Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 3 | 2025-02-07, 14:40 |
Volvo xc90 3.2 4WD | Vairo mechanizmas | 1 | 2025-01-14, 16:21 |
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
Просмотреть тему -
VOLVO S60 TRAUKA
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
VOLVO S60 TRAUKA
|
|
Gedas22 |
Написано 2017-03-28, 14:58
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 81 Вступил: 2014-01-30 |
Sveiki,
Susidūriau su problema, užvedus variklį iš po nakties ar po ilgesnio pastovėjimu, 1-2-3 bėgiu mašina visiškai "buka" netraukia, kol davažiuoju pirmą šviesoforą, tada vėl pajudant iš vietos trauka atsiranda ir traukia kaip niekur nieko, kame galėtų būti bėda? Turbina buvo nesenai pastrigusi, bet prieš gerą mėnesį buvo išvalyta, važiuojant autostradoje 130-140 traukia puikiausiai, klaidų nemeta, egras išvalytas sausį, elektromagnetinis srauto reguliatorius keistas, ne nauju, bet veikiančiu, ar gali būti jame problema, ar šiaip kažkur praleidžia vakumą? Kokie patarimai ? Beabejo suprantu, kad pasidaryti kompiuterinę diagnostiką yra pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, tačiau, gal kas turite kokių minčių? Ar gali būti vėl turbinos strigimas ? Tiesa dar vienas toks įdomus pastebėjimas, važiuojant karts nuo karto mašinoje kažkas supypsi, nemeta jokios klaidos, tiesiog supypsi ir viskas, gal kam yra nutikę kažkas panašaus ? Ačiū. Редагировал Gedas22 2017-03-28, 15:00 ----- Volvo S60, 2003m. Dyzelinas (2.4, D5) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-03-28, 20:01
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Kol kas tu pats atsakei į savo klausimą - pradžia būtų pasijungti VIDA per Dice ir pažiūrėti ką gero pririnkai klaidų klausimu. Na o toliau jau diagnostika. Bet įtariu, kad šita tema bus įdomi, nes jau vien pypsėjimas ko vertas
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Gedas22 |
Написано 2017-03-28, 20:11
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 81 Вступил: 2014-01-30 |
rimcius @ 2017-03-28, 20:01 rašė: Kol kas tu pats atsakei į savo klausimą - pradžia būtų pasijungti VIDA per Dice ir pažiūrėti ką gero pririnkai klaidų klausimu. Na o toliau jau diagnostika. Bet įtariu, kad šita tema bus įdomi, nes jau vien pypsėjimas ko vertas ![]() Na man tai žinok paskutiniu metu nieko įdomaus, per paskutinius 2-3 mėn valytas egras, turbina ir pakeistas generatoriaus mechanizmas ![]() ![]() ![]() ----- Volvo S60, 2003m. Dyzelinas (2.4, D5) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-03-28, 20:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
O pypsėjimas negali būti susijęs su laisvų rankų įranga? Nes pas mane užvedus irgi pyptelna. Jeigu čia tai - tuomet mažiausias galvos skausmas. Pasitikrink vakuumines pagalves dėl viso pikto. T.y. užglūšink vakuumo šlangutę, einančią į pagalves ir pavažinėk, pažiūrėk ar padės. Taip pat, gal turbinos valdymo vakuuminis vožtuvas grybą pjauna?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Gedas22 |
Написано 2017-03-28, 20:23
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 81 Вступил: 2014-01-30 |
rimcius @ 2017-03-28, 20:19 rašė: O pypsėjimas negali būti susijęs su laisvų rankų įranga? Nes pas mane užvedus irgi pyptelna. Jeigu čia tai - tuomet mažiausias galvos skausmas. Pasitikrink vakuumines pagalves dėl viso pikto. T.y. užglūšink vakuumo šlangutę, einančią į pagalves ir pavažinėk, pažiūrėk ar padės. Taip pat, gal turbinos valdymo vakuuminis vožtuvas grybą pjauna? Pagalvės pas mane užlušintos iškart po turbinos valymo, tai manau šitoje vietoje bedos nebus, elektromagnetinis vožtuvas gali būti variantas, nors jį aš buvau pakeitęs į veikiantį dar prieš turbinos remontą, bet kadangi jis nebuvo naujas, negeliu teigt, kad nepjauna grybo, nors pvz tas pypt garselis dar ir pries isvalyma turbinos buvo jau atsirades, bet kazkaip nekreipiau labai demesio, pas mane nera laisvų rankų yrangos, tai del to būt irgi negali ![]() ----- Volvo S60, 2003m. Dyzelinas (2.4, D5) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-03-28, 20:46
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Ai, dėl pypsėjimo... Pas mane dar buvo pradėjęs pats skydelis pypsėti, po to progresavo ir nesinulindavo kilometrai, nenusistatydavo laikrodis ir t.t... Gal ne tavo variantas, bet... Verta atkreipti dėmesį.
O dėl traukos, tai gal vis tik diagnostiką reiktų pasidaryti, pastebėti gyvus parametrus ir turėtų paaiškėti. Tiesa, o kaip kuriasi? Nebus aukšto slėgio kuro siurblys? ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Gedas22 |
Написано 2017-03-29, 06:01
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 81 Вступил: 2014-01-30 |
rimcius @ 2017-03-28, 20:46 rašė: Ai, dėl pypsėjimo... Pas mane dar buvo pradėjęs pats skydelis pypsėti, po to progresavo ir nesinulindavo kilometrai, nenusistatydavo laikrodis ir t.t... Gal ne tavo variantas, bet... Verta atkreipti dėmesį. O dėl traukos, tai gal vis tik diagnostiką reiktų pasidaryti, pastebėti gyvus parametrus ir turėtų paaiškėti. Tiesa, o kaip kuriasi? Nebus aukšto slėgio kuro siurblys? Kuriasi normaliai žinok, na taip, reikės darytis diagnostika ir nieko čia neprigalvosi, tiesiog galvoju, gakl dar kažkam panašūs dalykai nutikę, anyway Ačiū ![]() ----- Volvo S60, 2003m. Dyzelinas (2.4, D5) ----- |
|
|
Gedas22 |
Написано 2017-03-31, 15:20
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 81 Вступил: 2014-01-30 |
Pirminiais duomenimis, po "VIDA PER DICE", kuro slėgio reguliatorius
![]() ----- Volvo S60, 2003m. Dyzelinas (2.4, D5) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-03-31, 15:25
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Lauksim fakto patvirtinimo
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Gedas22 |
Написано 2017-04-13, 17:40
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 81 Вступил: 2014-01-30 |
Atlikau diagnostiką dviejose vietose, pirmu atveju, jau kaip ir minėjau, kuro slėgio reguliatorius buvo prastas, ko pasekoje mašina pulsavo, pakeičiau jį kitu, viskas tvarkoje. Problema dėl traukos tikrai nedingo, pasidariau antrą diagnostiką, paaiškėjo, kad stringa turbina (Turbina buvo valyta sausio mėnesį VIKservise), arba darbas buvo atliktas prastai arba kaip jau minėjo vienas žmogus, kad po dviejų mėnesių gali vėl išlysti bėda, jei turbina jau pasidėvėjusi, dėl to nieko nekaltinu, pirmu atveju gaudavosi overboostas, o dabar priešingai, turbina nedapučia, būna, kad trauka atsiranda, tačiau iš po nakties 1-2-3 bėgiais mašina visai buka. Kompas išmeta klaidą tik užvedus ir klaida po kelių sekundžių dingsta, daugiau važiuojant nebeišmeta. Važiuosim ir vėl į jonavą, tik ši kart pas Mantą. Tai tiek, gal kam ateityje kils (net neabejoju, kad kils
![]() ----- Volvo S60, 2003m. Dyzelinas (2.4, D5) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-04-13, 22:35
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Dėl turbinos VNT tai ir man DP servise rodė gyvai tą slankiojantį žiedą, kuris tiesiogiai valdo menteles. Išvalytas, juda gražiai, bet tam tikru metu, tam tikroje vietoje stringa ir šakės. Ilgas kelias iki tokio problemos išsiaiškinimo jeigu kiekvieną kartą valyti turbiną ir kiekvieną kartą keliems mėnesiams ok...
P.s. čia tarp kitko, kaip kartais būna su tais "gremlinais" automobilyje ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Написано 2017-04-14, 08:10
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Dar dažnai geometrija kemšasi, kai būna nesandarumai pagalvėse ar kitur vakumo sistemoje ir padidėjęs dūmingumas.
----- ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2017-04-14, 09:26
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Kas esate turėję tokią ligą: ar pagal turbinos traukutės eigą galima sręsti, kad mentelęs stringa?
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Dikiz |
Написано 2017-04-25, 14:52
|
Город: Marijampole Сообщения: 20 Вступил: 2017-04-22 |
ant volvos nebandziau dar,bet su vw pakankamai ten aisku buna kai judini ta koja jos,stumdant pirmyn atgal(atsijungus vaakuma) turetu jaustis pakankamai normaliai ar stringa ar ne turbos geometrija.NEvaikscioti gali netik ,kad stringa bet ir del vaakumo trukumo.
----- v70 2.4d 2002,S60 2.4d 2003 Volvo Vida Dice ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-04-25, 15:12
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
ArturasJo @ 2017-04-14, 09:26 rašė: Kas esate turėję tokią ligą: ar pagal turbinos traukutės eigą galima sręsti, kad mentelęs stringa? Manau įmanoma pajausti, bet kaip minėjau prieš tai - DP Servise parodė žiedą, kuris iš pirmo žvilgsnio neturėjo jokių anomalijų, bet kartais, prie tam tikrų aplinkybių strigo. Ir jiems tai nustatyti reikėjo tikrai nemažai laiko. Įtariu, kad toks reiškinys pakankamai retas. Artūrai, jeigu keli tokį klausimą, tai matomai ne veltui... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ArturasJo |
Написано 2017-04-26, 22:35
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Tiesiog kolega kažkada skundėsi, tai sakė. kad pagal traukutės eigą nustatė, bet 100 negalėjo patvirtinti
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы