Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Automatinės pavarų dėžės Aisin TF-80SC alyvos keitimas | Pasidaryk pats (Volvo remontas) | 35 | 2021-03-24, 01:50 |
Volvo s80 V8 alyvos sunkimasis | Variklis | 5 | 2019-03-11, 20:26 |
Kuro slėgis | Variklis | 13 | 2018-03-29, 21:16 |
Automatinės pavarų dėžės Aisin AW50-42 bei AW55-50/51 alyvos keitimas | Pasidaryk pats (Volvo remontas) | 5 | 2014-12-25, 12:10 |
VOLVO V70 D5 2003m. variklio alyvos aušintuvas | Variklis | 2 | 2014-10-10, 07:32 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Kas naršo čia? 1 svečiai
Alyvos slėgis
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-17, 16:42
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Sveiki kolegos. Reikia informacijos bei komentarų iš tų, kas užsiima variklių remontais ar kitaip (praktiškai) pasikaustę toj sferoj. Teoriškai žinau, kad slėgis užkaitinus alyvą (iki +100°C?) ant laisvų turėtų būti ne mažiau kaip 1bar. Taip pat radau tokią info:
http://www.pelica...t.htm Iki +100°C pakelti nesugebėjau, bet tai, ką pamačiau, privertė šiek tiek sunerimti: Prie 2k apsukų ~2,4bar; Prie 3k apsukų ~3,8bar; Prie 4k apsukų ~4,5bar. Klaidų jokių. Alyvos slėgio indikatorius niekad nėra užsidegęs. Alyva Neste CityPro 0W30 A5/B5. Laikas pradėti galvoti apie lindimą į variklį? Ar tokių metų/ridos varikliui normalu ir dar ~100k Km ir daugiau pratemps be vargo? ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2017-01-17, 23:22
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 687 Įstojo: 2011-07-20 |
Na parodymai neįspūdingi o ar tikslus tavo tas matavimo prietaisas? Jai taip tai ne kažkas, o variklis kaip dirba kaip dirba garsu yra palšinių kompensatoriai ar dar kas įtartino.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-17, 23:37
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Tikslus. Prieš montavimą tikrintas vakuumetru bent porą kartų. Paklaida ~0,1bar. Tiesa, daviklis stovi variklio alyvos išėjime į turbiną (jeigu tai ką nors keičia). Temperatūra karterio. Pašalinių garsų jokių. Niekas nepasikeitė. Kompensatoriai keisti prieš ~25k Km.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2017-01-17, 23:55
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 687 Įstojo: 2011-07-20 |
Na del gilesniu klausimu tai sunku ką ir pasakyti nesu tiek įsigilinęs i motoro tepalo kanalus. Na šiaip reiktu pasidomėti, nes su blogu slėgiu galima tikrai prieiti nieko nedarant iki rimtesnių bėdų pasistengsiu prie progos su motoristai pakalbėti rimtesniais.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-18, 00:02
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Pagal nuorodą, tai prie 4k apsukų slėgis geras - toli nuo minimumo. Bet prie laisvų tai šiek tiek neramina. Nors nežinau kiek su tokiais parodymais važinėju. Gal nuo pat prikimo
Ir nelabai linkęs tikėti, kad kanalas į turbiną turėtų mažesnį slėgį nei visame variklyje. Juk tepimas turi būti atitinkamas. Nors kas ten žino Gal reikės pereiti prie 5W30 alyvos P.s. dėkui Ryccka ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
maba |
Parašyta 2017-01-18, 17:23
|
Miestas: Lietuva, Marijampolė Pranešimai: 212 Įstojo: 2011-11-12 |
Nepakomentuosiu dėl dyzelinių variklių, bet senosios benzininiam irgi nuo turbinos padavimo pajungtas manometras įkaitus tepalui rodydavo 0,7 - 0,8 bar. Buvau radęs informaciją VADIS bazėje, kaip servise turėtų būti matuojamas slėgis, ten parodyta, kad manometras jungiamas vietoj kažkokios "zagluškės" bloko priekyje, o ar buvo ten reikšmės nurodytos tikrai neatsimenu. Stovint vietoje tepalo iki 100oC neįšildysi, turi gerai pramint (nuo 150km/h temperatūra laikosi +-140-150oC )
----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-18, 17:56
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Jo, iki 100°C tai ir nepakėliau. Bet vasara garantuotai daugiau nei 100°C pasikelia, nes temperatūriniai režimai kiti. Greičiai taip pat
Ir gali būti, kad matuojant nuo priekyje apačioj esančio gamyklinio tepalo slėgio daviklio parodymai skirsis. Kaip bebūtu, tai tikrai neatsirado per savaitę. Tad linkęs manyti, kad čia viskas ok. Nes ir variklis nenaujas, ir rida tikrai arti pusės milijono (jeigu dar neperlipo). Kai užsižiebs žemo slėgo indikatorius skydelyje, tuomet teks servisuot Gerai rusai sako: "проблему надо решать по мере ее поступления" ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
iozhikas |
Parašyta 2017-01-18, 18:43
|
Miestas: klaipeda ) dabar u.k ) Pranešimai: 885 Įstojo: 2012-01-24 |
Prideciau" prie nesveiko gyvenimo budo, teks pasigydit"
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-18, 20:28
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
O šiaip dar mintis kilo pasikeisti alyvą. Liko ~4k Km iki sekančio keitimo ir reikės pas Johny nusipirkti LM pamėginimui
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Johny |
Parašyta 2017-01-18, 20:32
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Rimcius, ne su tokiu "china" aparatu tikrinti tepalo slegi. Issuki tepalo slegio davikli ir vietoje jo jungi manometra (su metrologine patikra). Mano toks pats Depo oil press gauge'as su vienu davikliu vienai rode (kai uzsilenke ir idejau kita toki pati, jau visai kitka rodo). taigi - sudu sudas Mano pajungtas per sandwitch'a po tepalo filtru.
Redagavo Johny 2017-01-18, 20:33 ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-18, 20:40
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Hmmm... Gal ir tavo tiesa. Bet prieš montuojant tikrinau su pirmos klasės manometru, aišku be metrologinės patikros
Ir paklaida max 0,1bar. Boost'o paklaida 0,05bar. Tai net ir nežinau ar čia tikrai jau xerovai rodo Beje, o ties kiek įsijungia žemo slėgio indikacija? ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Neshz |
Parašyta 2017-01-23, 00:16
|
Miestas: Druskininkai Pranešimai: 135 Įstojo: 2016-06-18 |
Klausimelis nekuriant naujos temos, buvo salciai ir nesikure man masiniukas, seip netaip uzsikuriau, bet jau atsilus pastebejau ,kad lempute alyvos ant staigaus posukio uzsidega trumpam , bet pranyksta, pasiziurau tepalo matuokli ,kad netepaluotas visai , bisky nerima apeme kaip cia jo nera .. Tepalas 5w40 Gal nuo tu bandymu kurti masina ji sudegino ??
----- Volvo v70 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-23, 01:20
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
O kada paskutinį kartą tikrinai alyvos lygį? Prieš kiek laiko keista? Kas keitė? Pats ar servisas?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Johny |
Parašyta 2017-01-23, 08:44
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
rimcius @ 2017-01-18, 20:40 rašė: Hmmm... Gal ir tavo tiesa. Bet prieš montuojant tikrinau su pirmos klasės manometru, aišku be metrologinės patikros Ir paklaida max 0,1bar. Boost'o paklaida 0,05bar. Tai net ir nežinau ar čia tikrai jau xerovai rodo Beje, o ties kiek įsijungia žemo slėgio indikacija? berods 0,6bar ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
DZikas |
Parašyta 2017-01-24, 23:43
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 50 Įstojo: 2012-06-22 |
kazkaip atrodo kad nuo turbinos matuojant bus didesnio diameto kanalai, del to gali ten mazesni slegi rodyti.. pamegink bloke pamatuoti.
Jei tas pats , pamegink alyva pasikeisiti i 0w40 a3/b4 arba c3... a5/b5 mano galva i euro3 su didele rida nlb, nes yra zemesnis HTHS indeksas, placiau: http://www.oil-cl...brat/ ----- XC90 D5 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-25, 00:08
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Manau paprasčiau bus:
* užsipilti 100% tinkamos alyvos sekančio keitimo metu; * pasiekus 0,6bar slėgį atkreipt dėmesį ar užsidega automobilio žemo slėgio indikacija; Nes net neįsivaizduoju koks alyvos slėgio daviklio, esančio variklyje, sriegio dydis O išsukti tik tam, kad pasimatuoti ir ieškoti tinkamo adapterio - mažiausiai norisi Dar yra mintis užspaudus stabdį, įjungti pirmą pavarą ir lėtai atleidžiant sankabą padusinti variklį, kad nukristų apsukos P.s. Bet tu tai Wikipedija tam tikrais klausimais Redagavo rimcius 2017-01-25, 00:09 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-05-15, 17:24
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Vis pamiršdavau parašyti čia...
Nežinau, sutapimas tai ar ne, bet kai pasikeičiau LM alyvą (ačiū Johny), tai štai ką turiu dabar: ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
DZikas |
Parašyta 2017-05-17, 12:54
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 50 Įstojo: 2012-06-22 |
Čia su LM 0w30 A5/B5 ?
----- XC90 D5 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-05-17, 14:59
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |