„VOLVO“– TRIMIS ŽINGSNIAIS

Parašė Čiopa · 2009 spalio 09 00:00:00 · 0 komentarai · 2892 Peržiūros · Spausdinti
Skandinaviška kokybė, elegancija, subtilus dizainas, saugumas, progresyvumas, vienas iš pirmųjų hibridinių, elektrinių automobilių gretose, ekologiškumas – tokie ir panašūs apibūdinimai dažnai asocijuojami su švediškais automobiliais „Volvo“. Šįkart juos guldome po padidinamuoju stiklu. Tik kalbame ne apie sunkius laikus išgyvenančią automobilių pramonę ir jos problemas, o žvelgiame kiek atgal į „Volvo“ istoriją.
Ulla Aronsson, „Volvo Car Corporation“ rinkodaros ir produktų vadovė, išskiria tris lemtingiausius lūžius visoje kompanijos istorijoje. Jie daugiausia turėjo įtakos tam, kad „Volvo“ tapo tuo, kuo yra dabar - ikoniniu Švedijos prekės ženklu.
Pirmas esminis žingsnis buvo penktajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kai pristatytas modelis PV 444. Su šiuo modeliu „Volvo“ Švedijoje tapo automobiliu iš didžiosios raidės. Tai pirmas mažas „Volvo“ automobilis su monokoko kėbulu ir varikliu su vožtuvais viršuje. Pasibaigus Antrajam pasauliniam karui išparduota visa produkcija ir net kalbėta, kad automobiliais prekiauta juodojoje rinkoje.
Antrasis lūžis buvo 1953-aisiais, kai „Volvo“ pristatė pirmąjį penkiadurį automobilį. Šis automobilis vadinosi „Duett“ – tai yra - du automobiliai viename. Su šiuo modeliu „Volvo“ apibrėžia „Estate“ automobilių segmentą – segmentą, kurį „Volvo“ tęsia iki šiol. Jis buvo pastoviai vystomas su tokiais modeliais kaip 140, 240, 740 ir 850 iki šiandienio modelio - V70. „Duett“ tapo populiarus tiek kaip šeimos automobilis, tiek kaip puiki transporto priemonė darbui – pradedant lituotojais, prekiautojais žuvimi ir baigiant telekomunikacijų kompanijomis.



Trečias žingsnis „Volvo“ ėjimo ikoninio prekės ženklo kelyje buvo 1959-aisiais, kai „Volvo“ tapo pirmuoju automobilių prekių ženklu, standartizavusiu priekinių sėdynių trijų tvirtinimo taškų saugos diržus. Šis „Volvo“ išradimas iki šiol yra svarbiausia gyvybės saugumo įrangos dalis automobilyje. Tie metai tikrai buvo pakilimas saugumo srityje, ir tai „Volvo“ iki šiol išliko pagrindinė vertybė, tikina „Volvo Car Corporation“ rinkodaros ir produktų vadovė.


Kaip šie stiprūs ryšiai su Švedija veikia „Volvo“ verslą?

„Švedija yra „Volvo“ namų rinka, kuri yra reliatyviai maža (apie 15% visų pardavimų), o juk konkurentai paprastai turi žymiai stipresnę namų rinką, tvirtesnes pozicijas savo gimtinėje. Šis faktas rodo tai, kad eksporto pardavimai yra lemiantys „Volvo“ kompanijai,” - akcentuoja U. Aronsson.
Konkurencinėje kovoje „Volvo“ (kartu su „Saab“) yra unikalus pavyzdys kompanijos, kilusios iš mažos, retai apgyvendintos valstybės Europos pakraštyje. Klimato sąlygos ir dideli atstumai mažais keliais buvo paskata sukurti saugų ir tvirtą automobilį. Galima sakyti, jog visuomet buvo konstruktyvus bendradarbiavimas tarp Švedijos automobilių pramonės, Švedijos Vyriausybės ir Švedijos valdžios. Akivaizdus vienas iš to pavyzdžių – kai Švedijos Vyriausybė priėmė įstatymą vairuoti su dienos metu įjungtais žibintais aštunto dešimtmečio pabaigoje, „Volvo“ savo automobiliuose jau porą metų turėjo nuolat šviečiančius žibintus.




„Per paskutinį dešimtmetį vadinamasis skandinaviškas dizainas tapo svarbia „Volvo“ vertybe. Tai reiškia - pritaikyti šiaurines spalvas, formas ir šviesas automobilių, galbūt daugiau specifiškai interjero, dizaine. Švarūs paviršiai, logiškas funkcijų išdėstymas tapo esminiais „Volvo“ elementais – galima prilyginti linijas ir formas akmeningame Švedijos archipelage ar šviesa Šiaurės Europos vasaros vakarais“, - poetiškai nutęsia U. Aronsson.
Dovilė Viliauskaitė

Pateikė: Tomelis
Šaltinis: www.cityout.lt

KOMENTARAI
Komentarų dar neparašyta.
RAŠYTI KOMENTARĄ
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
ĮVERTINK!

Reitingas: 4/10 (168 balsai )

2024 © Visos teisės saugomos.