Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
V70 II Neveikia ABS ir užsidega stabdžių problema | Stabdžiai | 13 | 2023-04-19, 19:56 |
Volvo v60 1.6d 84kw kuro slėgio problema | Variklis | 2 | 2022-09-17, 19:20 |
Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema | Variklis | 1 | 2022-03-09, 08:27 |
XC90 T6 2,9 automat. 4 pavaros problema | Transmisija | 4 | 2022-01-23, 12:07 |
Xenon problema | Elektra | 63 | 2021-10-17, 16:34 |
Просмотреть тему -
PROBLEMA SU ATBULINES EIGOS JUNGIKLIU PAS V70
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo 850, S/V70, C70 | Elektra
Кто присоединился? 1 Гости
Problema su atbulines eigos jungikliu pas V70
|
|
Rimuxs |
Написано 2008-01-18, 08:12
|
Город: Kaunas Сообщения: 453 Вступил: 2007-12-14 |
Sveiki, kazin kur pas V70 gali stoveti atbulines eigos jungiklis? Nes pas mane durniuoja, kartais veikia, kartais ne. Pajudini pavaru perjungimo svirti ir isijungia. Noriu detis parktronika, tai aiskinuosi kur kas padeta
![]() ![]() Редагировал Rimuxs 2008-01-18, 08:12 ----- Volvo V70 2,5TDI MY2000m. Mob. tel. 8-652 03110, kviesti Rima ![]() Miestas Garliava-Kaunas |
|
|
Marazas |
Написано 2008-01-18, 19:08
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 704 Вступил: 2007-03-15 |
850 tai is karto po oro filtro deze (reikejo ja isimti, kai taisiau), bet cia naujesnis modelis, tai gali buti ir kitaip.
----- Volvo 940, 2,3 turbo, '95m. ----- |
|
|
Rimuxs |
Написано 2008-01-18, 20:54
|
Город: Kaunas Сообщения: 453 Вступил: 2007-12-14 |
Marazas parašė: 850 tai is karto po oro filtro deze (reikejo ja isimti, kai taisiau), bet cia naujesnis modelis, tai gali buti ir kitaip. Dekui uz info, bandysim ieskoti, o po to gal kokiam srote rasim, jei neis sutaisyti ----- Volvo V70 2,5TDI MY2000m. Mob. tel. 8-652 03110, kviesti Rima ![]() Miestas Garliava-Kaunas |
|
|
ArturasJo |
Написано 2010-10-31, 12:24
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Elbas:
...gal galetum paziureti kas tiksliai ijungia atbulinio lemputes, kai ijungi R pavara (pas mane 98m V70 TDI automatas). Nes man ne visada sureaguoja i R padeti ir ne visada isijungia atbulinio lemputes. Kai pajudinu ricaga (kai buna ijungtas R padetyje - judinu kiek leidzia laisvumas) - tada lemputes isijungia. Ar visa tai reguliuoja tik selektorius, ar bedos ieskoti kazkur kitur? Dekui is anksto ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ArturasJo |
Написано 2010-10-31, 12:27
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
automato AW50-42 atbulinės eigos daviklis yra čia ( ,,selektorius" ant pavarų dėžės):
![]() mechaninė pavarų dėžė atbulinės eigos daviklis po oro filtru anr pavarų dėžės: ![]() Редагировал ELbas 2010-10-31, 18:55 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ELbas |
Написано 2010-10-31, 18:55
|
Город: Toli Сообщения: 1250 Вступил: 2007-06-24 |
tai reiškia - selektoriuje bėda. Mes vakar buvom jį nuėmę, pravalėm, sutepėm. Bet šiandien vėl ta pati bėda - ne visada užsidega atbulinio lemputės ir nenori kurtis ant P padėties. Tai turbūt uždėjom ne tiksliai. Selektorius yra prisukamas 2 varžtais ir varžtų skylutės yra praplatintos, tad jį galima šiek tiek sukinėti į kairę/dešinę. Gal yra kokia schema, kaip reikia tiksliai nustatyti jį?
----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2010-10-31, 20:51
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Pavarų jungimo sensoriaus tikrinimas reguliavimas:
Volvo spec. įrankis 999 5475 Pasiruošimas Įsitikinti, kad pavarų selektorius pozicijoje N. Nuimti: Akumuliatorių Akumuliatoriaus dėžę Oro įsiurbimo vamzdį. ![]() Tikrinimas ir reguliavimas Nuimti: Pavarų perjungimo trosą nuo svirtelės. Svirtelę. Uždėti spec. įrankį 999 5475 ant selektoriaus ašelės. Įsitikinti, kad ašekė pazicijoje N. Plyšelis ant įrankio turi sutapti su žymėjimu ant pavarų selektoriaus sensoriaus. ![]() Reguliavimas Nuimti: Matuoklės vamzdelio laikiklį. Sensoriaus varžtus. Sukti sensorių tol, kol žymėjimas ant sensoriaus sutaps su grioveliu ant spec įrankio. Užvaržti varžtus 25 Nm. ![]() Sumontuoti matuoklės vamzdelio laikiklį. Įsitikinti, kad sandarinimo žiedas ant vamzdelio nepažeistas. Prisukti 25 Nm. Sumontuoti: Svirtelę ant selektoriaus ašelės. Prisukti 16 Nm. Pavarų perjungimo trosą prie svirtelės. Kaištį lengvai sutepkite. ![]() Sumontuoti: Oro įsiurbimo vamzdį. Akumuliatoriaus dėžę. Akumuliatorių. Pajungti laidus. ![]() ArturasJo komentaras: Iš nuotraukų labai panašu, kad ašelės išdrožos turėtų būti tiksliai lygiagrečiai su žymejimu ant sensoriaus Редагировал ArturasJo 2010-10-31, 20:54 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ELbas |
Написано 2010-10-31, 21:09
|
Город: Toli Сообщения: 1250 Вступил: 2007-06-24 |
Dėkui Artūrai už tokį išsamų aprašymą.
![]() Dabar belieka tik tokį įrankį (kuris uždedamas ant ašelės - kaip foto pavaizduotas spec.įrankis Nr. 999 5475) susikonstruoti, nes iš akies tai per sudėtinga atitaikyti tą centriuką.... ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2010-10-31, 21:10
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Manau neturėtų būt labai jau sudėtinga susikonstruot
![]() ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ELbas |
Написано 2010-11-01, 15:53
|
Город: Toli Сообщения: 1250 Вступил: 2007-06-24 |
nepavyko sureguliuoti su panašiu įrankiu (gal ne tiksliai jį ir pasigaminau..). Pabandžiau atitaikyti jo padėti kitokiu būdu.
Įstačius selektorių į vietą, prisukau nepilnai su jį laikančiais varžtais ir uždėjau pavarų perjungimo trosą į vietą. Tada uždėjau į vietą akumuliatoriaus laikiklį ir prijungiau akumuliatorių. Filtro dėžės nedėjau. Tokiu būdu yra pakankamai vietos selektoriaus judinimui (reguliavimui). Nustačiau pavarų svirtį į R padėtį, įjungiau degimą į II padėtį. Kadangi aš dirbau vienas - tai mašiną buvau pasistatęs užpakaliu į kitą mašiną, kad matyčiau galinės lempos atspindį toje mašinoje. Ir taip žaidžiau - nusukau selektorių į kraštinę padėtį ir po truputį sukdamas stebėjau kada įsijungia atbulinio lempos. Kai įsijungdavo - pirverždavau tvirčiau vieną varžtą (kuris laiko selektorių), ir įsėdęs į mašiną perjungdavau į P padėtį, po to vėl į R. Jeigu neteisingai nustatytas selektorius - lemputės gale neįsijungdavo. Tada vėl iš naujo...Dar šiek tiek pasukdavau selektorių, ir vėl bandydavau. Taip žaidžiau gal kokias 5 min, kol pavyko rasti tą padėtį, kai 10 kartų perjungiau į/iš R padėtį ir visada užsidegdavo galinio žibintai. ![]() Atrodo, kad pagaliau pavyko ![]() Patvirtinti galėsiu tai po kokios savaitės, kai pavažinėsiu ir pažiūrėsiu, ar viskas sėkmingai veikia, ar nemeta klaidų ir ar nėra kitų blogų pakitimų ![]() ----- |
|
|
ELbas |
Написано 2010-11-05, 10:37
|
Город: Toli Сообщения: 1250 Вступил: 2007-06-24 |
Mistika kažkokia.... Tris dienas veikė idealiai viskas. Vakar vėl pradėjo nebereaguoti į R padėtį ir galinio žibintai užsidega tik pajudinus pavarų svirtį (jinai turi šiek tiek laisvumo, tai eina pajudinti šiek tiek). Nors nieko daugiau nedariau, selektorių priveržiau stipriai... Kaip galėjo per tris dienas vėl dingti kontaktas?
![]() ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2010-11-05, 11:19
|
|
Reikia keisti tarpine "tarp sedynes ir vairo" ![]() ![]() |
|
|
ELbas |
Написано 2010-11-05, 11:24
|
Город: Toli Сообщения: 1250 Вступил: 2007-06-24 |
Neriuxs @ 2010-11-05, 11:19 rašė: Reikia keisti tarpine "tarp sedynes ir vairo" ![]() ot norėčiau pažiūrėt, kaip pakeitus šį ,,gedimą" pradėtų viskas veikti ![]() ![]() ![]() ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2010-11-06, 19:26
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Elbas @ 2010-11-05, 12:37 rašė: Mistika kažkokia.... Tris dienas veikė idealiai viskas. Vakar vėl pradėjo nebereaguoti į R padėtį ir galinio žibintai užsidega tik pajudinus pavarų svirtį (jinai turi šiek tiek laisvumo, tai eina pajudinti šiek tiek). Nors nieko daugiau nedariau, selektorių priveržiau stipriai... Kaip galėjo per tris dienas vėl dingti kontaktas? ![]() Bijau, kad gali būti blogas kontaktas pačiame selektoriuje. kai pajudini rankeną, pasitrina ir atsiranda kontaktas. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы