PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOLVO S60 TRAUKA

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
VOLVO S60 TRAUKA
Gedas22
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-28, 14:58
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 81
Įstojo: 2014-01-30
Sveiki,

Susidūriau su problema, užvedus variklį iš po nakties ar po ilgesnio pastovėjimu, 1-2-3 bėgiu mašina visiškai "buka" netraukia, kol davažiuoju pirmą šviesoforą, tada vėl pajudant iš vietos trauka atsiranda ir traukia kaip niekur nieko, kame galėtų būti bėda? Turbina buvo nesenai pastrigusi, bet prieš gerą mėnesį buvo išvalyta, važiuojant autostradoje 130-140 traukia puikiausiai, klaidų nemeta, egras išvalytas sausį, elektromagnetinis srauto reguliatorius keistas, ne nauju, bet veikiančiu, ar gali būti jame problema, ar šiaip kažkur praleidžia vakumą? Kokie patarimai ? Beabejo suprantu, kad pasidaryti kompiuterinę diagnostiką yra pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, tačiau, gal kas turite kokių minčių? Ar gali būti vėl turbinos strigimas ? Tiesa dar vienas toks įdomus pastebėjimas, važiuojant karts nuo karto mašinoje kažkas supypsi, nemeta jokios klaidos, tiesiog supypsi ir viskas, gal kam yra nutikę kažkas panašaus ?

Ačiū.
Redagavo Gedas22 2017-03-28, 15:00


-----
Volvo S60, 2003m.
Dyzelinas (2.4, D5)

-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-28, 20:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Kol kas tu pats atsakei į savo klausimą - pradžia būtų pasijungti VIDA per Dice ir pažiūrėti ką gero pririnkai klaidų klausimu. Na o toliau jau diagnostika. Bet įtariu, kad šita tema bus įdomi, nes jau vien pypsėjimas ko vertas Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Gedas22
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-28, 20:11
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 81
Įstojo: 2014-01-30
rimcius @ 2017-03-28, 20:01 rašė:
Kol kas tu pats atsakei į savo klausimą - pradžia būtų pasijungti VIDA per Dice ir pažiūrėti ką gero pririnkai klaidų klausimu. Na o toliau jau diagnostika. Bet įtariu, kad šita tema bus įdomi, nes jau vien pypsėjimas ko vertas Smile


Na man tai žinok paskutiniu metu nieko įdomaus, per paskutinius 2-3 mėn valytas egras, turbina ir pakeistas generatoriaus mechanizmas Grin Tai, kai po šitų reikalų vėl kažkas lenda su trauka, jau vemt verčia atsiprašant Smile Dėl to pypsėjimo, tai jo dažnumas toks, kad pypsi ne pastoviai, o tik kartą per važiavimą, dažniausiai kątik užsivedus mašiną arba šiek tiek pavažiavus. Kitas reikalas, kad kompo klaidą rich motore asistenza ismeta tik uzvedus ir sauktukas pamirksejes dingsta, dingsta ir klaida, nors jinai iš seniau buvo, o trauka pradejo dinginet nesenai. Kaune gal kas diagnostika zinot normalu, jei andriūne, tai kontaktų neduokit, šitą ir pats žinau Grin


-----
Volvo S60, 2003m.
Dyzelinas (2.4, D5)

-----
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-28, 20:19
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
O pypsėjimas negali būti susijęs su laisvų rankų įranga? Nes pas mane užvedus irgi pyptelna. Jeigu čia tai - tuomet mažiausias galvos skausmas. Pasitikrink vakuumines pagalves dėl viso pikto. T.y. užglūšink vakuumo šlangutę, einančią į pagalves ir pavažinėk, pažiūrėk ar padės. Taip pat, gal turbinos valdymo vakuuminis vožtuvas grybą pjauna?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Gedas22
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-28, 20:23
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 81
Įstojo: 2014-01-30
rimcius @ 2017-03-28, 20:19 rašė:
O pypsėjimas negali būti susijęs su laisvų rankų įranga? Nes pas mane užvedus irgi pyptelna. Jeigu čia tai - tuomet mažiausias galvos skausmas. Pasitikrink vakuumines pagalves dėl viso pikto. T.y. užglūšink vakuumo šlangutę, einančią į pagalves ir pavažinėk, pažiūrėk ar padės. Taip pat, gal turbinos valdymo vakuuminis vožtuvas grybą pjauna?


Pagalvės pas mane užlušintos iškart po turbinos valymo, tai manau šitoje vietoje bedos nebus, elektromagnetinis vožtuvas gali būti variantas, nors jį aš buvau pakeitęs į veikiantį dar prieš turbinos remontą, bet kadangi jis nebuvo naujas, negeliu teigt, kad nepjauna grybo, nors pvz tas pypt garselis dar ir pries isvalyma turbinos buvo jau atsirades, bet kazkaip nekreipiau labai demesio, pas mane nera laisvų rankų yrangos, tai del to būt irgi negali Smile


-----
Volvo S60, 2003m.
Dyzelinas (2.4, D5)

-----
 
rimcius
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-28, 20:46
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Ai, dėl pypsėjimo... Pas mane dar buvo pradėjęs pats skydelis pypsėti, po to progresavo ir nesinulindavo kilometrai, nenusistatydavo laikrodis ir t.t... Gal ne tavo variantas, bet... Verta atkreipti dėmesį.
O dėl traukos, tai gal vis tik diagnostiką reiktų pasidaryti, pastebėti gyvus parametrus ir turėtų paaiškėti. Tiesa, o kaip kuriasi? Nebus aukšto slėgio kuro siurblys?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Gedas22
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-29, 06:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 81
Įstojo: 2014-01-30
rimcius @ 2017-03-28, 20:46 rašė:
Ai, dėl pypsėjimo... Pas mane dar buvo pradėjęs pats skydelis pypsėti, po to progresavo ir nesinulindavo kilometrai, nenusistatydavo laikrodis ir t.t... Gal ne tavo variantas, bet... Verta atkreipti dėmesį.
O dėl traukos, tai gal vis tik diagnostiką reiktų pasidaryti, pastebėti gyvus parametrus ir turėtų paaiškėti. Tiesa, o kaip kuriasi? Nebus aukšto slėgio kuro siurblys?


Kuriasi normaliai žinok, na taip, reikės darytis diagnostika ir nieko čia neprigalvosi, tiesiog galvoju, gakl dar kažkam panašūs dalykai nutikę, anyway Ačiū Wink Informuosiu, kai problema bus nustatyta.


-----
Volvo S60, 2003m.
Dyzelinas (2.4, D5)

-----
 
Gedas22
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-31, 15:20
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 81
Įstojo: 2014-01-30
Pirminiais duomenimis, po "VIDA PER DICE", kuro slėgio reguliatorius Smile


-----
Volvo S60, 2003m.
Dyzelinas (2.4, D5)

-----
 
rimcius
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-03-31, 15:25
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Lauksim fakto patvirtinimo Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Gedas22
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-13, 17:40
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 81
Įstojo: 2014-01-30
Atlikau diagnostiką dviejose vietose, pirmu atveju, jau kaip ir minėjau, kuro slėgio reguliatorius buvo prastas, ko pasekoje mašina pulsavo, pakeičiau jį kitu, viskas tvarkoje. Problema dėl traukos tikrai nedingo, pasidariau antrą diagnostiką, paaiškėjo, kad stringa turbina (Turbina buvo valyta sausio mėnesį VIKservise), arba darbas buvo atliktas prastai arba kaip jau minėjo vienas žmogus, kad po dviejų mėnesių gali vėl išlysti bėda, jei turbina jau pasidėvėjusi, dėl to nieko nekaltinu, pirmu atveju gaudavosi overboostas, o dabar priešingai, turbina nedapučia, būna, kad trauka atsiranda, tačiau iš po nakties 1-2-3 bėgiais mašina visai buka. Kompas išmeta klaidą tik užvedus ir klaida po kelių sekundžių dingsta, daugiau važiuojant nebeišmeta. Važiuosim ir vėl į jonavą, tik ši kart pas Mantą. Tai tiek, gal kam ateityje kils (net neabejoju, kad kils Grin ) panaši problema.


-----
Volvo S60, 2003m.
Dyzelinas (2.4, D5)

-----
 
rimcius
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-13, 22:35
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Dėl turbinos VNT tai ir man DP servise rodė gyvai tą slankiojantį žiedą, kuris tiesiogiai valdo menteles. Išvalytas, juda gražiai, bet tam tikru metu, tam tikroje vietoje stringa ir šakės. Ilgas kelias iki tokio problemos išsiaiškinimo jeigu kiekvieną kartą valyti turbiną ir kiekvieną kartą keliems mėnesiams ok...
P.s. čia tarp kitko, kaip kartais būna su tais "gremlinais" automobilyje Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-14, 08:10
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Dar dažnai geometrija kemšasi, kai būna nesandarumai pagalvėse ar kitur vakumo sistemoje ir padidėjęs dūmingumas.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
ArturasJo
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-14, 09:26
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Kas esate turėję tokią ligą: ar pagal turbinos traukutės eigą galima sręsti, kad mentelęs stringa?


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Dikiz
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 14:52
Miestas: Marijampole
Pranešimai: 20
Įstojo: 2017-04-22
ant volvos nebandziau dar,bet su vw pakankamai ten aisku buna kai judini ta koja jos,stumdant pirmyn atgal(atsijungus vaakuma) turetu jaustis pakankamai normaliai ar stringa ar ne turbos geometrija.NEvaikscioti gali netik ,kad stringa bet ir del vaakumo trukumo.


-----
v70 2.4d 2002,S60 2.4d 2003
Volvo Vida Dice

-----
 
rimcius
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-25, 15:12
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
ArturasJo @ 2017-04-14, 09:26 rašė:
Kas esate turėję tokią ligą: ar pagal turbinos traukutės eigą galima sręsti, kad mentelęs stringa?

Manau įmanoma pajausti, bet kaip minėjau prieš tai - DP Servise parodė žiedą, kuris iš pirmo žvilgsnio neturėjo jokių anomalijų, bet kartais, prie tam tikrų aplinkybių strigo. Ir jiems tai nustatyti reikėjo tikrai nemažai laiko. Įtariu, kad toks reiškinys pakankamai retas. Artūrai, jeigu keli tokį klausimą, tai matomai ne veltui...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
ArturasJo
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-26, 22:35
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Tiesiog kolega kažkada skundėsi, tai sakė. kad pagal traukutės eigą nustatė, bet 100 negalėjo patvirtinti


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
Volvo V50 2.0d 100kw automobilis neužsikuria AutoVikingai 1 2023-05-03, 14:39
2024 © Visos teisės saugomos.