PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

AUŠINIMO SKYSČIO NECIRKULIACIJA

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Aušinimo skysčio NEcirkuliacija
rimcius
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-07, 20:42
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Kadangi šią žiemą buvo proga padegustuoti šalčio, pastebėta, kad varikliui užkaitus, salonas gauna vos vos šiltą orą. Jeigu dirba autonominis pečius, tuomet šilumos gaunama daugiau. Tačiau atsukus klimatroniką ant max - max šilumos tikrai negaunu. Buvo visiškai atjungtas autonominis pečius ir išimtas iš automobilio (taip sutapo). Situacija nepakito. Variklis sušyla pakankamai greitai, tačiau šilumos salone vis tiek nėra. Tiesiog stovint užvestu varikliu ir aušinimo skysčiui pasiekus darbinę temp (alyva +89C) - galima nušalti kojas Grin
Labai panaši situacija kaip pas poną Artūrą:
http://www.autovi...82384

Tik manuoju atveju salono šilumokaitis buvo keistas nauju Nissens prieš ~40k Km. Visada naudojamas G12 aušinimo skystis. Be chalturų, pratekėjimų šalinimo chemijomis ir pan. Termostatas taip pat funkcionuoja gerai, nes iki paskutinio pagrindinis radiatorius nešyla ir apatinė žarna lieka šalta. Į saloną ateinančios žarnos taip pat nėra karštos.
Klausimas: ar galėjo kažkokiu neįprastu būdu užkalkėti/užsikišti salono šilumokaitis?

Laukiu visų idėjų generatorių Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
hottabyc
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 11:36
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
Is pradziu reikia paziuret tos zarnos i/is peciuko. Jeigu jos karstos tai ,manau,kaltas peciukas. Kadaise buvau pastates i 850. Ziauriai nepatiko,pakeiciau i originala is razborkes (ten labai lengva ta padaryti) ir visos problemos dingo.Jis net vizualiai skyresi nuo originalo.Pas original 11-13 vamzdeliu eina o ten kokios 8 . Bet jeigu praeita ziema buvo gerai tai gal ir uzsikimso jis..Dar gali ir sklende but kalta,ne iki galo uzsidaro ir leidzia salta ora i salona ne per peciuka. Geriau pajungti DICE ir paziuret kiek T °C mato klima salone,lauke,oro.Gal durniuoja salono temperaturos daviklis ir klima mano,kad salone ir taip jau karsta. Vienu zodziu variantu daug.
Redagavo hottabyc 2018-03-08, 11:56


-----
V850

-----
 
rimcius
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 11:58
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Kaip rašiau prieš tai - į saloną ateinančios žarnos gerokai šiltos, bet ne karštos. Šilumokaitis analogiškai. Tad kyla įtarimas, kad būtent per jį necirkuliuoja skystis. Jeigu žarnos būtų karštos kartu su šilumokaičiu, tuomet įtarčiau, kad blogai veikia oro padalinimo sklendės. Deja, jos veikia puikiai.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
hottabyc
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 12:06
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
Nu tada tik kaip sakant "metodom tyka"Wink.Pakeisti peciuka ir bus aisku. Neziau kiek ten darbo jo pakeist bet kitaip nesuzinosi. O pats variklis nekaista? Nes buvo atvejis,kad pompa blogai varydavo antifriza per systema.(nusisuko sparnuote)


-----
V850

-----
 
rimcius
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 13:11
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Ne, variklis nekaista. Net gerai pjaunant aušinimas lieka normoje. Pompą su pagrindiniu diržu keičiau prieš ~18k Km. Negali būti, kad kur nors pačiame EGRe kažkur kemšasi skystis..?
Redagavo rimcius 2018-03-08, 15:30


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
hottabyc
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 13:17
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
O EGR ar pajungtas prie ausinimo ?Ten jokio ausinimo antifrizu nera.


-----
V850

-----
 
Edvakas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 13:55
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
hottabyc @ 2018-03-08, 13:17 rašė:
O EGR ar pajungtas prie ausinimo ?Ten jokio ausinimo antifrizu nera.

Yra, būtent taip ir aušinamas EGR pas Euro3 D5


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
hottabyc
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 14:41
Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 229
Įstojo: 2011-05-12
Tada sorry


-----
V850

-----
 
Ryccka
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-08, 21:44
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 686
Įstojo: 2011-07-20
Atjunk šlangutes ir apžiūrėk ar nėra ten tiek jose tiek radiatoriuje nešvarumų dėl EGR abejočiau bet ten taip pat galima viska apžiūrėti.


-----
Volvo XC70
Dalimis:
Volvo S/V40, V50, C70, S/V60, V70, S80, S/V90, XC60, XC70, XC90
www.autonaudotosd...

-----
 
diawollo
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-12, 12:24
Vartotojo avataras

Miestas: Panevezys
Pranešimai: 190
Įstojo: 2012-09-16
O tai euro4 EGR'as nebeaušinamas?


-----
s60 d5 2003

-----
 
Ryccka
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-13, 23:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 686
Įstojo: 2011-07-20
Aušinamas taip pat bet pas ji tai euro 3


-----
Volvo XC70
Dalimis:
Volvo S/V40, V50, C70, S/V60, V70, S80, S/V90, XC60, XC70, XC90
www.autonaudotosd...

-----
 
ArturasJo
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-13, 23:06
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Patikrink salono radiatoriaus apačią: jei šaltas - reiškia per pečiuką nebecirkuliuoja aušinimo skystis. Tiesiog tik iš padavimo tiesiai į grįžtamą vamzdelį - bus pečiuko radijatorius kaltas.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rimcius
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-13, 23:45
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Nupirktas naujas Hella/Behr šilumokaitis. Mesiu Nissens'ą lauk ir dėsiu vietoje jo. Manau turėtų problema išsispręsti Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-14, 20:40
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Bet jau Hellos skūpumas... Net tarpinių komplekte nėra...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
rimcius
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-16, 01:30
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Tai gi, kas statėte už šilumokaitį - jūsų pergalė. Pakeičiau ir pralėkiau greitą ratą. Nepalyginamas šilumos atidavimas. Lyginant korius - labiau patinka Nissens. Tačiau jis gerokai retesnis nei Hella. Prie progos pamėginsiu paskersti ir pažiūrėti kame ten reikalas. Taip pat jeigu bus laiko - padarysiu termovizines nuotraukas tiek žarnų ties įėjimu į saloną, tiek paties salono šilumokaičio.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
ArturasJo
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-16, 14:04
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
rimcius @ 2018-03-16, 03:30 rašė:
Tai gi, kas statėte už šilumokaitį - jūsų pergalė. Pakeičiau ir pralėkiau greitą ratą. Nepalyginamas šilumos atidavimas. Lyginant korius - labiau patinka Nissens. Tačiau jis gerokai retesnis nei Hella. Prie progos pamėginsiu paskersti ir pažiūrėti kame ten reikalas. Taip pat jeigu bus laiko - padarysiu termovizines nuotraukas tiek žarnų ties įėjimu į saloną, tiek paties salono šilumokaičio.

Statau už tai, kad deformavosi bakelis, arba sukietėjo tarpinė tarp bakelio ir korio, o antifrizas pradėjo tekėti ten, kur lengviau: ne per korį, o tiesiog iš vieno vamzdžio į kitą tiesiogiai. Grin


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rimcius
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-17, 00:47
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Oi Artūrai... Dėjai tu čia konspiracijos Grin
Bet paskerdus šilumokaitį bus matyti. Kadangi išsaugojau ir originalų nuo senų laikų, paskersiu ir aną. Manau tokia informacija gali kai kam praversti Smile
Bet jau šildo... Nustačius 19 laipsnių net karštoka kol saloną prišildo. Atrodo, kad kojas nutušins Grin
Po to viskas normalizuojasi ir toliau važiuojant tiesiog komfortas. Net autonominis pečius gali neveikti - tikrai gerai šyla Smile
Kažkoks kosmosas... Bet matomai viskas veikia kaip priklauso. Reikia priprasti Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-18, 11:37
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
O važinėji ant auto nustatęs? Gal dar sklendžių kalibracija nepakenktų jei labai daug į kojas pučia?


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-18, 14:12
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Jo. Ant Auto. Kalibraciją buvau atlikęs prieš tai, nes tai vienas iš galimų sprendimų būdų Smile
Taip pat tikrinau kokiom proporcijom nustatytas oro padalinimas. Tai kojos 70%, langas 30%. Bet taip buvo nuo pat pradžių ir pas abu V70ukus. Esmė, kad jaučiasi kol prišildo saloną. Po to viskas normalizuojasi Smile
Matomai kai šilumokaitis naujas ir efektyvus, tai ir jaučiasi jo pastangos Grin


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-19, 09:08
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
rimcius @ 2018-03-18, 14:12 rašė:
Jo. Ant Auto. Kalibraciją buvau atlikęs prieš tai, nes tai vienas iš galimų sprendimų būdų Smile
Taip pat tikrinau kokiom proporcijom nustatytas oro padalinimas. Tai kojos 70%, langas 30%. Bet taip buvo nuo pat pradžių ir pas abu V70ukus. Esmė, kad jaučiasi kol prišildo saloną. Po to viskas normalizuojasi Smile
Matomai kai šilumokaitis naujas ir efektyvus, tai ir jaučiasi jo pastangos Grin

Gal atpratai po neveikiančio pečiuko nuo tikro komforto Grin


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
ausinimo sisema Variklis 1 2023-02-17, 17:00
Dėl prietaiso, kuris rodo aušinimo skysčio temperatūrą Performance tuningas 40 2021-06-21, 22:49
Aušinimo ventiliatorius veikimas❓ Variklis 3 2019-08-23, 06:57
Vairo stiprintuvo skysčio keitimas (Volvo S80) Vairo mechanizmas 29 2018-12-12, 17:28
Dingsta aušinimo skystis Variklis 6 2018-10-29, 10:48
2024 © Visos teisės saugomos.