Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
vairo kolonele? | Vairo mechanizmas | 9 | 2023-08-13, 09:07 |
XC 60 2009 D5 vairo stiprintuvo siurblys | Vairo mechanizmas | 1 | 2023-05-16, 23:52 |
Vairo stiprintuvo galia šokinėja | Vairo mechanizmas | 9 | 2023-01-08, 17:50 |
Del volvo v60 bako kuro siurblio.. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2022-11-18, 11:53 |
Vairo stiprintuvo bakelis | Perku | 3 | 2022-08-09, 18:19 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo 850, S/V70, C70 | Vairo mechanizmas
Кто присоединился? 1 Гости
Bėga tepalas iš vairo stiprintuvo siurblio
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-09-23, 17:43
|
|
Yra ir kodai ir guoliai, tik ar juos keisti reikia,cia jau kitas klausimas....Seip tai darbas pakankamai rimtas,mokytis netiks
----- |
|
|
Andrejka |
Написано 2011-09-23, 17:51
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Vilkų bijoti - miškan neeiti
Pirmadienį darysiu, taigi tiesiog paklausiau dėl viso pikto. Dingsta jis man kažkur toje vietoje kur sukasi taigi manau tikrai bus salnikas parėjęs, o kartu gal ir guoliuką per naują įpresuosiu Редагировал Andrejka 2011-09-23, 17:51 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2011-09-23, 18:02
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Tarp įrankių fotoaparatą pasidėk
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Andrejka |
Написано 2011-09-23, 18:09
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
OK
----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Ryccka |
Написано 2011-09-23, 18:46
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Kokia pas tave auto?
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
tp |
Написано 2011-09-23, 20:52
|
Город: Vilnius Сообщения: 105 Вступил: 2009-02-23 |
o gal sandarinimo ziedas leidzia, ties bakelio ir siurblio sudurimu..?
----- Volvo 850 TDI 1996m. Fiat 126 1990m. ----- |
|
|
Andrejka |
Написано 2011-09-23, 21:00
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Ryccka, o kokio modelio skirsnyje tema ?
tp jeigu leistų sandarinimo žiedas, ties ta vieta bėgtų vamzdeliu tepalas, o ten grynai matosi jog ištaško jį ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-09-24, 00:28
|
|
tp @ 2011-09-23, 20:52 rašė: o gal sandarinimo ziedas leidzia, ties bakelio ir siurblio sudurimu..? is 10 net 9 variantai tokie ----- |
|
|
Andrejka |
Написано 2011-09-24, 17:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Aj ties bakelio ir siurblio susidūrimu parašei, peršalęs vakar sedėjau tai neperskaičiau tinkamai, pasirodė belenkaip kitaip
Bet pirmadienį manau turėsiu laiko išsiardyti ir tada numesiu porą foto iš darbo eigos. Всё тайное становится явным Dar pagalvojau, gal putojasi tiesiog tada kai gaudo orą siurbliukas, nes tokią išvadą dėl guolio ar salnyko padariau išЫkirmės posto ankstesniame psl. ? Редагировал Andrejka 2011-09-24, 17:59 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-09-24, 22:14
|
|
putojasi tiesiog tada kai gaudo orą siurbliukas Pilti reikia gera tepala ir neputos,rezervuare slegio nera,oro siurbti negali nes is rezervuaro tepalas bega "laisva eiga"... ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-09-26, 19:52
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3806 Вступил: 2010-01-05 |
Orą siurbti gali, tik jei siurbia, tai per ašelės salniką arba, jei skysčio trūkumas bakelyje.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Andrejka |
Написано 2011-09-30, 15:16
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Tai va... šian pradėjau ardytis taigi mane labai nudžiugino tai jog iš siurbliuko tik per viršų varydovao lyg ir, jau kaip ir supratau ką taisyti reikia... bet biški pakreipus galvą labai nenudžiūgino varvantis tepalas iš vairo traukės apsauginės gumos
Vienu žodžiu kas žino kainas supras... papuoliau ... Редагировал Andrejka 2011-09-30, 15:20 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Audriux |
Написано 2013-03-13, 20:36
|
Город: Sostine Сообщения: 145 Вступил: 2013-02-24 |
Atnaujinu tema grynai del ydomaus pastebejimo . Dingsta stiprintuvo skystis (stipriai dingsta 200ml per dvi dienas).
Tokia situacija, kad negaliu isivaryti volvuko ant duobes, garaze stovi nevaziuojantis auto, o per salcius stumdyt v padlu . Taigi visi pastebejimai is virsaus (po kapotu). Taigi: siurblys sausas, generas sausas, vairo kolonele is abieju galu sausa, prie "slieko" sausa. Skystis bega ant zemes !!!!! Bega panasiai toj vietoj kur pavaru dezes reduktorius (kur pusasiai iseina), kaip suprantu ( kiek matau is virsaus) ten eina vamzdeliai i kolonele. Kaip ir butu viskas aisku prasitryne, arba prapuvo.Bet dabar demesio! Skystis bega tik vaziuojant atbuline pavara!!! Ypac gerai matosi parkuojantis, nuo tos vietos kur sustoji atvaziaves iki ten kur isuki, tepalo CIURKSLE. Vaciuojant pirmyn ar stovint jokio nuotekio . Nors technikoje nesu visai zalias tokiu stebuklu dar nemaciau. Kaip Jums mysle? ----- ex Volvo 850 2.0 now Volvo V70 2.5 TDI ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-03-13, 20:40
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3806 Вступил: 2010-01-05 |
mįslė
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Audriux |
Написано 2013-03-13, 20:44
|
Город: Sostine Сообщения: 145 Вступил: 2013-02-24 |
Dabar visai ner laiko ir kaip sakiau ner garazo, bet ATFo dar "backute" turiu , tai kol kas vaziuoju, bet kai jau uzsiimsiu butinai parasysiu kas buvo.
Редагировал Audriux 2013-03-13, 20:45 ----- ex Volvo 850 2.0 now Volvo V70 2.5 TDI ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-03-13, 20:46
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3806 Вступил: 2010-01-05 |
just idea:
Grįžtama vairo stiprintuvo žarna/vamzdis remiasi į pavarų dėžę arba variklį ir toje vietoje yra pratrinta. Važiuojant į priekį variklis virsta atgal ir užspaudžia kiaurymę. Važiuojant į priekį variklis virsta į priekį ir kiaurymė atsiveria. Jei būtų pratrinta paduodama žarna - purkštų visą laiką. P.S. ankstesnis pranešimas apie gramatiką Редагировал ArturasJo 2013-03-13, 20:47 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Audriux |
Написано 2013-03-13, 20:57
|
Город: Sostine Сообщения: 145 Вступил: 2013-02-24 |
ArturasJo @ 2013-03-13, 20:46 rašė: just idea: Grįžtama vairo stiprintuvo žarna/vamzdis remiasi į pavarų dėžę arba variklį ir toje vietoje yra pratrinta. Važiuojant į priekį variklis virsta atgal ir užspaudžia kiaurymę. Važiuojant į priekį variklis virsta į priekį ir kiaurymė atsiveria. Jei būtų pratrinta paduodama žarna - purkštų visą laiką. P.S. ankstesnis pranešimas apie gramatiką Turejau toki pamastyma, reiks ziuret. Del gramatikos sorry uzsimirso mokykla . Ir siaip rasyciau lietuviskai, bet klaviatura ta durnoji kur lietuviskos raides ant skaiciuku ir dar nepazymeta kur kuri , tai gruzas blusinet. ----- ex Volvo 850 2.0 now Volvo V70 2.5 TDI ----- |
|
|
pulses |
Написано 2013-03-13, 21:55
|
Город: . Сообщения: 691 Вступил: 2010-08-29 |
tik tokia mintis kaip arturas ir sake. suvirinti neproblema ten ta vamzdi su paprastu kempu, nes jie metaliniai
----- |
|
|
Audriux |
Написано 2013-03-16, 17:19
|
Город: Sostine Сообщения: 145 Вступил: 2013-02-24 |
Radau beda! Sorry, kad nepafotkinau, bet bandysiu nupasakot. Kaip jau sakiau bego ten kur vamzdeliai eina pro karteri (is apacios).Ten prie karterio eina interkulerio vamzdis prisuktas dviem metalinem savarzom (chamutais) ir salia tie du stiprintuvo vamzdeliai (padavimas-10mm, ir grįztamas-12mm). Taigi vienas vamzdelis prasitryne i ta metaline (astria) savarza. Bet idomiausia tai, kad pratrintas buvo padavimas(ten didelis slegis), bet skylute labai maza ir prisispaudus laike, o kai vaziuoji atgal varikli suvercia ir ta skylute atidaro (tada tepalas bega ciurksle).
Taigi ispjoviau ta pratrinta vieta (kokius 0.5cm) ir panaudojau greitumine susukama jungti kuri sukant galus uzvalcuoja. Po remonto laiko gerai. Siaip jungtys patikrintos net ant kondisionieriaus vamzdziu. Tai manau jei laiko freona laikys ir tepala . Редагировал Audriux 2013-03-16, 17:21 ----- ex Volvo 850 2.0 now Volvo V70 2.5 TDI ----- |
|
|
pulses |
Написано 2013-03-16, 18:22
|
Город: . Сообщения: 691 Вступил: 2010-08-29 |
butu buves swarkes taskas ir nereikeja sawarzu bet kiekwienas tvarkos kaip ismano tikekimes laikys
----- |
|
перескочить в форум: |