Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Nesuka variklio | Elektra | 2 | 2022-04-26, 18:55 |
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) | Variklis | 88 | 2021-10-17, 18:09 |
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas | Volvo S40 II/V50, C30 | 2 | 2021-09-24, 16:04 |
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas | Variklis | 9 | 2021-08-25, 07:13 |
XC 90 T6 variklio galios apribojimas | Variklis | 2 | 2021-08-20, 13:45 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Kas naršo čia? 1 svečiai
Variklio remontas
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2013-02-15, 23:51
|
|
sveiki.
gal kas gali rekomenduoti rimta motorista kuris galetu pamatuoti kompresija 940 2.4d ir siaip apsiziuret kas kaip. yra minciu daryti kapitalini sitam varykliui tai reikia kad pasiziuretu pasiskaiciuotu koks rimtas zmogus. geriausia vilniuje Redagavo Andrezas 2013-02-16, 00:53 ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2013-02-16, 00:29
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3804 Įstojo: 2010-01-05 |
Jei planuoji daryt kapitalinį, tai koks tikslas kompresiją matuot?
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2013-02-16, 00:55
|
|
na manau reikia pradeti nuo kompresijos matavimo o ne iskart nuo kapitalinio. nuo kompresijos priklausys tolimesni veiksmai.
----- |
|
|
Oras |
Parašyta 2013-02-16, 09:29
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1287 Įstojo: 2009-10-26 |
Ok, pasimatuok kompresija, o tada Xado suvarvink. Atrodo kaip ir chaltura, bet kompresija labai graziai islygina, teko bandyti kelis kart.
----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
|
Johny |
Parašyta 2013-02-16, 11:42
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Kad islygina, tai taip, bet kaip priaugint kompresija pvz nuo 20atm iki 30?
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Johny |
Parašyta 2013-02-16, 11:43
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Adamkau, galiu rekomenduot patikima zmogu (jis tavo s70 tvarke po skyvo subyrejimo)
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Dimka |
Parašyta 2013-02-16, 12:04
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 199 Įstojo: 2011-07-25 |
Johny @ 2013-02-16, 13:42 rašė: Kad islygina, tai taip, bet kaip priaugint kompresija pvz nuo 20atm iki 30? Nuslifuoti galva. Kiek teko dometis, tai nuslifuojat galva apie 100-200 mikronu, kompresija smarkiai nekinta, bet nuslifavimas apie ~1-2 mm gan kompresija padidina zenkliai(teko skaityti, kad Tarybu Sajungoje taip ziguliukus lenktyninems forsuodavo). Bet tuomet tenka keisti alkuninius velenus/paskirstymo velenelius, stumuoklius, ziedus, nauduoti patvarias tarpines, gerus galvos varztus, keisti uzverzimo momentus ir t.t, zodziu, variklio belieka tik galva Redagavo Dimka 2013-02-16, 12:11 ----- 1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas 2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas. 3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998. 4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998. ----- Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo. |
|
|
Johny |
Parašyta 2013-02-16, 12:53
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Dimka, ne kompresija, o suspaudimo laipsni taip keicia.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Dimka |
Parašyta 2013-02-16, 13:18
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 199 Įstojo: 2011-07-25 |
Tai kad suspaudimo laipsnis su su kompresija yra suristas rodykline funkcija:
P=Po*s^gamma. Cia Po- pradinis slegis (pvz. 1 atm), s- suspaudimo laipsnis, gamma- adiabates rodyklis. (pvz., jei s=8.5, o gamma 1.2, tai p=13 atm, o jei gamma=1.4(dviatomems dujos), tai p=20 atm). Pats gi gamma priklauso nuo darbines terpes, aka duju misinio, su kuriom atliekamas darbas . P.S. Saltinis: http://ru.m.wikip...wiki/Степень_сжатия Redagavo Dimka 2013-02-16, 13:25 ----- 1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas 2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas. 3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998. 4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998. ----- Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo. |
|
|
Johny |
Parašyta 2013-02-16, 13:38
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
As sneku apie tai, kad slifuojant galva siekiama ne kompresijos padidejimo, o suspaudimo laipsnio didinimo (performance atzvilgiu, prie didesnio suspaudimo uzdegami degalai didina naudingumo koeficienta). Adamkaus atveju ne to reikia... Dyzelyje ir taip yra didelis suspaudimo laipsnis, o jo padidinimas zymiai padidins variklio vidines apkrovas (alkuninis, svaistikliai), todel varikliui tai nebus i nauda. Adamakaus atveju reik mazinti stumoklines grupes "plyshius". Gilzuoti bloka, keisti ziedus.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Dimka |
Parašyta 2013-02-16, 13:57
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 199 Įstojo: 2011-07-25 |
Matyt, ne taip klausima tavo supratau.Bet kas liecia kompresijos didinima: (siuo atveju supratau, kad kalbejai apie technikai tvarkina automobili), tai teoriskai yra tik du keliai: 1) slifuoti galva(aka. didinti suspaudima), 2) keisti degaus misinio chemine sudeti. O netvarkingam varikliui, be abejones, dar ir 3, preoritetinis, punktas atsiranda- 3) tvarkyti kas netvarkinga ir tik poto ziureti punktas 1) ir p. 2) .
----- 1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas 2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas. 3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998. 4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998. ----- Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo. |
|
peršokti į forumą: |