PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

AUTOMATINĖS PAVARŲ DĖŽĖS AISIN TF-80SC ALYVOS KEITIMAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Automatinės pavarų dėžės Aisin TF-80SC alyvos keitimas
ArturasJo
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 01:26
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Alyvos keitimui reikės 8 litrų ATF skysčio, 14 mm skersmens permatomos žarnelės apie 1,5 m ilgio, piltuvėlio, kurio siaurosios dalies išorinis skersmuo - 12 mm, indo alyvai surinkti.
Naudokite tik tą ATF alyvą, kurią nurodo jūsų automobilio specifikacija. Dažniausiai tai būna JWS-3309
PASTABA! Labai svarbu, kad į automatinę pavarų dėžę nepatektų jokie nešvarumai.


1. Nuimti variklio apatinę apsaugą.
c1.staticflickr.com/3/2919/33908024901_63dd064bff.jpg

2. Išsukite lygio tikrinimo aklę iš išleidimo kamščio (Torx 40).
c1.staticflickr.com/4/3950/33908024161_b768471171.jpg

3. Išsukti alyvos išleidimo aklę.
Išleisti pavarų dėžės alyvą.
Įsukite alyvos išleidimo aklę. Naudokite naują sandarinimo žiedą.
c1.staticflickr.com/3/2820/33908023351_d81269ee01.jpg

4. Ranka prisukite lygio tikrinimo aklę. Palikite seną sandarinimo žiedą.
c1.staticflickr.com/4/3950/33908024161_b768471171.jpg

5. Nuimkite oro filtro korpusą.
6. Išsukite alyvos užpylimo aklę (Torx 55).
Įkiškite alyvos užpylimo vamzdelį su piltuvu į užpylimo skylę.
c1.staticflickr.com/3/2826/33908022741_253f32d98b.jpg

7. Prijunkite atgal oro filtro korpusą. Neužspauskite ant laikiklių.
8. Atjunkite grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį nuo pavarų dėžės.
c1.staticflickr.com/3/2857/34037703465_f933487dfc.jpg

9. Atjunkite grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį nuo radijatoriaus.
c1.staticflickr.com/4/3928/33908022601_bc331b8c67.jpg

10. Prisukite grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį prie radijatoriaus, kaip parodyta žemiau.
c1.staticflickr.com/3/2917/33908022201_7ff7e1c2d4.jpg

11. Prijunkite permatomą žarną prie grįžtamo alyvos aušintuvo vamzdelio. Žarnos galą nuleiskite į alyvos surinkimo indą (apie 8-10 l talpos).
c1.staticflickr.com/3/2813/33908021961_9e1396cc60.jpg

12. Įpilkite 4 litrus naujos ATF alyvos.
13. Užtraukite rankinį stabdį. Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga.
14. Perjunkite pavaras nuo P iki D ir atgal, kiekvienoje padėtyje palaikykite apie 2 sekundes. Išjunkite variklį, kai permatomoje žarnoje pasirodys oro burbulai.
15. Įpilkite 2 litrus naujos ATF alyvos. Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga. Išjunkite variklį, kai permatomoje žarnoje pasirodys oro burbulai.
16. Dar kartą įpilkite 2 litrus naujos ATF alyvos. Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga. Išjunkite variklį, kai permatomoje žarnoje pasirodys oro burbulai.
17. Grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį prijunkite atgal prie pavarų dėžės.
c1.staticflickr.com/3/2857/34037703465_f933487dfc.jpg

18. Išsukite lygio tikrinimo aklę iš išleidimo kamščio (Torx 40).
c1.staticflickr.com/4/3950/33908024161_b768471171.jpg

19. Įpilkite naujos ATF alyvos, kol pradės bėgti pro lygio tikrinimo aklę.
20. PASTABA! Alyvos lygio tikrinimas turi būti atliktas greitai, kad neperkaistų ATF skystis.
DĖMESIO! Jei alyvos temperatūra pakils virš 60 ºC, jos lygis pavarų dėžėje taps per mažas.

Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga. 2 kartus perjunkite pavaras nuo P iki D ir atgal, kiekvienoje padėtyje palaikykite apie 2 sekundes.

21. Dirbant varikliui įpilkite naujos ATF alyvos, kol pradės tekėti pro lygio tikrinimo aklę.

22. Įisukite lygio tikrinimo aklę, kai pavarų dėžės alyvos temperatūra bus tarp 50 ºC ir 60 ºC, o pro lygio tikrinimo aklę alyva nebetekės, o tik lašės. Sandarinimo žiedą pakeiskite nauju.
DĖMESIO! Tikrinimo metu neleiskite alyvos temperatūrai pakilti virš 60 ºC.
c1.staticflickr.com/4/3950/33908024161_b768471171.jpg

23. Nuimkite oro filtro korpusą.
24. Įsukite alyvos užpylimo aklę (Torx 55).
c1.staticflickr.com/3/2826/33908022741_253f32d98b.jpg

25. Sumontuokite atgal oro filtro korpusą.
26. Uždėkite variklio apatinę apsaugą.
27. Prijunkite VIDA ir nunulinkite pavarų dėžės alyvos skaitiklį.
c1.staticflickr.com/3/2823/33881752412_894e95e35c.jpg
Redagavo ArturasJo 2017-04-15, 21:32


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 09:01
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Lygis Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 18:09
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Man kaip tik bus aktualus šitas darbas. O pas jas joks filtras nesikeičia?


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 18:21
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Edvinai, ar čia ne tas pats bajeris, kad filtras yra, bet keičiasi tik skėlus dėžę per pusę..?


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
ArturasJo
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 19:41
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Teko keisti hidrobloką šiai dėžei: nei karteryje, nei už hidrobloko neradau jokio papildomo filtro. Vienintelis vadinamas "filtras" yra ant alyvos siurblio paėmimo: metalinis tinkliukas apsaugantis nuo šiukšlių patekimo į siurblį.

c1.staticflickr.com/3/2876/33210786844_798861cb53_b.jpg

www.atpshop.ru/images/PictItems/FILTERS/354010.jpeg
Redagavo ArturasJo 2017-04-15, 19:52


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Edvakas
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 20:15
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Prie kokios ridos jau pasirodo hidrobloko bėdos? Dažnai buvo keičiamas tepalas?


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Johny
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 20:42
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Arturai, bet sitame manuale praleistas vienas esminis momentas- tepalo lygi tikrinti reikia kai dezes tepalu temperatura buna tarp 50-60 laipsniu C. Kitu atveju lygis bus arba per didelis arba per mazas.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
ArturasJo
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-15, 21:12
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Johny @ 2017-04-15, 22:42 rašė:
Arturai, bet sitame manuale praleistas vienas esminis momentas- tepalo lygi tikrinti reikia kai dezes tepalu temperatura buna tarp 50-60 laipsniu C. Kitu atveju lygis bus arba per didelis arba per mazas.

Taip, tu teisus, "pražioplinau", pataisysiu. Wink
Pats keičiau pajungęs DICE ir tikrinau, kokia alyvos temperatūra pavarų dėžėje. Procedūros gale, kai tikrinamas alyvos lygis, temperatūra būna 54-56 laipsniai.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
trucker
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-04-16, 16:18
Miestas: Utena/Vilnius
Pranešimai: 90
Įstojo: 2011-12-23
Puiki instrukcija. kaip tik reikes pasinaudoti Smile


-----
Volvo XC70 12 T6 polestar
EX Volvo XC60 10 T6
EX Volvo XC90 07 V8
EX Volvo XC90 05 2.5T
EX Volvo XC70 05 2.5T
EX Volvo V70 II T5
EX Volvo S80 2.0 T
EX Volvo V70 98 TDI

-----
 
Tadass
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-04, 18:34
Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 69
Įstojo: 2017-08-11
tai, kad cia kiek suprantu 8 litru vien praplovimui reikia, o kur dar kur po praplovimo pilsis?


-----
Volvo s80

-----
 
ArturasJo
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-05, 00:15
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Tadass @ 2018-05-04, 20:34 rašė:
tai, kad cia kiek suprantu 8 litru vien praplovimui reikia, o kur dar kur po praplovimo pilsis?

8 litrų paprastai pakanka ir pakeitimui.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
tozass
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-05, 08:31
Vartotojo avataras

Miestas: Telšiai
Pranešimai: 1510
Įstojo: 2007-12-15
Pagarba Arturai Yes


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Edvakas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-05, 13:45
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Man prireikė 11l kol pradėjo švarus bėgti.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Tadass
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-08, 22:28
Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 69
Įstojo: 2017-08-11
bet is aprasymo skaitant tai isleidi 4 litrus, ir po to dar 2 kartus isleidi po 2 litrus, tai gaunasi jau 8, ir po to turi dar dapilt tiek kiek isleidai


-----
Volvo s80

-----
 
rimcius
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-09, 01:19
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Nepainiokim teorijos su praktika. M56 mechnikai keista alyva kokia priklauso po ~14 metų eksploatacijos. Po kelių mėnesių keitėm dar kartą, nes išleidus radom naftą...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-09, 08:05
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
Tadass @ 2018-05-08, 22:28 rašė:
bet is aprasymo skaitant tai isleidi 4 litrus, ir po to dar 2 kartus isleidi po 2 litrus, tai gaunasi jau 8, ir po to turi dar dapilt tiek kiek isleidai

Realiai tai žiūri kol tepalas švarus būna, kas iš to kad padarius pagal teoriją jis vis dar juodas, negi paliksi taip? Smile


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
ArturasJo
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-05-13, 21:56
Vartotojo avataras

Klubo narys
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 3804
Įstojo: 2010-01-05
Šiandien kaip tik keičiau (pravažiuota apie 100 000 km po keitimo). sunaudojau ~10 litrų: 2 praplovimai po ~3,5 litrų (po antro praplovimo pradėjo tekėti skaisčiai raudonas skystis) ir dar apie 3,5 galutiniam užpylimui.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
iozhikas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-05-11, 12:50
Miestas: klaipeda ) dabar u.k )
Pranešimai: 885
Įstojo: 2012-01-24
Info labai naudinga ir aiski dekui ArturasJo.
Per paskutinius 100.000 km skystis 2 kart buvo keistas man turint shi auto. Po antro keitimo nesandariai buvo uzdetas vamzdelis atgal ant aushintuvo ir kazkiek jo islashejo( balos nera, bet vamzdelis dregnas). Ar pakaktu tesiog dapilti skischio iki lygio per virshu ir izsukus matuokle ?
Neturint vidos kaip zhinot dezhes skiscio temperatura kad tilsliau tureti jo lygi. Zhadu ji isleisti po to dapilti kiek reikia.
Redagavo iozhikas 2020-05-12, 01:45


-----
volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto

-----
VOLVO for life
 
portfailas
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-05-12, 13:44
Miestas: Plungė
Pranešimai: 19
Įstojo: 2014-03-12
Be Vidos nepatikrinsi kokia dėžės temperatura.


-----
Volvo S80 2001m 2,4 125kw - EX
Volvo V70 2008m 3,2 175kw

-----
 
rimcius
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2020-05-12, 15:13
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2340
Įstojo: 2014-02-15
Su pirometru patikrinsi.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
D5 120 kW kompensatorių keitimas Pasidaryk pats (DIY) 35 2024-03-11, 17:09
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? Transmisija 15 2023-03-18, 20:35
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. Elektra 25 2022-07-06, 21:10
D5 dangtelio tarpines keitimas Variklis 13 2022-02-16, 15:40
Veidrodėlio keitimas (Volvo S60) Kėbulas/Salonas 17 2021-10-05, 20:57
2024 © Visos teisės saugomos.