PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

PATARKITE, KOKIA TURBINA DETI I VOLVO 850 2.5 20V

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Patarkite, kokia turbina deti i volvo 850 2.5 20v
LaurisV
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-02, 22:35
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 54
Įstojo: 2012-03-20
Sveiki kolegos, esu sentimentalus volvo 850, nusipirkau 2.5 20v , aisku rankas reikejo prideti, manau uzvesiu auto projekto tema taip pat, apie si projekta,padariau isores darbus savo laisvu laiku, atrodo masina puse velnio Smile Tik toks klausimas isklylo, gal galetumete patarti kokia turbina geriausia butu lipdyt prie 2.5 20v?gal kas ka galetu pasiulyti turi kazkokiu ziniu, butu labai pravartu, aciu uz nuomones patarimus is anksto!


-----
daug ivairiu, brundza II

-----
 
Oras
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-02, 22:44
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1287
Įstojo: 2009-10-26
Patarimas - nelipdyk. Geriau nusipirk T-5 ir uzdek jam galva nuo 2.5, tai nors patobulinimas bus, o ne tai, kad sukisi kruva litu i 2.5 ir vistiek negali daugiau 0.5 pusti, nes sprogs viduriai.


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
LaurisV
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-02, 22:49
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 54
Įstojo: 2012-03-20
Oras @ 2013-05-02, 22:44 rašė:
Patarimas - nelipdyk. Geriau nusipirk T-5 ir uzdek jam galva nuo 2.5, tai nors patobulinimas bus, o ne tai, kad sukisi kruva litu i 2.5 ir vistiek negali daugiau 0.5 pusti, nes sprogs viduriai.

Na irgi variantas, arba t-6 jei tilptu Smile O tai jeigu turba uzmesciau ant 2.5 nelabai draugauja kaip suprantu su turbina sitie motorai?


-----
daug ivairiu, brundza II

-----
 
Oras
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-02, 23:05
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1287
Įstojo: 2009-10-26
Kompas nedraugaus + viduriai nelaikys. Uztat galva puikiai tinka ant T-5 ir jam padidina galia Smile O T6 kaip planuoji ikisti i 850 ? Lonzerona pjauti ?


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
LaurisV
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-02, 23:10
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 54
Įstojo: 2012-03-20
Oras @ 2013-05-02, 23:05 rašė:
Kompas nedraugaus + viduriai nelaikys. Uztat galva puikiai tinka ant T-5 ir jam padidina galia Smile O T6 kaip planuoji ikisti i 850 ? Lonzerona pjauti ?

Na as turiu drauga kuris labai pasineses ant bmw turi 330d 2006 ne x.. labai noris jam nosi paraityt is principo!! tai mastau ka cia galima prigalvot, kad jam kakton duot.. bet t5 silpnas motoras, na bet gal , jei taip sakai pameginsiu realizuoti t5 + galva Smile


-----
daug ivairiu, brundza II

-----
 
Oras
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-03, 08:25
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1287
Įstojo: 2009-10-26
+didesne turbo + rimtas chip tuning...ir but tau 200kw drasiai


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
Dimka
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-03, 09:53
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 199
Įstojo: 2011-07-25
T5 motoras, kiek teko dometis, be didesniu perdarymu 280-300 AG atlaiko. Keliant daugiau- neatlaiko ziedai, pasiekus 400 AG- reik keisti svaistiklius. Cia su standartine galva. O dar toliau, tai tiksliai ir nezinau, bet teko matyti, kad statomos naujos gilzes, itariu, kad ir alkunini/velenelius reik keist. Zodziu, mazai kas ir belieka nuo gimtuju viduriu.
O norint turet didesni sukimo momenta, o atitinkamai ir galia, reik didint cilindru turi. Tad kaip sako Oras, pakeites galva nuo 2.3 i 2.5 L, ~t.y. per 0.2 L, apytiksliai gauni 10 % galios padidejima (keturtakciam varikliui galios israiska yra: N= V*p*n*const, kur V- variklio darbo turis, p- slegis degimo kameroje, n- apsuku daznis, consta'anta prklauso nuo pasinktu matavimo vienetu).



P.S.
saltinis: http://icarbio.ru....html
Redagavo Dimka 2013-05-03, 10:04


-----
1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas
2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas.
3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998.
4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998.

-----
Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo.
 
Oras
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-03, 13:42
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1287
Įstojo: 2009-10-26
Galvos keitimas nesusijes su darbinio turio didinimu.... Tiesiog atmosferiko veleneliai piktesni Smile


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
Dimka
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-03, 14:30
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 199
Įstojo: 2011-07-25
Tai kad istacius kita galva jis negali nepadideti. (padides arba turis, arba\ir suspaudimo laipsnis) Smile
Redagavo Dimka 2013-05-03, 14:47


-----
1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas
2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas.
3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998.
4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998.

-----
Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo.
 
ArturasJo
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-03, 20:39
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Na siuo atveju darbinis turis tikrai nepadides, nes cil skersmuo ir stumoklio eiga lieka ta pati. Suspaudimo laipsnis - gal Frown .
Pagrindinis fokusas yra greitesnis isiurbimas ir ismetimas.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
tozass
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-03, 23:09
Vartotojo avataras

Miestas: Telšiai
Pranešimai: 1510
Įstojo: 2007-12-15
ArturasJo @ 2013-05-03, 20:39 rašė:
Na siuo atveju darbinis turis tikrai nepadides, nes cil skersmuo ir stumoklio eiga lieka ta pati. Suspaudimo laipsnis - gal Frown .
Pagrindinis fokusas yra greitesnis isiurbimas ir ismetimas.

ta galima gauti ir su kolektoriais suzaidziant


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Dimka
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-03, 23:12
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 199
Įstojo: 2011-07-25
Tai kad tik eiga vienoda- po 90mm, o cilindru skersmuo skirtingas- 81 mm(2.3 L) vs 83 mm (2.5 L).
http://carsspecif...v.htm
http://carsspecif...r.htm

ir:
http://www.volvoc...3.pdf
www.volvoclub.ru/...

Arba as kazku maisausotus
Redagavo Dimka 2013-05-03, 23:13


-----
1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas
2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas.
3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998.
4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998.

-----
Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo.
 
ArturasJo
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-04, 08:19
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Dimka @ 2013-05-04, 01:12 rašė:
Tai kad tik eiga vienoda- po 90mm, o cilindru skersmuo skirtingas- 81 mm(2.3 L) vs 83 mm (2.5 L).
http://carsspecif...v.htm
http://carsspecif...r.htm

ir:
http://www.volvoc...3.pdf
www.volvoclub.ru/...

Arba as kazku maisausotus


tai kad stūmokliai ir cilindrai ne galvoje...

arba aš kažką maišau Frown
Wink
Redagavo ArturasJo 2013-05-04, 08:19


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Dimka
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-04, 08:40
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 199
Įstojo: 2011-07-25
uuuuuujjjjjjj eusa.
Sirdingai persiprasau, Jums man apie galva, as jums apie cilindru bloka eusa.


-----
1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas
2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas.
3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998.
4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998.

-----
Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo.
 
ArturasJo
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-04, 08:47
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
ROFLROFLROFLROFLROFL
Shaking Hands


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Dimka
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-04, 08:52
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 199
Įstojo: 2011-07-25
friday


-----
1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas
2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas.
3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998.
4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998.

-----
Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo.
 
LaurisV
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-07, 22:53
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 54
Įstojo: 2012-03-20
Taigi, radau pirkti as volvuka 850 t-5 visa nukalta i sona nuo vaizdo, na bet motoras sveikas ir visi kiti agregatai, tik susiduriau su nestandartiniu variantu tas T-5 ne 2.3 o 2.0 L,
tai ir susimasciau ar verta toki imti? Gal kokiu patarimu/nuomoniu is Jusu sulauksiu, Dekui is anksto! Smile
Redagavo LaurisV 2013-05-07, 22:53


-----
daug ivairiu, brundza II

-----
 
tozass
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-07, 22:56
Vartotojo avataras

Miestas: Telšiai
Pranešimai: 1510
Įstojo: 2007-12-15
svarbu jau kad yra originaliai motoras su turba ir ji gali modifikuoti


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Oras
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-08, 09:37
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1287
Įstojo: 2009-10-26
2.0 nuo 2.3 skiriasi tik alkuniniu velenu. Blokas, galva, velenai tie patys.


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
ArturasJo
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-05-09, 13:29
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Oras @ 2013-05-08, 11:37 rašė:
2.0 nuo 2.3 skiriasi tik alkuniniu velenu. Blokas, galva, velenai tie patys.

jei jau velenas skiriasi, tai blokas 100 proc kitas


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
Volvo V50 2.0d 100kw automobilis neužsikuria AutoVikingai 1 2023-05-03, 14:39
2024 © Visos teisės saugomos.