PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOLVO D5 120KW ČIPAVIMAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Volvo D5 120kW čipavimas
rimcius
#41 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-06, 12:47
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Ką gi. Pakeisti du siurbliai. Ačiū Rycckai už kantrybę Smile
Sukeisti iš donoro vietomis reilo grįžimo vožtuvas ir slėgio daviklis. Mėginta atlaisvinti išmetimo vamzdį nuo turbinos, su tikimybe, kad išmetimo vamzdis blokuoją patį išmetimą. Prie visko pamatuotas purkštukų grįžimas ant šalto. Taip pat iš donoro buvo permesta srauto matuoklė. Ir bendrame vaizde jokio pagerėjimo. Kitą savaitę suksim ant stendo ir žiūrėsim ką turim. Arba aš nepajutau skirtumo, nors dūmo nė kvapo. Arba tikrai situacija darosi beviltiška.
Prie to paties yra trys nuomonės apie esamą situaciją:
1) kažkas ne taip su variklio kompu;
2) kažkas ne taip su re-mapu;
3) pas prieš tai buvusį šeimininką labai dūmijo ir kur nors į valdymo laidus įlitavo rezistorių/diodą, kad normalizuoti visą reikalą

Gal kas gali pakomentuoti?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Donce
#42 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-06, 13:17
Vartotojo avataras

Miestas: UK/Ukmerge
Pranešimai: 488
Įstojo: 2007-10-20
Tai as kaip supratau, beda del kurimosi ir kuro slegio pas tave isspresta sukeitus siurblius ir dabar pariniesi, kad po remapo masina kaip ir vistiek nevaziuoja kaip noretusi??
Jeigu auto nevaziuoja po remap kaip noretusi - greiciausiai ji jau bus remapinta. Yra tikimybe, kad ecu bedos.
Checksumus tikrino, kai flasha nuskaite ir remap padare? Sulygino remapa su tavuoju "stock" nors is tiesu gal tas softas senai nebe stock? Tai galejo padaryt kad ir su ECM titanium softu

Vienas is variantu - perflashint ecu softa i stock ir tada ant jo vel daryt remap, nes dabar istorija tos auto kaip ir nelabai zinoma.


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
rimcius
#43 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-06, 13:28
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Ką ir kaip jie darė, nelabai pakomentuosiu. Kadangi žaidimuose su softu patirties 0, tai labai ir nesigilinau. Bet gali būti, kad kažkada kažkas kažką darė. Man įtarimas jau buvo tada, kai pirkau, kad variklio kompo dangtelis neturėjo vieno plastikinio klipso, t.y. jau nulaužta, o jeigu nulaužta, vadinasi landžiota... O prie kompo juk šiaip sau niekas nelandžioja.
Su kūrimusi prieš mapą ir po jo problemų nebuvo. Su slėgiais panašu, kad irgi visi trūkumai pašalinti. Didžiausias efektas pasijuto kai permečiau nerestauruotus purkštukus. Valina tikrai geriau. Bet problema ta, kad užriebintas kuro mišinys ir nėra dūmo. Jie beveik maksimaliai užilgino purkštuko atsidarymo ciklą, kas pasak jų nėra sveika. Tada man ir pasakė: išspręsi kuro padavimo problemas, pamatysi daug dūmų, tada atvažiuosi ir mes atreguliuosim teisingai. Realiai dabar lakstau su "diagnostiniu" kuro perteklium, kuris dūmų pavidalu niekaip nepasireiškia.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#44 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-08, 14:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Iš įdomybių skyrelio:
Vakar kilo mintis pasitikrinti kuro žemo slėgio dalį. Kaip taisyklė: ką mažiausiai įtari, ten dažniausiai zapadlo ir slypi. Tai gi šiandien pasijungęs manometrą į kuro padavimo trasą iki aukšto slėgio siurblio, jungiu degimą, siurbliuko rėlė suveikia, o kuro nė lašo. Turėtų būti ~2bar ir ~120l/h. Pagal užsienio rekomendacijas sukeičiau priešrūkinių rėlę su kuro siurblio, nes analogiškos - rėlės veikia gerai. Tai kaip suprantu kuro bake siurbliui šakės. Nes ir zirzimo nesigirdi. O dar pamačius nuotraukas:
https://www.drive...9248/
Darau išvadą, kad ir pas mane bus mėšlo į valias, kas gali stipriai riboti kuro srautą. Nusimato purvino darbo su salono ardymu. Nebent iki to dar kažką galima būtų patikrinti? Kaip visada, ačiū už idėjas Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#45 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-08, 20:24
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Nieko nelaukdamas nusprendžiau visą situaciją panagrinėt "iš arčiau". Teko pasigaminti tokį "krabą", kad atsukti plastikinius kuro bako žiedus:
www.mediafire.com/convkey/ae4b/9ppc12lnak5xvxu6g.jpg
www.mediafire.com/convkey/6a2a/6hlkzq9z5kq4ftl6g.jpg

Tai gi siurbliukas tikrai lavonas. Bet kadangi turiu ~47l kuro, tai visas ardymas sąlyginai sudėtingas, nes dyzelis liejasi per kraštus. Teks nuvažinėt šiek tiek, kaip tik per tą laiką susiveiksiu naują siurbliuko varikliuką ir tuomet bus progą viską išsitraukti lauk, įvertinti bendrą bako turinį bei užterštumo lygį.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
DZikas
#46 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-08, 22:19
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 50
Įstojo: 2012-06-22
Nemanau, kad bake beda, ta prasme kad del to pas tave niekaip neuzriebinamas misinys.. kadangi masina puikiai dirba ir be to siurbliuko bake, nes auksto slegio siurblys turi zemo slegio krumpliaratini siurbli (todel ir vadinamas tendeminiu siurliu), ir salerka siurbia pats.. Su neveikianciu siurbliu bake problemu gali iskilti tik tada kai kuro labai mazai, arba keiciant kuro filtra.. Jei keisi siurbli siulau siustis is lenku nauja, pries ~2metus keitem 2 masinom, iki siol dirba puikiai. Smile
pirkau cia: http://www.pompa-.../4485
+ siuntimas 35zlotai (buvo pries ~2m)
Klausimas: Su donoriniais purkstukais masina dumina uzmynus gerai? Jei ne pritarsiu tai nuomonei kad kaltas ECU, sostena turi programa ECM DIESEL RELOAD (atstatomi gamykliniai parametrai ECU jei prie jo buvo lysta), programa 58.42e + programavimo darbai. Senai masinai kazkaip gaila tiek padeti ir klausimas ar pades, todel siulau vazineti taip. Juk daugiau niekuo kaip ir nesiskundi.. PS: remap siulau standartini grazinti.. Smile


-----
XC90 D5

-----
 
rimcius
#47 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-08, 22:42
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Dėl paties siurbliuko tai greičiausiai tu teisus, bet visais atvejais aš jį keisiu, nes nemėgstu neveikiančiu komponentų mašinoj. Durnas pedantizmas Grin
Nemačiau kaip atrodo viskas iki paties siurbliuko. Ar nėra užsiteršę kokiom nesamonėm, kas galėtų riboti srautą. Visame šitame reikale per daug neaiškumų, bet palikti kaip yra kažkaip nekyla rankos... Su donoriniais purkštukais dūmo taip pat nėra, bet trauka geresnė. Ar kaltas ECU? Visko gali būti ir kaip sužinoti ar jame bėda kol kas nesugalvojau. Keista tai, kad dūminti tai ji dūmino ir visai nesenai. Net kai TA praeidinėjau, tai beveik 2 išspaudė. Bet kažkas gi pasikeitė. Anyway, šitas mapas ir taip nelabai tinkamas, nes kuras atsuktas beveik maksimaliai, kas nėra gerai, tad dėl to greitu metu lankysiuos pas tiunerius. Gal jie kažką dar pasiūlys. Nemaloniausia, kad visa šita istorija nusitęsė be galo toli. Pavydžių tiems, kas atvažiuoja, jiems sumapina iš pirmo, antro ar trečio karto ir viskas ok. Čia gi kažkokios anomalijos... Bet kol kas nepasiduosiu Grin


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
DZikas
#48 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-08, 22:56
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 50
Įstojo: 2012-06-22
Toki poziuri i technika suprantu ir palaikau. Smile Kas liecia fokusus, as pats su panasiais fokusais niekaip nesusitvarkau.. PS: Is kokios valstybes masina parvaryta? Modeliniai metai 2002? ir ar uzglusinus pilnai EGR klaidas (pranesimus) i skydeli meta?
Redagavo DZikas 2016-05-08, 22:57


-----
XC90 D5

-----
 
rimcius
#49 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-08, 23:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Parvaryta iš Danijos. Aš trečias šeimininkas. Metai 2002. Dėl EGR nemeta, nes jį išprogramavo.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#50 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-09, 14:56
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
0 580 454 005 siurblio niekas neturi. Detauta turi kažkokį Bosch, bet kodo nepasakė (nesistebiu). Pas visus kitus tik aftermarketai. Teks jamti pas lenkus Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
DZikas
#51 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-09, 18:23
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 50
Įstojo: 2012-06-22
Lenkuose dar radau visa sistema (kolba, siurblys, plude su davikliu, vamzdeliai) kazkas apie ~180e. Bet ir tas vien siurblys veiks normaliai.


-----
XC90 D5

-----
 
rimcius
#52 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-09, 18:33
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Ir aš tos pačios nuomonės. Eoltas irgi turi visą Bosch rinkinį ir kaina panaši, bet prasmės taškytis čia nematau Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#53 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-12, 19:04
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Pakeistas kuro bako siurbliukas. Išoriškai analogiškas Bosch'ui:
www.mediafire.com/convkey/0ba8/vf8lqnf9izapofv6g.jpg
www.mediafire.com/convkey/5973/qf5hdjzaabtfy5i6g.jpg

Viskas beveik tiko ir atitiko. Šiek tiek standžiau eina į plūdės lizdą ir maitinimo kištukas nesifiksavo, tad teko šiek tiek rankų darbo įdėti. Dirba, kurą varinėja. Tikėjausi didesnio suspaudimo, bet matomai aftermarketui tai nepasiekiama Smile
www.mediafire.com/convkey/5dcf/i9f4yu9ygpz4uh96g.jpg

Srautą gal būt matuosiu po filtro keitimo...
Kitą vertus - kuro sistema kaip ir visapusiškai ok. Gal kas žino kokiu būdu testuojami kompai? Įdomu ar išvis įmanoma patikrinti jo darbo "kokybę"?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#54 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-13, 12:26
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Įdomi info:
Skambinau Viktorui (žmogus, užsiimantis Volvų kompų perprogramavimu bei kalbos keitimu), tai jo nuomone suveltos kompo smegenys nuskaitymo arba čipavimo metu.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#55 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-05-13, 20:15
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Siurbliuko našumas:
per 1min20s = 470ml
Redagavo rimcius 2016-05-14, 00:12


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#56 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-21, 18:54
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Šiandien mėginta ant 96kW mapo čipuoti automobilį. Viskas praėjo žymiai geriau. Ant stendo nesukta, nes nebuvo tech. galimybių, bet kad pariebinti kurą iki gamyklinio lygio, kad bent kažkiek dūmo mestu, reikėjo pridėti ~20mg kuro, t.y. prailginti purkštukų atsidarymo laiką ~31%. Sukėlus būstą iki 1,5bar dūmo išmeta ryškiai lyginant su prieš tai atvejais. Ne tragiškai, bet skirtumas tikrai yra kaip ir traukoje. Klausimas: kodėl trūkstą kuro? Nes manojoje per Vidą pažiūrėti nėra galimybių. Kaip įtariu šiek tiek per senas ECU softas. Dėl pačio važiavimo, vietomis tarsi perpučia, tai gal būt turbinos valdymas nėra idealus. Reikės dar pasivažinėti, patestuoti. Beje, yra mintis, kad kuro temperatūros daviklis turi nemažai įtakos kuro kiekiui. Kas gali patvirtinti ar paneigti šį faktą?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
pollux
#57 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-24, 10:52
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2015-09-25
Vargsti tu su saviške Smile Parašiau tau AŽ per kitą forumą, gal pas tave ankstyvas degimas yra (blogai pastatyta keičiant diržą)? Paprašyk, kad tie per softą paevėlyvintų degimą pora laipsnių per SOI (Start Of Injection) mapą, Jei pagerėja reiškiasi pas tave bus blogai pastatytas degimo kampas.

Kas dėl kuro temperatūros, ten viskas ok, jei pamenu teisingai, kompe yra galios ribojimai tik nuo labai aukštos kuro temperatūros.


-----
Volvo V70II 2.4D 2002

-----
Volvo dilerinė diagnostika, pilnas automobilio programavimas, elektronikos remontas.

Atomis Servisas
Taikos pr. 127C, Kaunas
+370 614 31111
paulius@chiptuning.lt
https://www.facebook.com/PolluxVolvoProgramavimas/
Paulius Klimantavičius
 
rimcius
#58 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-24, 15:16
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Mačiau tavo žinutę ir dėkui už pastebėjimą. Ateinančią ar dar kitą savaitę užsuksiu pas juos, nes įdomu ką stendas parodys + pamėginti pakoreguoti degimo kampus.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
DZikas
#59 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-27, 07:06
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 50
Įstojo: 2012-06-22
Pollux, labai idomu, o kaip euro3 D5 gali riboti galia esant aukstai kuro temperaturai, jei daviklio tai temperaturai matuoti neturi ? apskkaiciuoja kazkaip remiantis kitais davikliais? jei taip, tai gal zinai kokiais?
Redagavo DZikas 2016-06-27, 11:32


-----
XC90 D5

-----
 
pollux
#60 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-06-27, 21:37
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 9
Įstojo: 2015-09-25
Tada kažką neteisingai atsiminiau :/ Yra daug ir kitų ribotuvų paremtų atmosferos slėgiu, turbinos slėgiu, įsiurbiamo oro temperatūra, aušinimo skysčio temperatūra ir t.t.. Yra gamykliškai numatytos tos apsaugos, bet jos gana aukštos, pvz: kurą pradeda riboti nuo 110 laipsnių aušinimo skysčio temperatūros.


-----
Volvo V70II 2.4D 2002

-----
Volvo dilerinė diagnostika, pilnas automobilio programavimas, elektronikos remontas.

Atomis Servisas
Taikos pr. 127C, Kaunas
+370 614 31111
paulius@chiptuning.lt
https://www.facebook.com/PolluxVolvoProgramavimas/
Paulius Klimantavičius
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo S60 II Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 2 2024-04-13, 13:36
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
2024 © Visos teisės saugomos.