VIEW THREAD -
RIMCIAUS VOLWANAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Who is here? 1 guest(s)
rimciaus VolWanas
|
|
rimcius |
Posted 2020-07-20, 07:07
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Reikės apžiūrėti ir man, nes kol kas su tokiais "pacais" neteko susidurti
![]() Beje, vasara kurą lėčiau paduoda. Bent jau šiltuoju metų laiku pas mane niekad nelipdavo putos atgalios ir problemų su iššaunančiu kuro pistoletu neturėdavau. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Posted 2020-07-20, 10:46
|
![]() City: Panevezys Posts: 190 Signed in: 2012-09-16 |
Priešingoj pusėj nei užpilimo kaklas toks pimpaliukas
![]() ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-07-20, 20:46
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Dėkui! Reiks užmesti akinį prie progos
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2021-04-05, 22:35
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Buvo šitaip:
![]() Nuo šiol bus taip: ![]() Senasis pilnai veikiantis "Depo 4 in 1" su visais laidais ir davikliais keliaus pardavimui ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
iozhikas |
Posted 2021-04-06, 23:56
|
City: klaipeda ) dabar u.k ) Posts: 885 Signed in: 2012-01-24 |
Tai gal apsigiveno kas bakelije ir uzkimsho
![]() ![]() Edited iozhikas 2021-04-06, 23:59 ----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
rimcius |
Posted 2021-04-14, 00:53
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Visada buvo smalsu, koks išties turbinos sukeliamas slėgis piko metu. Kadangi senasis Depo matavo iki 2bar, visada kildavo dvejonių ar čia turbinos max, ar čia vis tik indikatoriaus ribos. O pasirodo, kad pikas kur kas aukščiau...
![]() Matuojama kolektoriuje, t.y. koks oro slėgis patenka į variklį. Kadangi indikatorius prieš sumontuojant tikrintas su patikimais analoginiais manometrais - rodo pakankamai tiksliai. Tad nenuostabu kodėl pas mane ir žarnas nuspjauna, ir plastikinį oro vamzdį po varikliu pradegina vasaros metu ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2021-05-11, 17:07
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Gavus palikimą, o dovanotais dantimis į arklį nežiūrima, nuspręsta šiek tiek retrofitting'u užsiimti:
![]() Lyginant su originalia magnetola, prie kurios buvo pakeisti dinamikai mėlynais lipdukais bei įdėtas originalus Volvo stipriakas - groja tikrai gražiau. Taip pat patogesnis/paprastesnis muzikos iš USB laikmenų klausymas. Radio signalas pagerėjo, bet... Vis tik yra problema su originaliu Volvo antenos kabeliu/FM stiprintuvo maitinimu, ypatingai įjungus degimą. Matomai kažkuris video registratorius arba jo maitinimo šaltinis triukšmauja, nes pajungus pigiausią aktyvinę anteną ir net neužmaitinus - radijas groja ženkliai švariau. Edited rimcius 2021-05-11, 18:59 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Posted 2021-05-11, 20:11
|
City: Anyksciai Posts: 252 Signed in: 2016-03-15 |
rimcius @ 2021-05-11, 17:07 rašė: Gavus palikimą, o dovanotais dantimis į arklį nežiūrima, nuspręsta šiek tiek retrofitting'u užsiimti: ![]() Lyginant su originalia magnetola, prie kurios buvo pakeisti dinamikai mėlynais lipdukais bei įdėtas originalus Volvo stipriakas - groja tikrai gražiau. Taip pat patogesnis/paprastesnis muzikos iš USB laikmenų klausymas. Radio signalas pagerėjo, bet... Vis tik yra problema su originaliu Volvo antenos kabeliu/FM stiprintuvo maitinimu, ypatingai įjungus degimą. Matomai kažkuris video registratorius arba jo maitinimo šaltinis triukšmauja, nes pajungus pigiausią aktyvinę anteną ir net neužmaitinus - radijas groja ženkliai švariau. negi taip prastai trauke radija, kad net pagerejo? kazkaip daug aftermarket'u grusciau i siuksliu deze palyginus su org volvos magu, ar org kitu automobiliu radijo daznio pagavimu. ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-05-11, 20:30
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Tikrai taip. Per tiek metų, kiek turėjau tą nestabilų signalą, praktiškai mieste radijo klausytis šansų nebuvo. Dabar galima stipriausias stotis.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Posted 2021-05-12, 07:18
|
City: Anyksciai Posts: 252 Signed in: 2016-03-15 |
rimcius @ 2021-05-11, 20:30 rašė: Tikrai taip. Per tiek metų, kiek turėjau tą nestabilų signalą, praktiškai mieste radijo klausytis šansų nebuvo. Dabar galima stipriausias stotis. idomiai, na pas mane ir pas kitus tai belekaip gerai traukia ta radija, bet buvo isimtis, kada isidejau led'us, iskart pjauna per signala, kodel? matyt kazkokie trukdziai... ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-09-12, 22:28
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Nevisiškai Purvabriedžio tematika, tačiau jo palikimas visada bus kažkur šalia, džiugins net kai atsisveikinsiu su visam
![]() Kadangi atliko originali magnetola su Yatour grotuvu ir atsirado poreikis teritorijoje sukurti keliuose skirtingose vietose audio taškus, tad patalpinus originalią magnetolą su originaliu stipriaku bei taisyklingu (netriukšmaujančiu) maitblokiu serverio dėžutėn, šiek tiek pakasinėjus daržo, pratempus ne vieną dešimtį metrų audio laido bei sukabinus originalius Volvo dinamikus baltais lipdukais, kurie visumoje labai neprastai griežia tokiomis aplinkybėmis, gavosi visai kokybiškas projektas. Magnetolos pagalba galima valdyti norimą išėjimą: ar tai būtų pavėsinė, ar garažas/dirbtuvės, arba viskas krūvoje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Panašu, kad Mediafire išnaglėjo iki begalybės ir direct-link'ą leidžia generuoti tik Premium vartotojams. Todėl pakeistas į imgbb.com. Edited rimcius 2021-10-05, 21:02 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2021-09-23, 12:12
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
MuddyMoosie resurrection:
![]() Išrankiotos rūdys galinėse arkose bei pakaitiniuose sparnuose. Viskas nudažyta kėbulo spalva. Arkų/sparnų vidinės pusės padengtos kaučiuku, kad akmenys taip greit nesubaladotų. Posparnių kontaktinės zonos padengtos spec. vašku, kad kuo mažiau trintų. Priedo keli pikti lipdukai padidinti Purvabriedžio dinamikai ![]() Edited rimcius 2021-10-13, 19:08 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2021-11-24, 14:43
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Nuo 850to pirmtako...
![]() Žinau žinau, nerimstu tam tikrais klausimais ![]() Bet kol per savo prizme nepraleisiu tam tikrų projektų su šiuo Purvabriedžiu, tol su juo neatsisveikinsiu ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2022-02-14, 12:17
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Dar vienas jubiliejus:
![]() Šis gerokai sunkesnis, imant problemų sąrašiuką: Vis dar sutrikusi aušinimo skysčio cirkuliacija dėl pramuštos (tikėtina) galvos tarpinės, vis dar nebešildo salono ant laisvų, neliko trečio bėgio, atbulinis ant ribos, vėl buvo pradėjęs durniuoti skydelis po 5 metų remonto (ačiū Viktorui iš El Service už kokybišką darbą), bet... Kovo 20tą dieną sukakokja 20 metų kai šis Purvabriedis nulipo nuo konvejerio, tad iki to: Bus įdėtas puikiai veikiantis aptarnautas pakaitinis variklis su visais gimtais agregatais ir purkštukais, pakeista greičių dėžė, kurioje stovės Quaife QDF12J diferencialo blokiruotė, vienmasis smagratis su sportiniu Sachs diskatoriumi bei diskeliu ir šiek tiek atšilus orams - pakeisti priekiniai sparnai restauruotais. Edited rimcius 2022-02-14, 12:21 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
dziungliusniurs |
Posted 2022-02-16, 16:02
|
City: Lietuva Posts: 26 Signed in: 2019-02-02 |
rimcius @ 2021-11-24, 14:43 rašė: Nuo 850to pirmtako... ![]() Žinau žinau, nerimstu tam tikrais klausimais ![]() Bet kol per savo prizme nepraleisiu tam tikrų projektų su šiuo Purvabriedžiu, tol su juo neatsisveikinsiu ![]() Sitas vienmasis smagratis tinka D5 varikliui? Idomu kaip vibracijos su vienmasiu ----- Volvo s60 2.4 D5 ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2022-02-17, 20:05
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Skiriasi tik blyno storis ir diskatorius glaudžiasi tiesiai prie plokštumos. Skaičiuoklė, tvirtinimai - viskas identiška. Vibracijas bandysiu mažinti balansuodamas smagratį kartu su diskatoriumi. Kadangi automobilis tiek pagal pakabą, tiek pagal variklio įtvirtinimus senai labiau sportinis, o ne komfortinis, todėl vibracijų bijau mažiausiai. Labiau gąsdina greičių dėžės nelaikymas
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2022-05-22, 22:17
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
... Ir atėjo ilgai lauktos dienos skerdienos pradžiai...
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2022-05-23, 11:25
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Po konsultacijos Raikare, nuspręsta eiti dvimasio smagračio virinimo/balansavimo keliu, nes vienmasiui mano sportinis diskatorius netinka nei pagal aukštį, nei pagal tvirtinimo taškus + visas "sumuštinis" gaunasi ~10mm plonesnis, kas papildomai reikalautų išminamojo guolio pozicijos keitimo.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2022-05-28, 21:27
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
EGR išprogramuotas ir užglūšintas nuo senų laikų, tad kilo noras fiziškai jį išmesti lauk. Tam reikalui reikėjo pasigaminti panašų kronšteiną, tinkantį originaliems tvirtinimo taškams:
![]() ![]() ![]() ![]() O taip pat išmetimo kolektoriui užkišti aklę bei savaržą: ![]() ![]() ![]() ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2022-05-28, 21:36
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Tuo tarpu Raikare užvirintas, pratekintas bei subalansuotas smagratis. Taip pat išlygintas diskatoriaus darbinis paviršius. Po visų procedūrų visas komplektas taip pat buvo prasuktas patikrinti ar yra mušimai.
![]() Įdomų pastebėjimą vyrai padarė, kad šito Volvo sportinio diskatoriaus, kuris pilnai tinkantis šiam varikliui bei greičių dėžei, darbinės dalies spyruoklių mechanizmas nusidėvėjus sankabos diskeliui iki tam tikro lygio, pradėtų remtis į smagračio briaunas, todėl jie atitinkamai atliko frezavimus: ![]() ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
Jump to forum: |