Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
XC 70 sunkus vairas ant mazu apsuku | Vairo mechanizmas | 10 | 2019-03-30, 20:16 |
Ussikerta vairas | Vairo mechanizmas | 2 | 2016-08-25, 23:47 |
TA bėdos - Užsiblokuoja vairas neištraukus rakto | Įvairios tech. diskusijos | 5 | 2015-07-29, 09:12 |
Pagalbos, sunkiai sukasi vairas...? | Vairo mechanizmas | 69 | 2014-11-24, 21:36 |
Vairas dešinėje (diskusija) | Įvairios tech. diskusijos | 18 | 2014-03-25, 16:29 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | NAUDINGA INFORMACIJA
Kas naršo čia? 1 svečiai
Viena ar dviem rankom laikomas vairas?
|
|
Apeiron |
Parašyta 2013-02-11, 15:29
|
Klubo narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 7120 Įstojo: 2007-05-20 |
Sveiki,
Slalomo metu ir po jo kilo diskusija apie tai, kaip reiktų laikyti vairą vairuojant, buvo išsakyta pozicija, kad neva vairuojant gatvėje, gal ir galima vairuoti abiem rankomis, tačiau slalomo metu galima vairuoti ir su viena. Vairavimui viena ranka prieštaravo Robertas (slalomo organizatorius), pasiremdamas savo patirtimi ir žiniomis įgytomis (vairavimo kursai įvairiose valstybėse). Buvo smalsu sužinoti, ką galvoja Lietuvoje žinomi lenktynininkai, taigi vieno iš jų atsakymas buvo toks: Atleiskit, kad atsakysiu kiek pokštaudamas, bet viena ranka vairuoji tada kai kita krapšto.... nosį. Patarčiau pažiūrėti ralio ar žiedo (aukšto lygio) lenktynininkų onbordus, pamatysite kaip laikomas ir valdomas vairas kritinėje situacijoje. Slalome manau bus akimirkų kai viena ranka traukia rankinį. Bet pastebėkite ir tai kaip sportinėse mašinose montuojamas rankinis: prailgintas ir statmenas, kad sportininkas galėtų truktelėti jį ir vėl griebti vairą. Bėda ta kad vienos rankos nepakanka tiksliai žinoti ir kontroliuoti vairo padėti. Viena ranka neužtikrina vairavimo tikslumo, kas reikalinga autosporte, o jau slalomuose ypač. Nepakanka pasukti vairą daug maž, reikia pasukti labai tiksliai. Ir dar vieno profesionalo komentaras: Rankas reiktu laikyti visada tiek kairę tiek dešinę ant vairo nesvarbu ar tai slalomas ar ralis ar vairavimas gatvėje, slalomo atveju dešine ranka naudokite tik perjungti pavara ar patraukti rankini stabdi, rankos turėtų būti laikomos 11val. ir 14 val. tik vairuojant abiem rankom bus tiksliausios trajektorijos. Pasižiūrime vieną iš "onbord" įrašų Net ir šis beprotis su BMW, beveik visą laiką, vairą laiko dviem rankom Redagavo Apeiron 2013-02-12, 10:08 ----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Gutis |
Parašyta 2013-02-11, 17:44
|
Miestas: Somewhere Pranešimai: 4076 Įstojo: 2007-06-14 |
O jei rimtai, tai gerai atsake lenktynininkas, su viena ranka gali krapstyti nosi, arba pasikasyti klyna. Slalome, ir bet kokiame kitame labiau intensyviame vairavime reikia naudoti dvi rankas. Kas tuo netiki, isvaziuokit i ta pacia slidzia aisktele, pasidraskykite nuo sirdies bent pusvalandi vairuodami viena ranka, ir suskaiciuokite kiek kartu ''pametete'' vaira
Redagavo Apeiron 2013-02-11, 20:11 ----- Toyota Avensis '04 T-Spirit ----- |
|
|
Arunas |
Parašyta 2013-02-11, 20:53
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 1535 Įstojo: 2009-02-25 |
driftint galima ir kojom.
&feature=player_embedded ----- volvo V70 tdi kawasaki ZR7 ----- vilnius |
|
|
Haro |
Parašyta 2013-02-12, 10:37
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 269 Įstojo: 2012-12-11 |
Na aš už vairavimą dveim rankom įpatingai trasoje ir mieste bei vinguotuose užmiesčio keliukuose, bet keluose pažymetuose A1-A14 ženklais tikrai nėra būtina, aišku nuo netiketumo faktoriaus niekas nera apsaugotas ir išlinęes elnias ar "lenkas" į kelią gali stipriai sumaišyti kortas. aišku esant netiketumo faktoriui dvi rankos ant vairo tikrai stipriai padidina saugaus kliuties apvažiavimo ar išsisukimo iš kitos nemalonios situacijos tikimybę.
----- ----- |
|
peršokti į forumą: |