė: gazo sklende (reikia periodiskai valyti),
- ar čia norėta pasakyt oro srauto sklendę/matuoklę?

TomasB @ 2013-12-27, rašė: sukurines slendes (gali suluzti ir ikristi i varikli).
- kas tai per sklendė? Kur ji stovi ir dėl ko jos lūžta? Ar angliškai ji vadinasi swirll'u?


-----
Volvo 850, TDI, universalas, 96 m.
Volvo V70, D 2,4, 93 kw, 2006

-----
 
ArturasJo
#8 Print posts
Posted 2017-12-06, 23:26
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3804
Signed in: 2010-01-05
Galima sakyti, kad yra 2 kartos šių variklių: 2,4D ir D5. Skirtumai tarp šių variklių nedideli, bet yra. Purkštukai ir turbinos skiriasi.

2,4 D varikliai:
D5244T - 120 kW
D5244T2 - 96 kW

D5 varikliai
D5244T4 - 136 kW
D5244T5 - 120 kW
D5244T6 - 90 kW
D5244T7 - 92 kW

Sūkurinės sklendės - swirl'as - yra po įsiurbimo kolektoriumi. dažniau išdyla ir atsikabina valdymo traukutė.

Oro sklendė/EGR sklendė - Laikas nuo laiko reikia išvalyti nuo suodžių ir tepalo

Purkštukai, kaip ir visų Common Rail dyzelių, jautrųs kuro kokybei.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rkramas
#9 Print posts
Posted 2017-12-06, 23:44
City: Kaunas
Posts: 26
Signed in: 2011-07-29
ArturasJo @ 2017-12-06, 23:26 rašė:
Sūkurinės sklendės - swirl'as - yra po įsiurbimo kolektoriumi. dažniau išdyla ir atsikabina valdymo traukutė.


Ar tiesa, kad swirl'o/jo traukutės tvarkymas brangokas, sudilus traukutei reik variklį ardyt? Taip kolega pasakojo...


-----
Volvo 850, TDI, universalas, 96 m.
Volvo V70, D 2,4, 93 kw, 2006

-----
 
ArturasJo
#10 Print posts
Posted 2017-12-07, 00:21
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3804
Signed in: 2010-01-05
rkramas @ 2017-12-07, 01:44 rašė:

Ar tiesa, kad swirl'o/jo traukutės tvarkymas brangokas, sudilus traukutei reik variklį ardyt? Taip kolega pasakojo...

Kauno Sostenoje yra žmonių, kurie sutvarko traukutę nenuimdami įsiurbimo kolektoriaus. Pati traukutė apie 10 EUR kainuoja.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rkramas
#11 Print posts
Posted 2017-12-07, 00:41
City: Kaunas
Posts: 26
Signed in: 2011-07-29
ArturasJo @ 2017-12-07, 00:21 rašė:
Kauno Sostenoje yra žmonių, kurie sutvarko traukutę nenuimdami įsiurbimo kolektoriaus. Pati traukutė apie 10 EUR kainuoja.


Vadinasi iš žmogelio pasipelnė. Tai suprantu prižiūrint, galima su šitais varikliais važiuot ir važiuot... jei jie tikrai ankščiau buvo neuždusinti.


-----
Volvo 850, TDI, universalas, 96 m.
Volvo V70, D 2,4, 93 kw, 2006

-----
 
Snukis
#12 Print posts
Posted 2017-12-07, 08:55
City: Vilnius
Posts: 11
Signed in: 2016-04-25
Serviso knygą gali tau nupiešt neblogiau už Da Vinčį


Matot pasitaikė V70 2006 m., su 93 kW dyzeliu, bėgęs 160 k. - aptarnavimo knyga ir atspausdintas ataskaitos lapas kaip ir patvirtina tai, nebent ir knygos ir ataskaitos mūsų pardavėjų yra nusiperkamos? (Tiesiog nepasitikėjimo paranoja yra, kad visa ta grazi pasaka kuriama spaustuvėse ar pn.) Frown

Edited Snukis 2017-12-07, 08:56


-----
Volvo V70 2,4 D5 2001 m. 120 kW

-----
 
241074
#13 Print posts
Posted 2017-12-07, 08:59
City: taurage
Posts: 50
Signed in: 2014-09-26
Jokios masinos neverta pirkti su 400k rida. Ne veltui uzsienyje jos tokios pigios, ir kaina labai priklauso nuo ridos.
Aisku, gali būti, kad savininkas priziurejo ir bus apynauji amortizatoriai, sarnyrai, sailentblokai...
Bet jei dauguma daliu bus i pabaiga, tai remontuosi ir remontuosi (ka nemaza dalis ir daro)
Visada pirkdavau tik dauztas masinas, su ridom iki 80-100k - kazkaip problemu nebudavo, i metus 100 euru prieziurai gaudavosi.
Cia kalbu apie kompaktines klases masinas, 6-8 metu senumo. Jei pirkciau didelius sedanus, aisku rida butu didesne.
Bet ne didesne nei 150k.


-----
volvo s60 2002 2.0

-----
 
rkramas
#14 Print posts
Posted 2017-12-07, 12:54
City: Kaunas
Posts: 26
Signed in: 2011-07-29
241074 @ 2017-12-07, 08:59 rašė:
Jokios masinos neverta pirkti su 400k rida. Ne veltui uzsienyje jos tokios pigios, ir kaina labai priklauso nuo ridos.

Pats dar važinėju su 850, o bėgus jau netoli 500k. Priekaištų jai didelių neturiu, kolkas viskas kas priklauso veikia, bet kaip sakai jau daug kas eina pabaigon. Tik sakiau dar turėtų atidirbt už prieš 1,5 m. keistą sankabą, variklio pagalves. :-)


-----
Volvo 850, TDI, universalas, 96 m.
Volvo V70, D 2,4, 93 kw, 2006

-----
 
andzeja
#15 Print posts
Posted 2017-12-07, 18:40
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 512
Signed in: 2012-07-20
241074 @ 2017-12-07, 08:59 rašė:
Jokios masinos neverta pirkti su 400k rida. Ne veltui uzsienyje jos tokios pigios, ir kaina labai priklauso nuo ridos.
Aisku, gali būti, kad savininkas priziurejo ir bus apynauji amortizatoriai, sarnyrai, sailentblokai...
Bet jei dauguma daliu bus i pabaiga, tai remontuosi ir remontuosi (ka nemaza dalis ir daro)
Visada pirkdavau tik dauztas masinas, su ridom iki 80-100k - kazkaip problemu nebudavo, i metus 100 euru prieziurai gaudavosi.
Cia kalbu apie kompaktines klases masinas, 6-8 metu senumo. Jei pirkciau didelius sedanus, aisku rida butu didesne.
Bet ne didesne nei 150k.

Ne visi pinigų turi apynaujai mašinai su maža rida..
Nereikia taip kategoriškai. Va žmonai nupirkom prisiminti kaip vairuoti mašina už 550 pinigus. Žmona sėkmingai prisiminė, nesudaužė. Dabar gaila parduoti,pigi eksploatacija gaunasi...
https://www.sprit....html
Edited andzeja 2017-12-07, 18:41


-----
opel zafira B 2006 1.9 88 kw
ex. volvo v70 II D5 120 kw
ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw

-----
 
rimcius
#16 Print posts
Posted 2017-12-08, 00:08
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2340
Signed in: 2014-02-15
Manau didžiaja dalimi priklauso nuo dėsnio "kaip pasiseks". Gali būti stiprus ekspertas, ar nuvaryti apžiūrai pas tokius, tačiau net ir jie ne dievai. Todėl gali net super metodiškas variantas pavesti Smile
Kitą vertus, pastovus "remontas", o tiksliau - automobilio būklės gerinimas, ne vien palaikymas - nėra jau taip blogai. Taip, su senais čerepais ne visiems prestižas važinėti, bet senesni neretai dar patvaresni nei naujieji. Neretai mažiau kaprizingi remontui, o ir kaštai gerokai menkesni.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rkramas
#17 Print posts
Posted 2018-01-30, 23:40
City: Kaunas
Posts: 26
Signed in: 2011-07-29
ArturasJo @ 2017-12-07, 00:21 rašė:
rkramas @ 2017-12-07, 01:44 rašė:

Ar tiesa, kad swirl'o/jo traukutės tvarkymas brangokas, sudilus traukutei reik variklį ardyt? Taip kolega pasakojo...

Kauno Sostenoje yra žmonių, kurie sutvarko traukutę nenuimdami įsiurbimo kolektoriaus. Pati traukutė apie 10 EUR kainuoja.


Dar klausimas i ta tema butu - kiek suprantu swirl'as turi laisvai judėti, t.y. traukute judinant darinėtis. Kas gali būti, jei nė iš vietos, neišeina pajudint? Užkepęs, užstrigęs, ar dar bala žino kas gali būt?


-----
Volvo 850, TDI, universalas, 96 m.
Volvo V70, D 2,4, 93 kw, 2006

-----
 
ArturasJo
#18 Print posts
Posted 2018-01-30, 23:50
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3804
Signed in: 2010-01-05
Gali būti, kad jau specialiai taip padaryta, kad visą laiką būtų uždarytos sklendės.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rkramas
#19 Print posts
Posted 2018-01-31, 22:24
City: Kaunas
Posts: 26
Signed in: 2011-07-29
ArturasJo @ 2018-01-30, 23:50 rašė:
Gali būti, kad jau specialiai taip padaryta, kad visą laiką būtų uždarytos sklendės.


Buvo tik mechaniskai įremta, kad nejudėtų, nes "obuoliuko" prie sklendės rankenėlės jau nebuvo. Bet jei sklendės visada uždarytos, tai kuro daugiau srebia, ar tik "riebesnis" misinys ir labiau DPF'as kemšasi?


-----
Volvo 850, TDI, universalas, 96 m.
Volvo V70, D 2,4, 93 kw, 2006

-----
 
Donce
#20 Print posts
Posted 2018-02-27, 02:19
Member avatar

City: UK/Ukmerge
Posts: 488
Signed in: 2007-10-20
darom xc90 120kw i 136kw (teoriskai) Smile
https://photos.ap...euux1
Edited Donce 2018-02-27, 02:23


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.