Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Volvo S60 II D3 163AG(120KW) PATARIMAI APIE AUTO, DAZNIAUSI GEDIMAI, TRUKUMAI | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 2 | 2018-10-09, 14:22 |
Galiniu amortizatoriu kainos, patarimai del geriausiuju, ir ju pirkimo wietos..Volvo s60 | Pakaba | 14 | 2015-10-23, 16:00 |
Patarimai perkant saaba 9-5 2,3T ? | SAAB 9-5 | 8 | 2015-05-28, 14:45 |
Noriu pirkti / patarimai perkantiems | Patarkit dėl automobilio | 67 | 2014-12-19, 12:25 |
Noriu pirkti S80, V70 II 2,5D automobili, reikalingi patarimai | Patarkit dėl automobilio | 24 | 2013-05-07, 22:40 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | NAUDINGA INFORMACIJA
Kas naršo čia? 1 svečiai
Puslapis 1 iš 2: 1|2
|
Patarimai kai -20
|
|
aras07 |
Parašyta 2012-01-29, 19:18
|
Miestas: Raseiniai-Norway Pranešimai: 212 Įstojo: 2011-01-28 |
Radau internete straipsneli,gal kam pravers.Patarimai, kaip užvesti šaltą variklį žiemą, kai -20C
Standartinė Robertas » 22 Sau 2010, 00:57 Paleisti įšalusį per naktį variklį, ir dar vėjyje, kai lauke 20 laipsnių šalčio - tikras menas. Šiandien mes papasakosime apie tai, kokių priemonių reikia imtis, norint įkvėpti gyvybę jūsų automobilio varikliui. Iš pradžių išsiaiškinkime situaciją, kai variklis „streikuoja" dėl blogos akumuliatorinės baterijos būklės. Nors net normalus akumuliatorius stiprių šalčių metu gali neduoti reikalingos „starterinės srovės". Esmė ta, kad cheminių reakcijų greitis žemoje temperatūroje sulėtėja, ir dėl to sumažėja baterijos talpa. Paprasčiausia šiuo atveju -10-15 sekundžių prieš paleidžiant variklį įjungti tolimąsias šviesas. Tai šiek tiek apšildys elektrolitą, ir energijos atidavimas starto momentu bus didesnis. Išjungus žibintus reikia iki dugno išspausti sankabos paminą ir pabandyti užvesti variklį. Varikliui užsivedus, sankabos paminą reikia atleisti pamažu, kad nebūtų staigaus šuolio. Deja, esant labai žemai temperatūrai tai gali nepadėti. Bus geriau, jeigu nakčiai imsite akumuliatorių namo, o iš ryto šiltą įstatysite. Kliūtis viena. Ne kiekvienas gali prisiversti kiekvieną dieną nuiminėti ir įstatinėti akumuliatorių, nešioti jį iš mašinos namo ir atgal, sukinėti veržles. Žodžiu, gaišatis. Nors tinginiams, kurie neskaičiuoja pinigų, galima pasiūlyti įsigyti padidinto galingumo sunkvežimio akumuliatorių, įsidėti jį į bagažinę ir naudoti, kai prireiks. Apie eksperimentinius įrenginius, apšildančius akumuliatorių naudojant jo paties energiją, nieko pasakyti negalime. Dėl to, kad neradome vietų, kur būtų parduodami šie „šildytuvai". Dar vienas būdas palengvinti žiemą variklio paleidimą - palengvinti starterio darbą. Jo pagrindinis krūvis - nuo sutirštėjusios variklio alyvos. Įsivaizduojate, kiek reikia energijos, kad nuvarytumėt ją per siauras alyvos magistrales! Paprasčiausias ir rezultatyviausias problemos sprendimas - įpilti į karterį „nulinę sintetiką", kuri net per didžiausius šalčius lieka skysta. O dėl įvairių šildytuvų naudojimo tikslingumo daugelis specialistų abejoja. Visų pirma, jie reikalauja elektros srovės nuo akumuliatoriaus, kuriam žiemą ir taip nesaldu. Antra, šildytuvai, naudojami prieš paleidimą, kainuoja visai nepigiai - ir ekonomikos prasme daug naudingiau būtų įsigyti „sintetikos" penkioms žiemoms į priekį. Juo labiau, kad ji ne tik žiemą savo kainą atidirbs, bet ir per karščius užtikrins gerą variklio sutepimą ir apsaugą. Todėl neišradinėkite dviračio, tai už jus jau padarė chemikai. Šiuo metu sintetinių alyvų parduotuvėse labai daug, yra iš ko pasirinkti. Normaliam variklio paleidimui pageidautina paruošti ir degalų sistemą. Laiku atliktas maitinimo sistemos reguliavimas ir išvalymas irgi bus naudingas. Valyti sistemą reikia ne tik nuo purvo, bet ir nuo vandens, kuris gali užkimšti degalų sistemą lediniu kamščiu. Yra du būdai išvengti šios problemos. Pirmas - nuolat šalinti vandenį iš sistemos, naudojant specialius cheminius preparatus, kurie įpilami į degalus. Antras - pilti benziną į kanistrą, ir, palaikius šaltyje, pilti į baką per piltuvą su smulkiu tinkleliu. Žinoma, kad esant neigiamai temperatūrai, benzinas blogai garuoja, o tai reiškia, kad jam reikia padėti. Pavyzdžiui, pašildyti! Bet ne degtukais, o termoelementais, kurie tvirtinami prie karbiuratoriaus arba įleidimo kolektoriaus ir dirba nuo akumuliatoriaus. Jeigu jums nepavyko įsigyti tokio ar panašaus įrenginio, galima įpilant paduoti į cilindrą jau paruoštą lengvai užsiliepsnojantį mišinį. Balionai su paleidimo aerozoliais - „Starting fluid" - jau seniai užėmė savo vietą ant parduotuvių prekystalių. Ir dar. Visos mūsų išvardintos priemonės veikia tik tada, kai automobilio variklis yra techniškai tvarkingas. Priešingu atveju visi bandymai paleisti variklį neduos rezultatų. Ir ne tik žiemą. Redagavo Apeiron 2012-01-30, 20:39 ----- Turimi auto VOLVO XC60, 2009m 2,4D 129KW automatas. Opel Agila 2010m dyzelis.Ford Galaxy 97m.1,9tdi.Ford E250, V8.7,3D 1990m Turėti VOLVO 940 D, VOLVO850 TDI. ----- |
|
|
Andrejka |
Parašyta 2012-01-29, 20:10
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 747 Įstojo: 2011-06-09 |
Dar vienas patarimas -
Nusipirkti ABRO Purškiamo silikono už 12 LTL ir supurkšti durų gumytes, kad vėliau nereikėtų kankintis atidarinėjant duris Redagavo Andrejka 2012-01-29, 20:10 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Darko |
Parašyta 2012-01-29, 20:52
|
Miestas: Suomija Pranešimai: 173 Įstojo: 2011-08-26 |
Dar du, tik žemiškesni patarimai:
Kaitinti žvages dukartus ir kuriant nuspausti sankabą, Sušildyti akumulatorių uždėjus karštą puslę vandens. ----- Viešasis transportas. ----- |
|
|
Arunas |
Parašyta 2012-01-29, 21:19
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 1535 Įstojo: 2009-02-25 |
kaitinti žvakes du kartus blogas patarimas, nereikia taip daryti.
----- volvo V70 tdi kawasaki ZR7 ----- vilnius |
|
|
Gaisras_Padegimas |
Parašyta 2012-01-29, 21:22
|
Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose) Pranešimai: 670 Įstojo: 2007-09-26 |
Arunas @ 2012-01-29, 23:19 rašė: kaitinti žvakes du kartus blogas patarimas, nereikia taip daryti. Kol turejau TDI kaitindavau visada pora kartu jei smarkus saltis budavo. Kodel negalima? ----- Leeds, Uk Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD Ex v40 1.9 TD MY97 RHD dawes xc 1.6 dviratis bet XC |
|
|
Arunas |
Parašyta 2012-01-29, 21:26
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 1535 Įstojo: 2009-02-25 |
visi galvoja, kad zvake baigia kaisti kai uzgesta lempute, ne jinai kaista dar kaskiek laiko, tai geriau palaikyti dar kelias sekundes po lepuciu uzgesimo., o du kartus kaitint galima, bet ne ilgai tarnaus nes jos perdega, pabadyk issukta zvake pajungti pamatysi iki kokios temperaturos jinai ikaista. O taip du kartus, kol nespejo atsalti.
----- volvo V70 tdi kawasaki ZR7 ----- vilnius |
|
|
Arunas |
Parašyta 2012-01-29, 21:29
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 1535 Įstojo: 2009-02-25 |
jai klystu pataisykit.
----- volvo V70 tdi kawasaki ZR7 ----- vilnius |
|
|
Gaisras_Padegimas |
Parašyta 2012-01-29, 21:30
|
Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose) Pranešimai: 670 Įstojo: 2007-09-26 |
Ne kosmosa jos kainuoja, o pora kartu pasildzius skirtumas tikrai jauciasi uzvedant automobili. As asmeniskai sildyciau ir nesukciau galvos - numirs pasikeisiu.
----- Leeds, Uk Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD Ex v40 1.9 TD MY97 RHD dawes xc 1.6 dviratis bet XC |
|
|
PelkiuSenis |
Parašyta 2012-01-29, 21:38
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 270 Įstojo: 2011-02-16 |
Kadangi pas mane V70 I-karta. Tai as sildau viena karta ir vedu tik kai sudirba rele (jei nera triuksmo pasigirsta "klankt" arba stebint prietaisu skydelio lemputes pasijaucia ju stipresnis apsvietimas). Siaip buvo kazkur cia rasyta siuo klausimu. Buvo siulymas geriau po pirmo sildymo padaryt suki, kelis, kad ant zvakiu uzpiltu dyelio, o tada dar karta kaitint ir tada jau vest.
----- SAAB 9-5 2,3T ----- |
|
|
Arunas |
Parašyta 2012-01-29, 21:38
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 1535 Įstojo: 2009-02-25 |
nu jo nekosmosas apie 140lt. Jai geros jos ir visos kaitina, ko manau daug kas nezino ar jos visos kaitina, tai pilnai ustenka vieno kaitinimo, ir uzkuria, cia kai kaskas rase kad prie -10 neuskure, tai keista, as pernai prie tokios temperaturos su 2 veikianciom sunkokai bet uzkurdavau. Svarbiausia kad kampas siurblio geras butu, kaitintu zvakes, ir akumas suktu, ir prie -30 turbut uzkutum, aisku jai variklis dar gyvas. sekmes ryte vedant.
----- volvo V70 tdi kawasaki ZR7 ----- vilnius |
|
|
Johny |
Parašyta 2012-01-29, 21:53
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
PelkiuSenis @ 2012-01-29, 21:38 rašė: Kadangi pas mane V70 I-karta. Tai as sildau viena karta ir vedu tik kai sudirba rele (jei nera triuksmo pasigirsta "klankt" arba stebint prietaisu skydelio lemputes pasijaucia ju stipresnis apsvietimas). Siaip buvo kazkur cia rasyta siuo klausimu. Buvo siulymas geriau po pirmo sildymo padaryt suki, kelis, kad ant zvakiu uzpiltu dyelio, o tada dar karta kaitint ir tada jau vest. Pelkiu seni, visiskai teisingai. Iskarto kaitinti du kartus negalima, zvake gali greit numirti. Pakaitini, prasuki varikli (dyzelina atausina zvakes ir tuo paciu susildo ipurksta kura, pasildai dar karta ir vedi. ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Andrezas |
Parašyta 2012-01-29, 23:39
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 881 Įstojo: 2011-12-04 |
Arunas @ 2012-01-29, 21:26 rašė: visi galvoja, kad zvake baigia kaisti kai uzgesta lempute, ne jinai kaista dar kaskiek laiko, tai geriau palaikyti dar kelias sekundes po lepuciu uzgesimo., o du kartus kaitint galima, bet ne ilgai tarnaus nes jos perdega, pabadyk issukta zvake pajungti pamatysi iki kokios temperaturos jinai ikaista. O taip du kartus, kol nespejo atsalti. kaitinimo zvakes kaista ~800 C taigi tikrai logiska nekankinti keleta kartu is eiles! ----- Volvo V70 2.5 TDI 1999 VW T3 Campervan (Burzgis) 1.6 Td 1986 ----- =FORUMO MODERATORIUS= Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus! юзербары для форумов |
|
|
pliusas |
Parašyta 2012-01-30, 10:35
|
Miestas: Šiauliai Pranešimai: 251 Įstojo: 2009-03-06 |
Labai gera info. Tikrai kaitindavau du kart iš eilės, kai didelis šaltis.
----- Volvo V70 2005m. ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2012-01-30, 10:52
|
|
Siandien isbandyta pakaitinti, prasukti, palaukti, pakaitinti ir uzsivesti. Viskas puikiai suveike. Aciu uz geras mintis.
----- |
|
|
toSKA |
Parašyta 2012-01-30, 11:53
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1004 Įstojo: 2008-09-10 |
----- V40, '96, 1.8 ----- "Didelė garbėtroška nuo seno daugelį išmintingų žmonių paversdavo bepročiais." I.Kantas |
|
|
PelkiuSenis |
Parašyta 2012-01-30, 19:55
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 270 Įstojo: 2011-02-16 |
Cia dar tokia minti radau, tik negaliu pakomentuot
Esant žemai temperatūrai automobilį bus lengviau užvesti, jei įjungdami automobilio degimą trumpam įjungsite automobilio šviesas – taip užvedimo metu variklį sukantis starteris gaus stipresnę srovę. Redagavo PelkiuSenis 2012-01-30, 19:59 ----- SAAB 9-5 2,3T ----- |
|
|
Batareika |
Parašyta 2012-01-30, 19:58
|
Miestas: Klaipėda Pranešimai: 423 Įstojo: 2010-06-04 |
ta prasme suzadinsi akuma (arba kaip as vadinu batareika)
----- V70 2.5tdi '97 ----- <@))))))><( |
|
|
Vyskups |
Parašyta 2012-01-30, 20:00
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2762 Įstojo: 2008-11-20 |
Bet čia kai suka starteris - užvedimo metu. Manu jis tuo metu ir taip susižadins Ar kai reikalinga daugiau elektros energijos reikia sujungti kuo daugiau elektros energiją vartojančių aparatų?
----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
PelkiuSenis |
Parašyta 2012-01-30, 20:02
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 270 Įstojo: 2011-02-16 |
As kaip suprantu, kai ijungi degima, ijungi ir sviesas, o pries pradedant vesti isjungi sviesas.
----- SAAB 9-5 2,3T ----- |
|
|
Vyskups |
Parašyta 2012-01-30, 20:04
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2762 Įstojo: 2008-11-20 |
Na tada taip - gal nedaskaičiau
----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
Puslapis 1 iš 2: 1|2
peršokti į forumą: |