Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Volvo S60 II | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 2 | 2024-04-13, 13:36 |
Volvo 760 Turbo | Klubo narių ir forumiečių automobiliai | 140 | 2023-09-23, 22:27 |
Ieškomas pirkti Volvo S60II | Padedam išsirinkti... | 2 | 2023-09-08, 17:55 |
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka | Variklis | 7 | 2023-08-03, 11:07 |
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis | Elektra | 1 | 2023-05-15, 12:12 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Kas naršo čia? 1 svečiai
Volvo S80 variklio resursas (reikia patarimų!)
|
|
DasEval |
Parašyta 2020-07-05, 17:10
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4 Įstojo: 2020-01-09 |
Sveiki visi!
Dovanokit jei tokia tema jau buvo sukurta, bet man reikia nusimanančių žmonių patarimų: Turiu Volvo S80 2.0T 2003m. (132kw), prabėgus 308k. Noriu paklausti koks šio variklio resursas, ar temptų iki 500k? Automobilis važiuoja puikiai, problemų su užkurimu nėra, tiek turbina restauruota, tiek sankaba nauja, vis galvoju apie dujų įrangą. Tik ar turbinniai varikliai draugauja ir ar laikytų? Nes vairuočiau dar kokius 3 techus pilnai, svarbu tik ilgaamžiškumą išsiaiškinti mano situacijoje. ----- Volvo S80 '03 2.0T 132KW ----- |
|
|
diawollo |
Parašyta 2020-07-05, 20:27
|
Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Rida absoliučiai nieko nesako. Tingiu išsiplėst, bet esmė labai skiriasi variklio darbo valandos jei mašina mieste trinta ar užmiestyje (užsienyje daug kas į darbą į miestą iš priemesčio važinėja kasdien +200km. Temptų tas variklis ir milijoną. Bet kai kalbam apie tokių metų mašiną kur velnias žino kiek savininkų turėjus ir kas jai daryta - nieko nesitikėk. Dujos - peilis. Ant dujų tikrai dar 200k neprisuksi Nebent ant amosferiko, bet ne turbo.
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
DasEval |
Parašyta 2020-07-05, 20:59
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4 Įstojo: 2020-01-09 |
diawollo @ 2020-07-05, 20:27 rašė: Rida absoliučiai nieko nesako. Tingiu išsiplėst, bet esmė labai skiriasi variklio darbo valandos jei mašina mieste trinta ar užmiestyje (užsienyje daug kas į darbą į miestą iš priemesčio važinėja kasdien +200km. Temptų tas variklis ir milijoną. Bet kai kalbam apie tokių metų mašiną kur velnias žino kiek savininkų turėjus ir kas jai daryta - nieko nesitikėk. Dujos - peilis. Ant dujų tikrai dar 200k neprisuksi Nebent ant amosferiko, bet ne turbo. Galbūt galima plačiau dėl bėdų su turbina jei dujų sprendimas būtų įgyvendintas? ----- Volvo S80 '03 2.0T 132KW ----- |
|
|
diawollo |
Parašyta 2020-07-05, 21:37
|
Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
DasEval @ 2020-07-05, 20:59 rašė: diawollo @ 2020-07-05, 20:27 rašė: Rida absoliučiai nieko nesako. Tingiu išsiplėst, bet esmė labai skiriasi variklio darbo valandos jei mašina mieste trinta ar užmiestyje (užsienyje daug kas į darbą į miestą iš priemesčio važinėja kasdien +200km. Temptų tas variklis ir milijoną. Bet kai kalbam apie tokių metų mašiną kur velnias žino kiek savininkų turėjus ir kas jai daryta - nieko nesitikėk. Dujos - peilis. Ant dujų tikrai dar 200k neprisuksi Nebent ant amosferiko, bet ne turbo. Galbūt galima plačiau dėl bėdų su turbina jei dujų sprendimas būtų įgyvendintas? Bėdos ne su turbina, o su varikliu. Turbininiai varikliai yra labiau termiškai apkrauti t.y. liaudiškai šnekant karštesni. Dujos "sausesnis" kuras nei benzinas. Jų degimo temp. didesnė. Greičiau prikepa tepaliniai žiedai. Ir šiaip tepimas prastas degimo kameroj. ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2020-07-05, 21:43
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2340 Įstojo: 2014-02-15 |
Viena pagrindinių dujų taisyklių: riebinti mišinį, kad degimo kameroje mažinti temperatūrą, o ne priešingai, kai liaudis dedasi dujas ekonomijai ir dar dujininkai užliesina mišinį iki kol pradega išmetimo vožtuvai.
O toliau jau kiti niuansai: tikra rida, ar tinkamai prižiūrėta, vairavimo ypatumai ir t.t... Redagavo rimcius 2020-07-05, 21:44 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |