PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOVLO V70 2003-2007, KAS GERIAU DUJOS/BENZINAS AR DYZELIS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Vovlo V70 2003-2007, kas geriau dujos/benzinas ar dyzelis
kezo
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 09:02
Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 24
Įstojo: 2016-07-11
Renkuosi mašinytę Volvo v70 nuo 2003 iki 2007 gamybos. Daug visko perskaičiau ir pasimečiau, nebežinau kas geriau, pirkti benzina ir dėti dujas ar dyzeliukas. Labai daug įvairių nuomonių apie volvo variklius, jų draugavimą su dujomis, patvarumą, remontą ir t.t. Mašiniukas naudojamas bus kasdiena. Važinėju po miestą ir autostrada. Prašau padėkite apsispręsti.
Redagavo kezo 2016-07-13, 09:03


-----
Volvo V70 2.4

-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 09:49
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Asmeniškai rinkčiausi dyzelinį variantą. Nereikia žaisti su dujų įranga, sukti galvą kiek litrų kokiam bake reikia turėti ir pan... Galiausiai dyzelinio variklio resursas vis tiek ilgesnis. Žinoma, bet kokiu atveju labai priklauso kokiam stovyje automobilis bus. Gali būti idealus benzininis variklis, bet užmuštas dyzelinis... Taip pat kaip esi pats įpratęs. Jeigu visą laiką važinėjai su dujomis ir tau tai tinka, tuomet kodėl gi ne Smile
O šiaip automobiliai patvarūs, tad jeigu pavyks įsigyti nenuvaikytą, tai problemų neturėsi Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
hottabyc
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 10:27
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
Geriau imt benzina.Gera ,nenuvažiuota dyzeline mašina kainuos kaip dvi benzinines.Galima pagalvot,kad į dyzelį kūro pilti nereikia.. Problema iš piršto laužta.Kiek litrų turėti ir t.t.Dyzelio resursas ilgesnis bet kiek jo beliko? Plius benzinines aptarnavimas pigesnis,aišku jeigu ne turbo.Žiemą nereikia sukti galvą užsives ar ne.Jūsų teise rinktis P.S Nuo 2004 jau eina patobulinti varikliai,atkrenta problema su ETM,ekonomiškesni
Redagavo hottabyc 2016-07-13, 10:31


-----
V850

-----
 
kezo
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 12:05
Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 24
Įstojo: 2016-07-11
Jau buvau apsisprendes pirkti volvo v70 benzina, bet vienas žmogus labai sukritikavo. Sako jai idėsi dujas tai greitai variklio vožtuvus sudeginsi, nes šiuose vatikliuose nėra kompensatorių. Reikės kapitalinio....
Visos mano auto buvo su dujomis, dyzelio nesu turėjęs. Variklio kapitalinio nėra teke daryti. Dabartinė audi jau ilgai su dujomis važiuoja ir kažkokių problemų su varikliu dėl dujų nėra buvę. Tai vat čia mane labiausiai ir nugasdino. Nes jei prasukus 100000 dėl dujų pabirs variklis... Tai ne kažkas tada....
Redagavo kezo 2016-07-13, 12:06


-----
Volvo V70 2.4

-----
 
hottabyc
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 12:49
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
Voztuvai cia ne visas variklis o tik maximum galvos remontas.Galu gale tu per 100000km su dyzeliu dar netokiu problemu gali patureti. Jeigu neturejai dyzelio tai ,manau,nereikia ir prasideti. Sitie Euro3,euro 4 varikliai dar daugiau lygu turi negu benzas .Paskaityk forumuose kiek verkanciu dyzelistu yra,ypac kaip salta lauke .Galu gale,jeigu ir sudegs voztuvai per tiek km be problemu pakeisi varikli,nieks dabar ta kapitalke nedaro,net ir nemoka.Pilna tu varikliu srotuose ,niekam nereikalingu ir uz zymiai mazesne kaina negu dyzeliniu.
Redagavo hottabyc 2016-07-13, 13:42


-----
V850

-----
 
rimcius
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 13:13
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Labai jau šališkas tu, hottabyc Smile
Tipinis seno sukirpimo žmogus, bijantis dyzelio, nes nuo senų laikų išlikusi nuomonė kokie dyzeliai nepatvarūs, kokios dalys jiems brangios ir t.t. Smile
Neturėjęs gyvenime dyzelinės mašinos įsigijau pirmąją Volvo V70 D5 2002. Puikus auto. Pripratau greitai, nors prieš tai apie dyzelius buvo nuomone tokia - traktoriai. Nesakysiu, kad nereikia tvarkyti. Visas jas reikia tvarkyti. Vieni serga vienom ligom, kiti - kitom. Natūralu. Visa šeima perėjo ant dyzelinių mašinų. Dvi Volvos V70, Viena Corolla Verso D4D. Jokių rimtų problemų. Kadangi mano prižiūrėtos - žiema kuriasi puikiai. Volvoms dalių pilni kampai, nes dalys tarnauja ilgai. Sakyti, kad daugiau ligų turi benzas nei dyzelis - neprotinga. O, kad forume daugiau dyzelistų skundžiasi - natūralu, nes dyzelinės žymiai populiaresnės Smile
kezo, nesakau, kad imk dyzelinę. Rinkis tai, kas tau labiau tinka. Aplamai Volvo - geras automobilis jau vien dėl to, kad mūsų klimato sąlygomis nepūva Grin


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
hottabyc
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 14:08
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
As ne saliskas. Tiesiog turejau daug masinu su ivairiais varikliais. Tikrai ir dyzelis ir benzinas turi savo pliusu ir minusu. Bet tikrai mazesniu galvos skausmu sukele benzininiai.Nes pas mus dyzeliai jau atkeliauja priesinfarktinioj buklei,kai kurie jau ir po..O tie,kurie geri ir kainuoja ,kaip ir sakiau,2,3 kart brangiau negu benzas atitinkamo stovio.O paemus kaina dyzelino ir duju tai dar klausimas su kuo pigiau vazineti.Net ir isidejus gera duju iranga.Visi sitie D4,D5 ir t.t geri kol kura pili degalinei.Tarp kitko,dabar vazineju su dyzeline masina.Jokiu problemu,bet tikrai daugiau simpatiju benzinas=dujos,ypac ziema .O, kad forume daugiau dyzelistų skundžiasi - natūralu, ne tik ,kad ju zymiai daugiau o,kad ir problemu su jais.Daliu pilna,sutinku,bet paimk,pvz,benzinines ir dyzelines forsunkes kaina..Skirtumas milziniskas. Pribaigt ju uztenka ir vieno gero kuro uzpylimo o Klaipedoj jug tiek pagundu jo gauti popigiai..
Redagavo hottabyc 2016-07-13, 14:10


-----
V850

-----
 
rimcius
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 14:19
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Dėl pribaigimo, tai sutinku. Kaip ir su alyvomis. Bet čia galioja visiems ir visur. Jeigu taupysi, tuomet tikėkis, kad prabangiai išlįs per kurį nors galą... "Pagerinto" kuro ir sostinėj gali rasti Smile
Net ir degalinėj pilantis nesi apdraustas, kad dumblo neprisipilsi į baką. Na, temos autoriui linkiu sėkmės ir kantrybės ieškant savo automobilio, kokį beišsirinktų Smile
Nes Volvų pasiūla išties nemaža, bet didesnė dalis bus pribaigtų, tad skubėti rinktis nesiūlau. Saviškę medžiojau beveik metus Grin


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
maba
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 18:29
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
Pats nesu turėjęs dyzelinės auto, bet važinėti tokiomis darbinėmis teko gana daug (turbūt dėl to sau ir neperku). Dujomis važinėti išeina pigiau nei dyzeliu (na gal išskyrus žiemą po 1km šalta mašina kitaip, bet tokiomis sąlygomis ir dyzelio sąnaudos turbūt nedžiugina) - kelissyk važiavom V70 ta pačia trasa vienas paskui kitą ir visuomet degalinėj už dujas mokėjau mažiau, nors mano prie viso to AWD. Kas liečia automobilio kainą - už dyzelinės kainą tikrai nupirksi benzininę ir gerą naują dujų įrangą. Eksploatacinės išlaidos - kad toj dujų įrangoj nėra kam gesti, tik dėk normalios firmos purkštukus (pvz., Barakuda laiko apie 200 t. km, kai tuo tarpu Valtek apie 20 t. km). Reduktoriaus remontas gresia po kokių 50-70 t. km, kainuoja priklausomai nuo markės 50-100 eurų. Kartas nuo karto gal dar pareguliuot reikia ir viskas. Esminis trūkumas - balionas, bet savo V70 atsarginį ratą esu gražiai pritvirtinęs kairėj bagažinės pusėj stačią, tai nepatogumo kaip ir nėra. Dar vienas dalykas - jei žadi daug lakstyt autostradom didesniais nei Lietuvoj leidžiami greičiai, tuomet dujos varikliui tikrai peilis.

Ir dar - kurie čia tokių metų varikliai, anot tavo pažįstamo meistro, neturi kompensatorių??? Net jeigu ir taip, gi į Volvo dedama ir gamyklinė dujų įranga, negi švedų inžinieriai visai durni būtų...


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
romasis
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 18:41
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 143
Įstojo: 2011-10-11
Ir dar - kurie čia tokių metų varikliai, anot tavo pažįstamo meistro, neturi kompensatorių??? Net jeigu ir taip, gi į Volvo dedama ir gamyklinė dujų įranga, negi švedų inžinieriai visai durni būtų...
MABAI*- taip NEBETURI varikliai kompensatorių[ paskutiniai buvo su BIFUEL].Wink


-----
exV70 I. 2.5 -10 AT
V70 II. 2.5 AT

-----
 
maba
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-13, 20:47
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
Nu ir naujiena Frown O tai juos bent jau reikia kas kažkiek km reguliuot, ar pagal kažkokius požymius, nes service manuale tik apie tai, kaip sureguliuot, jei jau reikėjo nuimti velenėlius, apie reguliavimą prie visų "maintenancų" anei žodžio?


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
Edvakas
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 08:02
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Amžina diskusija benzinas vs dyzelis Smile

Šiaip su dyzeliu važinėju 6 metus, D5 žavi su savo labai geru sukimo momentu prie žemų apsukų, kas mieste yra labai patogu. Užmiestyje darant lenkimus taip pat nereikia 'dročintis' su bėgiais, tiesiog spaudi gazą 5 bėgiu ir eini Smile Kad su benzinu taip važiuoti, tai manau reikia turėti minimum 200 ag jeigu ne dar daugiau. Kitu atveju tiesiog visada reikės žeminti bėgius ir ieškoti aukštų apsukų.

Per 6 metus neteko keisti nei vieno purkštuko, bet niekada ir nesigundžiau pigesniu kuru. Čia matyt požiūrio reikalas jau giliau yra, nes vogti iš valstybės ne visiems priimtina Smile


Benziną su dujomis irgi turėjau, irgi turi savų privalumų - greitas variklio sušilimas žiemą, mažos vibracijos (nors ir D5 nedidelės), žiauriai malonu retkarčiais užsukti variklį iki 6-7 tūkst. apsukų. Vienintelis man asmeniškai labai didelis minusas yra mažas nuvažiuojamas atstumas, su D5 gali važiuoti po 1000km tarp užpylimų, o su dujomis (galingesniu varikliu) bus max. 300km


Jeigu trumpai - mano pasirinkimas liktų prie dyzelio.
Jeigu reiktų rinktis iš naujesnių modelių (>2012m), tada imčiau naujesniuosius Volvo benzininius variklius.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
kezo
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 08:09
Miestas: Klaipėda
Pranešimai: 24
Įstojo: 2016-07-11
Bifuel modelius mačiau, būčiau gal ir nusipirkęs, bet, kad jie jau gerokai pagyvenę ir tikriausiai ne viena šimtą tūkstačių prasuke. Paskutinius mačiau 2003 m. gimimo. Jaunesnių neteko skelbimuose sutikti.

Minėtame forume aprašyta, kad bifuel vienintelis ir turi kompensatorius.

Didelis greičio mėgėjas nesu. Nu gal kartais. Be to ka reiškia lakstyti autostrada, jei paspaudi iki 150 tai čia jau lakstymas ???
Redagavo AutoVikingas 2016-07-14, 09:13


-----
Volvo V70 2.4

-----
 
hottabyc
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 09:22
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
Edvakas @ 2016-07-14, 08:02 rašė:
Amžina diskusija benzinas vs dyzelis Smile

Šiaip su dyzeliu važinėju 6 metus, D5 žavi su savo labai geru sukimo momentu prie žemų apsukų, kas mieste yra labai patogu. Užmiestyje darant lenkimus taip pat nereikia 'dročintis' su bėgiais, tiesiog spaudi gazą 5 bėgiu ir eini Smile Kad su benzinu taip važiuoti, tai manau reikia turėti minimum 200 ag jeigu ne dar daugiau. Kitu atveju tiesiog visada reikės žeminti bėgius ir ieškoti aukštų apsukų.

Per 6 metus neteko keisti nei vieno purkštuko, bet niekada ir nesigundžiau pigesniu kuru. Čia matyt požiūrio reikalas jau giliau yra, nes vogti iš valstybės ne visiems priimtina Smile


Benziną su dujomis irgi turėjau, irgi turi savų privalumų - greitas variklio sušilimas žiemą, mažos vibracijos (nors ir D5 nedidelės), žiauriai malonu retkarčiais užsukti variklį iki 6-7 tūkst. apsukų. Vienintelis man asmeniškai labai didelis minusas yra mažas nuvažiuojamas atstumas, su D5 gali važiuoti po 1000km tarp užpylimų, o su dujomis (galingesniu varikliu) bus max. 300km


Jeigu trumpai - mano pasirinkimas liktų prie dyzelio.
Jeigu reiktų rinktis iš naujesnių modelių (>2012m), tada imčiau naujesniuosius Volvo benzininius variklius.
Baigk tu tą amžina politikavimą ir moralizavimą irgi.AngelDevil .O tas tavo"minusas" juokingas tikrai.Per 300km nesurasi ne vienos degalines,taip? Geriau papildomai viežiuot su savim +-50kg?Grin Per tiek km galima visą Lietuva beveik pervažiuoti.Paklausk,ar daug kas pila pilną baką? O autoriui šito posto pasiulyčiau ten pat kur skaitė apie benzininius,paskaityt kokius "malonumus" jis gali paturėri užsirovęs ant "gero" dyzelio..


-----
V850

-----
 
maba
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 10:14
Miestas: Lietuva, Marijampolė
Pranešimai: 212
Įstojo: 2011-11-12
150km/h gal ir nėra labai didelis greitis, variklis sukasi apie 3500 aps./min. Bet aš nuolat važinėju į Vokietiją, Slovakiją, Čekiją, tą pačią Lenkiją, tai pvz., jau Lenkijos autostradose srautas antra juosta dažnai juda 160-180 km/h, jei tik oro sąlygos leidžia. Vokietijoj dažnai ir virš 200km/h stuktelnu, o tai jau 5500-6000 aps./min. Kai po tokių pavažinėjimų buvo pradegęs senosios vožtuvas (bent jau meistrai sakė, kad būtent nuo didelių apsukų ir apkrovų važiuojant dujomis), tai į naująją dujų ir nemontuoju. O čia dar tas kompensatorių nebuvimas išlindo :-) Iš kitos pusės, senąją jau pirkau su dujų įranga, dėta dar Italijoj, nežinau, kiek su ja buvo važiuota iki manęs, aš pats dujomis iki to pradegimo nuvažiavau apie 160 t. km, be to įranga buvo 3-ios kartos ir, reikia manyti, ne taip gerai reguliuodavo mišinį (nuolat užsidegdavo "liambda"Wink. Po to remonto sumontavau 4-os kartos dujų įrangą ir dar prasukau apie 80 t. km, "liambda" po keletos reguliavimų nebeužsidegdavo ir jokių kitų bėdų kaip ir nebebuvo, važiuoja iki šiol. Kartais pamąstau, kad būtų galima dėtis dujas ir dujų kompui apriboti maksimalias apsukas iki, tarkim, kokių 4500 aps./min., o aukščiau lai jungia atgal ant benzo, bet mano atveju kažin ar gautųsi didelė ekonomija, nes būtent važiuodamas dideliais greičiais ir deginu pagrindinę dalį kuro. Ir dar - nežinau, kokio dydžio pas jus dujų balionai, bet su 60 litrų talpos (o toks į V70 tikrai telpa) normaliai galima važiuoti bent jau kokius 400-450km.


-----
V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997
V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003

-----
 
Edvakas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 11:27
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
hottabyc @ 2016-07-14, 09:22 rašė:
Baigk tu tą amžina politikavimą ir moralizavimą irgi.AngelDevil .O tas tavo"minusas" juokingas tikrai.Per 300km nesurasi ne vienos degalines,taip? Geriau papildomai viežiuot su savim +-50kg?Grin Per tiek km galima visą Lietuva beveik pervažiuoti.Paklausk,ar daug kas pila pilną baką? O autoriui šito posto pasiulyčiau ten pat kur skaitė apie benzininius,paskaityt kokius "malonumus" jis gali paturėri užsirovęs ant "gero" dyzelio..

Aš tau siūlyčiau mastyti šiek tiek plačiau Smile Ne visi Volvo vairuotojai važiuoja su 1000e vertės automobiliais po 10l kuro bake ir dar ieško kur kontrabandinio kuro įsipylus Smile
Aš tikrai nesu prieš dujas, bet nereikia užsimerkti ir matyti tik savo varianto privalumus, o ant kitų aklai 'stumti' Smile

Pvz Mabos atveju akivaizdu kad tokiems greičiams tinka tik dujos, nes >200 km/h dyzelis manau ilgai nelaikytų.
Beje, dėl 60l bako, pas V70 dar lieka vietos tai apatinei daiktadėžei, kur dedasi virš atsarginio rato (10cm aukščio)? Visai smagu kad toks didelis bakas telpa.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
dzemenskas
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 12:34
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 49
Įstojo: 2015-06-25
Edvakas @ 2016-07-14, 08:02 rašė:
Amžina diskusija benzinas vs dyzelis Smile

Šiaip su dyzeliu važinėju 6 metus, D5 žavi su savo labai geru sukimo momentu prie žemų apsukų, kas mieste yra labai patogu. Užmiestyje darant lenkimus taip pat nereikia 'dročintis' su bėgiais, tiesiog spaudi gazą 5 bėgiu ir eini Smile Kad su benzinu taip važiuoti, tai manau reikia turėti minimum 200 ag jeigu ne dar daugiau. Kitu atveju tiesiog visada reikės žeminti bėgius ir ieškoti aukštų apsukų.

Per 6 metus neteko keisti nei vieno purkštuko, bet niekada ir nesigundžiau pigesniu kuru. Čia matyt požiūrio reikalas jau giliau yra, nes vogti iš valstybės ne visiems priimtina Smile


Benziną su dujomis irgi turėjau, irgi turi savų privalumų - greitas variklio sušilimas žiemą, mažos vibracijos (nors ir D5 nedidelės), žiauriai malonu retkarčiais užsukti variklį iki 6-7 tūkst. apsukų. Vienintelis man asmeniškai labai didelis minusas yra mažas nuvažiuojamas atstumas, su D5 gali važiuoti po 1000km tarp užpylimų, o su dujomis (galingesniu varikliu) bus max. 300km


Jeigu trumpai - mano pasirinkimas liktų prie dyzelio.
Jeigu reiktų rinktis iš naujesnių modelių (>2012m), tada imčiau naujesniuosius Volvo benzininius variklius.


Turiu ta ir laime ir beda BIFUEL Smile su dujomis keliavau sia vasara - su duju baku - 600 - 700km drasiai. Nesigiriu Smile tik kolega pataisau


-----
Volvo V70

-----
 
Edvakas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 12:46
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Nu smagu tada.

O variklis 2.4 paprastas?


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
dzemenskas
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 13:26
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 49
Įstojo: 2015-06-25
2,4 103kw


-----
Volvo V70

-----
 
rimcius
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-07-14, 15:53
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Aš tai matau čia tik tiek, kad objektyvumo nebus, nes kiekviena pusė (dyzelistai ir benzinistai) palaikys saviškius. Kaip ir minėjau prieš tai, tai autorius tegu renkasi tai, kas arčiau širdies. Jeigu daugiau mėgsta benzą/dujas, tuomet pirmyn Smile
Aš asmeniškai į jokį benzą su dujom nekeisčiau. Kiti niekados neimtu dyzelio. Visais atvejais, Volvo - geras pasirinkimas. Gal ir negeriausias, bet tikrai labai geras. Tad pirmyn Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Karterinės dujos- alsuoklis. Variklis 20 2023-04-29, 12:44
S80 2008M. 2.0 107KW BENZINAS Variklis 1 2023-01-24, 21:55
Volvo S60 2007 m. stabdžiai Stabdžiai 7 2022-09-06, 08:00
Ieškau Volvo C30 2007 galinio atšvaito Perku 1 2022-05-19, 16:14
Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema Variklis 1 2022-03-09, 08:27
2024 © Visos teisės saugomos.