Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Žieminės padangos | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-01-17, 15:12 |
Vasarinės padangos | Informacija apie ratlankius ir padangas | 78 | 2020-10-05, 13:09 |
Volvo s80 2004 R17 padangos | Įvairios tech. diskusijos | 2 | 2019-01-23, 08:40 |
Nupirkciau R18 ziemines padangas | Perku | 1 | 2018-09-19, 11:31 |
padangos | Automobilio priežiūra | 3 | 2018-03-21, 20:13 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Skelbimai | Perku | Padedam išsirinkti...
Kas naršo čia? 1 svečiai
Žieminės padangos. Kokios, kur, už kiek?
|
|
dapsys |
Parašyta 2011-10-03, 20:15
|
Miestas: KLAIPĖDA Pranešimai: 1608 Įstojo: 2008-05-15 |
ArturasJo pateikė naudingos informacijos:
Kokias žiemines padangas rinktis Šia tema yra vienas labai konkretus atsakymas – nesirinkite universalių padangų. Jei ant padangos rasite užrašą AW (Any Weather) arba AS (All Seasons), tuomet jas rekomenduojame atidėti į šalį. Taip, finansiniu atžvilgiu visus metus naudoti vieną padangų komplektą atsiperka, tačiau iš saugumo pusės – labai blogai. Jei su universaliomis padangomis papulsite į avarinę situaciją, tiek vasarą, tiek žiemą, rezultatas bus lygiai toks pat liūdnas. Jos kur kas prasčiau apsaugos jus ir jūsų vežamus žmones nei vasarinės padangos vasarą ar žieminės padangos žiemą. Universalias rekomenduotina naudoti tik jei automobilį eksploatuojate itin retai ir nevažinėjate prie labai aukštos ir labai žemos aplinkos temperatūros. Kadangi universalias jau nurašėme, lieka išsirinkti tarp dygliuotų, kietesnio mišinio ir minkštesnio mišinio žieminių padangų. 1. Dygliuotos padangos yra idealus variantas apledėjusiame kelyje – stabdymo kelias, lyginant su minkšto ar kieto mišinio padangomis yra trumpiausias ir savo konkurentus gali lenkti net iki 10 metrų. Dygliai taip pat jos suteikia geresnį sukibimą posūkiuose – automobilis bus lengviau suvaldomas į posūkį įvažiavus didesniu greičiu. Dygliuotų padangų ir eksploatavimo laikas vidutiniškai yra ilgiausias, jos greičiausiai tarnaus vienu sezonu ilgiau nei be dyglių. Taip, daug privalumų... kol neišvažiavote už Lietuvos ribų. Daugelyje užsienio šalių eksploatuoti dygliuotas padangas uždrausta. Buvo uždrausta ir Lietuvoje, tačiau šis draudimas panaikintas. Prie kitų minusų pridėkite triukšmą bei prastą stabdymo efektyvumą ant šlapios dangos. Ir galiausiai, jas rekomenduojama „įvažinėti“. Prieš suteikiant maksimalią apkrovą, bent 100 km su dygliuotomis padangomis rekomenduojama pravažiuoti „ramiai“ –nedaryti staigių manevrų ir staigiai nestabdyti. Išvada – dygliuotas padangas rekomenduojama įsigyti jei dažnai važinėjate prastai valomais apledėjusiais keliais ar kaimo keliukais ir nesiruošiate į užsienį. 2. Kieto mišinio padangos pasižymi geresniu sukibimo su sausa bei šlapia kelio danga, o greičio indeksas yra didelis - vairavimas bus stabilus ir prie didesnio greičio. Ne veltui kieto mišinio padangos yra populiariausios padangos Europoje. Tačiau jei kelias apledėjęs, kietas mišinys gali nuvilti –stabdymo kelias bus ilgiausias, lyginant su minkšto mišinio ir dygliuotomis padangomis. Galiniais ratais varomų automobilių savininkai kieto mišinio padangas turėtų rinktis itin atidžiai, nes ratai gali lengvai prasisukti dėl prasto sukibimo. Šiuo atveju rekomenduotina rinktis minkščiausias iš kietų. Išvada – kieto mišinio žieminės padangos puikiai tinka jei didžiąją laiko dalį važinėjate mieste ar automagistralėje, kur keliai yra valomi pakankamai gerai, o jūsų automobilio varomieji ratai yra priekiniai. 3. Minkšto mišinio padangos ypač paplitę Skandinavijoje ir puikiai tinka skandinaviškam klimatui –apsnigtam bei apledėjusiam keliui prie žemesnės nei -10oC lauko temperatūros. Su jomis važiavimas bus komfortiškiausias, nes tarp visų žieminių padangų, minkštas mišinys skleidžia mažiausią triukšmą - automagnetolos pagarsinti nereikės. Tačiau jei oras bus šiltesnis, o danga šlapia ar sausa – automobilis su minkšto mišinio padangomis nebus toks stabilus, o stabdymo kelias bus ilgiausias tarp visų žieminių padangų tipų. Taip pat verta žinoti, jog kuo minkštesnė guma, tuo žemesnis greičio indeksas. Išvada – jei mėgstate važiavimo komfortą, jums nereikia didelio greičio ir numanote, kad žiema bus šalta, tuomet minkšto mišinio padangos kaip tik. (informacija paimta iš http://www.imk.lt... ) Beje, kiek teko domėtis protektoriaus raštas dilimui įtakos neturi. Stambesnio rašto protektorius triukšmingesnis. Per sniegą geriau "kabina" stambesnis protektoriaus raštas. Redagavo taaas 2013-11-10, 21:52 ----- ----- "Žmonės sako, kad pasikeitei, kai nustoji elgtis taip, kaip nori jie." |
|
|
victaras |
Parašyta 2013-11-19, 10:37
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 524 Įstojo: 2011-09-09 |
svirdulis @ 2013-11-19, 10:16 rašė: nu į italiją važiuojant vokietijos autobane tikrai nesivilksi Nu tai gal ir 17 užteks? Na, nesiginčiju, pas kiekvieną poreikiai skirtingi ----- Volvo V40 1.9D daily. Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI ----- Viktoras, 860074081 |
|
|
svirdulis |
Parašyta 2013-11-19, 10:40
|
Klubo narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1151 Įstojo: 2009-03-01 |
kai prieš akis laukia dar koks likęs tūkstantėlis kilometrų, tai jau į kuro sąnaudas nežiūri, spaudi tiek, kiek dar sugebi susitvarkyt
----- SAAB 9-3 '99 VOLVO S60 2.5T AWD '07 ----- =FORUMO ADMINISTRATORIUS= Palmė airlines |
|
|
GedasR |
Parašyta 2013-11-19, 11:14
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 469 Įstojo: 2012-11-05 |
Na teko su buvusia R žiema palėkti ir daugiau nei 170 km/h greičiu. Tad nežinai kada kur prireiks to greičio, o jeigu pagrindas Lietuvoje po miestą važinėti, tai taip užteks to greičio indekso Bet.... Vienais metais gaižiūnų poligone, lekiant daugiau nei 200 km/h greičiu prisiminiau jog dar pas mane žieminės padangos
----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
|
Nitro |
Parašyta 2013-11-19, 14:12
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1418 Įstojo: 2008-10-27 |
victaras @ 2013-11-19, 10:04 rašė: Tai čia jau klausimas buvo ne apie taisykles, o kur tu žiemą lėksi daugiau nei 170, aš asmeniškai irgi nesuprantu kur galima tą daryt. Suprantu žiemos pramogas kaip sukinėjimąsi ant ledo aikštelėse arba rankinio traukinėjimą (kai neturi WRX). Kur taip skubėt, niponimaju Viska suprastum - butum dievas Jei tu nedarai, nereiskia, kad kiti to nedaro Aisku 170km/h su ziguliu gal nelabai imanoma isibeget, bet yra visa eile masinu, kur tokio greicio net nepajustum jei akis uzristu ----- WRX ----- |
|
|
Manuarijus |
Parašyta 2013-11-20, 02:01
|
Miestas: Silute Pranešimai: 4 Įstojo: 2013-11-17 |
Nitro @ 2013-11-19, 14:12 rašė: victaras @ 2013-11-19, 10:04 rašė: Tai čia jau klausimas buvo ne apie taisykles, o kur tu žiemą lėksi daugiau nei 170, aš asmeniškai irgi nesuprantu kur galima tą daryt. Suprantu žiemos pramogas kaip sukinėjimąsi ant ledo aikštelėse arba rankinio traukinėjimą (kai neturi WRX). Kur taip skubėt, niponimaju Viska suprastum - butum dievas Jei tu nedarai, nereiskia, kad kiti to nedaro Aisku 170km/h su ziguliu gal nelabai imanoma isibeget, bet yra visa eile masinu, kur tokio greicio net nepajustum jei akis uzristu Nu nebukit juokingi su savo tokiais isvedziojimais i italija i ispanija ir t.t. as klausiu ar tai nebutu pats optimaliausias variantas musu ziemomis kai yra ir ledo ir sniego ir kita syk sausa ir be sniego jei gyvenciau vokietijoj tai aisku kad nebekiltu man diskusiju po to kai pasake kad jos max iki 170 km/h,ir be to kitose salyse manau jos but netinkamos nes ten nera tokiu ziemu kaip pas mus,pvz pernai visa ziema buvau anglijoje ir ten sniego keliuose buvo tik kelias dienas ir tai tik kelias valandas ir vel sausa ir jokio ledo as pavyzdziui vazineju 40 % miestas 40% uzmiescio keliais ir 20 % kaimo keliais,tai mano nuomone jos butu labai super nes sakykime spygliuotos mieste netinka o uzmiestyje ar kaimo keliais kur salygos sudetingesnes tai kaip ir praverstu ta krystalu sudetis tai vat ir klausiu jusu nuomones,gal kas turit jau ir t.t. tai kiek supratau jos yra geros tik greicio megejams uzkliuvo tai kad greicio indeksas per mazas. P.S. ir dar atsakykite patys sau,ar daznai ziema vaziuojate daugiau nei 170 km/h ??? ----- |
|
|
GedasR |
Parašyta 2013-11-20, 09:44
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 469 Įstojo: 2012-11-05 |
Taip geros padangos tik sakau man nepatiko greičio indeksas ir atsakant į tavo klausimą, taip tenka važiuoti greičiau nei 170 km/h žiema p.s. dabartinių padangų greičio indeksas 190 km/h
Redagavo GedasR 2013-11-20, 09:46 ----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
|
Nitro |
Parašyta 2013-11-20, 10:37
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1418 Įstojo: 2008-10-27 |
Tau tau aiskiai sako - jokie superduper kristalai nepakeis dygliu. Tai yra paprastos nedygliuotos minksto misinio padangos. Marketingo triuku kas tik kokiu neprigalvoja
Ko tau reikia, turi nuspresti pats. Dygliai vs. nedygliai - tai religinis karas ----- WRX ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2013-12-21, 21:56
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3804 Įstojo: 2010-01-05 |
Kągi, gyvenimas pakoregavo žieminių padangų įsigijimą. Planavau dar sezoną atvažinėti su senosiomis, tačiau, vienai padangai "sugedus nepataisomai" nusprendžiau, kad padarysiu savo crossui kalėdinę dovaną: apaviau Bridgestone Blizzak Spike 01 XL.
Pirmi įspūdžiai ir palyginimai iš asmeninės patirties tarp BRIDGESTONE Blizzak Spike 01 XL ir PIRELLI Winter carving edge (dygl.) Bridgestone - minkšto gumos mišinio dygliuotos Pirelli - kieto gumos mišinio dygliuotos 1. Triukšmas: Bridgestone triukšmingesnės. Tai greičiausia nulemia kitoks dyglių išdėstymas. 0:1 2. Atramos plotas: Bridgestone atramos plotas didesnis dėl platesnio protektoriaus paviršiaus ir mikštesnės gumos. 1:0 3. Stabilumas ant šlapio asfalto: Vienareikšmiškai laimi Bridgestone - tai buvo skirtumas, kurį pajutau pirmiausia: pojūtis, lyg automobilis būtų "prilipęs" prie kelio dangos. Pirelli važiuodavo "ant slydimo ribos". 1:0 4. Važiavimo komfortas: Pirelli riedėjo "minkščiau", Bridgestone labiau "jaučia" kelio nelygumus. 0:1 5. Kuro sąnaudos:papildyta Pagal pirmuosius borto kompiuterio parodymus taupesnės yra Pirelli. Stebėsime, kaip bus toliau. Su Bridgestone kuro sąnaudos realiai >0,5 l/100 km padidėjo, lyginannt su Pirelli 0:1 6. Padangos ilgaamžiškumas: Pirelli atitarnavo 7 pilnus sezonus, protektoriaus likutis ~5 mm. Bridgestone atskaita prasideda dabar. 7. Važiavimas leduGavau išbandymui ir ledo, ir suvažinėto sniego - Bridgestone pasirodė puikiai. Esu labai patenkintas dyglių efektyvumu. 1:0 Numatomi palyginimai, kai tam bus salygos: 8. Važiavimas sniegu (miesto ir kaimo salygomis) 9. Važiavimas bekele (pažliugusi pieva, molžemis) 10. Važiavimas žvyrkeliu. Bendro įvertinimo taškais nepateikinėsiu, nes kiekvienas turime skirtingus poreikius bei prioritetus. Taigi kiekvienas galės pasidėlioti savo rezultatą. Redagavo ArturasJo 2014-01-16, 00:39 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2014-01-16, 00:41
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3804 Įstojo: 2010-01-05 |
atnaujinta info
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2014-01-16, 07:50
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
O aš gavęs sniego ir vietom suspausto sniego (ledo) šiek tiek nusivyliau savo Bridgestone Blizzak WS70. Tikėjausi žymiai geresnio sukibimo tiek pajudant, tiek stabdant. Prieš tai važinėjau kieto mišinio navarkėm LASSA, tai realiai skirtumas ne daugiau 10%-15%.
Atsisėdus į žmonos opeliuką kur uždėtos kinietiškos dygliuotos padangos, stabilumas pasirodė žymiai geresnis. Tad darau išvadą kad ir kokios geros ir minkštos padangos, dygliams jos iš toli neprilygsta sukibimo atžvilgiu. ----- ----- |
|
|
Vyskups |
Parašyta 2014-01-16, 08:44
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2762 Įstojo: 2008-11-20 |
Bridgestone Blizzak WS70 - padangos ant ekstremalesnio važiavimo ir stabdymo slysta. Labai slysta. Stadbo stabdo ir pradeda slyst ...
Pasnigus valdomumas ir važiavimas super. Ant ledo biškį slysta pradedant važiuot, bet važiuoja geriau nei 3D ar mishelinai alpin ... Stabdymo kelias tiek ant ledo tiek ant sniego 2 kartus trumpesnis nei kieto mišinio. Visumoj padangos superinės tik nereik draskyt. Padangos 2013 metų gamybos. ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2014-01-16, 09:47
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Testai testais, bet realiai nejaučiu labai didelio skirtumo tarp gerokai pigesnių LASSA. Kitą kartą matyt gerai pasvarstysiu ar verta imti žinomą brendą, ar tiesiog minkšto mišinio pigesnį analogą.
----- ----- |
|
|
svirdulis |
Parašyta 2014-01-16, 10:13
|
Klubo narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1151 Įstojo: 2009-03-01 |
Nejauti skirtumo, reiškias neprievartauji mašinos iki tokio lygio, o tada tikrai verta galvoti, ar išleisti tiek pinigų ant padangų, kurių potencialo neišnaudosi kasdienoj...
----- SAAB 9-3 '99 VOLVO S60 2.5T AWD '07 ----- =FORUMO ADMINISTRATORIUS= Palmė airlines |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2014-01-16, 10:14
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Tai būtent, kad neina jų prievartauti tik darai kažką agresyviau ir dingsta visas sukibimas ir kontrolė (Elementarus startas nuo šviesoforo)
Tokias padangas rinkausi ne tiek dėl agresyvumo, bet tarkim dėl saugumo (stabdymo kelio), ko dabar nejaučiu kad būtų žymiai trumpesnis. Žinoma objektyviausia būtų sustatyt tas padangas šalia ir lyginti, nes gali būti kad tiesiog lūkesčiai buvo per dideli Dar pabandysiu ant puraus sniego galbūt ten atsiskleis savybės Redagavo Edvakas 2014-01-16, 10:19 ----- ----- |
|
|
svirdulis |
Parašyta 2014-01-16, 10:16
|
Klubo narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1151 Įstojo: 2009-03-01 |
aišku o man va goodyear ultragrip ice+ truputį per skystos ant šitos volvo atrodo.. nu labai jau noriai veliasi ratai. vienintelis pliusas - labai aiškiai jaučiasi awd darbas
----- SAAB 9-3 '99 VOLVO S60 2.5T AWD '07 ----- =FORUMO ADMINISTRATORIUS= Palmė airlines |
|
|
Vyskups |
Parašyta 2014-01-16, 10:26
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2762 Įstojo: 2008-11-20 |
Startas ant sauso su WS70 sueprinis
stabdymas iki tam tikro lygio - turbūt kol neužkaista nes kai užkaista tai tada laikyk vairą. Sankryžoj iššokęs vos nenulėkiau tiesiai ... Bet palaukit kol pasnigs gerai - pamatysit kaip lipa per visur. Ant civiko stovi jos - praeitą ir užpraeitą žiemą visur kur tik nori važiuoji. Aukštaitijos kaimus galit pažiūrėt pas Artūrą temoj manau - bamperiu stumdavau sniegą ir varai. Tarkim audinė su kinietiška minksšta guma sėda ir reik traukt - civikas lekia ir stumia sniegą .. ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2014-01-16, 10:30
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Ok, tada dar laukiu sniego daugiau, gal pasitaisys šiek tiek vardą
----- ----- |
|
|
iozhikas |
Parašyta 2016-01-25, 23:43
|
Miestas: klaipeda ) dabar u.k ) Pranešimai: 885 Įstojo: 2012-01-24 |
Sveiki dabar toks klausimas, Vazhiuojant sniegu geriau 245/45 ar 215/60? Mano mastimu pirmas variantas aisku turi platesni sukibima, kai antras truputi nuleidus ora taipat turetu platu(nenuleidus oro aukstesne auto). Kalba eina apie nedygliuotas padangas. Nesu vazhinejas su zhieminem padangom per sniega, tik su vasarinem. (ir tai kol ratai nepakibo) Vazhiuoti ruoshiuos snieguotais kalnuotais karpatu keliais.
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
dzemenskas |
Parašyta 2016-01-26, 08:22
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 49 Įstojo: 2015-06-25 |
Jeigu vaziuoji keliu kur daznai daug snieko geriausias pasirinkimas yra aukstos ir siauros padangos, kadangi tokia padanga arciau prisikasa iki kelio dangos (zemes, zvyro ar kas ten apsnigta), o plati padanga is principo veikia kaip slide. Pasiziurek paprasta pvz, ralio auto ziemos metu kokias padangas naudoja
----- Volvo V70 ----- |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2016-01-26, 17:26
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 687 Įstojo: 2011-07-20 |
Jai Karpatu snieguotais kalnu keliais tai nera cia ka galvoti tik variantas antras plius grandines patartina tureti pugos atvejui arba masina su AWD.
Redagavo Ryccka 2016-01-26, 17:27 ----- Volvo XC70 ----- |
|
peršokti į forumą: |