"VOLVO CARS" KOPENHAGOJE IŠBANDĖ NAUJĄJĄ SAUGUMO SISTEMĄ

Parašė · 2009 spalio 16 00:00:00 · 3 komentarai · 3065 Peržiūros · Spausdinti
"Volvo Cars" Kopenhagoje išbandė naująją saugumo sistemą Visai neseniai atidesni Kopenhagos piliečiai turėjo galimybę gyvai pamatyti užslėptą naujojo Volvo S60 prototipą, kuris serijinę gamybą pasieks 2010 metais. Užmaskuotas S60 sedanas važinėjo Danijos sostinės gatvėmis ir padėjo inžinieriams išmėginti radikalią saugumo technologiją, kuri gali aptikti pėsčiuosius priešais automobilį ir stabdyti automatiškai, jeigu vairuotojas nesiima jokių veiksmų, tam, kad išvengti nelaimingų atsikimų.



„Susidūrimo perspėjimo su pilnu automatiniu stabdymu ir pėsčiųjų apsauga“ technologija pirmą kartą klientams bus pasiūlyta kartu būtent su Volvo S60 2010. "Volvo Cars" saugumo specialistai dirba su pėsčiųjų atpažinimo technologija jau dešimt metų ir automobiliais buvo važinėjama visame pasaulyje, o visai neseniai - judriose Kopenhagos gatvėse. Per šį laikotarpį buvo įveikta 500.000 km ir sukaupta daug duomenų, padėjusių sukurti naująją sistemą. Kitas žingsnis - apsaugoti nesaugius "Ankstesniuose etapuose buvo sukurta sistema galinti padėti vairuotojui išvengti susidūrimo su kitomis transporto priemonėmis. Dabar žengiame toliau į priekį su funkcija, kuri padidina neapsaugotų kelių eismo dalyvių saugumą. Be to, stabdymo jėga dabar bus padidinta nuo penkiasdešimties procentų iki maksimalios automatinio stabdymo jėgos. Kiek mums žinoma, nė vienas iš mūsų konkurentų nėra taip pažengęs šioje srityje," teigė Thomas Broberg‘as (Volvo Cars vyresnysis saugumo konsultantas). Jis priduria: "Ši technologija padėjo dar vieną svarbų žingsnį mūsų ilgalaikėje vizijoje, kurioje atspindimas mūsų noras sukurti automobilius, sugebančius išvengti avarijų. Mūsų tikslas yra iki 2020 m. pasiekti tokį lygį, kad niekas nežūtų ar būtų sunkiai sužeistas važiuodamas Volvo automobiliu.“



Pirma įspėjimas, tada automatinis stabdymas “Collision Warning with Full Auto Brake and Pedestrian Safety“ sistemą sudaro automobilio priekinėse grotelėse įmontuotas radaras, galinio vaizdo veidrodėlyje įmontuota vaizdo kamera bei centrinis valdymo blokas. Radaras ir vaizdo kamera nuolat stebi priešais automobilį esantį kelią. Radaro užduotis yra atrasti objektus ir išmatuoti atstumą iki jų. Fotoaparatas nustato, kokio tipo tie objektai yra. Susidarius avarinei padėčiai, vairuotojas yra įspėjamas garsiniu signalu kartu su mirksininčiomis šviesomis priekiniame stikle. Siekiant paskatinti intuityvią vairuotojo reakciją, vizualinis perspėjimas atroto tarsi priekyje važiuojančio automobilio stabdžių šviesos. Jei vairuotojas nereaguoja į įspėjimą ir sistema nustato, kad susidūrimas neišvengiamas, automobilio stabdžiai įjungiami automatiškai ir stadymas vyksta pilna jėga. "Tam, kad stabdymo jėga butų maksimali, yra būtina, kad objektą patvirtintų ir radaras, ir vaizdo kamera. Dėka naujausių jutiklių technologijų, dabar yra įmanoma panaudoti visą stabdymo galią," pasakojo Thomas Broberg‘as. "Tikime, kad ši nauja technologija padės vairuotojui išvengti susidūrimo su pėsčiaisiais, kai automobilio greitis mažesnis nei 25 km/h. Jei automobilis važiuoja greičiau, tuomet sistema padės kaip įmanoma daugiau sumažinti susidūrimo poveikį. Daugeliu atvejų mes galime sumažinti susidūrimo jėgą maždaug 75-iais procentais. Atsižvelgiant į didžiulį nelaimių, susijusių su pėsčiaisiais, skaičių, ir jeigu mums pavyktų sumažinti mirštamumo riziką 20 procentų, ši nauja saugumo funkcija suteiks didžiulį skirtumą. Atskirais atvejais mirčių skaičius gali būtis sumažintas net iki 85 procentų ", teigė Tomas Broberg‘as.

Pateikė: JuliusD
KOMENTARAI
#1 | 1200 · 2009 spalio 19 11:10:05
Tai stiklas bus su diodais ar bus tiesiog projekcija i ji? to momento kazkaip nesupratau
#2 | 994 · 2009 gruodžio 06 14:44:26
O kaip bus vakarais ? kai per pereje eis juodai apsirenges zmogus ?
#3 | 1644 · 2009 gruodžio 15 20:15:52
nemanau kad juodi drabuziai ir tamsa sudarys problemu sistemai.
RAŠYTI KOMENTARĄ
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
ĮVERTINK!

Reitingas: 5/10 (188 balsai )

2024 © Visos teisės saugomos.