Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 3 | 2025-02-07, 14:40 |
Volvo xc90 3.2 4WD | Vairo mechanizmas | 1 | 2025-01-14, 16:21 |
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
VIEW THREAD -
VOLVO D5 120KW ČIPAVIMAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo & Saab Tuning / Styling | Performance tuningas
Who is here? 1 guest(s)
Volvo D5 120kW čipavimas
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-20, 18:05
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Sveiki. Norėčiau paklausti tų, kas yra čipavęs savo D5 Volvas, su kokiom problemom čipavimo metu ir po jo esate susidūrę? Ar viskas praėjo sklandžiai ir iš pirmo karto? Dėkoju už info
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Posted 2016-04-22, 07:46
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Švogeris savo V70 D5 čipavo, atsiliepimai geri. Sąnaudos daug maž tokios pačios, kai paspaudžia sukimo momentas tikrai jaučiasi geresnis, automobilis gyvesnis.
Seniau lygindavom jo V70 su mano S60 ir jausdavosi kad V70 lyg sunkesnė, lyg tingesnė, o dabar susilygino. ----- ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-22, 09:13
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Bet jokių nesklandumų čipavimo metu nebuvo?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Posted 2016-04-23, 07:42
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Jam iš pradžių padarė vieną programą, bet kažkaip mažokai jautėsi efektas, tai grįžo atgal ir įrašė agresyvesnę programą (kaip garantinį). O šiaip viskas OK.
----- ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-23, 09:59
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Bet ant stendo nesuko?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Posted 2016-04-23, 10:20
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
rimcius @ 2016-04-23, 09:59 rašė: Bet ant stendo nesuko? Ne, pataupė pinigus ![]() ![]() Edited Edvakas 2016-04-23, 10:21 ----- ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-23, 10:53
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Supratau. Ačiū labai
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
deXter |
Posted 2016-04-24, 14:13
|
![]() City: Vilnius Posts: 126 Signed in: 2013-08-21 |
Prie to pačio, kur rekomenduotumėte "čipuoti"? Vimota?
----- Volvo S70 2.5TDI '97 ----- I roll |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-24, 17:07
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Mano nuomone pas tuos, kas turi patirties su Volvom ir turi stendą patikrinimui. Galingas.lt stendo neturi, nors kaina aukštesnė už vidutinę. Toliau jau pagal rekomendacijas bei atsiliepimus
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-26, 15:00
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Pamėginau aš saviškei įpūsti daugiau dinamikos, nes stendas parodė 148Hp @ 3955RPM ir 342kW @ 2155RPM. Po dviejų seansų padarėm išvadą, kad vis tik nepakankamas kuro kiekis patenka į cilindrus. Išmėgintos įvairios variacijos su turbinos slėgiais, kuro kiekiais, purkštukų užsidarymo pavėlinimais, srauto matuoklės atjungimais ir pan. Važiuoja geriau, tačiau nepakankamai. Taip pat jokio juodo dūmo užspaudus gazo pedalą, kas yra nenormalu atsukus žymiai daugiau kuro. Labiausiai įtarimas krenta ant restauruotų purkštukų, kurie tikėtina, kad yra perveržti ir nepakankamai praleidžia kuro. Kitas dalykas, reilo atgalinis vožtuvas nepalaiko maksimumo ir per anksti atsidaro grąžindamas kurą atgal į baką. Trečias punktas gali būti pats aukšto slėgio kuro siurblys, nes prie aukštų apsukų kuro slėgis pulsuoja ~100bar diapazone pagal Vidą. Ketvirtas įtariamasis - aukšto slėgio kuro siurblio valdymo vožtuvas dirba nekorektiškai ir pagal jo neteisingus parametrus paduodamas kuras. Gal yra norinčių pasidalinti mintimis ir/ar pastebėjimais? Dėkui
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-26, 16:14
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Apie purkštukų restauravimą: Lietuvoje niekas jų nerestauruoja. Kalbu apie įmones kaip Autura, Skuba ir pan. Antgaliuko pakeitimas ir "prasukimas" ant specializuoto stendo toli gražu restauravimu nesiskaito. Jeigu numirė purkštukas, geriau imti iš šroto ir nesukti galvos. Norit restauruoti? Siųskite į kokia Vokietiją, Britaniją ar dar kur. Bus brangiau, bet bus padaryta kitaip nei pas mus. Idealiausia imti Bosch gamykliškai restauruotus. Nekalbu apie tuos, kurie savadarbėm staklytėm, savadarbiais įrankiais sugeba padaryti tai, ko nemoka, nesugeba, tingi didieji, kuriems nėra kada žaisti su purkštukų kalibravimais.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Posted 2016-04-26, 17:40
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Tai gal reiktų pasimatuoti, pas kitą, "ale" teisingai veikiančią Volvo, kuro parametrus. O tada bandyti pakaitalioti detales iš jos ir stebėti efektą.
Beje švogerio V70 čipuota mano S60 irgi neaplenkia, nors manau kad po čipo gal ir turėtų aplenkti. Galbūt tokios pačios bėdos... ----- ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-26, 18:09
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Kadangi dar yra 2004 2.4D V70tukas, tai bus donoras. Imsiu ir metadam tyka keisiu detales prieš tai su Vida peržiūrėjęs parametrus. Taip, jeigu pas jį toks pats variklis kaip pas tave ir po čipavimo neaplenkia, tai problemų tikrai netrūksta. Kaip programuotojai pasakė: "Volvas reikia stipriai užvaikyti, kad išmestų klaidą, ne taip kaip BMW, jeigu tik koks parametras mažai valdomas = klaida"
Beje, tai gal pas tave reaktyvinė Volvo ![]() Išduok paslaptį, kokį kurą naudoji? Ir gal prieš tai savininkas yra čipavęs taviškę? ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Vyskups |
Posted 2016-04-26, 18:19
|
![]() City: Vilnius Posts: 2762 Signed in: 2008-11-20 |
Keičiau pas Rytį smagratį - po to biškį pralėkė su mano S60. Sakė, vien iš akies tikrai geriau traukia nei standartinis D5. O manojoj buvo 96kw ...
----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip ![]() Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-26, 18:46
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
"Iš akies" tai toks vertinimo būdas, kad tik tas, kas dažnai su tuo susiduria gali sau kažkokią išvadą pasidaryti
![]() Bet kitiems, be jokio akivaizdaus apčiuopiamo palyginimo, nei šilta, nei šalta ![]() Gal kreives turi? Prieš ir po čipavimo? Edited rimcius 2016-04-26, 18:47 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
SPAIKIS |
Posted 2016-04-26, 20:52
|
City: Kaunas Posts: 103 Signed in: 2011-02-23 |
rimcius @ 2016-04-26, 15:00 rašė: Pamėginau aš saviškei įpūsti daugiau dinamikos, nes stendas parodė 148Hp @ 3955RPM ir 342kW @ 2155RPM. Po dviejų seansų padarėm išvadą, kad vis tik nepakankamas kuro kiekis patenka į cilindrus. Išmėgintos įvairios variacijos su turbinos slėgiais, kuro kiekiais, purkštukų užsidarymo pavėlinimais, srauto matuoklės atjungimais ir pan. Važiuoja geriau, tačiau nepakankamai. Taip pat jokio juodo dūmo užspaudus gazo pedalą, kas yra nenormalu atsukus žymiai daugiau kuro. Labiausiai įtarimas krenta ant restauruotų purkštukų, kurie tikėtina, kad yra perveržti ir nepakankamai praleidžia kuro. Kitas dalykas, reilo atgalinis vožtuvas nepalaiko maksimumo ir per anksti atsidaro grąžindamas kurą atgal į baką. Trečias punktas gali būti pats aukšto slėgio kuro siurblys, nes prie aukštų apsukų kuro slėgis pulsuoja ~100bar diapazone pagal Vidą. Ketvirtas įtariamasis - aukšto slėgio kuro siurblio valdymo vožtuvas dirba nekorektiškai ir pagal jo neteisingus parametrus paduodamas kuras. Gal yra norinčių pasidalinti mintimis ir/ar pastebėjimais? Dėkui ![]() atleisk, bet kažką čia su kW esi privėlęs, 342kw? ----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
Vyskups |
Posted 2016-04-26, 21:14
|
![]() City: Vilnius Posts: 2762 Signed in: 2008-11-20 |
rimcius @ 2016-04-26, 18:46 rašė: "Iš akies" tai toks vertinimo būdas, kad tik tas, kas dažnai su tuo susiduria gali sau kažkokią išvadą pasidaryti ![]() Bet kitiems, be jokio akivaizdaus apčiuopiamo palyginimo, nei šilta, nei šalta ![]() Gal kreives turi? Prieš ir po čipavimo? Rytis perrenka per diena ne vieną volvo ![]() Neturiu jokių kreivių. Traukia tikrai puikiai ![]() ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip ![]() Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-26, 22:58
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
SPAIKIS @ 2016-04-26, 20:52 rašė: rimcius @ 2016-04-26, 15:00 rašė: Pamėginau aš saviškei įpūsti daugiau dinamikos, nes stendas parodė 148Hp @ 3955RPM ir 342kW @ 2155RPM. Po dviejų seansų padarėm išvadą, kad vis tik nepakankamas kuro kiekis patenka į cilindrus. Išmėgintos įvairios variacijos su turbinos slėgiais, kuro kiekiais, purkštukų užsidarymo pavėlinimais, srauto matuoklės atjungimais ir pan. Važiuoja geriau, tačiau nepakankamai. Taip pat jokio juodo dūmo užspaudus gazo pedalą, kas yra nenormalu atsukus žymiai daugiau kuro. Labiausiai įtarimas krenta ant restauruotų purkštukų, kurie tikėtina, kad yra perveržti ir nepakankamai praleidžia kuro. Kitas dalykas, reilo atgalinis vožtuvas nepalaiko maksimumo ir per anksti atsidaro grąžindamas kurą atgal į baką. Trečias punktas gali būti pats aukšto slėgio kuro siurblys, nes prie aukštų apsukų kuro slėgis pulsuoja ~100bar diapazone pagal Vidą. Ketvirtas įtariamasis - aukšto slėgio kuro siurblio valdymo vožtuvas dirba nekorektiškai ir pagal jo neteisingus parametrus paduodamas kuras. Gal yra norinčių pasidalinti mintimis ir/ar pastebėjimais? Dėkui ![]() atleisk, bet kažką čia su kW esi privėlęs, 342kw? Pardon, ten nM ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Posted 2016-04-26, 23:00
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Vyskups @ 2016-04-26, 21:14 rašė: rimcius @ 2016-04-26, 18:46 rašė: "Iš akies" tai toks vertinimo būdas, kad tik tas, kas dažnai su tuo susiduria gali sau kažkokią išvadą pasidaryti ![]() Bet kitiems, be jokio akivaizdaus apčiuopiamo palyginimo, nei šilta, nei šalta ![]() Gal kreives turi? Prieš ir po čipavimo? Rytis perrenka per diena ne vieną volvo ![]() Neturiu jokių kreivių. Traukia tikrai puikiai ![]() Tai aš tą ir turėjau omeny, kad tik jis sau ir gali kažkokią išvadą padaryti, o visi kiti, ypatingai kas neturi žalio suvokimo, tai gali tik pečiais pagūžčioti ir akis pavartalioti ![]() Tikiu, kad traukia puikiai. Maniškė, lyginant kokia buvo iki to, tai net ir nepalyginsi. Bet faktas, kad nevalina kaip turėtu ir ties tuo reiks padirbėti ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Posted 2016-04-27, 10:48
|
![]() City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
rimcius @ 2016-04-26, 18:09 rašė: Išduok paslaptį, kokį kurą naudoji? Ir gal prieš tai savininkas yra čipavęs taviškę? Kuras Neste. O dėl čipo buvo mintis, bet bent jau turbina daugiau 1.35 nepučia, tai manau kad nečipuota. ----- ----- |
|
Jump to forum: |
SIMILAR THREADS