Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 3 | 2025-02-07, 14:40 |
Volvo xc90 3.2 4WD | Vairo mechanizmas | 1 | 2025-01-14, 16:21 |
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
Просмотреть тему -
VOLVO V50 '06 1.6D 81KW KAISTA TURBINA
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo S40 II/V50, C30 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo V50 '06 1.6D 81kW kaista turbina
|
|
sanifled |
Написано 2014-07-23, 09:30
|
Город: Kaunas Сообщения: 38 Вступил: 2013-08-09 |
Labas,
Normaliomis sąlygomis turbina įkaista, bet ne taip stipriai, kad variklį dengianti plastmasė pradeda lydytis. Mašinoje išpjautas DPF. Išvalytas EGR, bet neužglušintas. Dėl kokių priežasčių turbina gali būti labai labai karšta? Ten kas nors mechaniškai gal pareina? Turbinos "karštoji" pusė tiek įkaista, kad užmetus lašą vandens čirškia. Kompas klaidų jokių nemeta, temperatūra duslerkėje normaliai važiuojant svyruoja 250-340 C laipsnių, šiek tiek padrąskant temperatūra duslėj užkyla iki 390-400C laipsnių max. Galvojam gal katalizatorius užsikišęs, bet kai pjovė DPF, katalizatorius atrodė normaliai. O dar, jei ir būtų katalizatorius užsikišęs, tai manau mašina taip netrauktų. ----- Volvo S80 '08 3.2 175kW LPG Volvo S60 '01 2.4 125kW LPG Volvo V70 '98 2.5 103kW D ----- |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы