PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

PATARIMAI KAI -20

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Patarimai kai -20
aras07
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 19:18
Miestas: Raseiniai-Norway
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-01-28
Radau internete straipsneli,gal kam praversFrown.Patarimai, kaip užvesti šaltą variklį žiemą, kai -20C

Standartinė Robertas » 22 Sau 2010, 00:57
Paleisti įšalusį per naktį variklį, ir dar vėjyje, kai lauke 20 laipsnių šalčio - tikras menas. Šiandien mes papasakosime apie tai, kokių priemonių reikia imtis, norint įkvėpti gyvybę jūsų automobilio varikliui. Iš pradžių išsiaiškinkime situaciją, kai variklis „streikuoja" dėl blogos akumuliatorinės baterijos būklės. Nors net normalus akumuliatorius stiprių šalčių metu gali neduoti reikalingos „starterinės srovės".

Esmė ta, kad cheminių reakcijų greitis žemoje temperatūroje sulėtėja, ir dėl to sumažėja baterijos talpa. Paprasčiausia šiuo atveju -10-15 sekundžių prieš paleidžiant variklį įjungti tolimąsias šviesas. Tai šiek tiek apšildys elektrolitą, ir energijos atidavimas starto momentu bus didesnis. Išjungus žibintus reikia iki dugno išspausti sankabos paminą ir pabandyti užvesti variklį. Varikliui užsivedus, sankabos paminą reikia atleisti pamažu, kad nebūtų staigaus šuolio. Deja, esant labai žemai temperatūrai tai gali nepadėti.


Bus geriau, jeigu nakčiai imsite akumuliatorių namo, o iš ryto šiltą įstatysite. Kliūtis viena. Ne kiekvienas gali prisiversti kiekvieną dieną nuiminėti ir įstatinėti akumuliatorių, nešioti jį iš mašinos namo ir atgal, sukinėti veržles. Žodžiu, gaišatis.
Nors tinginiams, kurie neskaičiuoja pinigų, galima pasiūlyti įsigyti padidinto galingumo sunkvežimio akumuliatorių, įsidėti jį į bagažinę ir naudoti, kai prireiks. Apie eksperimentinius įrenginius, apšildančius akumuliatorių naudojant jo paties energiją, nieko pasakyti negalime. Dėl to, kad neradome vietų, kur būtų parduodami šie „šildytuvai".


Dar vienas būdas palengvinti žiemą variklio paleidimą - palengvinti starterio darbą. Jo pagrindinis krūvis - nuo sutirštėjusios variklio alyvos. Įsivaizduojate, kiek reikia energijos, kad nuvarytumėt ją per siauras alyvos magistrales! Paprasčiausias ir rezultatyviausias problemos sprendimas - įpilti į karterį „nulinę sintetiką", kuri net per didžiausius šalčius lieka skysta. O dėl įvairių šildytuvų naudojimo tikslingumo daugelis specialistų abejoja.


Visų pirma, jie reikalauja elektros srovės nuo akumuliatoriaus, kuriam žiemą ir taip nesaldu. Antra, šildytuvai, naudojami prieš paleidimą, kainuoja visai nepigiai - ir ekonomikos prasme daug naudingiau būtų įsigyti „sintetikos" penkioms žiemoms į priekį. Juo labiau, kad ji ne tik žiemą savo kainą atidirbs, bet ir per karščius užtikrins gerą variklio sutepimą ir apsaugą. Todėl neišradinėkite dviračio, tai už jus jau padarė chemikai. Šiuo metu sintetinių alyvų parduotuvėse labai daug, yra iš ko pasirinkti.


Normaliam variklio paleidimui pageidautina paruošti ir degalų sistemą. Laiku atliktas maitinimo sistemos reguliavimas ir išvalymas irgi bus naudingas. Valyti sistemą reikia ne tik nuo purvo, bet ir nuo vandens, kuris gali užkimšti degalų sistemą lediniu kamščiu. Yra du būdai išvengti šios problemos. Pirmas - nuolat šalinti vandenį iš sistemos, naudojant specialius cheminius preparatus, kurie įpilami į degalus.


Antras - pilti benziną į kanistrą, ir, palaikius šaltyje, pilti į baką per piltuvą su smulkiu tinkleliu. Žinoma, kad esant neigiamai temperatūrai, benzinas blogai garuoja, o tai reiškia, kad jam reikia padėti. Pavyzdžiui, pašildyti! Bet ne degtukais, o termoelementais, kurie tvirtinami prie karbiuratoriaus arba įleidimo kolektoriaus ir dirba nuo akumuliatoriaus. Jeigu jums nepavyko įsigyti tokio ar panašaus įrenginio, galima įpilant paduoti į cilindrą jau paruoštą lengvai užsiliepsnojantį mišinį. Balionai su paleidimo aerozoliais - „Starting fluid" - jau seniai užėmė savo vietą ant parduotuvių prekystalių. Ir dar. Visos mūsų išvardintos priemonės veikia tik tada, kai automobilio variklis yra techniškai tvarkingas. Priešingu atveju visi bandymai paleisti variklį neduos rezultatų. Ir ne tik žiemą.
Redagavo Apeiron 2012-01-30, 20:39


-----
Turimi auto VOLVO XC60, 2009m 2,4D 129KW automatas. Opel Agila 2010m dyzelis.Ford Galaxy 97m.1,9tdi.Ford E250, V8.7,3D 1990m Turėti VOLVO 940 D, VOLVO850 TDI.

-----
 
Andrejka
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 20:10
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 747
Įstojo: 2011-06-09
Dar vienas patarimas -
Nusipirkti ABRO Purškiamo silikono už 12 LTL ir supurkšti durų gumytes,
kad vėliau nereikėtų kankintis atidarinėjant duris Wink
Redagavo Andrejka 2012-01-29, 20:10


-----
V70 2.5D MY'00

-----
 
Darko
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 20:52
Miestas: Suomija
Pranešimai: 173
Įstojo: 2011-08-26
Dar du, tik žemiškesni patarimai:
Kaitinti žvages dukartus ir kuriant nuspausti sankabą,

Sušildyti akumulatorių uždėjus karštą puslę vandens.


-----
Viešasis transportas.

-----
 
Arunas
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:19
Vartotojo avataras

Miestas: vilnius
Pranešimai: 1535
Įstojo: 2009-02-25
kaitinti žvakes du kartus blogas patarimas, nereikia taip daryti.


-----
volvo V70 tdi
kawasaki ZR7

-----
Cool
vilnius
 
Gaisras_Padegimas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:22
Vartotojo avataras

Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose)
Pranešimai: 670
Įstojo: 2007-09-26
Arunas @ 2012-01-29, 23:19 rašė:
kaitinti žvakes du kartus blogas patarimas, nereikia taip daryti.


Kol turejau TDI kaitindavau visada pora kartu jei smarkus saltis budavo. Kodel negalima?


-----
Leeds, Uk
Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD
Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD
Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD
Ex v40 1.9 TD MY97 RHD
dawes xc 1.6 dviratis bet XC Smile
 
Arunas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:26
Vartotojo avataras

Miestas: vilnius
Pranešimai: 1535
Įstojo: 2009-02-25
visi galvoja, kad zvake baigia kaisti kai uzgesta lempute, ne jinai kaista dar kaskiek laiko, tai geriau palaikyti dar kelias sekundes po lepuciu uzgesimo., o du kartus kaitint galima, bet ne ilgai tarnaus nes jos perdega, pabadyk issukta zvake pajungti pamatysi iki kokios temperaturos jinai ikaista. O taip du kartus, kol nespejo atsalti.


-----
volvo V70 tdi
kawasaki ZR7

-----
Cool
vilnius
 
Arunas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:29
Vartotojo avataras

Miestas: vilnius
Pranešimai: 1535
Įstojo: 2009-02-25
jai klystu pataisykit.


-----
volvo V70 tdi
kawasaki ZR7

-----
Cool
vilnius
 
Gaisras_Padegimas
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:30
Vartotojo avataras

Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose)
Pranešimai: 670
Įstojo: 2007-09-26
Ne kosmosa jos kainuoja, o pora kartu pasildzius skirtumas tikrai jauciasi uzvedant automobili. As asmeniskai sildyciau ir nesukciau galvos - numirs pasikeisiu.


-----
Leeds, Uk
Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD
Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD
Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD
Ex v40 1.9 TD MY97 RHD
dawes xc 1.6 dviratis bet XC Smile
 
PelkiuSenis
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:38
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 270
Įstojo: 2011-02-16
Kadangi pas mane V70 I-karta. Tai as sildau viena karta ir vedu tik kai sudirba rele (jei nera triuksmo pasigirsta "klankt" arba stebint prietaisu skydelio lemputes pasijaucia ju stipresnis apsvietimas). Siaip buvo kazkur cia rasyta siuo klausimu. Buvo siulymas geriau po pirmo sildymo padaryt suki, kelis, kad ant zvakiu uzpiltu dyelio, o tada dar karta kaitint ir tada jau vest.


-----
SAAB 9-5 2,3T

-----
 
Arunas
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:38
Vartotojo avataras

Miestas: vilnius
Pranešimai: 1535
Įstojo: 2009-02-25
nu jo nekosmosas apie 140lt. Jai geros jos ir visos kaitina, ko manau daug kas nezino ar jos visos kaitina, tai pilnai ustenka vieno kaitinimo, ir uzkuria, cia kai kaskas rase kad prie -10 neuskure, tai keista, as pernai prie tokios temperaturos su 2 veikianciom sunkokai bet uzkurdavau. Svarbiausia kad kampas siurblio geras butu, kaitintu zvakes, ir akumas suktu, ir prie -30 turbut uzkutum, aisku jai variklis dar gyvas. Smile sekmes ryte vedant.


-----
volvo V70 tdi
kawasaki ZR7

-----
Cool
vilnius
 
Johny
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 21:53
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
PelkiuSenis @ 2012-01-29, 21:38 rašė:
Kadangi pas mane V70 I-karta. Tai as sildau viena karta ir vedu tik kai sudirba rele (jei nera triuksmo pasigirsta "klankt" arba stebint prietaisu skydelio lemputes pasijaucia ju stipresnis apsvietimas). Siaip buvo kazkur cia rasyta siuo klausimu. Buvo siulymas geriau po pirmo sildymo padaryt suki, kelis, kad ant zvakiu uzpiltu dyelio, o tada dar karta kaitint ir tada jau vest.


Pelkiu seni, visiskai teisingai. Iskarto kaitinti du kartus negalima, zvake gali greit numirti. Pakaitini, prasuki varikli (dyzelina atausina zvakes ir tuo paciu susildo ipurksta kura, pasildai dar karta ir vedi.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Andrezas
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-29, 23:39
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 881
Įstojo: 2011-12-04
Arunas @ 2012-01-29, 21:26 rašė:
visi galvoja, kad zvake baigia kaisti kai uzgesta lempute, ne jinai kaista dar kaskiek laiko, tai geriau palaikyti dar kelias sekundes po lepuciu uzgesimo., o du kartus kaitint galima, bet ne ilgai tarnaus nes jos perdega, pabadyk issukta zvake pajungti pamatysi iki kokios temperaturos jinai ikaista. O taip du kartus, kol nespejo atsalti.


kaitinimo zvakes kaista ~800 C taigi tikrai logiska nekankinti keleta kartu is eiles!


-----
Volvo V70 2.5 TDI 1999
VW T3 Campervan (Burzgis) 1.6 Td 1986

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus!
forum-lines.ru/rez/ab203519.gif
юзербары для форумов
 
pliusas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 10:35
Vartotojo avataras

Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 251
Įstojo: 2009-03-06
Labai gera info. Tikrai kaitindavau du kart iš eilės, kai didelis šaltis.


-----
Volvo V70 2005m.

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 10:52

Siandien isbandyta pakaitinti, prasukti, palaukti, pakaitinti ir uzsivesti. Viskas puikiai suveike. Aciu uz geras mintis.


-----
 
toSKA
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 11:53
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1004
Įstojo: 2008-09-10
http://www.autovi...29370

buvo panaši tema Smile


-----
V40, '96, 1.8

-----
"Didelė garbėtroška nuo seno daugelį išmintingų žmonių paversdavo bepročiais." I.Kantas
 
PelkiuSenis
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 19:55
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 270
Įstojo: 2011-02-16
Cia dar tokia minti radau, tik negaliu pakomentuot Grin
Esant žemai temperatūrai automobilį bus lengviau užvesti, jei įjungdami automobilio degimą trumpam įjungsite automobilio šviesas – taip užvedimo metu variklį sukantis starteris gaus stipresnę srovę.
Redagavo PelkiuSenis 2012-01-30, 19:59


-----
SAAB 9-5 2,3T

-----
 
Batareika
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 19:58
Vartotojo avataras

Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 423
Įstojo: 2010-06-04
ta prasme suzadinsi akuma Wink (arba kaip as vadinu batareika)


-----
V70 2.5tdi '97

-----
<@))))))><(
 
Vyskups
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 20:00
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Bet čia kai suka starteris - užvedimo metu. Manu jis tuo metu ir taip susižadins Smile Ar kai reikalinga daugiau elektros energijos reikia sujungti kuo daugiau elektros energiją vartojančių aparatų?


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
PelkiuSenis
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 20:02
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 270
Įstojo: 2011-02-16
As kaip suprantu, kai ijungi degima, ijungi ir sviesas, o pries pradedant vesti isjungi sviesas.


-----
SAAB 9-5 2,3T

-----
 
Vyskups
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-01-30, 20:04
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Na tada taip - gal nedaskaičiau Frown


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S60 II D3 163AG(120KW) PATARIMAI APIE AUTO, DAZNIAUSI GEDIMAI, TRUKUMAI Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2018-10-09, 14:22
Galiniu amortizatoriu kainos, patarimai del geriausiuju, ir ju pirkimo wietos..Volvo s60 Pakaba 14 2015-10-23, 16:00
Patarimai perkant saaba 9-5 2,3T ? SAAB 9-5 8 2015-05-28, 14:45
Noriu pirkti / patarimai perkantiems Patarkit dėl automobilio 67 2014-12-19, 12:25
Noriu pirkti S80, V70 II 2,5D automobili, reikalingi patarimai Patarkit dėl automobilio 24 2013-05-07, 22:40
2024 © Visos teisės saugomos.