PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

AUTOMATINĖS PAVARŲ DĖŽĖS KEITIMAS (XC70 2,4D AW55-50/51)

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Automatinės pavarų dėžės keitimas (XC70 2,4D AW55-50/51)
ArturasJo
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-06, 17:09
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Taduks

Esu naujas narys, prasau pagalbos, turiu xc70 pradejo leisti tepala per galini salnika,gal galite papasakoti kaip isimti greiciu deze.Deze automatine,isanksto visiems aciu. 2003m. variklis 2,4 dyzelis
Redagavo ArturasJo 2011-03-06, 17:36


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ArturasJo
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-06, 17:28
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Pavarų dėžės išėmimas

Atjungti akumuliatorių.
Išleisti aušinimo skystį:
Nuimti priekinę ir apatinę variklio apsaugas.
Nuimti priekinius ratus
img25.imageshack.us/img25/3974/0900c8af800607df00.jpg

Pasidėti vonelę po radijatoriumi.
Atsukti išleidimo kamščius radijatoriuje ir cilindrų bloke; išleisti aušinimo skystį.
Užsukti kamščius.
img12.imageshack.us/img12/9193/0900c8af800607e900.jpg

Komponentų iš variklio skyriaus išėmimas:
Nuimti variklio dangtį
Nuimti viršutinį variklio stabilizatoriaus kronšteiną.
img683.imageshack.us/img683/8283/0900c8af8005ab2700.gif

Nuimti oro filtro korpusą ir oro įsiurbimo vamzdį.
Atsegti turbinos valdymo vožtuvą ir jungtį nuo oro filtro korpuso.
Nutraukti oro filtro korpusą nuo fiksatorių.
img26.imageshack.us/img26/8056/0900c8af8006072200.jpg

Nuimti aukšto slėgio vamzdį nuo turbinos. Žarną palikti ant turbinos.
Atjungti žarną nuo įsiurbimo kolektoriaus einančią į oro aušinimo radijatorių. Užlenkti žarną į vieną pusę.
Nuimti variklio kabelių tvirtinimus.
Atsukti galinės variklio pagalvės veržlę. Veržlę palikti ant kelių vijų.
Atjungti vidinę pečiuko žarną.
img148.imageshack.us/img148/8619/0900c8af800607ef00.jpg

Komponentų nuo pavarų dėžės nuėmimas:

Nuimti pavarų dėžės kabelį nuo svirties ir kabelio tvirtinimus nuo pavarų dėžės.
Nuimti tepalo vamzdį/žarną nuo dangtelio ant transmisijos.
Užkimšti vamzdį ir pajungimą ant transmisijos.
Atkabinti tvirtinimą su pavarų dėžės jungtimi nuo oro filtro kronšteino.
Atjungti visas jungtis.
img193.imageshack.us/img193/38/0900c8af8006066d00.jpg

Vakuumo siurblio nuėmimas:

Nuimti dvi vakuumo žarnas nuo siurblio.
Nuimti tris varžtus, laikančius siurblį.
Nuimti vakuumo siurblį.
Dėmesio! Palikite laisvą sujungimą tarp siurblio ir sandarinimo žiedo.
img231.imageshack.us/img231/1545/0900c8af800607f600.jpg

EGR aušintuvo nuėmimas:

Nuimti žarną nuo įsiurbimo kolektoriaus.
Nuimti dvi aušinimo žarnas.
Nuimti sujungimą radiatoriaus vožtuvą.
Nuimti sąvaržą nuo lankstaus vamzdžio ir išmetimo kolektoriaus.
Atsukti tris varžtus laikančius aušintuvą.
Dėmesio! išsaugokite plieninį tarpiklį tarp išmetimo kolektoriaus ir lankstais vamzdžio, kai EGR aušintuvas bus nuimtas
img683.imageshack.us/img683/3572/0900c8af8006080100.jpg

Atjungti masės laidą nuo variklio porėmio.
Atjungti suspausto oro žarną nuo vamzdžio po varikliu.
Atjungti aušinimo žarną nuo vamzdžio variklio gale.
Nuimti vakuumo žarną iš tvirtinimų ir sąvaržą ant pavarų dėžės.
Atsukti vairo stiprintuvo vamzdį nuo variklio porėmio.
img189.imageshack.us/img189/701/0900c8af8006080b00.jpg

Atsukti 4 pavarų dėžės tvirtinimo prie variklio ir 2 starterio tvirtinimo varžtus.
img26.imageshack.us/img26/7143/0900c8af8006081600.jpg

Variklio "pakabinimas" naudojant spec. Volvo įrankius. (garažo sąlygomis teks kažką prisitaikyti)

Pastatyti įrankį 999 5716 ant rato arkos tiesiai virš variklio kėlimo kilpų kairėje ir dešinėje.
prijungti įrankį 999 5460 variklio dešinėje, paliekant 10 mm laisvumą. kairėje pusėje priveržti be laisvumo neįtempiant.
Ratus pasukti tiesiai. Ištraukti užvedimo raktą. Užrakinti vairą.
Pakelti automobilį.
img638.imageshack.us/img638/3986/0900c8af8006082300.jpg

Atkabinti laidų lovelį nuo variklio porėmio.
Automobiliams su autonominiu šildytuvu: atsukti 2 šildytuvą laikančius varžtus. Atkabinti šildytuvą nuo tvirtinimo ir palikti kabėti ant viršutinio tvirtinimo. Atkabinti kuro vamzdelį nuo porėmio.
img715.imageshack.us/img715/3020/0900c8af800606c700.jpg

Atsukti priekinio skersinio varžtus.
Nuimti stabdžių vamzdelį iš tvirtinimų.
Išsukti po tris varžtus iš likusių dviejų skersinių. ketvirtą varžtą atleisti. Pasukti skersinius į šoną, kad atidengtų išmetimo vamzdį.
img69.imageshack.us/img69/1561/0900c8af8006073e00.jpg

Atsukti priekinės variklio pagalvės varžtus
img43.imageshack.us/img43/7773/0900c8af8204acea00.jpg

Vienoje pusėje pamatuoti vairo traukės ilgį ir užsirašyti.
img155.imageshack.us/img155/1774/0900c8af800598a700.gif

Atsukti vairo veleno tvirtinimo prie vairo kolonėlės varžtą.
Pastumti sujungimą aukštyn, kad velenas nusinertų nuo vairo kolonėlės.
Atjungti laidą nuo solenoido.
img830.imageshack.us/img830/4008/0900c8af800598b500.gif

Pakabos komponentų nuėmimas (abi pusės):
Atkabinti ABS laidą nuo amortizatoriaus tvirtinimo - kairėje pusėje.
Atsukti pusašio tvirtinimo varžtą stebulėje.
Atsukti apatinės svirties antgalio veržlę. Apipurkšti rūdžių tirpikliu prieš atsukant.
Pastaba! Prilaikyti antgalio pirštą raktu Torx TX40, kad atsukant veržlę, pirštas nesisuktų.
Kairėje pusėje nuimti stabilizatoriaus traukutę.
img39.imageshack.us/img39/5430/0900c8af81d8b93e00.jpg

Pasiruošimas pavarų dėžės nuėmimui

Atsukti posparnio 2 varžtus. Nuimti abiejų pusių prilaikančias plokšteles.
Tik kairėje pusėje:
Posparnį atlenkti į išorę ir pritvirtinti.
Pastaba! Nepamirškite uždengti sparną apsauginiu uždangalu.
img852.imageshack.us/img852/6231/0900c8af80060d3000.jpg

Pasiruošimas porėmio nuleidimui

Atjungti apatines svirtis nuo amortizatoriaus abiejose pusėse. Naudotis įrankiu 999 7076, uždėti apsaugas 999 5562 ir prisukti veržlėmis.
Atlenkti amortizatorius į išorę ir ištraukti pusašius iš stebulių. Nepažeisti "granatų" apsauginių gumų. atitraukti amortizatorius į šalis ir pritvirtinti, kad būtų daugiau vietos pusašiams išimti.
Užsandarinti "granatas", jei jos nusimautų nuo pusašio.
Atsukti porėmį prilaikančias plokšteles abiejose pusėse.

Naudotis įrankiu 998 5972 kartu su 999 5972 lengvai paremti porėmį dešinėje pusėje.
Atleisti porėmio varžtus dešinėje pusėje. Įsitikinti, kad varžtai laikosi mažiausiai ant 5 vijų. Ištraukti domkratą.
img46.imageshack.us/img46/1162/0900c8af80060cba00.jpg

Dešinio pusašio nuėmimas

Atsukti pusašio guolio varžtus ir nuimti dangtelį.
Ištraukti pusašį iš pavarų dėžės. AWD automobilių pusašis eina kiaurai per kūginę pavarą.
img41.imageshack.us/img41/5678/0900c8af80060b5100.jpg

Ištraukti pusašį iš pavarų dėžės naudojantis įrankiu 999 5681.
img703.imageshack.us/img703/559/0900c8af8006071100.jpg

Porėmio nuleidimas

Domkratu lengvai paremti kairį porėmio kraštą. Atsukti porėmio varžtus.
Nuleisti porėmį.
Pastaba! leidžiant porėmį įsitikinkite, kad vairo kolonėlės varžtai išlindo iš porėmio. Įsitikinkite, kad amortizatoriaus šarnyro pirštai išsinėrė iš apatinės svirties. Ištraukite domkratą ir leiskite porėmiui laisvai kabėti.
img718.imageshack.us/img718/7758/0900c8af8006070300.jpg

Kūginės pavaros nuėmimas

Pastaba! taikoma tik AWD
Atsukti 5 varžtus laikančius kūginę pavarą.
Ištraukti kūginę pavarą tiesiai iš transmisijos.
Pakabinti kūginę pavarą pvz. už turbinos tepimo vamzdžio ar pan.
img69.imageshack.us/img69/4617/0900c8af800608e700.jpg

Nuimti variklio galinį tvirtinimą.
Atsukti variklio/vairo kolonėlės tvirtinimo 3 varžtus ir nuimti pagalvę.
img140.imageshack.us/img140/9863/0900c8af8006083800.jpg

Atsukti hidrokonverterio 6 varžtus. Reikia prasukti variklį norint pasiekti visus varžtus. Naudoti Torx TX50 raktą.
img845.imageshack.us/img845/8272/0900c8af8005ebc600.jpg

Atjungti tepalo vamzdžius nuo pavarų dėžės. Padėti vonelę po vamzdelių pajungimu.
Atsukti 2 varžtus, laikančius vamzdelius. Ištraukti vamzdelius iš pavarų dėžės. Užsandarinti vamzdelių ir pavarų dėžės kiaurymes. vamzdelius pritvirtinti, kad netrukdytų.
img806.imageshack.us/img806/5406/0900c8af800606d400.jpg

Nuleisti automobilį.
Kairiosios pakabos pagalba nuleiskite variklį ir pavarų dėžę.
Įsitikinti, kad jokie laidai ir žarnos nebūtų įtempti ar paspausti, kai leisis variklis.
Leisti variklį, kol pakabos atrama matysis kiaurymėje (žr. rodyklę).
Pakelti automobilį.
img42.imageshack.us/img42/5945/0900c8af800606d800.jpg

Pritvirtinti pavarų dėžės laikiklį. (Volvo įrankiai 999 5463, 999 5972)
Viską pritvirtinti prie mobilaus domkrato.
Domkratu lengvai paremti pavarų dėžę.
img269.imageshack.us/img269/2312/0900c8af8005ed8c00.jpg

Atsukti likusius 7 varžtus laikančius pavarų dėžę.
img6.imageshack.us/img6/5455/0900c8af800606e000.jpg

Užtikrinti, kad transmisija nuo variklio bus atitraukiama tiesiai.
Užtikrinti, kad hidrokonverteris nusiimtų kartu su pavarų dėže ir kad nenusimautų nuo pavarų dėžės veleno.
Pastumkite su atsuktuvu per vieną iš "smagračio" tvirtinimo skylių.
Pastaba! Neremkite atsuktuvo į žiedą smagračio davikliui! Atsargiai nuleiskite transmisiją.
img6.imageshack.us/img6/5455/0900c8af800606e000.jpg

Pavarų dėžės sumontavimas:

Surinkimas atbuline tvarka. Surinkimo niuansus įdėsiu ryt vakare.

laukite tęsinio Grin


Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be autovikingai.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.autovikingai.lt kaip šaltinį.

Redagavo dapsys 2011-03-06, 22:42


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ArturasJo
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-06, 22:29
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Taduks @ 2011-03-06, 19:57 rašė:
ArturasJo as tiek zinau,aciu tau labai, kad padedi,jai gali daugiau papasakok kaip isimti, ar imasi su razdatke,iskur lenviau atjungti kardana.Jai gali taip pat su nuotraukom.Nera nuotrauku nors aprasyti smulkiau.Nes staiga pradejo leisti tepala pe galini salnika,noreciau greiciau susitvarkyti.

Kolkas įdėtas tik išardymas iš VIDA.
Iš praktikos pasakysiu taip:
- Porėmį patogiau nusiimti visiškai (tam papildomai reikia dešinę variklio pagalvę nuimt.
- Porėmis sunkus ir platus - be atramų vienam praktiškai neįmanoma nuimt/uždėt.
- Pavarų dėžė sunki, be tvirtinimo ir mobilaus domkrato labai sudėtinga nuimt/uždėt. Aš pats turbūt išsikelčiau visą variklį su pavarų dėže ir tada tvarkyčiau.
-


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Taduks
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-07, 11:32
Miestas: Mazeikiai
Pranešimai: 8
Įstojo: 2011-03-06
Aciu tau uz pagalba. Galvoju ir as, kad bus lengviau su visu varikliu issiket.


-----
volvo xc70

-----
 
aaaandruna
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-07, 23:24
Miestas: kaunas
Pranešimai: 133
Įstojo: 2010-11-08
draugelis motorista , eme deze , sake lengviau visa varikli su deze isimti ir pakeisti ka reik , ne imineti ant vietos Frown


-----
norai s80 d5

-----
Kompiuterine diagnostika. Visoms masinoms
DICE , LAUNCH X-431 ,VAG-COM,
STAR DIAGNOSIS, OP-COM .
KAUNAS aandruna@gmail.com
+37062035434-omnitel
 
ArturasJo
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-03-08, 10:19
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Fiato ir R11 variklį su dėže užtrukdavau ~2 val išimt ir įdėt atgal.
Pas Volvo truputį daugiau visko aplinkui prikabinėta + AWD, bet kadangi pats jau esu bandęs automatui hidrobloką keist, tai antrą kartą traukčiau su visu varikliu Grin


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
D5 120 kW kompensatorių keitimas Pasidaryk pats (DIY) 35 2024-03-11, 17:09
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? Transmisija 15 2023-03-18, 20:35
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. Elektra 25 2022-07-06, 21:10
XC70 bagažinės dangčio mechanizmas Kėbulas/Salonas 6 2022-05-29, 22:26
D5 dangtelio tarpines keitimas Variklis 13 2022-02-16, 15:40
2024 © Visos teisės saugomos.