Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Kondicionieriaus kompresoriaus keitimas | Kondicionierius / klimato kontrolė | 3 | 2024-08-20, 19:49 |
D5 120 kW kompensatorių keitimas | Pasidaryk pats (DIY) | 35 | 2024-03-11, 17:09 |
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? | Transmisija | 15 | 2023-03-18, 20:35 |
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. | Elektra | 25 | 2022-07-06, 21:10 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Volvo remontas)
Кто присоединился? 1 Гости
Страница 1 из 2: 1|2
|
Automatinės pavarų dėžės AISIN AW55-50/51 B4 dangtelio keitimas
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-10-05, 10:46
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Volvo Techninio biuletenio 43-37 vertimas.
Taikoma pavarų dėžėms, kurių serijos Nr pirmi trys ženklai yra nuo 01C iki 01L Pavarų dėžėse AW55-50/51, stabdis B4 valdo tik 3čią pavarą. Stabdį B4 įjungia besislankiojantis stūmokliukas, kuris yra uždengtas aliuminio dangteliu. Dangtelyje iš vidaus yra įvalcuota plieninė poveržlė ir guminė pagalvėlė tarp dangtelio ir poveržlės. Kai poveržlė iškrenta is užvalcavimo, stūmokliukas ją deformuoja. Ši atsipalaidavusi poveržlė gali sukelti: - 2>>3 pavaros uždelstą perjungimą arba slydimą - 2>>3 pavaros šiurkštų/grubų perjungimą - 3>>4 pavaros uždelstą perjungimą arba slydimą - 4>>3 pavaros šiurkštų/grubų perjungimą B4 sulūžusio dangtelio pakeitimas nauju (detalės nr 30751262, kitur nurodo 30651771) pašalina paminėtus simptomus. Vieta: Tai pavarų dėžės vaizdas iš viršaus. B4 dangtelis yra įdėtas iš pavarų dėžės galo. Jis įsideda automobilio priekio kryptimi. B4 dangtelis ir pavarų dėžės identifikavimo lentelė, kuriame yra eilės numeris yra pažymeti rodyklėmis Pasiruošimas: Leiskite pavarų dėžei ataušti. Tai leis lengviau išimti dangtelį, nes jis linkęs įstrigti, jei yra transmisija karšta. Taip pat atvėsus pavarų dėžei yra lengviau atlikti adaptaciją Nuimkite kairį priekinį ratą ir apsaugą, kad prieitumėte prie dangtelio Valymas: Nuplaukite plotą aplink dangtelį taip, kad purvas ir pašalinės medžiagos nepatektų į vidų, nuėmus dangtelį. (Vaizdas iš apačios) Išėmimas: Įsukite varžtą M10x80 į pavarų dėžės korpusą kaip parodyta paveksle. Naudodami didelį atsuktuvą ar svertą stumtelėkite dangtelį kelis kartus. Tai atlaisvins dangtelį ir fisavimo žiedą išimsite lengviau. Išimkite fiksavimo žiedą Dangtelis yra įdėtas standžiai, todėl net išemus fiksavimo žiedą, jis paprastai lieka pavarų dėžėje. Švelniai pasukiokite dangtelį korpuse. Kai jis atsilaisvins, išsiims lengvai Išimkite dangtelį iš pavarų dėžės. Jei jis pažeistas, atrodys taip, kaip pavaizduota nuotraukoje – poveržlė atsiskyrusi nuo dangtelio. Nuotraukoje matosi, kad stūmokliukas paprastai lieka savo vietoje. Jei jis pradeda slysti iš pavarų dėžės lauk, paprasčiausiai įstumkite atgal. Pastaba: Jei poveržlė tvirtai laikosi ant dangtelio, sumontuokite seną dangtelį atgal. Tai nėra grdimo priežastis. Uždėkite du guminius žiedus iš komplekto ant naujo dangtelio. Sutepkite juos transmisine alyva. Patikrinkite, ar fiksavimo žiedo groveliai neturi aštrų briaunų ar užvartų. Jei reikia nušlifuokite jas labai smulkiu švitriniu popieriumi ir švariai nuvalykite. Montavimas: Jei kartais stūmokliukas išlindo iš pavarų dėžės, nuplaukite jį su transmisine alyva ir sumontuokite atgal kartu su dangteliu, kaip parodyta paveikslėlyje. Neišmeskite stūmokliuko. Jei jis nukrito, atydžiai apžiūrėkite jį, kad nebūtų jokio pažeidimo. Jei reikia guminį žiedą pakeiskite trečiuoju iš komplekto. Negalima naudoti stūmokliuko iš kitos pavarų dėžės. Stūmokliuko ilgis parenkamas kalibruojant pavarų dėžę. Jei stūmokliukas bus pažeistas, teks keisti visą pavarų dėžę. Įstatę dangtelį į pavarų dėžės kiaurymę atsuktuvu atrėmę į varžtą įspauskite dangtelį gilyn ir įstatykite fiksavimo žiedą. Įsitikinkite, kad žiedas gerai „atsigulė“ griovelyje. Išsukite varžtą, nuplaukite ir nuvalykite išbegusį tepalą. Uždėkite apsaugą ir ratą. Toliau atliekama adaptacija su VIDA/VADIS. Tačiau visuose forumuose skaičiau, kad efektas jaučiamas ir neatlikus Pradėkite bandymą nedelsiant. Važiuokite pastoviu greičiu, nešildant pavarų dėžės. Perjunginėkite iš 2 į 3pavarą skirtingais variklio sukimosi greičiais iki kol pavarų perjungimo kokybė bus patenkinama. Tai gali būti sunku iš pradžių, nes oras pateko į sistemą remonto metu. Tuomet perjunginėkite iš 4 į 3pavarą skirtingais variklio sukimosi greičiais iki kol pavarų perjungimo kokybė bus patenkinama. Norint pagreitinti sistemos nuorinimą, pajunginekite pavaras 2-3, 3-4, 4-3, 3-2 prie padidintų variklio sūkių. Редагировал ArturasJo 2017-04-14, 23:17 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-10-05, 10:56
|
|
Kadangi tema labai išsami pasistengsiu nesikartoti ir pateikti tik ta informacija kuri praturtins temą
Detales kaina uzsakant Sostenoje 65 lt remonto metu padarysiu dar keleta foto kas ir kaip... Редагировал svirdulis 2011-10-05, 11:03 ----- |
|
|
Kasiak |
Написано 2011-10-13, 21:17
|
Город: Vilnius Сообщения: 98 Вступил: 2008-03-14 |
Klausimas, ar tas uzdelsimas tarp 2-->3 begio yra ir ant siltos ir ant saltos griecio dezes? Jeigu pvz tai tik pasirodo isilus dezei, tai bus kapec dezei, jo dar ant salto ijungus D buna smugis. Tiesiog as galvoju listi i ta B4 dangteli ar jau taisyt ar keist deze.
----- Volvo V40, 2001 m. 1.8i 90 Kw sold; Saab 9-3 2005 1.9Tid 110Kw Sportcombi Vilnius |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-10-17, 14:38
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Gal kas turi patirties ir parašytų.
aš pradėčiau tokia tvarka: 1. pavarų dėžės alyvos keitimas ir pavarų dėžėsd kalibravimas su kompu (dali išspręsti D problemą) 2. B4 dangtelio keitimas + kalibravimas (gali išspręsti 3 bėgio problemą) 4. Hidrobloko keitimas + kalibravimas (išspręs visų bėgių problemą, jei "nesudrožta" dėžė - jei išleistas tepalas švarus - tikėtina, kad dėžė nesudrožta. 5. dėžės keitimas... ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Kasiak |
Написано 2011-10-19, 12:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 98 Вступил: 2008-03-14 |
1. Padaryta, keisti tepelai ir kalibruota.
2. Nedaryta. 3. keiciant tepala, buvo juodas, tai manau bus biski sudruozta deze. 4. Vat ir manau pereiti iskart prie keitimo , bet B4 vistiek patiksrinsiu. ----- Volvo V40, 2001 m. 1.8i 90 Kw sold; Saab 9-3 2005 1.9Tid 110Kw Sportcombi Vilnius |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-11-12, 16:16
|
|
Pakeistas dangtelis forumo dalyviui Solo Volvo XC-70 negrazus begiu perjungimas ir kiti nemalonus simptomai dingo.
----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-11-14, 20:57
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Neriuxs @ 2011-11-12, 18:16 rašė: Pakeistas dangtelis forumo dalyviui Solo Volvo XC-70 negrazus begiu perjungimas ir kiti nemalonus simptomai dingo. Tai gal ne toks baisus tas baubas AISIN'as, kaip gasdina ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-11-14, 21:49
|
|
Manau kad kai kam svarbu "isgasdinti" kad but lengviau lita paimti....Levas gali papasakot kiek jam kainavo susiremontuot mechanika
----- |
|
|
Levas |
Написано 2011-11-14, 22:06
|
Город: Vilnius Сообщения: 1192 Вступил: 2009-07-07 |
oi nebeprisiminkim to muzikanto, kiek bereikalo ko pakeičiau, ką galėjom remontuoti. Turiu dabar auksinę volvo ir tiek
dabar pagalvoju reikėjo jamti kokį automatą ----- --- ----- Vilnius |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-11-14, 22:16
|
|
Solo AISINO remontas (dangtelio) atsejo 130lt.
----- |
|
|
Stulpas |
Написано 2011-11-14, 23:31
|
Город: Vilnius Сообщения: 1756 Вступил: 2007-03-14 |
na taip jau kiek apie aisinus prigasdinta nu baisu ziuret net
bet nu is kitos puses pilnos gatves tu volvu su aisinaos ,i bmw irgi ejo aisin nu vazineja zmones ir nebyra jos kalnais nu .... cia guodziu vis save kad ir volva automata galima turet nors is kitos puses vazinet su automatine deze ir laukt kol ji uzlinks irgi negyvenimas ----- |
|
|
Taduks |
Написано 2013-01-28, 15:37
|
Город: Mazeikiai Сообщения: 8 Вступил: 2011-03-06 |
ArturasJo noreciau taves paklausti, atsirado tokia problema perjungiant is R i D pavara girdisi dunktelejimas, taip pat kai riedi nespausdamas gazo ir paskui paspaudi irgi girdisi dunktelejimas bet nevisada, spaudziant gaza letai ar greitai begiai jungiasi gerai, ar padetu B4 danktelio pakeitimas aciu
----- volvo xc70 ----- |
|
|
Vyskups |
Написано 2013-01-28, 15:40
|
Город: Vilnius Сообщения: 2762 Вступил: 2008-11-20 |
Tepalo keitimas ir pora kartų gal ir padėtų ...
----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Johny |
Написано 2013-01-28, 15:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Taduks, jei nemusa perjungiant begius vaziuojant, beda gali buti ne dezei, o pavaru dezes traukei/pagalvei, kuri tvirtina deze prie traverso (poremio)
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Taduks |
Написано 2013-01-28, 16:13
|
Город: Mazeikiai Сообщения: 8 Вступил: 2011-03-06 |
Tokia pati problema kaip Gintarui buvo, gal galetumte parsyti ka darete, ar keitete B4 dankteli, padejo ar ne. Aciu isansto. Padekit kas galit.
----- volvo xc70 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-01-29, 00:06
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
B4 dangtelis dirba tik 2-3-4 bėgiui.
Dunksejimas pilnai gali būti dėl pagalvių, kaip rašė Johny. jei problema visgi pačioje pavarų dėžėje, tai bandyčiau spręsti tokia eiga: 1. Diagnostika su DICE (arba specializuota AISIN) patikrinant, kaip veikia vožtuvai gyvai. 2. Pavarų dėžės adaptacijos nuresetinimas su DICE 3. Alyvos pavarų dėžėje keitimas 4. Hidrobloko keitimas arba remontas. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Taduks |
Написано 2013-01-29, 21:50
|
Город: Mazeikiai Сообщения: 8 Вступил: 2011-03-06 |
ArturasJo gal gali patarti kur kreiptis ar gerai Siauliuose i "Sostena".Cia Gintaras aprase lygiai taip pat kaip man yra {2010 m.}Gal kas turite jo kontaktus buciau labai dekingas. Problemos su automatine pavarų dėže (AISIN):
. Vidutinio stiprumo stuktelėjimas kaskart įjungus galinę pavarą . Nuosekliai greitėjant pavarų persijungimas be žymesnių problemų, gal tik vos-vos praslysta . Kiek silpnesnis stuktelėjimas kaskart pradėjus staigiau greitėti, prieš tai riedėjus ,,ant laisvo" t.y. ant D negazavus Panašus stuktelėjimas (bet ne visada) stabdant ir lėtėjant, ypač kai greitis sumažėja iki 30 ar pan. Ypač nemalonu stovint užmynus stabdį ir perjunginėjant tarp R ir D: R - ,,dunkst" N - ,,dunkst dunkst" (skirtingo tembro) ----- volvo xc70 ----- |
|
|
Andreika |
Написано 2013-04-20, 13:42
|
Город: Kaunas-Jonava Сообщения: 47 Вступил: 2013-02-10 |
Sveiki, pas mane ir dungsi automatas perjungiant is antros i trecia.Gal kas gali meistra- servisa rekomenduot Kaune kuris pakeistu B4 dangteli? Aciu
----- Volvo V70 2,4l D5 2002m automatas. ----- |
|
|
frikadelijus |
Написано 2013-04-20, 13:55
|
Город: Kaunas Сообщения: 315 Вступил: 2010-12-22 |
UAB "Daivanta"
Automatinių pavarų dėžių remontas, alyvos keitimas, elektrinės dalies diagnostika. Pagiriu k., 53282 Kauno r. (200m nuo Garliavos Marijampolės kryptim) Tel./faks. 8 37 55 25 79 Mob. tel. 8 687 95 841 El. paštas: http://www.daivan... ----- Saab 9-3SS 2.0t Volvo V70 III D5 ex Volvo V70 II ex ----- |
|
|
Andreika |
Написано 2013-04-20, 14:20
|
Город: Kaunas-Jonava Сообщения: 47 Вступил: 2013-02-10 |
Aciu
----- Volvo V70 2,4l D5 2002m automatas. ----- |
|
Страница 1 из 2: 1|2
перескочить в форум: |