Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Klausimas elektrikams. Generatorius nepilnai krauna akuma | Elektra | 22 | 2021-04-15, 17:51 |
SAAB diskai | Padangos ir ratlankiai | 1 | 2020-01-28, 15:47 |
Parduodu SAAB 9-3 06m. galinis zibintas | Parduodu | 1 | 2019-07-26, 15:25 |
Parduodu daužtą Saab 9-3 (2003, 2.2TiD) | Parduodu | 1 | 2019-07-04, 20:26 |
Saab 9-3 estate galinio žibinto beda | Elektra | 4 | 2019-04-08, 09:13 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | SAAB 900 NG / 9-3 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Страница 1 из 2: 1|2
|
Klausimas dėl kurio mišinio reguliavimo (SAAB 93)
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-27, 18:00
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Sveiki turiu toki klausyma,kas (kokie davikliai) reguliuoja kuro misini? Duju it benzo. P.s auto saab 93 2003 2.0t 129kw
Редагировал AutoVikingas 2014-11-02, 17:37 ----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Wolume |
Написано 2014-10-27, 21:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 453 Вступил: 2008-11-12 |
Maf, lambda, temperatura manyciau pagrindiniai. Tavo atveju pradziai reiktu paziureti kokios kuro korekcijos yra ant bendzino ir ant duju. Tada galima butu kazkokias isvadas daryti.
----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-27, 21:43
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Wolume @ 2014-10-27, 21:28 rašė: Maf, lambda, temperatura manyciau pagrindiniai. Tavo atveju pradziai reiktu paziureti kokios kuro korekcijos yra ant bendzino ir ant duju. Tada galima butu kazkokias isvadas daryti. Na buvau airopoli dare diagnostika,sake kad bloga 2 lembda bandysiu ja keist,buvau ir pas dujininkus sake buvo liesas misinys tipo sureguliavo,bet ant duju gerai traukia tik kai saltas variklis arba kai pilnut pilnutelis duju bakas,kazkokia mistika,ir mieste duju ima apie 19 litru..... P.S pastebejimas,kai baiginejasi dujos ir duodi gazo masina pradeda purtitis ir tuo metu kai purtosi mirgsi check engine lepmute. P.S ant laisu apsuku ant duju jauciasi kad kartais nesudirba cilindras,ant benzo viskas ok. ----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Wolume |
Написано 2014-10-27, 22:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 453 Вступил: 2008-11-12 |
Gal reduktorius neveza ? Pareguliavo, bet gal nepatikrino prie apkrovos ? Mirksi, greiciausiai tuo metu ECU fiksuoja uzdegimo praleidimus, bet nefaktas, kad rasi si gedima issaugota. Variantai, netinkamos zvakes, ar jau "sudilusios", uzdegimo rite. Bloga lambda, nes matyt uzfiksuotas gedimas, bet ne faktas, kad pacioje lambdoje problema. Kitas dar dalykas, gal kur siurbia ora ?
----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-27, 22:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Na kaip supratau prie apkrovos netikrino.... zvakes keiciau staciau NGK PLATINUM brangias staciau po 50lt vnt.uzdegimo rite tai nemanau nes ant benzo nesijaucia cilindru nesudirbimu. Kaip patikrint ar niekur nesiurbia oro? cia reik tikrint ar ismetimo sistema nesiurbia oro? Gal tu uzsiemi masinu remontu gal galetum paziuret kas cia su ja yra....
----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Tautvis |
Написано 2014-10-27, 22:47
|
Город: Kaunas Сообщения: 85 Вступил: 2014-10-01 |
saulius969 @ 2014-10-27, 21:43 rašė: Wolume @ 2014-10-27, 21:28 rašė: Maf, lambda, temperatura manyciau pagrindiniai. Tavo atveju pradziai reiktu paziureti kokios kuro korekcijos yra ant bendzino ir ant duju. Tada galima butu kazkokias isvadas daryti. Na buvau airopoli dare diagnostika,sake kad bloga 2 lembda bandysiu ja keist,buvau ir pas dujininkus sake buvo liesas misinys tipo sureguliavo,bet ant duju gerai traukia tik kai saltas variklis arba kai pilnut pilnutelis duju bakas,kazkokia mistika,ir mieste duju ima apie 19 litru..... P.S pastebejimas,kai baiginejasi dujos ir duodi gazo masina pradeda purtitis ir tuo metu kai purtosi mirgsi check engine lepmute. P.S ant laisu apsuku ant duju jauciasi kad kartais nesudirba cilindras,ant benzo viskas ok. pas mane dabar lygiai tas pat sendien buvau pas dujininku nes dujos idetos pirmadieni, pasijunge prie kompo ir padake kad reikia keisti difuzorius ir purkstukus didesnio kalibro nes nespeja paduoti tiek kuro, duju valgo irgi panasiai apie 20l ir uzkelus apsukas iki 4k pradeda purtytis variklis. taigi ziurek purkstukus manau bus ten beda. ----- SAAB 9-5 Aero 2,3T 169kw. B235R ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-27, 22:51
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Tautvis @ 2014-10-27, 22:47 rašė: Na pas mane tiesiog netraukia variklis nesipurto... turbut reikia ieskot gero dujininko,bet skambinau cia vienam is forumo tai sake kad EGS dujas tvarko tik jie....saulius969 @ 2014-10-27, 21:43 rašė: Wolume @ 2014-10-27, 21:28 rašė: Maf, lambda, temperatura manyciau pagrindiniai. Tavo atveju pradziai reiktu paziureti kokios kuro korekcijos yra ant bendzino ir ant duju. Tada galima butu kazkokias isvadas daryti. Na buvau airopoli dare diagnostika,sake kad bloga 2 lembda bandysiu ja keist,buvau ir pas dujininkus sake buvo liesas misinys tipo sureguliavo,bet ant duju gerai traukia tik kai saltas variklis arba kai pilnut pilnutelis duju bakas,kazkokia mistika,ir mieste duju ima apie 19 litru..... P.S pastebejimas,kai baiginejasi dujos ir duodi gazo masina pradeda purtitis ir tuo metu kai purtosi mirgsi check engine lepmute. P.S ant laisu apsuku ant duju jauciasi kad kartais nesudirba cilindras,ant benzo viskas ok. pas mane dabar lygiai tas pat sendien buvau pas dujininku nes dujos idetos pirmadieni, pasijunge prie kompo ir padake kad reikia keisti difuzorius ir purkstukus didesnio kalibro nes nespeja paduoti tiek kuro, duju valgo irgi panasiai apie 20l ir uzkelus apsukas iki 4k pradeda purtytis variklis. taigi ziurek purkstukus manau bus ten beda. ----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-27, 22:55
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
P.s kodel tada pas mane ant duju kai saltas variklis traukia gerai?
----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Tautvis |
Написано 2014-10-27, 23:03
|
Город: Kaunas Сообщения: 85 Вступил: 2014-10-01 |
saulius969 @ 2014-10-27, 22:55 rašė: P.s kodel tada pas mane ant duju kai saltas variklis traukia gerai? pas mane irgi kaip saltas traukia gerai, visi simtomai yra identiski taviskiams, ketvirtadieni dujininkai pasiima masina tvarkyti ir ketvirtadieni pasiimsiu, jei iki to laiko nesurasi galu parasysiu kaip man sekesi. ----- SAAB 9-5 Aero 2,3T 169kw. B235R ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-27, 23:13
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Tautvis @ 2014-10-27, 23:03 rašė: gerai lauksiu ziniu,o pas tave irgi dega check engine?saulius969 @ 2014-10-27, 22:55 rašė: P.s kodel tada pas mane ant duju kai saltas variklis traukia gerai? pas mane irgi kaip saltas traukia gerai, visi simtomai yra identiski taviskiams, ketvirtadieni dujininkai pasiima masina tvarkyti ir ketvirtadieni pasiimsiu, jei iki to laiko nesurasi galu parasysiu kaip man sekesi. ----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Tautvis |
Написано 2014-10-27, 23:32
|
Город: Kaunas Сообщения: 85 Вступил: 2014-10-01 |
taip dega kaip pradeda kalatotis variklis ir dar ji keles sekundes paspaudi uzsidega check the engine pamirksi kokias 30s ir uzgesta
----- SAAB 9-5 Aero 2,3T 169kw. B235R ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-28, 06:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Tautvis @ 2014-10-27, 23:32 rašė: Pas mane tai istisai dega,o kai baiginejasi dujos duodi gazo pradeda trukciot ir tada mirksi check..taip dega kaip pradeda kalatotis variklis ir dar ji keles sekundes paspaudi uzsidega check the engine pamirksi kokias 30s ir uzgesta ----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Tautvis |
Написано 2014-10-28, 15:25
|
Город: Kaunas Сообщения: 85 Вступил: 2014-10-01 |
esme tame manau kad cia ne dacikai kalti o duju iranga. Senai deta ar pirkai jau su dujom? cia daug kas gali buti, uzsikisia purkstukai arba nusibaigia, blogai sureguliuotos, filtrai uzsinesia, ju yra 2, reduktoriaus rele knisa prota
----- SAAB 9-5 Aero 2,3T 169kw. B235R ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-28, 15:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Pirkau su dujom.dujos statytos pries 4 metus.filtrus keiciau.
----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Tautvis |
Написано 2014-10-28, 16:20
|
Город: Kaunas Сообщения: 85 Вступил: 2014-10-01 |
nu ziuresim kas ten pas mane gausis ketvirtadieni
----- SAAB 9-5 Aero 2,3T 169kw. B235R ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-10-28, 23:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Ok,lauksiu ziniu
----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-11-01, 22:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Na va siandien is niekur nieko uzgeso check engine lempute,ziuresim kiek laiko neuzsidegs P.S Tautvi kaip ten pas tave reikalai? kame buvo beda?
----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Tautvis |
Написано 2014-11-02, 10:40
|
Город: Kaunas Сообщения: 85 Вступил: 2014-10-01 |
Nezinau dar, nes pasirodo pataikiau i saraskino kontora ir ja ten reikia imti jega. Taip ir darysiu pirmadieni nuo 8 ryto
----- SAAB 9-5 Aero 2,3T 169kw. B235R ----- |
|
|
saulius969 |
Написано 2014-11-02, 15:48
|
Город: Vilnius Сообщения: 70 Вступил: 2014-10-07 |
Tautvis @ 2014-11-02, 10:40 rašė: Lauksiu naujienu Nezinau dar, nes pasirodo pataikiau i saraskino kontora ir ja ten reikia imti jega. Taip ir darysiu pirmadieni nuo 8 ryto ----- SAAB 9-3 ----- |
|
|
Tautvis |
Написано 2014-11-03, 10:04
|
Город: Kaunas Сообщения: 85 Вступил: 2014-10-01 |
Taigi pajamėm jėga. Pakeisi purkštukų žikleriai iš 2mm i 2,5mm, sukeltas reduktoriaus slėgis ir perprogramuotas kompiuteris. To pasekoje dingo visos buvusios problemos. Apsukos sukyla iki 6k be jokių trukčiojimų ir nebeužsidega check engine simboliukas, dėl dujų sanaudų dabar reikės žiurėti kaip bus.
----- SAAB 9-5 Aero 2,3T 169kw. B235R ----- |
|
Страница 1 из 2: 1|2
перескочить в форум: |