Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Pirkčiau S60 sėdynes | Perku | 2 | 2025-02-07, 14:58 |
Elektrinės sedynės vietoj mechaninių | Kėbulas/Salonas | 4 | 2022-05-24, 15:12 |
Automatinės dėžės remontas | Transmisija | 7 | 2021-03-25, 20:44 |
Sėdynės apdaila | Kėbulas/Salonas | 2 | 2019-10-28, 22:07 |
Parduodu xc90 2016-2018 odines sedynes | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 1 | 2019-05-19, 23:13 |
Просмотреть тему -
ŠILDOMOS SĖDYNĖS REMONTAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Volvo remontas)
Кто присоединился? 1 Гости
Šildomos sėdynės remontas
|
|
rimcius |
Написано 2015-12-05, 22:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Sveiki, kolegos. Artėjant šalčiams kaip taisyklė kažkas susijęs su šildymu/komfortu turi nustoti veikti. Taigi nustojo šildyti vairuotojo sėdynė. Remonto eigai naudojausi informacija iš čia:
http://www.matthe...43997 Pamatavus kontaktus nustatyta, kad po subine atvira grandinė. Užgesinus mašiną ir palaukus ~15min atjungiau akumo minusą. Diržo tvirtinimą atsukau sėdynei dar esant pritvirtintą, tiesiog atsistūmiau pilnai į priekį. Sėdynės varžtų tvirtinimo dangteliai atrodo ir tvirtinasi taip: ![]() ![]() Kadangi pas mane sėdynė valdoma mechaniškai, rankenėlės nusiima iš vidinės pusės užkišus atsuktuvą: ![]() ![]() Likęs plastikinis dangtelis nusiima priekinę dalį keliant į viršų, po to atkabinant galinę: ![]() ![]() Šitaip turime geresnį priėjimą prie sėdynės užvalkalą laikančių žiedelių: ![]() Kaip nuorodoje ir paminėta, vietomis žiedelių po du, tad lieka atsargoje jeigu netyčia sulūžta. Bet, kad juos sulaužyti, reikia išties pasistengti, nes viela pakankamai kieta. Man pasisekė labiau nei nuorodos autoriui, nes tinklelis nudegė šone, todėl nereikėjo viso užvalkalo lupti lauk: ![]() Sujungimui naudojau daugiagyslį varinį laidą, panašaus diametro kaip ir tinklelis. Laidams sujungti panaudojau užspaudžiamus kontaktus, nes sulituoti sujungimai tampa mažiau lankstūs ir lengviau lūžta. Taip pat papildomai laidus tarpusavyje sujungiau aliuminine juostele, kad būtų atsparesni mechaniniam poveikiui (muistymuisi): ![]() ![]() Veikia gerai ir nereikia kentėti psichologinio spaudimo, kai pas keleivį šildo, o pas patį tik lemputės dega ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ArturasJo |
Написано 2015-12-06, 12:37
|
![]() Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
![]() kur tokius užspaudžiamus kontaktus pirkai? Kaip matau, labai kompaktiški ![]() ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
rimcius |
Написано 2015-12-06, 21:33
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
ArturasJo @ 2015-12-06, 12:37 rašė: ![]() kur tokius užspaudžiamus kontaktus pirkai? Kaip matau, labai kompaktiški ![]() Kažkadaise Lemonoj ![]() Šitie: http://lemona.lt/...48912 arba šitie: http://lemona.lt/...73017 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
RaimisB |
Написано 2015-12-06, 22:06
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
varis su aliuminiu jungt negerai, cia ir elektrikas bet kuris pasakys.
jei ten kaitinimo viela su sitais sujungejais taip pat negerai jungt, ji neskirti aukstesnioms temperaturoms. ----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
|
rimcius |
Написано 2015-12-06, 22:47
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Apie tai pagalvojau, bet nieko geriau po ranka nebuvo
![]() Galiausiai laikas parodys kaip tarnaus toks remontas. Jeigu netemps nei metų, vadinasi tobulinsimės ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
RaimisB |
Написано 2015-12-06, 23:26
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
jeigu nichrominius laidus reik sujungt, geriausiai suvirint butu, ir gabaritai mazi ir kontaktas 100%
jei galai nesiekia vienas kito, i tarpa reik truputi storesnio (ar kelis lygegreciau sujungt, jei bus plonesnis, iterptas laidas stipriai kais) susuki du laidus ir gala suvirint, kad susilietu lasas bendras. seniai bevirinau, darydavom taip, imam is blogos batareikos centrine serdi (ten grafitine budavo) ir reik dideles sroves saltinio, galim galinga akuma paimt. du laidus susuki tarpusavyje, prie laidu pvz su replem minusa prijungi, kita gala prilituoji prie grafitinio strypelio, ir trumpai prilieti susuktu laidu galiukus (butinai akinius uzsidet reik, ir po apacia kad degiu dalyku nebutu reik, kibirkstys pazyra) ----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
|
rimcius |
Написано 2015-12-07, 00:05
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Man dar toli iki tokio aukšto pilotažo
![]() Galėčiau sulituoti, bet nesinori "trapių" jungčių, juolab, kad šildytuvo "trosiukas" labai jau smulkiagyslis. Galima daugiau ištraukus šildymo "trosiuko" sujungti kokia nors karščiui atsparia mechanine jungtele. Geras pvz čia (+ papildoma medžiaga diagnostikai/ardymo procesui): https://youtu.be/... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
RaimisB |
Написано 2015-12-07, 07:19
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
lyg ir keramine kaladele, tai labai tiktu
![]() ----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
|
rimcius |
Написано 2015-12-30, 17:13
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Prevencinės peržiūros metu supratau, kad pirminis variantas nelabai pasiteisino. Vis tik per daug karščio, kurį reikia geriau izoliuoti. Šį kartą jungiau su laidų kaladėlių jungtimis + ant laidų galų užspaudžiau antgalius, kad laikytų visas vijas krūvoj ir būtų geresnis kontaktas. Viską į termokembriką ir įbrukęs į sėdynės gilumą iš viršaus užklijavau izoliuojančia lipnia juosta.
![]() ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы