Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Nesuka variklio | Elektra | 2 | 2022-04-26, 18:55 |
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) | Variklis | 88 | 2021-10-17, 18:09 |
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas | Volvo S40 II/V50, C30 | 2 | 2021-09-24, 16:04 |
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas | Variklis | 9 | 2021-08-25, 07:13 |
XC 90 T6 variklio galios apribojimas | Variklis | 2 | 2021-08-20, 13:45 |
Просмотреть тему -
VARIKLIO REMONTAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Кто присоединился? 1 Гости
Variklio remontas
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2013-02-15, 23:51
|
|
sveiki.
gal kas gali rekomenduoti rimta motorista kuris galetu pamatuoti kompresija 940 2.4d ir siaip apsiziuret kas kaip. yra minciu daryti kapitalini sitam varykliui tai reikia kad pasiziuretu pasiskaiciuotu koks rimtas zmogus. geriausia vilniuje Редагировал Andrezas 2013-02-16, 00:53 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-02-16, 00:29
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Jei planuoji daryt kapitalinį, tai koks tikslas kompresiją matuot?
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2013-02-16, 00:55
|
|
na manau reikia pradeti nuo kompresijos matavimo o ne iskart nuo kapitalinio. nuo kompresijos priklausys tolimesni veiksmai.
----- |
|
|
Oras |
Написано 2013-02-16, 09:29
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 1287 Вступил: 2009-10-26 |
Ok, pasimatuok kompresija, o tada Xado suvarvink. Atrodo kaip ir chaltura, bet kompresija labai graziai islygina, teko bandyti kelis kart.
----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-02-16, 11:42
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Kad islygina, tai taip, bet kaip priaugint kompresija pvz nuo 20atm iki 30?
![]() ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Johny |
Написано 2013-02-16, 11:43
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Adamkau, galiu rekomenduot patikima zmogu (jis tavo s70 tvarke po skyvo subyrejimo)
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Dimka |
Написано 2013-02-16, 12:04
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 199 Вступил: 2011-07-25 |
Johny @ 2013-02-16, 13:42 rašė: Kad islygina, tai taip, bet kaip priaugint kompresija pvz nuo 20atm iki 30? ![]() Nuslifuoti galva. Kiek teko dometis, tai nuslifuojat galva apie 100-200 mikronu, kompresija smarkiai nekinta, bet nuslifavimas apie ~1-2 mm gan kompresija padidina zenkliai(teko skaityti, kad Tarybu Sajungoje taip ziguliukus lenktyninems forsuodavo). Bet tuomet tenka keisti alkuninius velenus/paskirstymo velenelius, stumuoklius, ziedus, nauduoti patvarias tarpines, gerus galvos varztus, keisti uzverzimo momentus ir t.t, zodziu, variklio belieka tik galva ![]() Редагировал Dimka 2013-02-16, 12:11 ----- 1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas 2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas. 3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998. 4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998. ----- Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo. |
|
|
Johny |
Написано 2013-02-16, 12:53
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Dimka, ne kompresija, o suspaudimo laipsni taip keicia.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Dimka |
Написано 2013-02-16, 13:18
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 199 Вступил: 2011-07-25 |
Tai kad suspaudimo laipsnis su su kompresija yra suristas rodykline funkcija:
P=Po*s^gamma. Cia Po- pradinis slegis (pvz. 1 atm), s- suspaudimo laipsnis, gamma- adiabates rodyklis. (pvz., jei s=8.5, o gamma 1.2, tai p=13 atm, o jei gamma=1.4(dviatomems dujos), tai p=20 atm). Pats gi gamma priklauso nuo darbines terpes, aka duju misinio, su kuriom atliekamas darbas ![]() P.S. Saltinis: http://ru.m.wikip...wiki/Степень_сжатия Редагировал Dimka 2013-02-16, 13:25 ----- 1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas 2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas. 3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998. 4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998. ----- Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo. |
|
|
Johny |
Написано 2013-02-16, 13:38
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
As sneku apie tai, kad slifuojant galva siekiama ne kompresijos padidejimo, o suspaudimo laipsnio didinimo (performance atzvilgiu, prie didesnio suspaudimo uzdegami degalai didina naudingumo koeficienta). Adamkaus atveju ne to reikia... Dyzelyje ir taip yra didelis suspaudimo laipsnis, o jo padidinimas zymiai padidins variklio vidines apkrovas (alkuninis, svaistikliai), todel varikliui tai nebus i nauda. Adamakaus atveju reik mazinti stumoklines grupes "plyshius". Gilzuoti bloka, keisti ziedus.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Dimka |
Написано 2013-02-16, 13:57
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 199 Вступил: 2011-07-25 |
Matyt, ne taip klausima tavo supratau.Bet kas liecia kompresijos didinima: (siuo atveju supratau, kad kalbejai apie technikai tvarkina automobili), tai teoriskai yra tik du keliai: 1) slifuoti galva(aka. didinti suspaudima), 2) keisti degaus misinio chemine sudeti. O netvarkingam varikliui, be abejones, dar ir 3, preoritetinis, punktas atsiranda- 3) tvarkyti kas netvarkinga ir tik poto ziureti punktas 1) ir p. 2)
![]() ----- 1) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, žalias sedanas 2) ex 850 T5(MT) 2.0L 155 kW, MY1995, pilkas sedanas. 3) ex S70 T5(AT) 2.3L 176 kW, MY1998. 4) V70R AWD (MT), 2.3L, 184 kW, MY1998. ----- Kai kurių dėsningumų supratimas atleidžia nuo daugėlio faktų žinojimo. |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы