VIEW THREAD -

AKUMULIATORIŲ PAKROVĖJAI

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Akumuliatorių pakrovėjai
ArturasJo
#41 Print posts
Posted 2010-02-07, 22:04
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3806
Signed in: 2010-01-05
AndriuS @ 2010-02-07, 21:44 rašė:
Ar 2,5D matorui 800Ah starto srovės akumuliatorius tiktų ? Forume buvo kalbama jog 780 Max lygtais, o radau Varta Silver 85A 800Ah starto, tai pagal viską turėtų kurtis mašina labai gerai. Ką manote ?


AndriuS @ 2010-02-07, 23:27 rašė:
Tai dėl to mažiausiai pergyvenu. Tilps, netilps, galiu pamatuoti jeigu ką privažiavus, žmogus leidžia Smile

Man įdomu ar tinka duomenys Smile


Jei telpa, nepergyvenk, viskas tiks. as pas save 90 Ah isidejes nes pastoviai naudoju autonomke.
Edited ArturasJo 2010-02-09, 14:38


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
arvydas67
#42 Print posts
Posted 2010-02-08, 10:46
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 375
Signed in: 2008-04-11
Daug metų naudoju lietuvišką pakrovėją ''Vilma''. Jis nedidukas, gali kraut paprastu ir cikliniu būdu su indikatoriumi. Dabar tokių pardavime nemačiau. O tada prekiavo 2 tipų: su pakrovimu nuo 220V ir su pakrovimu nuo 220V arba 36V (garažinis variantas). Nežinau ar dabar kas nors dar tokio tipo beprekiauja.


-----
VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D

-----
tel.+37068468053 Vilnius
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
 
Wolume
#43 Print posts
Posted 2010-02-08, 12:58
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 453
Signed in: 2008-11-12
Ir kiek malku jis tau PAKRAUTI gali ? Grin


-----
 
Dagys
#44 Print posts
Posted 2010-02-08, 22:25
City: Panevėžys
Posts: 1279
Signed in: 2009-09-16
Is patirties siu metu: naujas akumas 'akumuliatoriu meistro" Excide technologija 760Ah is ryto -24oC 2,5 TD uzsikuriau is 4 ar 5 karto . Akumas per nakti lauke buvo.


-----
Volvo 245 B21A 2.0 '76 Išardyta. Atliekama operacija.
Volvo 245 RASTAS Donoras 1991, 2,4D. Donoro detalės aktyviai naudojamos.
Volvo 850 TDI '96 Vartojama
Volvo 740 Turbo B230FT '89 Laukia eilės

-----
Panevėžys
Kiekvienam savo savu laiku savo vietoje
 
paul2000
#45 Print posts
Posted 2010-02-09, 14:08
City: Kaunas
Posts: 30
Signed in: 2009-01-25
Neperseniausiai pats įsigijau tokį va pakrovėja už 180LT, kaina gal ir didele bet savybemis patenkintas. Multi XS 3600 priklauso Švedijos kompanijos CTEK profesionalių įkroviklių grupei. Įkroviklis pritaikytas švino-rūgšties nuo 1,2 iki 120Ah talpos akumuliatoriams įkrauti. Prietaisas turi automatinę apsaugą nuo perkaitimo,bei neteisingo pajungimo(sumaišius polius) tris krovimo ciklus. Labai kompaktiškas. gali krauti tiek atjungta tiek prijungta prie auto akuma, tam komplete yra visi laidai išbandyta. Beje cia aktualiau kas turi garaza (kitaip sakant rozete po ranka) tai galima akuma visada laikyti pajungta ant pakrovejo, jis palaikys ji visada pilnai pakrauta, o pakroves atsijungia, akumui nusedus iki tam tikros ribos vel pereina i krovima. Daugiau info: http://www.akumul...ng=lt arba manual'as http://www.ctekpr...t.pdf
Edited paul2000 2010-02-09, 15:31


-----
Volvo s60 2.4 D5 2004
Audi 80 2.0 1994

-----
forum-lines.ru/rez/ab166983.gif
 
Artas
#46 Print posts
Posted 2010-02-09, 14:36
City: Vilnius
Posts: 609
Signed in: 2007-03-10
My @ 2010-02-09, 09:06 rašė:
<...> ir pakroviau nuo paprasto maitinimo bloko 14V 20A per nakti. <...>

nu bet sutik ir pats, kad 20A laikyt ~12valandu yra ryyskiai "PER RIEBU". cia gali ir babach padaryti tavo akumuliatorius....


As savo isvis kraunu max 9valandas ant 5.5A (akumuliatorius 60Ah) ir pilnai to uztenka.
Edited Artas 2010-02-09, 14:38


-----
Vilnius
 
Artas
#47 Print posts
Posted 2010-02-09, 14:40
City: Vilnius
Posts: 609
Signed in: 2007-03-10
My @ 2010-02-09, 09:06 rašė:
<..>. akumai standartiskia kraunami m.d. 1/10 sroves nuo jo nominalo, t.y. jei akumas 70Ah tai jis gali but ikraunamas 7A kol pasiekia 13.8V

Papildysiu biski>>>

70Ah VISISKAI ISSIKROVUSI akuma galima krauti max 10 valandu ant 7A.


-----
Vilnius
 
paul2000
#48 Print posts
Posted 2011-11-17, 09:56
City: Kaunas
Posts: 30
Signed in: 2009-01-25
Čia keletas naudingų dalykų kuriuos reiktų žinoti:
...akumuliatorius negamina elektros energijos, o tik ją kaupia ir atiduoda. Energiją gamina tik užvesto automobilio generatorius.

...akumuliatoriaus talpumas matuojamas ampervalandomis (Ah). Akumuliatoriaus talpumas yra lygus maksimalios to paties dydžio srovės, kuria 20 valandų buvo iškraunamas akumuliatorius, su sąlyga,kad įtampa nenukris žemiau 10,5V, esant 26,7 C0 ir 20 valandų sandaugai.

...akumuliatoriaus rezervinis talpumas matuojamas minutėmis. Rezervinis talpumas - tai laiko tarpas, per kurį akumuliatorius užtikrina 25A srovę esant +26,70C temperatūrai iki akumuliatoriaus įtampa nukris iki 10,5 V. Ši akumuliatoriaus charakteristika yra tikslesnis talpumo apibūdinimas, tačiau nėra plačiai vartojama.

...akumuliatoriaus startinė srovė matuojama amperais.

...imlumas srovei matuojamas minutėmis. Imlumas srovei - tai akumuliatoriui reikalingas laikas, per kurį jis atsinaujina iki pradinio įkrovimo lygio.

...akumuliatorius gali būti vadinamas "neaptarnaujamu", kai atitinka šiuos reikalavimus: akumuliatorius įkraunamas 21 parą 14,4 V įtampa esant 400C temperatūrai. Per visą šį laiką vandens sunaudojimas negali būti didesnis nei 6g/Ah.

...visi automobilio elektros prietaisai, įjungti vienu metu, sunaudoja elektros energijos 3 kartus daugiau nei automobilio generatorius gali pagaminti. Trūkstamas energijos kiekis naudojamas iš akumuliatoriaus.

...užvedimo metu sunaudotam elektros energijos kiekiui atstatyti akumuliatoriuje, reikia mažiausiai 20min. važiuoti. Štai kodėl dažnai važinėjant nedideliais atstumais akumuliatorius greitai išsikrauna.

...į tą patį automobilį skirtingose klimato juostose dedami skirtingi akumuliatoriai, pvz. Golf III Italijoje - 36Ah, Vokietijoje - 45Ah, Skandinavijos šalyse - 64Ah.

...užšąla tik iškrauti akumuliatoriai. Įkrautas akumuliatorius gali užšalti tik prie -60oC

...perkrauto ir nepilnai įkrauto akumuliatoriaus tarnavimo laikas sutrumpėja keletą kartų.

...pilnai išsikrovusio akumuliatoriaus automobilyje pakrauti neįmanoma. Tam reikalingas stacionarus įkrovimas, kurį geriau patikėti specialistui.

...pilnai įkrauti išsikrovusį akumuliatorių reikia mažiausiai 20 valandų.

...neužkuriamo automobilio su įjungta signalizacija akumuliatorius išsikrauna vidutiniškai per 10 dienų.
šaltinis www.meistras.lt
Edited paul2000 2010-02-09, 15:32


-----
Volvo s60 2.4 D5 2004
Audi 80 2.0 1994

-----
forum-lines.ru/rez/ab166983.gif
 
Neegzistuojantis vartotojas
#49 Print posts
Posted 2011-11-17, 10:56

paul2000 @ 2011-11-17, 09:56 rašė:
Čia keletas naudingų dalykų kuriuos reiktų žinoti:
...akumuliatorius negamina elektros energijos, o tik ją kaupia ir atiduoda. Energiją gamina tik užvesto automobilio generatorius.

...akumuliatoriaus talpumas matuojamas ampervalandomis (Ah). Akumuliatoriaus talpumas yra lygus maksimalios to paties dydžio srovės, kuria 20 valandų buvo iškraunamas akumuliatorius, su sąlyga,kad įtampa nenukris žemiau 10,5V, esant 26,7 C0 ir 20 valandų sandaugai.

...akumuliatoriaus rezervinis talpumas matuojamas minutėmis. Rezervinis talpumas - tai laiko tarpas, per kurį akumuliatorius užtikrina 25A srovę esant +26,70C temperatūrai iki akumuliatoriaus įtampa nukris iki 10,5 V. Ši akumuliatoriaus charakteristika yra tikslesnis talpumo apibūdinimas, tačiau nėra plačiai vartojama.

...akumuliatoriaus startinė srovė matuojama amperais.

...imlumas srovei matuojamas minutėmis. Imlumas srovei - tai akumuliatoriui reikalingas laikas, per kurį jis atsinaujina iki pradinio įkrovimo lygio.

...akumuliatorius gali būti vadinamas "neaptarnaujamu", kai atitinka šiuos reikalavimus: akumuliatorius įkraunamas 21 parą 14,4 V įtampa esant 400C temperatūrai. Per visą šį laiką vandens sunaudojimas negali būti didesnis nei 6g/Ah.

...visi automobilio elektros prietaisai, įjungti vienu metu, sunaudoja elektros energijos 3 kartus daugiau nei automobilio generatorius gali pagaminti. Trūkstamas energijos kiekis naudojamas iš akumuliatoriaus.

...užvedimo metu sunaudotam elektros energijos kiekiui atstatyti akumuliatoriuje, reikia mažiausiai 20min. važiuoti. Štai kodėl dažnai važinėjant nedideliais atstumais akumuliatorius greitai išsikrauna.

...į tą patį automobilį skirtingose klimato juostose dedami skirtingi akumuliatoriai, pvz. Golf III Italijoje - 36Ah, Vokietijoje - 45Ah, Skandinavijos šalyse - 64Ah.

...užšąla tik iškrauti akumuliatoriai. Įkrautas akumuliatorius gali užšalti tik prie -60oC

...perkrauto ir nepilnai įkrauto akumuliatoriaus tarnavimo laikas sutrumpėja keletą kartų.

...pilnai išsikrovusio akumuliatoriaus automobilyje pakrauti neįmanoma. Tam reikalingas stacionarus įkrovimas, kurį geriau patikėti specialistui.

...pilnai įkrauti išsikrovusį akumuliatorių reikia mažiausiai 20 valandų.

...neužkuriamo automobilio su įjungta signalizacija akumuliatorius išsikrauna vidutiniškai per 10 dienų.
šaltinis www.meistras.lt

Paskutinis postas yra visiska neteisybe,mano automobilis nejudinamas stovi 28-35 dienas,per ta laika akumuliatorius neissikrove net siu metu vasari.Auto stovejo lauke ir atkasus sniega uzsivede kuo puikiausiai.Tuo norejau pasakyt,kad jei signalizacija akuma iskrauna per 10 dienu,tai su juo automobili prie -20C po nakties uzkurt net nesvajokit.


-----
 
Apeiron
#50 Print posts
Posted 2011-11-17, 10:59
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
o mano iškrauna... Smile


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#51 Print posts
Posted 2011-11-17, 11:08

Tikrink kokia yra iskrova,gal ji virsija "proto" ribas


-----
 
Apeiron
#52 Print posts
Posted 2011-11-17, 11:11
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
tai, kad tikrinau, kažkada... buvo normos ribose. Kažkaip neaišku man su tais akumuliatoriais. Tiesa, signalizacija ne gamyklinė.
Edited Apeiron 2011-11-17, 11:11


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Wolume
#53 Print posts
Posted 2011-11-17, 20:50
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 453
Signed in: 2008-11-12
o tai kokios tos normos ribos ?


-----
 
Apeiron
#54 Print posts
Posted 2011-11-17, 20:51
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
senokai tai buvo, nebepamenu...Blush


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#55 Print posts
Posted 2011-11-17, 23:04

Pardavejas pries israsydamas garantini pasa akumuliatoriui ,kuri parduoda,turi butinai patikrint automobilio iskrovas "parkavimo"busenoje.Gan daznai buna kad senesniuose automobiliuose net ir be signalizaciju iskrova virsyja normas kelis kartus,ko pasekoje kyla net gaisrai nuo trumpo sujungimo.Virsyta iskrova "parkavimo" busenoje yra ne kas kitas ,kaip trumpas jungimas.Tvarkingas automobilis stovedamas naudojama labai mazai sroves,nes jos vartotojai bunaWorriedignalizacija(budejimo rezimas),"automagnetola"(budejimo rezimas,parametru atminties issaugojimas) ir laikrodis,jei toks yra.


-----
 
Neegzistuojantis vartotojas
#56 Print posts
Posted 2011-11-18, 06:29

Turejau bedos su zmonos masiniuku. Iskraudavo per 1,5 paros nauja akuma. Pradejau matuoti sunaudojama srove "parkavimo" busenoje. Pasirodo ijungus signalizacija (signalizacija ne gamykline) sroves sunaudojimas pasokdavo iki 1,2A ir letai sumazedavo (per ~2 minutes) iki 36-30mA (leistinas cveko sroves suvartojimas "parkingo busenoje iki 18mA). Atsizvelges i tai, kad tai vyko ijungus signalizacija, pradejau nuo jos atjungimo - nepadejo. Veliau isvaliau akumuliatoriaus klemas - nepadejo. Sekanciai atsukes isvaliau "minusinio" laido tvirtinimo taska, tvirtinama prie kebulo, taip vadinama "mase" irgi nepadejo. Kol pagaliau "priejau" prie centrinio uzrakto mechanizmu su varikliukais. Pasirodo keleivio duru varikliukas uzstrikdavo tom paciom 2 minutems ir veliau naudodavo ~36mA. Atjungus minetus varikliukus sroves sunaudojimas krito iki ~8mA (visi taskai buvo pajungti atgal).
Viskas buvo matuota "kinietisku"multimetru isigytu is Lemonos uz 110lt, iterpiant ir i minusine grandine ir i pliusine (rezultatas vienodas).

Akumo tikria neiskrauna per 10 dienu, net menesi stovejusi auto uzvedama, net ir prie -10C.
Pastebejimas is savo patirties.


-----
 
PelkiuSenis
#57 Print posts
Posted 2012-01-24, 18:40
City: Vilnius
Posts: 270
Signed in: 2011-02-16
Gal atsirastu galinciu paaiskinti? Smile
Va pvz vienas gali krauti: -Įkrovimo būdas: Impulsinis 3-jų rėžimų
O kitas: -Įkrovimo būdas: Aukšto dažnumo automatinis
O siaip cia apie ka as kalbu:
http://www.auvira....html
http://www.auvira....html

Skirtumas kainose. O kaip su paciu krovimu, i ka reiketu atkreipti demesi, abu gali krauti virs 100Ah akumuliatorius, pirmasis patogus dydziu, kompaktiskas bute Smile
Gal yra galinciu apsviesti protingai? Grin


-----
SAAB 9-5 2,3T

-----
 
Upsas
#58 Print posts
Posted 2012-01-24, 19:28
City: Kaunas
Posts: 306
Signed in: 2009-03-22
Ikrovimo budai susijes su ikrovimo srove t.y. vienas gali krauti trim skirtingomis srovemis ( pasirenki didziausia srove - greiciau ikrauti akumuliatoriu arba atvirksciai). Kiekvienas krovimo budas - skirtingi impulai. O kitas krauna visada vienoda srove, tad ir impulsai vienodi automatiskai reguliuojasi pagal ikrovimo lygi.
Edited Upsas 2012-01-24, 19:30


-----
VOLVO V70XC 2.4T AWD LPG 2001 MPD

-----
Kaunas
 
PelkiuSenis
#59 Print posts
Posted 2012-01-24, 20:40
City: Vilnius
Posts: 270
Signed in: 2011-02-16
O tai kuris geriau? Ar nera skirtumo?


-----
SAAB 9-5 2,3T

-----
 
Upsas
#60 Print posts
Posted 2012-01-24, 21:37
City: Kaunas
Posts: 306
Signed in: 2009-03-22
Krovimo principas pas abu vienodas.
As imciau ta kur gali pasirinkti viena is triju krovimo sroviu.
Nori greiciau pakraut smeigi 6A (bet akumui ne i sveikata)
Nori , kad akumas ilgiau tarnautu smeigi 2A
Be to gali prireikti pakrauti ne automobilini akuma, kuriam 3.6A gali buti per daug.
Edited Upsas 2012-01-24, 21:40


-----
VOLVO V70XC 2.4T AWD LPG 2001 MPD

-----
Kaunas
 
Jump to forum:
2024 © Visos teisės saugomos.