Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Ieškau Volvo C30 2007 galinio atšvaito | Perku | 1 | 2022-05-19, 16:14 |
Galinio vaizdo kamera miksi kai karšta | Elektra | 13 | 2021-05-12, 19:22 |
Ieškau Volvo v50 priekinio ir galinio buferio (426-26) + pospornio | Perku | 1 | 2020-07-30, 17:24 |
Pigiai atiduosiu amortizatoriaus atrama Lemforder 30356 01 ir granatos gumą, stabdžių stumoklį, galinio valytuvo kojelę | Volvo S40/V40 | 1 | 2019-08-31, 13:40 |
galinio vaizdo kamera | Elektra | 3 | 2019-08-02, 21:03 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Transmisija
Кто присоединился? 1 Гости
XC galinio tilto testavimas
|
|
Vyskups |
Написано 2011-05-16, 08:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 2762 Вступил: 2008-11-20 |
Sveiki,
XC turi kaip ir nepatikimą vietą galinį tiltą. Kaip galima patikrinti ar veikia AWD prie tam tikrų sąlygų: neužvestas variklis (jo nėra, neužsiveda, užkalęs ir t.t.) Kaip tai padaryti? ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Čiopa |
Написано 2011-05-16, 08:29
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Jeigu tu turi omeny silpną vietą movą, kurią nusukus nebesujungiamas kardanas su visco mova, tai pakeli automobilį ir pasuki už kardano. Ratai turi suktis. Bet kaip ir pats supranti ar veikia visco mova galima patikrinti tik važiuojant .
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Vyskups |
Написано 2011-05-16, 08:46
|
Город: Vilnius Сообщения: 2762 Вступил: 2008-11-20 |
Nuo 2003 metų eina Haldex'as, Viscous eina 2001-2002.
Konkretus atvejis yra 2003 metų. Klausimas ar Haldex'o sistemą kaip nors galima patikrint? XC90, D5, 2003m. ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Efka |
Написано 2011-05-16, 09:32
|
Город: Kaunas Сообщения: 2289 Вступил: 2007-10-16 |
Siaip kiek skaiciau pakeli visa masina, suki priekinius ratus, turi suktirs ir galiniai.
----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2011-05-16, 09:47
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Haldex valdoma elektroniniu būdu, sunku pasakyti ar trinties tarp diskų užtenka tam, kad sukant kardaną prasisuktų ir ratai. Reiktų pabandyti praktiškai Gal Artūras padėtų?
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-05-16, 12:10
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3804 Вступил: 2010-01-05 |
Su viskozine mova (be elektronikos) - užvarai priekį ant stabdžių stendo ir paleidi, kad abu būgnai suktųsi į priekį. Turi iš karto priekinius ratus stabdyti (ant stendo turi atsirasti stabdymo jėga. Arba pakėlus galinius ratus, jie turi pradėti suktis.
Su Haldex - kol variklis neužvestas, sistema neveikia. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Fatmann |
Написано 2011-05-16, 13:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 293 Вступил: 2008-03-01 |
Arturai, o neišmeta automobilio iš stabdžiu stendo tokiu atveju? Be to, visco movai tokie bandymai turbut ne i nauda. Kaip tikrina per TA tokiu atveju?
----- '02 Opel Omega 2.5 DTI RWD _______________________ Ex' Volvo S70 2.4T AWD + CHIP Ex' Volvo S70 2.5 TDI + CHIP Ex' Volvo 850 T-5 2.3l B5234T ----- |
|
|
Nitro |
Написано 2011-05-16, 13:25
|
Город: Vilnius Сообщения: 1418 Вступил: 2008-10-27 |
TA stabdzius tikrina su G-meter'iu. Realiai - jei nepareikalausi, suks ant stendo kaip ir visas.
----- WRX ----- |
|
|
volis74 |
Написано 2011-05-16, 14:25
|
Город: Šiauliai Сообщения: 54 Вступил: 2010-10-26 |
Nitro @ 2011-05-16, 13:25 rašė: TA stabdzius tikrina su G-meter'iu. Realiai - jei nepareikalausi, suks ant stendo kaip ir visas. Blyn, nei kartą teisingai technikinio nevariau, taip gaunas. ----- volvo xc70 mb W 210 e290td ----- |
|
|
Nitro |
Написано 2011-05-16, 14:53
|
Город: Vilnius Сообщения: 1418 Вступил: 2008-10-27 |
Tavo pavizdys tik irodo, kad nieko tai transmisijai del stabdziu stendo nenutinka
----- WRX ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-05-16, 17:29
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3804 Вступил: 2010-01-05 |
Fatmann @ 2011-05-16, 15:10 rašė: Arturai, o neišmeta automobilio iš stabdžiu stendo tokiu atveju? Tech apžiūroje tiesiog sustoja stendas. Neišmeta, nes normalus stendas turi apsaugą nuo išmetimo, arba turi labai staigiai užsiblokuoti ratai. Be to, visco movai tokie bandymai turbut ne i nauda. O kas tavo manymu vyksta, kai priekiniai ratai prasisuka. Tai yra ta pati situacija, tik suimituota stabdžių stendu. Kaip tikrina per TA tokiu atveju? 1/2 atsakymo davė Nitro >>> Nitro @ 2011-05-16, 15:25 rašė: TA stabdzius tikrina su G-meter'iu. Realiai - jei nepareikalausi, suks ant stendo kaip ir visas. Кita pusė atsakymo: per TA turi būti tikrinama ant stendo turinčio 4WD funkciją: abu ratai sukami į priešingas puses ir tikrinama po vieną ratą. Deja TA ekspertai šitos funkcijos labai bijo, todėl aš savo variau du kartus TA ir abu kartus stabdžių netikrino, nes iš karto AWD sustabdo stendą. O pasitikrinti darbe rankos per trumpos ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Fatmann |
Написано 2011-05-16, 19:41
|
Город: Vilnius Сообщения: 293 Вступил: 2008-03-01 |
ArturasJo @ 2011-05-16, 17:29 rašė: O kas tavo manymu vyksta, kai priekiniai ratai prasisuka. Tai yra ta pati situacija, tik suimituota stabdžių stendu. Kai priekiniai ratai prasisuka, pradeda suktis galiniai. Dėl to aš ir manau, kad gali išmesti, tiesiog galas išstumia priekį. Bet čia mano teoriniai, niekuo nepagrįsti pasvarstymai. ----- '02 Opel Omega 2.5 DTI RWD _______________________ Ex' Volvo S70 2.4T AWD + CHIP Ex' Volvo S70 2.5 TDI + CHIP Ex' Volvo 850 T-5 2.3l B5234T ----- |
|
|
tp |
Написано 2011-05-16, 23:12
|
Город: Vilnius Сообщения: 105 Вступил: 2009-02-23 |
Is stendo neismeta, tiesiog uzsiblokuoja stendas. Pasitaiko, kad automobili susiskersuoja
----- Volvo 850 TDI 1996m. Fiat 126 1990m. ----- |
|
|
Nitro |
Написано 2011-05-17, 09:20
|
Город: Vilnius Сообщения: 1418 Вступил: 2008-10-27 |
ArturasJo @ 2011-05-16, 17:29 rašė: Кita pusė atsakymo: per TA turi būti tikrinama ant stendo turinčio 4WD funkciją: abu ratai sukami į priešingas puses ir tikrinama po vieną ratą. lietuvoj Tuvlita turi tokiu stendu? ----- WRX ----- |
|
|
bezpredelas |
Написано 2011-05-17, 18:55
|
Город: aachen/DE Сообщения: 794 Вступил: 2009-07-19 |
TUvlita turi "tokius "stendus. Mano atveju perspejau TUVman'a kad yra AWD, tada tos pacios asies ratai yra sukami i priesingas puses (veikia reduktorius) o ne i ta pacia, ir stabdymo jega matuojama kiekvieno rato atskirai.
Kiek aidu girdejes tai volvo AWD problema yra mova jungianti pavaru deze su kampine pavara-kardanu, tiek senu tiek nauju; VIsa kita (viscous, haldex, galinis dif.) kaip ir be problemu. Tikrinimas: a)pats barbarishkiausias - vikingishkiausias ishjamamas viena priekinis pusasis ir vaziuojama arba ne- jei neveikia pakeliama ant keltuvo, ijungi pavara ir sukas visi ratai arba ne c) surandama slidesne danga (slapias asfaltas arba smelis) ir bandoma buksuoti ----- V70 97' 2,5T awd mech. ----- suformuota, ligota, asmenybe |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-05-18, 14:41
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3804 Вступил: 2010-01-05 |
bezpredelas @ 2011-05-17, 20:55 rašė: ...Kiek aidu girdejes tai volvo AWD problema yra mova jungianti pavaru deze su kampine pavara-kardanu, tiek senu tiek nauju; ... tai kad šioje vietoje nėra kam sugesti. nebent važinėtum be tepalo. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
PelkiuSenis |
Написано 2013-07-21, 20:04
|
Город: Vilnius Сообщения: 270 Вступил: 2011-02-16 |
bezpredelas @ 2011-05-17, 18:55 rašė: TUvlita turi "tokius "stendus. Mano atveju perspejau TUVman'a kad yra AWD, tada tos pacios asies ratai yra sukami i priesingas puses (veikia reduktorius) o ne i ta pacia, ir stabdymo jega matuojama kiekvieno rato atskirai. Kiek aidu girdejes tai volvo AWD problema yra mova jungianti pavaru deze su kampine pavara-kardanu, tiek senu tiek nauju; VIsa kita (viscous, haldex, galinis dif.) kaip ir be problemu. Tikrinimas: a)pats barbarishkiausias - vikingishkiausias ishjamamas viena priekinis pusasis ir vaziuojama arba ne- jei neveikia b ) pakeliama ant keltuvo, ijungi pavara ir sukas visi ratai arba ne c) surandama slidesne danga (slapias asfaltas arba smelis) ir bandoma buksuoti Tai vairiantas B kaip suprantu realiausias butu jei norima patikrinti AWD sistemos veikima, ar ji veikia ar ne. ----- SAAB 9-5 2,3T ----- |
|
|
GedasR |
Написано 2013-07-21, 22:57
|
Город: Kaunas Сообщения: 469 Вступил: 2012-11-05 |
Deja nea. B variantas geras. bet pakelus masina, apkrovos negauna ratai, tad dazniausiai 99 procentai jog visada suksis jie, zinoma jeigu visai nemirusi sistema AWD, o va ant kelio visai jau kitaip, geriau bandyti ant zvyro ir ziureti vienam pilieciui salia masinos, ar visi 4 prasisuka ant zvyro
----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
|
PelkiuSenis |
Написано 2013-07-22, 18:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 270 Вступил: 2011-02-16 |
O tai cia dabar tokiu budu testuojant, jei anti prasikasima isjungus, gerai uzmynus visi turetu pradet varyt auto i prieki?
----- SAAB 9-5 2,3T ----- |
|
|
GedasR |
Написано 2013-07-23, 09:44
|
Город: Kaunas Сообщения: 469 Вступил: 2012-11-05 |
Taip turetu
----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
перескочить в форум: |