VIEW THREAD -

VOLVO V40 2004' KAIRĖS FAROS IŠĖMIMAS

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Volvo V40 2004' kairės faros išėmimas
Explas
#1 Print posts
Posted 2012-01-01, 23:26
City: Kaunas
Posts: 168
Signed in: 2011-10-29
Kaip isimti priekine fara, kai prie varztu nelabai eina prieiti?
Kiek girdejau, kad reikia bamperi nuimti (ar tikrai butina?)
Edited Čiopa 2012-01-02, 11:57


-----
V40 1.9D 2004"

-----
 
Ryccka
#2 Print posts
Posted 2012-01-02, 11:54
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 687
Signed in: 2011-07-20
Bamperi nuimti butina, uztektu jai tik farai nuimti ir priekyje po moldingu esancius varztus atleisti bei viena trikapeli-itempeja atleidus iskabinti, turetu uztekti vietos priejimui.


-----
Volvo XC70
Dalimis:
Volvo S/V40, V50, C70, S/V60, V70, S80, S/V90, XC60, XC70, XC90
www.autonaudotosd...

-----
 
Donce
#3 Print posts
Posted 2012-01-03, 14:05
Member avatar

City: UK/Ukmerge
Posts: 488
Signed in: 2007-10-20
Visu pirma - reikes duobes.
Nuimi apatine variklio apsauga, kad galetum prieiti prie bamperio varztu vidineje puseje is apacios. Yra 2 varztai priekyje madaug 7cm vienas nuo kito. Paprastai ju nepamatysi - reikes pasisviesti. Berods 14mm galvos. Ir analogiski kitoje puseje. Jei isimti nori tik 1 fara, uzteks atsukti 2 varztus toje puseje ir dar 1 varzta isorineje puseje prie rato. Ziurek i posparni. 1 varztas turetu sutvirtinti sparna su bamperiu.
Su kryzminiu atsuktuvu is virsaus atsuki (atleidi) 1 varzta, kuris prilaiko posuki prie faros. Isimi posuki ir turi priejima prie 3ju soniniu faros varztu. Likusius 2 varztus atsuki naudodamas lenktus raktus arba lankscia jungti.
kai visi varztai atsukti, siek tiek atitrauki 5-8cm bamperi i prieki ir viskas. Visiskai nuimt jo nereikia, nes tada tektu atjunginet priesrukines ir t.t.
Bet kokiu atveju reikes irankiu.
Edited Donce 2012-01-03, 14:07


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
Explas
#4 Print posts
Posted 2012-01-23, 02:39
City: Kaunas
Posts: 168
Signed in: 2011-10-29
Donce @ 2012-01-03, 14:05 rašė:
Visu pirma - reikes duobes.
Nuimi apatine variklio apsauga, kad galetum prieiti prie bamperio varztu vidineje puseje is apacios. Yra 2 varztai priekyje madaug 7cm vienas nuo kito. Paprastai ju nepamatysi - reikes pasisviesti. Berods 14mm galvos. Ir analogiski kitoje puseje. Jei isimti nori tik 1 fara, uzteks atsukti 2 varztus toje puseje ir dar 1 varzta isorineje puseje prie rato. Ziurek i posparni. 1 varztas turetu sutvirtinti sparna su bamperiu.
Su kryzminiu atsuktuvu is virsaus atsuki (atleidi) 1 varzta, kuris prilaiko posuki prie faros. Isimi posuki ir turi priejima prie 3ju soniniu faros varztu. Likusius 2 varztus atsuki naudodamas lenktus raktus arba lankscia jungti.
kai visi varztai atsukti, siek tiek atitrauki 5-8cm bamperi i prieki ir viskas. Visiskai nuimt jo nereikia, nes tada tektu atjunginet priesrukines ir t.t.
Bet kokiu atveju reikes irankiu.


Dekui uz issamius atsakymus, faros stiklas pakeistas, tik atrodo, kad rasoja, na bet cia veliau aiskinsimes Smile


-----
V40 1.9D 2004"

-----
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.