Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
V70 kuro siurblys bake | Variklis | 1 | 2024-04-26, 22:00 |
XC 60 2009 D5 vairo stiprintuvo siurblys | Vairo mechanizmas | 1 | 2023-05-16, 23:52 |
Del volvo v60 bako kuro siurblio.. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2022-11-18, 11:53 |
Volvo v60 1.6d 84kw kuro slėgio problema | Variklis | 2 | 2022-09-17, 19:20 |
Kondicionieriaus siurblys | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 24 | 2021-06-21, 10:35 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
S80 TDI Degimo kampas ir kuro siurblys
|
|
Ramus |
Написано 2013-11-20, 23:16
|
Город: Vilnius Сообщения: 53 Вступил: 2011-08-14 |
Sveiki,
norėjau paklausti kaip TDI varikliui yra reguliuojamas degimo kampas? Pagal informaciją, kurią radau, atrodo, kad reguliavimas vyksta mechaniškai, "po kapotu". Situacija tokia, kad yra s80 su mirinėjančiu kuro siurbliu, ir norint, kad normaliau kurtusi, buvo pareguliuotas degimo kampas į -10. Dėl to skydelyje degė klaida, bet kūrėsi ir važiavo normaliai, tai niekam galvos neskaudėjo. Bet reikėjo praeiti TA, ir kampas buvo atstatytas į "0", kaip savininkas teigia - diagnostikos pagalba. TA praėjo, bet važiuoti nelabai išeina, šokinėja apsukos, labai sunkiai kuriasi. Prisijungiau su VIDA, bet neradau kur reguliuojasi degimo kampas. Parametrai injection angle "desired value" ir "actual value" yra ECM'e, bet jų keitimo/kompensavimo - ne. Gal kas papasakos kaip tai daroma, ir ar apskritai su VIDA (+DICE) tai galima padaryti? ----- '02 S60 D5 ----- |
|
|
Oras |
Написано 2013-11-20, 23:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 1287 Вступил: 2009-10-26 |
Tai yra daroma mechaniskai, sukinejant varztus po kapotu. Jei reikia, galiu sureguliuoti pagal tamstos poreikius.
----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
|
Ramus |
Написано 2013-11-20, 23:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 53 Вступил: 2011-08-14 |
Beje, variklis MSA 15.8, 103KW
----- '02 S60 D5 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-11-20, 23:37
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3804 Вступил: 2010-01-05 |
Reguliuojasi mechaniškai. Tikrinasi su DICE: DIAGNOSTICS >>VEHICLE COMMUNICATION>>ECM>>Advanced>>Check and adjust dynamic pump setting
Редагировал ArturasJo 2013-11-20, 23:44 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Ramus |
Написано 2013-11-20, 23:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 53 Вступил: 2011-08-14 |
O gal tada kuro siurblio problema yra sprendžiama ne tiesiogiai reguliuojant kampą, o kitomis priemonėmis? Kaip oro sklendės reguliavimas ar pan. Juk iš esmės tikslas tai yra paliesinti mišinį.
----- '02 S60 D5 ----- |
|
|
Andrejka |
Написано 2013-11-21, 00:02
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Tiesiogiai reguluiuojasi (arba kuro siurblio galvą stumdyt reik kad mirinėjnčiuam sirubliui padėt).
Ką sakė apie diagnostikos pagalbą tai mažiau klausyk, lohotroną daro ir tiek. Oro sklendžių ten nėr. Nebent pats įstatysi ir sukinėsi kažkokiu būdu. Ir dar. Jeigu ten siurbliui kapiecas tai gal ir kitiem mazgam nekas ? Редагировал Andrejka 2013-11-21, 00:04 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
перескочить в форум: |