Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
'Diagnostika" ir tikra diagnostika | Įvairios tech. diskusijos | 44 | 2023-09-27, 13:16 |
Perku 2002 S60 sankabos padėties daviklį | Perku | 5 | 2023-01-03, 07:24 |
Volvo life "hacks" | Pasidaryk pats (Volvo remontas) | 40 | 2020-01-09, 16:10 |
v70 2002 stabilizatoriai | Pakaba | 5 | 2019-10-21, 08:45 |
Volvo v70 pakelimas "papigiai" | Pakaba | 5 | 2018-11-24, 20:22 |
Просмотреть тему -
S60 2002 "ABRATKĖ"
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
S60 2002 "abratkė"
|
|
irmis |
Написано 2014-06-06, 19:50
|
Город: Jonava Сообщения: 27 Вступил: 2014-05-08 |
Sveiki, pamatavau abratkę, rezultatai yra tokie:
1. 12 2. 15,5 3. 14 4. 10,8 5. 12 klausiu gerai nusimanančių ar viskas normos ribose? Kažkur esu skaitęs, kad skirtumas negali būti didesnis kaip 30 %. Šiuo atveju tarp 2 ir 4 gaunasi apie 40 %. Vizualiai apžiūrėjus purkštukus aplink 2 ir 3 matosi daugiausiai suodžių. Pats variklis nelabai švariai dirba, bet švelniai minant gazą viskas kaip ir tvarkoje, bet stipriau užmynus, matomai pasiduoda riebesnis mišinys ir variklis pradeda karkti (krrrrrrrrrrrrr). Trauka ir kuro sąnaudos lyg ir normalios. Ką manote? ----- Volvo S60 D5 120kw '02 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2014-06-07, 00:33
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Grįžtamas kuras turi neviršyti 40 ml/min. Apie skirtumą nerašoma nieko.
Jei viršija - keisti purkštuką. Tikrinant su DICE, išpurškimas turi būti -2.3 mg / +2.3 mg per ciklą ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
irmis |
Написано 2014-06-07, 11:07
|
Город: Jonava Сообщения: 27 Вступил: 2014-05-08 |
ArturasJo @ 2014-06-07, 00:33 rašė: Grįžtamas kuras turi neviršyti 40 ml/min. Apie skirtumą nerašoma nieko. Jei viršija - keisti purkštuką. Tikrinant su DICE, išpurškimas turi būti -2.3 mg / +2.3 mg per ciklą Tai kokios gali buti karkimo priezastys? ----- Volvo S60 D5 120kw '02 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2014-06-07, 11:14
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
O tu su kitais D5 lyginai? Siaip dyzelis visada karkiai, kai ankstinamas ipurskimas (uzspaudus gaza kompas automatiskai ankstina)
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
irmis |
Написано 2014-06-07, 13:45
|
Город: Jonava Сообщения: 27 Вступил: 2014-05-08 |
Johny @ 2014-06-07, 11:14 rašė: O tu su kitais D5 lyginai? Siaip dyzelis visada karkiai, kai ankstinamas ipurskimas (uzspaudus gaza kompas automatiskai ankstina) Bandziau su kolegu pravaziuoti, to krrrrrr nepastebejau. O gali tas karkimas atsirasti del kiauru vakuuminiu pagalviu? Gal susidaro kokia vibracija ir variklis pradeda karkti? Salone jauciasi nemaza ir per gazo pedala taip pat persiduoda. ----- Volvo S60 D5 120kw '02 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2014-06-07, 13:53
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
del kiauru vakuminiu pagalviu jau butu variklis senai i avarini rezima pradejes iseidinet (del vakumo trukumo valdymui)
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
ArturasJo |
Написано 2014-06-07, 19:24
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Gal kompensatoriai pas tave "kkarkia" ?
![]() ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
irmis |
Написано 2014-06-07, 20:37
|
Город: Jonava Сообщения: 27 Вступил: 2014-05-08 |
ArturasJo @ 2014-06-07, 19:24 rašė: Gal kompensatoriai pas tave "kkarkia" ? ![]() Kaip patikrinti? Jeigu jie kalti, koks remontas? ----- Volvo S60 D5 120kw '02 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2014-06-08, 09:49
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Patikrinimas - paklausyt ir isardzius patikrini.
Remontas - keitimas ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ArturasJo |
Написано 2014-06-08, 09:51
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Ir dar - dyzelio karkimas labai priklauso nuo kuro kokybės.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы