Field 'online_resolution' doesn't have a default value Problema su atbulines eigos jungikliu pas V70 | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas

Просмотреть тему -

PROBLEMA SU ATBULINES EIGOS JUNGIKLIU PAS V70

Кто присоединился? 1 Гости
                           
 Печатать тему
Problema su atbulines eigos jungikliu pas V70
Rimuxs
#1 Печатать сообщения
Написано 2008-01-18, 08:12
Личная картинка пользователя

Город: Kaunas
Сообщения: 453
Вступил: 2007-12-14
Sveiki, kazin kur pas V70 gali stoveti atbulines eigos jungiklis? Nes pas mane durniuoja, kartais veikia, kartais ne. Pajudini pavaru perjungimo svirti ir isijungia. Noriu detis parktronika, tai aiskinuosi kur kas padetaSmile. O jei reikes keisti, gal kas zinote kur galima butu toki dalyka apart Sostenos Kaune nusipirkti? Is anksto dekuiWink
Редагировал Rimuxs 2008-01-18, 08:12


-----
Volvo V70 2,5TDI MY2000m.
Mob. tel. 8-652 03110, kviesti RimaSmile
Miestas Garliava-Kaunas
 
Marazas
#2 Печатать сообщения
Написано 2008-01-18, 19:08
Личная картинка пользователя

Город: Vilnius
Сообщения: 704
Вступил: 2007-03-15
850 tai is karto po oro filtro deze (reikejo ja isimti, kai taisiau), bet cia naujesnis modelis, tai gali buti ir kitaip.


-----
Volvo 940, 2,3 turbo, '95m.

-----
 
Rimuxs
#3 Печатать сообщения
Написано 2008-01-18, 20:54
Личная картинка пользователя

Город: Kaunas
Сообщения: 453
Вступил: 2007-12-14
Marazas parašė:
850 tai is karto po oro filtro deze (reikejo ja isimti, kai taisiau), bet cia naujesnis modelis, tai gali buti ir kitaip.


Dekui uz info, bandysim ieskoti, o po to gal kokiam srote rasim, jei neis sutaisyti


-----
Volvo V70 2,5TDI MY2000m.
Mob. tel. 8-652 03110, kviesti RimaSmile
Miestas Garliava-Kaunas
 
ArturasJo
#4 Печатать сообщения
Написано 2010-10-31, 12:24
Личная картинка пользователя

Klubo narys
Город: Kaunas
Сообщения: 3808
Вступил: 2010-01-05
Elbas:

...gal galetum paziureti kas tiksliai ijungia atbulinio lemputes, kai ijungi R pavara (pas mane 98m V70 TDI automatas). Nes man ne visada sureaguoja i R padeti ir ne visada isijungia atbulinio lemputes. Kai pajudinu ricaga (kai buna ijungtas R padetyje - judinu kiek leidzia laisvumas) - tada lemputes isijungia.
Ar visa tai reguliuoja tik selektorius, ar bedos ieskoti kazkur kitur?
Dekui is anksto


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----

"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ArturasJo
#5 Печатать сообщения
Написано 2010-10-31, 12:27
Личная картинка пользователя

Klubo narys
Город: Kaunas
Сообщения: 3808
Вступил: 2010-01-05
automato AW50-42 atbulinės eigos daviklis yra čia ( ,,selektorius" ant pavarų dėžės):

img294.imageshack.us/img294/5308/371q.jpg

mechaninė pavarų dėžė atbulinės eigos daviklis po oro filtru anr pavarų dėžės:

img295.imageshack.us/img295/5562/310d.jpg
Редагировал ELbas 2010-10-31, 18:55


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----

"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ELbas
#6 Печатать сообщения
Написано 2010-10-31, 18:55
Личная картинка пользователя

Город: Toli
Сообщения: 1250
Вступил: 2007-06-24
tai reiškia - selektoriuje bėda. Mes vakar buvom jį nuėmę, pravalėm, sutepėm. Bet šiandien vėl ta pati bėda - ne visada užsidega atbulinio lemputės ir nenori kurtis ant P padėties. Tai turbūt uždėjom ne tiksliai. Selektorius yra prisukamas 2 varžtais ir varžtų skylutės yra praplatintos, tad jį galima šiek tiek sukinėti į kairę/dešinę. Gal yra kokia schema, kaip reikia tiksliai nustatyti jį?


-----
 
ArturasJo
#7 Печатать сообщения
Написано 2010-10-31, 20:51
Личная картинка пользователя

Klubo narys
Город: Kaunas
Сообщения: 3808
Вступил: 2010-01-05
Pavarų jungimo sensoriaus tikrinimas reguliavimas:
Volvo spec. įrankis 999 5475

Pasiruošimas

Įsitikinti, kad pavarų selektorius pozicijoje N.
Nuimti:
Akumuliatorių
Akumuliatoriaus dėžę
Oro įsiurbimo vamzdį.
img683.imageshack.us/img683/5676/0900c8af803f66ed00.jpg

Tikrinimas ir reguliavimas

Nuimti:
Pavarų perjungimo trosą nuo svirtelės.
Svirtelę.
Uždėti spec. įrankį 999 5475 ant selektoriaus ašelės.
Įsitikinti, kad ašekė pazicijoje N.
Plyšelis ant įrankio turi sutapti su žymėjimu ant pavarų selektoriaus sensoriaus.
img263.imageshack.us/img263/9611/0900c8af803f671000.jpg

Reguliavimas

Nuimti:
Matuoklės vamzdelio laikiklį.
Sensoriaus varžtus.
Sukti sensorių tol, kol žymėjimas ant sensoriaus sutaps su grioveliu ant spec įrankio. Užvaržti varžtus 25 Nm.
img695.imageshack.us/img695/4237/0900c8af803f670c00.jpg

Sumontuoti matuoklės vamzdelio laikiklį. Įsitikinti, kad sandarinimo žiedas ant vamzdelio nepažeistas. Prisukti 25 Nm.
Sumontuoti:
Svirtelę ant selektoriaus ašelės. Prisukti 16 Nm.
Pavarų perjungimo trosą prie svirtelės. Kaištį lengvai sutepkite.
img180.imageshack.us/img180/5726/0900c8af803f670800.jpg

Sumontuoti:
Oro įsiurbimo vamzdį.
Akumuliatoriaus dėžę.
Akumuliatorių. Pajungti laidus.
img683.imageshack.us/img683/5676/0900c8af803f66ed00.jpg

ArturasJo komentaras: Iš nuotraukų labai panašu, kad ašelės išdrožos turėtų būti tiksliai lygiagrečiai su žymejimu ant sensoriaus
Редагировал ArturasJo 2010-10-31, 20:54


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----

"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ELbas
#8 Печатать сообщения
Написано 2010-10-31, 21:09
Личная картинка пользователя

Город: Toli
Сообщения: 1250
Вступил: 2007-06-24
Dėkui Artūrai už tokį išsamų aprašymą. pray
Dabar belieka tik tokį įrankį (kuris uždedamas ant ašelės - kaip foto pavaizduotas spec.įrankis Nr. 999 5475) susikonstruoti, nes iš akies tai per sudėtinga atitaikyti tą centriuką....


-----
 
ArturasJo
#9 Печатать сообщения
Написано 2010-10-31, 21:10
Личная картинка пользователя

Klubo narys
Город: Kaunas
Сообщения: 3808
Вступил: 2010-01-05
Manau neturėtų būt labai jau sudėtinga susikonstruot Wink


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----

"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ELbas
#10 Печатать сообщения
Написано 2010-11-01, 15:53
Личная картинка пользователя

Город: Toli
Сообщения: 1250
Вступил: 2007-06-24
nepavyko sureguliuoti su panašiu įrankiu (gal ne tiksliai jį ir pasigaminau..). Pabandžiau atitaikyti jo padėti kitokiu būdu.
Įstačius selektorių į vietą, prisukau nepilnai su jį laikančiais varžtais ir uždėjau pavarų perjungimo trosą į vietą. Tada uždėjau į vietą akumuliatoriaus laikiklį ir prijungiau akumuliatorių. Filtro dėžės nedėjau. Tokiu būdu yra pakankamai vietos selektoriaus judinimui (reguliavimui). Nustačiau pavarų svirtį į R padėtį, įjungiau degimą į II padėtį. Kadangi aš dirbau vienas - tai mašiną buvau pasistatęs užpakaliu į kitą mašiną, kad matyčiau galinės lempos atspindį toje mašinoje. Ir taip žaidžiau - nusukau selektorių į kraštinę padėtį ir po truputį sukdamas stebėjau kada įsijungia atbulinio lempos. Kai įsijungdavo - pirverždavau tvirčiau vieną varžtą (kuris laiko selektorių), ir įsėdęs į mašiną perjungdavau į P padėtį, po to vėl į R. Jeigu neteisingai nustatytas selektorius - lemputės gale neįsijungdavo. Tada vėl iš naujo...Dar šiek tiek pasukdavau selektorių, ir vėl bandydavau. Taip žaidžiau gal kokias 5 min, kol pavyko rasti tą padėtį, kai 10 kartų perjungiau į/iš R padėtį ir visada užsidegdavo galinio žibintai. Smile Tada prisukau laikančius varžtus, uždėjau filtro dėžę, pritvirtinau akumuliatorių ir dar pasitikrinau veikimą - atrodo viskas eina. Mašina kuriasi ir ant P ir ant N padėties, o perjunginėjant pavaras atbulinio žibintai įsijungia, kai nustatau ant R.
Atrodo, kad pagaliau pavyko Smile
Patvirtinti galėsiu tai po kokios savaitės, kai pavažinėsiu ir pažiūrėsiu, ar viskas sėkmingai veikia, ar nemeta klaidų ir ar nėra kitų blogų pakitimų Smile


-----
 
ELbas
#11 Печатать сообщения
Написано 2010-11-05, 10:37
Личная картинка пользователя

Город: Toli
Сообщения: 1250
Вступил: 2007-06-24
Mistika kažkokia.... Tris dienas veikė idealiai viskas. Vakar vėl pradėjo nebereaguoti į R padėtį ir galinio žibintai užsidega tik pajudinus pavarų svirtį (jinai turi šiek tiek laisvumo, tai eina pajudinti šiek tiek). Nors nieko daugiau nedariau, selektorių priveržiau stipriai... Kaip galėjo per tris dienas vėl dingti kontaktas?
budo


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#12 Печатать сообщения
Написано 2010-11-05, 11:19

Reikia keisti tarpine "tarp sedynes ir vairo" Grin


-----
 
ELbas
#13 Печатать сообщения
Написано 2010-11-05, 11:24
Личная картинка пользователя

Город: Toli
Сообщения: 1250
Вступил: 2007-06-24
Neriuxs @ 2010-11-05, 11:19 rašė:
Reikia keisti tarpine "tarp sedynes ir vairo" Grin


ot norėčiau pažiūrėt, kaip pakeitus šį ,,gedimą" pradėtų viskas veikti Grin Grin Grin


-----
 
ArturasJo
#14 Печатать сообщения
Написано 2010-11-06, 19:26
Личная картинка пользователя

Klubo narys
Город: Kaunas
Сообщения: 3808
Вступил: 2010-01-05
Elbas @ 2010-11-05, 12:37 rašė:
Mistika kažkokia.... Tris dienas veikė idealiai viskas. Vakar vėl pradėjo nebereaguoti į R padėtį ir galinio žibintai užsidega tik pajudinus pavarų svirtį (jinai turi šiek tiek laisvumo, tai eina pajudinti šiek tiek). Nors nieko daugiau nedariau, selektorių priveržiau stipriai... Kaip galėjo per tris dienas vėl dingti kontaktas?
budo

Bijau, kad gali būti blogas kontaktas pačiame selektoriuje. kai pajudini rankeną, pasitrina ir atsiranda kontaktas.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----

"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
перескочить в форум:
Подобные темы
Тема Форум Отв. Последнее сообщение
V70 II Neveikia ABS ir užsidega stabdžių problema Stabdžiai 13 2023-04-19, 19:56
Volvo v60 1.6d 84kw kuro slėgio problema Variklis 2 2022-09-17, 19:20
Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema Variklis 1 2022-03-09, 08:27
XC90 T6 2,9 automat. 4 pavaros problema Transmisija 4 2022-01-23, 12:07
Xenon problema Elektra 63 2021-10-17, 16:34
2025 © Visos teisės saugomos.