Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 3 | 2025-02-07, 14:40 |
Volvo xc90 3.2 4WD | Vairo mechanizmas | 1 | 2025-01-14, 16:21 |
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
VIEW THREAD -
VOLVO XC90 - PLIUSAI, MINUSAI, EKSPLOATACIJA, GEDIMAI, ATSILIEPIMAI
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90
Who is here? 3 guest(s)
Volvo XC90 - Pliusai, minusai, eksploatacija, gedimai, atsiliepimai
|
|
iozhikas |
Posted 2016-09-18, 15:16
|
City: klaipeda ) dabar u.k ) Posts: 885 Signed in: 2012-01-24 |
Man teko ja restauruoti 1000+ eu. Bet galima tikrai pigiau. IR nezhinau AR pas taves tokia pati.
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-19, 21:02
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
iozhikas @ 2016-09-18, 15:16 rašė: Man teko ja restauruoti 1000+ eu. Bet galima tikrai pigiau. IR nezhinau AR pas taves tokia pati. o buna skirtingu? ----- audi a6 avant ----- |
|
|
Ryccka |
Posted 2016-09-19, 22:07
|
City: Vilnius Posts: 687 Signed in: 2011-07-20 |
Na vairo kolonėlės gendančios nėra amžinos, bet tai nėra taisyklė (nupirksi su tikrai maža rida su ja bėdų neturėsi) yra didesnė bėda ir brangumas kad iš anglo jos netinka o europiniu tiek daug nėra ardomu. Aišku restauruoti dar galima bet gera rimta restauracija kur ne tik mandžetų pakeitimas, kainuoja min 200eu. daugiau kryžmės yra gendančios ta dalis kuri lauke stovi bet ji naudota gera kainuoja tikrai nedaug.
Jos iš principo nuo metų skiriasi ir prabangesnės komplektacijos variantose būna su servatroniku (sistema kuri nuo greičio reguliuoja kolonėlės pasukamumą). Edited Ryccka 2016-09-19, 22:10 ----- Volvo XC70 ----- |
|
|
Donce |
Posted 2016-09-20, 12:23
|
![]() City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
Jei apie dyzeli kalbet bendrai, o ne imt pavienius atvejus, tai daznai pasitaikantys gedimai: greiciu dezes-tiek mechanika, tiek auto, sankabos ir DMF, razdatkes, vairo koloneles, razdatkiu movos, haldexas (ne visada tepalo keitimas padeda), variklio pagalves, kaprizinga elektronika ipac CEM ir multimedia. Euro4 varikliams papildomai gali buti islaidos sprendziant DPF bedas, daznai pasireiskia sklendziu aktuatoriu gedimai, droselio gedimai, intercooleriai plyshta. Einamiesiems remontams reikia tik geros kokybes stabdziu disku, jei nenori, kad imtu kraipytis ir masina drebet stabdant jau po 1k - 3k nuvaziuotu kilometru. Rankinis stabdis gali but nesusipratimas.
Kas turi jau nubegusia virs 200k, bus stebuklas, jei nekeite bent vieno purkstuko. Daznai pasireiskiantis kuro sistemos gedimai bet kurioje sistemos vietoje. Del patikimumo stokos, as sito auto ko gero niekada nebepirksiu. Iki 80k dar dar bet ir tai klausimas. Zmones turi pasikartojanciu bedu su siais auto ne tik Lietuvoje, bet ir uzsienyj. Yra lainingai vazinejanciu su baisulinem ridom, bet yra ir vargstanciu. turi problemu net ir garantines masinos Jei sugedo deze ar kas kitas vienam, dviem - galbut isimtis. Bet jei sugedo deze keliolikai - tai jau tendencija. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-21, 00:10
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
Donce @ 2016-09-20, 12:23 rašė: Jei apie dyzeli kalbet bendrai, o ne imt pavienius atvejus, tai daznai pasitaikantys gedimai: greiciu dezes-tiek mechanika, tiek auto, sankabos ir DMF, razdatkes, vairo koloneles, razdatkiu movos, haldexas (ne visada tepalo keitimas padeda), variklio pagalves, kaprizinga elektronika ipac CEM ir multimedia. Euro4 varikliams papildomai gali buti islaidos sprendziant DPF bedas, daznai pasireiskia sklendziu aktuatoriu gedimai, droselio gedimai, intercooleriai plyshta. Einamiesiems remontams reikia tik geros kokybes stabdziu disku, jei nenori, kad imtu kraipytis ir masina drebet stabdant jau po 1k - 3k nuvaziuotu kilometru. Rankinis stabdis gali but nesusipratimas. Kas turi jau nubegusia virs 200k, bus stebuklas, jei nekeite bent vieno purkstuko. Daznai pasireiskiantis kuro sistemos gedimai bet kurioje sistemos vietoje. Del patikimumo stokos, as sito auto ko gero niekada nebepirksiu. Iki 80k dar dar bet ir tai klausimas. Zmones turi pasikartojanciu bedu su siais auto ne tik Lietuvoje, bet ir uzsienyj. Yra lainingai vazinejanciu su baisulinem ridom, bet yra ir vargstanciu. turi problemu net ir garantines masinos Jei sugedo deze ar kas kitas vienam, dviem - galbut isimtis. Bet jei sugedo deze keliolikai - tai jau tendencija. na čia stipriai, bet kai pamastai, tai kuri ta patikima auto? nei bmw,nei vw/audi nei mb ne iš tolo manau nepatenka į tokį sąrašą... bet kaip viso to kiek imanoma daugiau išvengti? loterija kaip suprantu ir tiek... o nuo kada euro4 prasidejo? na mano perkamas auto bus nuo 2007m ir manau jei bus iki 250-300k riedėjęs tai busiu dar laimingas jei neišdūrė... Šiaip mano įsivaizdavimu aš neskaitau automobilio blogo, jei jis sugedo, sutvarkei ir toliau važiuoji kelis metus. Blogumas prasideda tada, kai Nioliktąjį kartą taisai tapati agregatą arba viską realiai pradedi iš eilės taisyt vos tik ką pajudi... ----- audi a6 avant ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-09-21, 00:55
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Nežinau kaip ten su 90tukais, bet su 70tuku reikalai tokie: įlendi vieną kartą, padarai gerai ir/arba pakeiti gerom dalim ir pamiršti ilgam. Tam tikri mazgai išvis tvarkomi vieną kartą per likusį eksploatacijos laikotarpį. Vat kokiam stovyje nusipirksi ir kiek teks krapštytis - tikrai loterija. Tik nesėkmingos baigties riziką galima gerokai pamažinti jeigu atidžiai išanalizuosi automobilį prieš jį pirkdamas.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-21, 01:11
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
rimcius @ 2016-09-21, 00:55 rašė: jo,o blogiausia, tai kad nečiupinėjęs ir dorai nepavažinėjęs, tai ir ieškaus menkiausios informacijos...Nežinau kaip ten su 90tukais, bet su 70tuku reikalai tokie: įlendi vieną kartą, padarai gerai ir/arba pakeiti gerom dalim ir pamiršti ilgam. Tam tikri mazgai išvis tvarkomi vieną kartą per likusį eksploatacijos laikotarpį. Vat kokiam stovyje nusipirksi ir kiek teks krapštytis - tikrai loterija. Tik nesėkmingos baigties riziką galima gerokai pamažinti jeigu atidžiai išanalizuosi automobilį prieš jį pirkdamas. jei taip būtų kaip sakai, tai čia būtų idealu, mėgstu ir pats pasikrapštyt, bet nesu fanatikas ir šiaip stoka laiko, kad ten kas mėnesį mašina perrinkinėt ar iš servisų/garažų neišlipt.... Edited Tomoshius 2016-09-21, 01:11 ----- audi a6 avant ----- |
|
|
Donce |
Posted 2016-09-23, 02:54
|
![]() City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
Tomoshius @ 2016-09-21, 00:10 rašė: na čia stipriai, bet kai pamastai, tai kuri ta patikima auto? nei bmw,nei vw/audi nei mb ne iš tolo manau nepatenka į tokį sąrašą... bet kaip viso to kiek imanoma daugiau išvengti? loterija kaip suprantu ir tiek... o nuo kada euro4 prasidejo? na mano perkamas auto bus nuo 2007m ir manau jei bus iki 250-300k riedėjęs tai busiu dar laimingas jei neišdūrė... Šiaip mano įsivaizdavimu aš neskaitau automobilio blogo, jei jis sugedo, sutvarkei ir toliau važiuoji kelis metus. Blogumas prasideda tada, kai Nioliktąjį kartą taisai tapati agregatą arba viską realiai pradedi iš eilės taisyt vos tik ką pajudi... Nuo 2007 - euro4 Blogumas tame, kad sutaisai viena, o gal net nespejes sutaisyt vieno, jau turi taisyt kita. O mazgu visokiu xc90 turi, kas gali sugest. Tai duoda per pinigine. Reikia apsvarstyt visus uz ir pries. Ne prabanga auto nusipirkt - prabanga ji islaikyt. Ankstyvesnes masinos buvo patvaresnes. Vienintelis dalykas neuzsiraut - pirkt auto tik su maza rida, kas vis tiek negarantuoja ramaus miego, ir vazinet kol neprasidejo karusele. As negaliu nieko tau patart - sprendima turi priimt pats. Bet kiek esu susidures su xc90 angluose ir bendraves su kitais savininkais, niekas nera 100% laimingas. Jau metai turiu Accord 8os kartos su idtec 2.2 variliu ir CRV nors ir metais jaunesne, bet su senesniu 2.2 ictdi varikliu. CRV buvo nupirktas vietoj xc90. Nesiskundziu Jei nebutu hondu pas mane, butu toyotos. Edited Donce 2016-09-23, 02:56 ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-23, 11:25
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
Donce @ 2016-09-23, 02:54 rašė: \Tomoshius @ 2016-09-21, 00:10 rašė: na čia stipriai, bet kai pamastai, tai kuri ta patikima auto? nei bmw,nei vw/audi nei mb ne iš tolo manau nepatenka į tokį sąrašą... bet kaip viso to kiek imanoma daugiau išvengti? loterija kaip suprantu ir tiek... o nuo kada euro4 prasidejo? na mano perkamas auto bus nuo 2007m ir manau jei bus iki 250-300k riedėjęs tai busiu dar laimingas jei neišdūrė... Šiaip mano įsivaizdavimu aš neskaitau automobilio blogo, jei jis sugedo, sutvarkei ir toliau važiuoji kelis metus. Blogumas prasideda tada, kai Nioliktąjį kartą taisai tapati agregatą arba viską realiai pradedi iš eilės taisyt vos tik ką pajudi... Nuo 2007 - euro4 Blogumas tame, kad sutaisai viena, o gal net nespejes sutaisyt vieno, jau turi taisyt kita. O mazgu visokiu xc90 turi, kas gali sugest. Tai duoda per pinigine. Reikia apsvarstyt visus uz ir pries. Ne prabanga auto nusipirkt - prabanga ji islaikyt. Ankstyvesnes masinos buvo patvaresnes. Vienintelis dalykas neuzsiraut - pirkt auto tik su maza rida, kas vis tiek negarantuoja ramaus miego, ir vazinet kol neprasidejo karusele. As negaliu nieko tau patart - sprendima turi priimt pats. Bet kiek esu susidures su xc90 angluose ir bendraves su kitais savininkais, niekas nera 100% laimingas. Jau metai turiu Accord 8os kartos su idtec 2.2 variliu ir CRV nors ir metais jaunesne, bet su senesniu 2.2 ictdi varikliu. CRV buvo nupirktas vietoj xc90. Nesiskundziu Jei nebutu hondu pas mane, butu toyotos. na aš to ir labiausiai bijau tos nesibaigiančios keliones po servisus... na toyota man ir patinka ir imčiau, bet kad nera ką, TLC per didelis,o RAV4 žmonai bus, na kaip papildomas, ne pagrindinis šeimos auto. Volvo xc90 tuom ir patiko, kad pakankamai didelis, sanaudos pagal automobilį proto ribose ir kaip maniau pakankamai patikimas... ----- audi a6 avant ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-09-23, 14:00
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Prigąsdinot žmogų
![]() Išeis iš AutoVikingų ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
iozhikas |
Posted 2016-09-23, 14:19
|
City: klaipeda ) dabar u.k ) Posts: 885 Signed in: 2012-01-24 |
Bijai vilko...
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
rimcius |
Posted 2016-09-23, 14:21
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
... eik į miestą
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-23, 18:59
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
Tai as laukiu laukiu kol čia kas atsilieps, sakys ką tu čia p.. Protą lavoną nupirkai, tai čia skleidi erezijas ir panašiai
![]() ----- audi a6 avant ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-09-23, 21:11
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Vargu ar tapsi nuolatiniu. Vis tik ne tas auto, kad būtų kibiras, barstantis viską iš eilės. Jeigu nusipirksi +/- tvarkingą, laiku prižiūrėsi, tai nemanau, kad bus zaparo daugiau nei pas kitus. Galiausiai nėra auto be problemų
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-23, 22:31
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
rimcius @ 2016-09-23, 21:11 rašė: Vargu ar tapsi nuolatiniu. Vis tik ne tas auto, kad būtų kibiras, barstantis viską iš eilės. Jeigu nusipirksi +/- tvarkingą, laiku prižiūrėsi, tai nemanau, kad bus zaparo daugiau nei pas kitus. Galiausiai nėra auto be problemų ![]() na atsiduriam vistiek tam pačiam taške, viskas priklauso nuo Stovio ir kaip buvo eksploatuota. Tik ar šiaip dienai galima gyvą rasti už maximum 11-12k? ----- audi a6 avant ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-09-23, 22:46
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Drąsiai, tik gali tekti žiūrėti į senesnius modelius
![]() Juk ne visos užpjautos ir išmestos... Tik nusiteik paieškoti. Pirmąją V70 2004 nupirkom beveik iškart Kaune. Maniškės ieškojome daugiau nei pusmetį... Pusę Lietuvos išvažinėjom vaikydamiesi "tinkamų" egzempliorių. O nupirkom Gariūnų auto turguje beveik naktį per lietų ![]() Negaliu sakyti, kad maniškė buvo ledinė. Aš trečias šeimininkas, o meilės mačiusi tikrai ne per daugiausiai, bet pridėjus rankų gavosi net labai geras auto ![]() P.s. praktika parodė, kad pigios provincinės mašinos būna kur kas prastesnio stovio nei Kaune ar Vilniuj. Nors ir čia lavonų netrūksta ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-23, 23:45
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
rimcius @ 2016-09-23, 22:46 rašė: Drąsiai, tik gali tekti žiūrėti į senesnius modelius ![]() Juk ne visos užpjautos ir išmestos... Tik nusiteik paieškoti. Pirmąją V70 2004 nupirkom beveik iškart Kaune. Maniškės ieškojome daugiau nei pusmetį... Pusę Lietuvos išvažinėjom vaikydamiesi "tinkamų" egzempliorių. O nupirkom Gariūnų auto turguje beveik naktį per lietų ![]() Negaliu sakyti, kad maniškė buvo ledinė. Aš trečias šeimininkas, o meilės mačiusi tikrai ne per daugiausiai, bet pridėjus rankų gavosi net labai geras auto ![]() P.s. praktika parodė, kad pigios provincinės mašinos būna kur kas prastesnio stovio nei Kaune ar Vilniuj. Nors ir čia lavonų netrūksta ![]() Šiaip sutapimas ar ne bet kiek ir aš ieškodavau kartu su pažystamais ar giminem tai Vilniui dažniausia geriausi egzemplioriai atsirasdavo.. čia pas mus Pajuri perekupai žiūriu tokia taktika įkirtę: surandi už pigiausiai,kuo geresnių metų (aišku jei pigiausias tai tuščiausios komplektacijos). Aplankstytą, apibroždintą, vidus absoliučiai išdrožta pradedant vairu, abšyfkėm, baigiant mygtukais, suplyšusiom sedynėm. pakeiti,perdažai,persiūvi sudrožtas detales ir stumi į aikštelę. nu bent iš 5 mašinų vienos nesurinkinėję... taip kad realiai tokiu biški geresnių mašinų nelabai yra.... jei biški tvarkingesnė tai tuščia kaip rėtis... na aš tik užsibrėžęs ne senesnę nei 2007m, nes jau norisi bent facelift'o, automobilių dažnai nemegstu keisti tai 5m važiuoti minimum žadu, tai ir bandau atsakingiau rinktis Edited Tomoshius 2016-09-23, 23:51 ----- audi a6 avant ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-09-24, 00:03
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Daugelis man pritars:
Išsirinkęs varai pas arba pažįstamą specą, kad iškratytų, arba į patikimą garažą. Svarbu, kad padarytų rimtą diagnostiką ir iškratytų viską, kas iškratoma. Na o į variklį neįlįsi, tad tik pagal likusius faktorius (tvarka variklio skyriuj, salono stovis, DU ar daugiau raktelių, jokių buksyravimo kilpos dangtelių trūkumų ir pan) orientuokis. Jeigu prieš tai šeimininkas buvo tvarkingas ir rūpinosi savo automobiliu, tai nieko jame netruks ir viskas bus savo vietoje. Na, dar ir nuojauta ![]() Pastaroji irgi gali pagelbėti, kai apžiūri mašina ir jauti, kad ji tau nelimpa, kad nekyla ranka už ją mokėti ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Tomoshius |
Posted 2016-09-24, 00:13
|
City: Lietuva Posts: 16 Signed in: 2016-09-11 |
rimcius @ 2016-09-24, 00:03 rašė: Daugelis man pritars: Išsirinkęs varai pas arba pažįstamą specą, kad iškratytų, arba į patikimą garažą. Svarbu, kad padarytų rimtą diagnostiką ir iškratytų viską, kas iškratoma. Na o į variklį neįlįsi, tad tik pagal likusius faktorius (tvarka variklio skyriuj, salono stovis, DU ar daugiau raktelių, jokių buksyravimo kilpos dangtelių trūkumų ir pan) orientuokis. Jeigu prieš tai šeimininkas buvo tvarkingas ir rūpinosi savo automobiliu, tai nieko jame netruks ir viskas bus savo vietoje. Na, dar ir nuojauta ![]() Pastaroji irgi gali pagelbėti, kai apžiūri mašina ir jauti, kad ji tau nelimpa, kad nekyla ranka už ją mokėti ![]() Pritariu. Dar su rakteliais gal kas žino kiek duoda raktu nauja perkant? aš kiek viena ausim girdėjęs, tai kad 1 iš raktų konfiskuoja draudimas berods po autoįvykio, tai poto ir gaunas, kad vienas raktas tėra. Edited Tomoshius 2016-09-24, 00:14 ----- audi a6 avant ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-09-24, 00:29
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Pas mane buvo 3. 2 pagrindiniai ir 1 serviso su kuriuo negalima atrakinti daiktadėžės. O dėl eismo įvykio nesu girdėjęs tokio bajerio, bet tame yra logikos, jeigu automobilį nurašė po avarijos.
Edited rimcius 2016-09-24, 00:30 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
Jump to forum: |
SIMILAR THREADS