PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

VOLVO V70 / S70 - PLIUSAI, MINUSAI, EKSPLOATACIJA, GEDIMAI, ATSILIEPIMAI

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Volvo V70 / S70 - Pliusai, minusai, eksploatacija, gedimai, atsiliepimai
Apeiron
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-05, 11:00
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Tai yra bendra tema kurioje bus stengiamasi surinkti kiek įmanoma daugiau naudingos informacijos apie Volvo V/S 70. Jei šiuo metu vairuojate ar praeityje turėjote šio modelio Volvo automobilį, turbūt susidūrėte ir su šio automobilio trūkumais (dažnai gendatys mazgai ar kitokie problemų sukėlę dalykai) bei privalumais (talpumas, ekonomiškumas, patogumas), žinote pirktų detalių kainas, bei jų keitimo įkainius. Galbūt, šioje temoje tavo pateikta nuomonė padės žmogui apsispręsti renkantis Volvo markės automobilį.

Istorija
Volvo V70 (I kartos) buvo gaminama 1997 - 2000 metais. V70 buvo pagaminta ant sėkmingai iki to laiko gaminto 850 modelio bazės.

Volvo modeliuose kėbulo tipai šifruojami pagal pirmąsias modelio raides:
  • V - Vagon (universalas)
  • S - Saloon (sedanas)
  • C - Coupe (kupė)

Taigi V70 yra universalo kėbulu, o S70 yra sedanas.

Atnaujinant Volvo V70 pirmtaką 850, buvo atlikta daugiau nei 1800 patobulinimų, į kuriuos įeina kai kurie išvaizdos pakeitimai, aktyvi bei pasyvi saugumo sistema, bei nauja variklių gama.

Variklių gama:

Benzininiai:
  • 2,0L - 124 AG, 170 N·m@4800
  • 2,5L - 142 AG, 206 N·m@3300
  • GLT (2,5L) - 168 AG, 220 N·m@3300
  • 2,0T - 178 AG, 240 N·m@1800
  • 2,4T - 190 AG, 270 N·m@1800
  • T5 2.0 - 223 AG, 310 N·m@2700
  • T5 - 237 AG, 330 N·m@2700
  • R - 247 AG, 350 N·m@2700
  • R AWD - 247 AG, 310 N·m@2700
  • R AWD - 261 AG, 350 N·m@2700

Dyzeliniai:
  • TDI - 138 AG, 290 N·m@1900

Dujos:
  • Bi-Fuel - 142 AG, 206 N·m@3300


Saugumas
Saugumo testuose Volvo S70 buvo įvertintas 4 iš 5 žvaigždučių. Ypač gerai buvo įvertintas keleivių saugumas šoninio smūgio metu.


Volvo V70
toptechcars.com/wp-content/uploads/98_volvo_v70-4e2cc024d394f.jpg

Volvo S70
www.bungaz.com/wp-content/uploads/2011/07/1998-Volvo-S70-T5-L5-2.3L-Turbo-Fuse-Fusible-Links.jpeg

TRŪKUMAI
1. El.langu pakelimo/nuleidimo mygtukai labai trapus ir amzinos bedos su jais -gali tekti tik prasivalyti kontaktus .
2. Vairo koloneles neretai leidzia skysti, stiprintuvo siurbliai irgi pabyra , o naudotus sunku gauti
3. TDI MSA 15.8 uzsidegus Check Engine lemputei problema su diagnostika ir labai mazai kas gali normaliai nuskaityti klaidas bei pasakyti realia problema.
4. Universalams daznai komplektacijoje priklauso galiniai nivomat amortizatoriai, kurie jau buna prie pabaigos. Jiems mirus tenka deti naujus amortizatorius, naujas spyruokles ir naujas atramines gumas.
5. Pakaba patikima ir paprasta, ne prie minkštųjų klasės - dėti geros kokybės dalis ir važiuosite ilgai
6. Benzininiai motorai neekonomiski ir nera labai patikimi.
7. Dyzeliai geri, bet su automatinem dezem neekonomiski (4 begiai)
8. Dazniausiai komplektuojamos su klimato kontrolemis, bet kad jos neveikia irgi labai daznas variantas.
9. Dazniausiai Lietuva pasiekia prasukusios virs puses milijono, nors tai joms dar nera didele rida.
10. Erzinanti problema barskancios bagazines plastmases V70 modeliams.
11. Retos, bet brangios ir sunkiai sprendžiamos problemos jei subyra greičių dėžė TDI modeliams, tiek automatams tiek mechanikoms;
12.Gana dažnai miršta durų spynelės, kurios neremontuojamos;
13. Barškanti panelė - tvarkomas ir sutvarkomas trūkumas.
14. Problema su V70 bagažinės uždangalu - sutvarkomas tūkumas net to paties sulūžusio.
15. Saulėtą dieną prieš saulę priekinė panelė atsispindi priekiniame stikle - sprendimas - polirizuoti saulės akinių stiklai;

PRIVALUMAI
1. Talpumas, ypač V70 I;
2. Ekonomiški 2,5 tdi varikliai (su mechanine greičių dėže);
3. Pakankamai pigi eksplotacija;
4. Komfortas;
5. Patogios sėdynės, geras mygtukų išdėstymas
6. Saugumas
7. Nerūdyja jei nebuvo daužta
8. Kaina
9. Nedomina "lupikautojų"
10. Erdvi bagazine ir erdvu priekyje, gale keleiviams vietos pakankama.



Volvo S70 dokumentacija
Apie Volvo S70/V70 (rusų k.)
"Lagamino" anūkas: "Volvo S70/V70"

Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be autovikingai.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.autovikingai.lt kaip šaltinį.

Redagavo Apeiron 2011-11-11, 08:43


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Vyskups
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 18:27
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Dažniausiai keičiamų detalų (pakaba, tepalas) kainos gerai būtų. Bei brangiausių detalių kainos įdomios.

P.S. ištryniau apie vakuminį pirštą. Tiksliau parašyt kas ten per bėda - žinau, kad pradeda kalt ir neseniai Nerijus rašė, kad naujo kaina 330 litų. Kaip jis tikliai vadinasi?


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
Johny
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 18:55
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Kunigas @ 2011-09-30, 18:27 rašė:
Dažniausiai keičiamų detalų (pakaba, tepalas) kainos gerai būtų. Bei brangiausių detalių kainos įdomios.

P.S. ištryniau apie vakuminį pirštą. Tiksliau parašyt kas ten per bėda - žinau, kad pradeda kalt ir neseniai Nerijus rašė, kad naujo kaina 330 litų. Kaip jis tikliai vadinasi?

Vakuminis siurblys/pompa


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Apis
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 19:05
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 257
Įstojo: 2010-08-27
11. Erdvi bagazine ir erdvu priekyje, gale keleiviams vietos pakankama, bet ne stebuklai.

ar čia trūkumas?


-----
 
Johny
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 19:06
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Mindaugas @ 2011-09-30, 19:03 rašė:
o is esmes s/v 70 geresnis uz 850?


Tai tik skonio reikalas. Nes skiriasi (nedaug) tik salonas ir isore. Visa kita yra identiska.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
toSKA
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 20:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1004
Įstojo: 2008-09-10
Gal parasytumete nuo kuriu iki kuriu metu ejo kokie varikliai, pvz TDI, D5. Ir su kokia deze kada ejo automatas...Benzo ir dyzelio...
Redagavo toSKA 2011-09-30, 20:07


-----
V40, '96, 1.8

-----
"Didelė garbėtroška nuo seno daugelį išmintingų žmonių paversdavo bepročiais." I.Kantas
 
Čiopa
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 20:16
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
TDI ėjo visą jų gamybos laikotarpį 1997 - 2000 metais. D5 į juos nebuvo montuojamas, jis buvo dedamas į antros kartos V70, nuo 2002 metų. Automatai ėjo keturių pavarų - Aisin AW 50-42, jie neturėjo tiek problemų, kiek vėlėsni automatai.


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Apeiron
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 20:39
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 7120
Įstojo: 2007-05-20
Apis @ 2011-09-30, 19:05 rašė:
11. Erdvi bagazine ir erdvu priekyje, gale keleiviams vietos pakankama, bet ne stebuklai.

ar čia trūkumas?

Pataisiau. Matyt per klaidą papuolė ne ten kur reikia. Ačiū už pastabas.


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
toSKA
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 22:08
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1004
Įstojo: 2008-09-10
Čiopa @ 2011-09-30, 20:16 rašė:
TDI ėjo visą jų gamybos laikotarpį 1997 - 2000 metais. D5 į juos nebuvo montuojamas, jis buvo dedamas į antros kartos V70, nuo 2002 metų. Automatai ėjo keturių pavarų - Aisin AW 50-42, jie neturėjo tiek problemų, kiek vėlėsni automatai.
Aciu. O kaip su v70II ir TDI?


-----
V40, '96, 1.8

-----
"Didelė garbėtroška nuo seno daugelį išmintingų žmonių paversdavo bepročiais." I.Kantas
 
Čiopa
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-09-30, 22:13
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
toSKA @ 2011-09-30, 22:08 rašė:
Aciu. O kaip su v70II ir TDI?


Iki 2002 metų ėjo su TDI ir tik su mechanika, automatų nebuvo.


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
aice
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 14:06
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 276
Įstojo: 2009-02-07
gal kas žinote kažką apie 2.0T 134kw benzininius variklius?


-----
Volvo 850 2.5 SE '95

-----
VOLVO Drive safely and responsibly
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Neegzistuojantis vartotojas
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 14:09

Aice o ka reikia zinoti?Kokios bedos kamuoja?


-----
 
aice
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 14:21
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 276
Įstojo: 2009-02-07
tiesiog ar prasti ar pakenčiami ir panašei kokios problemos ir visa kita Smile


-----
Volvo 850 2.5 SE '95

-----
VOLVO Drive safely and responsibly
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Neegzistuojantis vartotojas
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 14:31

Mano praktikoje nesusidurta su kazkokiom isskirtinem bedom,atmosferikas kaip ir kiti turbininiai motorai,reiktu netaupyt tepalo kokybei,vardan turbos ilgesnio tarnavimo.


-----
 
bezpredelas
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 16:32
Miestas: aachen/DE
Pranešimai: 794
Įstojo: 2009-07-19
aice>klausia apie 2.0 lpt, na tiesiog zemo zlegio turbina ir tiek. kam pirkti tech komplikuotesni varikli jei yra tokio pacio galingumo tech paprastesnis atmosferinis 2,5 20 v ...
mindukas> vien del langu valdymo mygtuku problemos 850 yra geresnis nei 70.... bet 850 hardcorines linijos ne kiekvienai akiai...

nuo saves- galima pamineti apie AWD modelius:
* AWD galine pakaba neturi nieko bendro su FWD modeliais
* tai kad vagonuose nera kuom pakeisti nivomatu ir uz juos teks pakloti ~500e
* mechaniniuose AWD gamyklishkai per silpna mova jungianti pavaru deze su kampine pavara (problema tesiais visuose volvo AWD - matomai idioto projektuojancio ta mazga dar neatleido..)
* kampine pavara yra jautri tepalo trukumui - leidziantiems rieboksliams
* kardaninio veleno granatos kaina ~250e
* kardaninio veleno pakabinamasis guolis neamzinas
* naudota kampine pavara jei pasiseks rasti kaina ~1500 lt

benzinas po 98.06, arba me7 ipurshkimas:
* etm dziaugmai
* uzdegimo rites
* dvieju masiu smagaraciai

bendrai turbo benzinas:
* pagalves, apatine desine ir virsutines
* galinio lango apipurshkimo varikliukas
* oro siurbimas per karterio ventiliacija
* slegio reguliavimo voztuvas (EBC), turbinios recerkuliacijos membrana

shaip tai viskas genda, t.y. kuo daugiau detaliu tuo labiau viskas genda ... Sad
Redagavo bezpredelas 2011-11-27, 16:34


-----
V70 97' 2,5T awd mech.

-----
suformuota, ligota, asmenybe
 
Andrejka
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 17:01
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 747
Įstojo: 2011-06-09
Realiai iš visų trūkumų tai su kai kuriais nesutinku:
1. Atsitinka automobiliams su laaabai didele rida Smile
2. Kolonėlės pabyra tada kai nėra prižiūrimos ir nėra juose laiku keičiamas tepalas. Taip atsitiks bet kokiam automobiliui. Ypač nusipirkus bet kokią naudotą auto reik bent gofras pasikeisti kurios saugo traukes ir pačią kolonėlę nuo drėgmės. Pasikeisti tepalą ir viskas bus ok. Išleisi gal 60 ltl dviem litram gero volvo tepalo, ir po 10 ltl dviem gofrom ir išvengsi po dviejų metų 500+ ltl remonto Wink
4. Pakabos byra visiems auto. Volvo pakabos šiek tiek brangesnės, bet laaabai ilgaamžės. Plius normaliai važiuoti (neapvažinėjant kiekvieną nelygumą) ~ 50k km Lietuvos keliais tai mirtis pakabai... netgi volvo Wink
6. Dėl benzininių motorų irgi netiesa. Turint ~200 AG ir 1500~1700kg sveriantį automobilį turėti apie 13 litrų benzino sąnaudas su turbiniu motoru tai yra normalu. Reik tik bijoti 2,5 10V kuriame eina du titaniniai lambda zondai, nes juos pasikeisti naujais kainuos 700~800 ltl Wink
7. Automatas į ekonomiją neorientuotas. Jis orientuotas į patogumą ir perkant auto su automatu nereikia tikėtis super mažų sąnaudų.

O su privalumais tai manau jog tas mygtukų išdėstymas yra niekam tikęs, ypač kai važiuojant nori antsidaryti kurį nors langą iš esančių 4-ių man labiausiai patinka kaip tai galima padaryti senesniuose S/V40, nepakeliant dešinės rankos nuo porankio. O V70 jau reikia lenkti nepatogiai kairę ranką... Labai nevykęs sprendimas visuose auto. Tik kai kuriose tas valdymas toliau į priekį automobilio nukištas ir tas šiek tiek prideda patogumo.
Redagavo Andrejka 2011-11-27, 17:08


-----
V70 2.5D MY'00

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Volvo 760 Turbo Klubo narių ir forumiečių automobiliai 140 2023-09-23, 22:27
Ieškomas pirkti Volvo S60II Padedam išsirinkti... 2 2023-09-08, 17:55
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka Variklis 7 2023-08-03, 11:07
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis Elektra 1 2023-05-15, 12:12
Volvo V50 2.0d 100kw automobilis neužsikuria AutoVikingai 1 2023-05-03, 14:39
2024 © Visos teisės saugomos.