Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka | Variklis | 7 | 2023-08-03, 11:07 |
dingo trauka d5 | Variklis | 10 | 2021-02-18, 10:50 |
dingo trauka volvo v70 2000 | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2020-03-08, 20:22 |
SAAB diskai | Padangos ir ratlankiai | 1 | 2020-01-28, 15:47 |
Dingo trauka V50 2.0D 100kw | Variklis | 1 | 2019-10-30, 08:41 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | SAAB 900 NG / 9-3 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Dingus trauka (SAAB 9-3 2.2 tid.)
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-11-14, 12:06
|
|
shax @ 2011-11-14, 11:58 rašė: tu man siulai i vilniu vaziuoti su sugedusia masina? As tau nieko nesiulau,gali su sugedusia masina vazinet po savo miesta,kuriame gyveni.Tu paklausei del panevzio,bet jame gyveni tu o ne as,tad parasiau kur galima susitvarkyt tikrai,nes esu tai padares.Jai tau tinka "diagnostikos" delninukais-prasau,bet manau baigsis tuo kad be Tech II neissisuksi,nebent keisi dalis is eiles,kol "surasi" gedima. ----- |
|
|
Bllinda |
Написано 2011-11-14, 12:37
|
Город: Vilnius Сообщения: 46 Вступил: 2011-06-01 |
Jusiukas @ 2011-11-14, 11:42 rašė: Maniskis Saab turejo kazkiek giminga problema,kai persijungdavo i avarini rezima ir kiek bespausdavau gaza greiciau kaip 50km/h nepavykdavo isibeget. Gedima nustate ir sutvarke cia d a u d r i u s.lt. Smalsu, ar lb palegvejo pinigine ir kiek tai laiko uzeme? ----- Saab ------- http://saab.exofire.net/v2/ persikeleme i LT http://saab.a-dalys.lt http://a-dalys.lt +37067013596 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-11-14, 13:16
|
|
Bllinda @ 2011-11-14, 12:37 rašė: Jusiukas @ 2011-11-14, 11:42 rašė: Maniskis Saab turejo kazkiek giminga problema,kai persijungdavo i avarini rezima ir kiek bespausdavau gaza greiciau kaip 50km/h nepavykdavo isibeget. Gedima nustate ir sutvarke cia d a u d r i u s.lt. Smalsu, ar lb palegvejo pinigine ir kiek tai laiko uzeme? Kaina tikrai nebuvo didele-gedimo suradimas 50lt,gedimo salinimas -tikslai nepamenu,bet man atrodo kad nekainavo 200lt.Pries pradedant salinti gedima,kaina buvo sutarta daug didesne(ir vel nepamenu,bet man atrodo apie 700lt) ir turejau auto pasiimt sekancia diena po atidavimo,nes buvo manoma kad gali tekt nuiminet isiurbimo kolektoriu ir valyt sklenddes jame.Kiek supratau patikrinus kolektoriu isaiskejo,kad su juo viskas ok,tad auto atgavau ta pacia diena ir mokejau gerokai maziau.Nuo to momento gedimas nesikartoja,praejo daugiau nei 1metai.Pravaziuota per ta laika taip pat "ne vaikiskai" Siaip lankiausi pas juos dar kelis kart veliau del kitu priezasciu-kazkaip nepasirode kad kosmiskai brangu butu. Редагировал 2011-11-14, 13:17 ----- |
|
|
shultc |
Написано 2011-11-14, 14:44
|
Город: Vilnius Сообщения: 24 Вступил: 2011-01-25 |
Panevezi yra "Kelias". Jie opleio atstovai, buvo ar yra bet faktas kad pas jos yra like visa serviso iranga.
Pas tave "engine check" uzsidega? Jeigu uzsidega tai reiskias kad variklis meta avarini rezima ir auto nevazioja nes turbina neiisijungia. Apsukos nekila virs 2500 apsuku. Su tais sabais problema Interkulerio radiatorius sprogsta. Bet padidetu dumingumas. EGR is akies nustatyt - fantastika. Cia pas ta zmogu galima varit masina, jis pridies ranka prie kapoto, uzsimerks ir po poros minuciu sakis "amortikai, egras, sankaba ir t.t." nu ir aisku 200lt nepamirs paprasit... Ir duodu 90% kad tas meistriukas sakys "nh.. tau tas egras, zagluske uzsuk geriau trauks" ----- SAAB 9-5 2.2TID 2003 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-11-14, 14:56
|
|
Opelio programa mato netiek kiek reiketu-deretu,ir turint diagnostika ja reikia moket naudotis,zinot parametrus kokie turi buti ir kokie yra....
Kada ir kaip veikia avarinis rezimas cia zmones zino,tiesiog kazkaip sunku sudelioti tau ivykiu seka kad rastum gedimo sprendima. Pradek nuo rimtos diagnostikos. ----- |
|
|
nokianas |
Написано 2012-01-02, 13:54
|
Город: SLC Сообщения: 2 Вступил: 2012-01-02 |
Sveiki, gal yra mynciu del problemos iskilusios pas SAAB 93 2.2 TiD 03m. Reiskia pries kazkur 1200km pries isvaziujant i lietuva, buvo kelis kart ismesta klaida chek, buvo pajungta diagnostika, parode EGR voztuvo problema, 1000km teko pravaziuoti kad grizti i lietuva, vaziuoti teko su deganciu chek , reiskia apsukos max 2600 ., o greitis apie 130km/h, grizus ilgai vazineti neteko, spejau dasigauti iki namu tik,kita diena is ryto uzsivede be problemu, bandziau dasugauti iki serviso, isvaziavau is kiemo uzgeso variklis, dabar uzsiveda tik keliom min ar isvis sekundem(didelio dumijimo nepastebejau). Ar pades EGR voztuvo valimas ar verciau paieskoti naujo ar naudoto? Kas buvo susidurias su EGR blokavimu?
----- SAAB 9-3 2.2 TID ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2012-01-02, 14:04
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Pirmiausia apsižiūrėk ar nėra kažkur skylės. Šitiems varikliams mėgsta pratrūkti žarna tarp interkulerio ir EGR vožtuvo.
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
nokianas |
Написано 2012-01-06, 15:00
|
Город: SLC Сообщения: 2 Вступил: 2012-01-02 |
Čiopa @ 2012-01-02, 14:04 rašė: Pirmiausia apsižiūrėk ar nėra kažkur skylės. Šitiems varikliams mėgsta pratrūkti žarna tarp interkulerio ir EGR vožtuvo. Dekingas uz patarima, patikrinom viskas ok! bet problema buvo ne EGR voztuve kai parode pirmikste diagnostika parode,keitem oro srauto matuokli ir solenoida (t.y. vakuminis voztuvas reguliojantis turbinos sklendes darba), visi kiti agregaita kaip sklendes kolekturyje tiek katalizatorius ok, niekas nebuvo uzkimsta. P.S Jeigu vel pasikartos tokios beduos reikes nauja EGR voztuva pirk, del senu ir remuontoti juos teka galiu pasakit laiko ir pinigu klausimas. Gal yra supratimo kodel kompas parode klaida egr (klaidos nr. P0400) ir oro srauto matoklio o teko keist solinoida ir oro srauto matuokli? Редагировал nokianas 2012-01-06, 15:18 ----- SAAB 9-3 2.2 TID ----- |
|
|
mindaugaszv |
Написано 2012-08-29, 10:27
|
Город: kretinga Сообщения: 27 Вступил: 2012-03-04 |
nenoriu kurt naujos temos tai atkelsiu sita. pas mane tokia beda ryte uzkurus ismeta melsva duma ir praeina, po to vaziuojant nuo 140km/h ir laikant ilgiau pradeda piltis melsvi dumai. kame reikalas. tepalo nemazeja, kolektoriaus sklendes pravalytos ir jos uzstrigusios ties atidarymu. gal kas susiduret?
----- juodas saabalas 9-3ss ----- |
|
|
frikadelijus |
Написано 2012-08-29, 17:10
|
Город: Kaunas Сообщения: 315 Вступил: 2010-12-22 |
Turbina?
----- Saab 9-3SS 2.0t Volvo V70 III D5 ex Volvo V70 II ex ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2012-08-29, 17:17
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Dėl turbinos turėtų būti juodas dūmas. Šiuo atveju greičiau slėgio nebelaikantys purkštukai/as
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
mindaugaszv |
Написано 2012-08-29, 22:52
|
Город: kretinga Сообщения: 27 Вступил: 2012-03-04 |
egr negali but?
----- juodas saabalas 9-3ss ----- |
|
|
bixx |
Написано 2012-08-30, 14:53
|
Город: Siauliai Сообщения: 1742 Вступил: 2007-03-09 |
mindaugaszv @ 2012-08-29, 10:27 rašė: nenoriu kurt naujos temos tai atkelsiu sita. pas mane tokia beda ryte uzkurus ismeta melsva duma ir praeina, po to vaziuojant nuo 140km/h ir laikant ilgiau pradeda piltis melsvi dumai. kame reikalas. tepalo nemazeja, kolektoriaus sklendes pravalytos ir jos uzstrigusios ties atidarymu. gal kas susiduret? Gali būti, kad pas tave po truputį tepalą pravaro pro turbinos ašelę. Редагировал bixx 2012-08-30, 14:53 ----- V70II AWD ----- |
|
|
Johny |
Написано 2012-08-30, 16:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Čiopa @ 2012-08-29, 17:17 rašė: Dėl turbinos turėtų būti juodas dūmas. Šiuo atveju greičiau slėgio nebelaikantys purkštukai/as Prie ko juodi dumai ir turbina? Kai vamzdynas kiauras, tada juodi duma, o kai turbai paskutinioji, pradeda mest melsvus dumus... ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Čiopa |
Написано 2012-08-30, 17:17
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
mindaugaszv @ 2012-08-29, 10:27 rašė: tepalo nemazeja Todėl dūmą dėl tepalo (patenkančio per turbiną, vožtuvų gumeles, žiedus) deginimo kaip ir reiktų atmesti . Iš kitos pusės užkuriant turbina nepučia ir tuo metu negali būti dūmo priežastim . Kiek aš suprantu... O turbinai nebeišvystant našumo tai pasimatys per juodą dūmą, žinoma kaip ir esant skylei oro padavime. ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
ViktorijaNo |
Написано 2012-10-22, 16:17
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2012-10-22 |
Sveiki,
Prisijungiu su savo bėda prie šios temos. Nusipirkau 2003 Saab 9-5 2,2 TiD, automatą. Traukos nėra, o važiuojant į įkalnę gazas iki dugno, o greitėt negreitėja. Jei įkalnė statesnė, tai dar ir lėtėja Nedūmina. Vedasi iš pirmo pasukimo (bent jau prie dabartinio oro, kaip bus žiemą - pamatysiu). Iš pažiūros viskas gerai, tik traukos nėra. Prieš tai turėjau Passat'ą, - Saab'as visai netikėta patirtis, nieko dar apie juos nežinau - kieno pasiklausiu, visi skirtingas versijas diktuoja. Oro srauto matuoklė (turėtų kompas išmest?) EGR - ar čia ne tas pats kaip vakuumo vožtuvas prie turbinos (ar kažkas panašaus - man telefonu Aeropoly pasakė) Telefonu aišku nenustatys niekas Tik kokią diagnostiką daryt, kad problema paaiškėtų? (Kompas jokių klaidų nemeta, tai ar kompiuterinė diagnostika ką nors parodys)? Gal galit patart, nuo ko pradėt ar kur nuvažiuot? Редагировал ViktorijaNo 2012-10-22, 16:24 ----- |
|
|
Wolume |
Написано 2012-10-22, 19:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 453 Вступил: 2008-11-12 |
Sakykim taip, jei nedumina, EGR atmetam pradziai. Maf taip pat. Kaip isviso reaguoja i akseleratoriaus paspaudima ant parkingo ? Klaidu nuskaitymas, tai nera diagnostika ;] Forumieciai manau pasiulys kur geriau kreiptis.
----- |
|
|
ViktorijaNo |
Написано 2012-10-22, 21:21
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2012-10-22 |
Wolume @ 2012-10-22, 19:10 rašė: Sakykim taip, jei nedumina, EGR atmetam pradziai. Maf taip pat. Kaip isviso reaguoja i akseleratoriaus paspaudima ant parkingo ? Klaidu nuskaitymas, tai nera diagnostika ;] Forumieciai manau pasiulys kur geriau kreiptis. Vakar grįžau autostrada, tai dar nei su viena mašina gyvenime nejaučiau, kokia ji kalnuota! Šiaip greitį laikiau apie 120, bet net prieš mažiausią įkalnę reikėjo pedalą į dugną įremt, kitaip greitis momentaliai krito. Maksimalaus greičio neišbandžiau; bet nujaučiu, daugiau 130 / 140 nebūtų pavykę. Kaip ant P pastačius reaguoja, kokiais kriterijais remtis? Atrodo normaliai, nieko įtartino nepastebiu ----- |
|
|
Johny |
Написано 2012-10-22, 21:32
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Siulyciau pasiziureti ar neuzsikises katalyzatorius .
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Wolume |
Написано 2012-10-22, 22:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 453 Вступил: 2008-11-12 |
Isties Johny pasiulymas geras. Kriterijais, paspaudus iki dugno apsukos staigiai turi kilt.
----- |
|
перескочить в форум: |