Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo S60 II | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 2 | 2024-04-13, 13:36 |
Volvo 760 Turbo | Klubo narių ir forumiečių automobiliai | 140 | 2023-09-23, 22:27 |
Ieškomas pirkti Volvo S60II | Padedam išsirinkti... | 2 | 2023-09-08, 17:55 |
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka | Variklis | 7 | 2023-08-03, 11:07 |
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis | Elektra | 1 | 2023-05-15, 12:12 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 2 Гости
EGR valymas (Volvo D5)
|
|
Ralistas |
Написано 2011-04-07, 19:17
|
Город: Kaunas Сообщения: 116 Вступил: 2010-02-03 |
ArturasJo @ 2011-04-07, 13:57 rašė: Na lengvų rida "čiut čiut" mažesnė , tai turėtų ilgiau laikyt. čiut čiut sakai ... ----- S80 D5 '02 AUT (120kW) ----- XC60 D4 AWD [aut] "17 EX: |
|
|
Ralistas |
Написано 2011-05-03, 12:29
|
Город: Kaunas Сообщения: 116 Вступил: 2010-02-03 |
Na kadangi ardžiau savo interkulerį pasidalinsiu žiniomis.
bandžiau klijuoti su aliuminio klijais (spec. kažkokie pirkau Kaune Aleksoto turguj pas pažįstamą). bet apie viską nuo pradžių - žodžiu radau visiškai plyšusį vieną vamzdelį kuriame buvo maždaug 15-17cm ilgio bei 1-3 mm storio skylė. Visą ja užpyliau tais klijais. Nesu tikras dėl paruošimo nes nuploviau kelis kartus su variklio plovikliu, bet niekuo nenuriebalinau nežinau ar tas ploviklis neturėjo kokio riebaliuko. taip pat buvo dar keletas mažyčių skylučių, kurias kiek galėjau užklijavau, bet dėl klijų trūkumo nevisas pavyko, veiksmas vyko vėlai vakare, o rytojaus dienai reikėjo jau važiuoti todėl teks dar kartą ardyti. Efektas pasijuto tikrai didelis bent jau traukos atžvilgiu. Kuro sąnaudų dar nematavau reikia išvažinėti baka tada žiūrėsiu. Tiesa, interkulerio išėmimas nėra toks paprastas nes jis įmontuotas per vidurį kaip žinia, o praskėsti tų radiatorių neina nes trukdo vamzdeliai kurie išdėlioti visur aplinkui. Aš jį ištraukiau per viršų. Darbas truko apie 6-7 val. turėdamas laiko bandysiu dar kartą ardyti žiūrėti kaip laiko klijai ir suklijuoti visas kitas mažas skylutes. Jeigu nelaiko teks keisti radiatorių. ----- S80 D5 '02 AUT (120kW) ----- XC60 D4 AWD [aut] "17 EX: |
|
|
Edvakas |
Написано 2012-08-26, 18:37
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Prisiruošėm ir mes savaitgalį su švogeriu išsivalyti savo EGR ir tai kas eina prie jo.
Pas švogerį viskas buvo pakankamai švaru (įtariam kad jau buvo valyta buvusio savininko, nes matėsi ardymo požymiai), o pas mane tai pasirodė tikras 'grožis' Tačiau baisios buvo tik šlangos, o pats EGR vožtuvas ir tas jo 'aušintuvas' buvo pakankamai švarus - užteko šiek tiek suodžių išpūsti su kompresorium. Po pravalymo panašu, kad dūmingumo tikrai sumažėjo. Po išvalymo baisiosios detalės atrodė taip: Jeigu kas ruošiatės ardyti, tai patarčiau apsišarvuot kantrybe Gali prireikti poros naujų chamutų, nes kai kur naudojami vienkartiniai. Dėl įrankių tai prireikė visokio ilgio prailginimų ir kelių dydžių terkšlyčių. Nors instrukcijoje ir nebuvo, tačiau mums viskas lengviau ardėsi kai išėmėm lauk tą stabilizatorių esantį virš variklio. P.S. beardant daėjom iki šlangos kuri maunasi į turbiną ir joje pastebėjau 2-3 lašus tepalo, čia normalu ar neturėtų jo būti? Редагировал Edvakas 2012-08-27, 07:50 ----- ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2012-08-26, 19:03
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3804 Вступил: 2010-01-05 |
Teoriškai tepalas neturėtų ten patekti, bet praktikoje yra kitaip. Svarbiausia, kad ji nebūtų šlapia nuo tepalo - tai rodytų didelį alyvos prasiskverbimą pro turbinos ašelę.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Edvakas |
Написано 2012-08-26, 19:08
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
ArturasJo @ 2012-08-26, 19:03 rašė: Teoriškai tepalas neturėtų ten patekti, bet praktikoje yra kitaip. Svarbiausia, kad ji nebūtų šlapia nuo tepalo - tai rodytų didelį alyvos prasiskverbimą pro turbinos ašelę. Pati ašelė laisvumo neturi (jeigu teisingai tikrinau), o tepalo irgi buvo tik keli lašiukai. Tai vat ir suabejojau ar čia viskas gerai Nu tada per daug nekreipsiu dėmesio į tą reikalą, nes pas švogerį toje šlangoje irgi buvo vienas kitas lašelis. ----- ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2012-08-26, 19:18
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Tuo pačiu reikėjo nusikelti ir kolektorių - ten reikalų nemažiau http://www.autovi.../8796
Редагировал Čiopa 2012-08-26, 19:23 ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2012-08-26, 19:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Čiopa @ 2012-08-26, 19:18 rašė: Tuo pačiu reikėjo nusikelti ir kolektorių - ten reikalų nemažiau http://www.autovi.../8796 Jo, vaizdelis neblogas. Aš bandžiau įkišti pirštus į vidų to kolektoriaus, tai irgi košės per akis buvo Po šio valymo jau būtų neužtekę jėgų dar ir kolektorių valyt Čia bus tikslas sekančiam valymui ----- ----- |
|
|
Ralistas |
Написано 2012-08-27, 18:59
|
Город: Kaunas Сообщения: 116 Вступил: 2010-02-03 |
jo klausimas turbut ne i ta tema bet ka reik daryti kaip eksploatuoti masina kad nereiktu EGR valyti?
pas mane kol kas viskas gerai technikine variau jokio dumelio nebuvo, bet klausimas kiek taip laikysis. ----- S80 D5 '02 AUT (120kW) ----- XC60 D4 AWD [aut] "17 EX: |
|
|
Johny |
Написано 2012-08-27, 19:12
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Ka tu bedarytum, jis visvien su laiku uzsiters. Kad tai truktu kuo ilgiau, reik pilti kokybiskus tepalus ir gera dyzelina.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Justelisss |
Написано 2014-06-27, 21:47
|
Город: Klaipeda Сообщения: 39 Вступил: 2010-12-22 |
Sveiki, ne kuriant naujos temos gal žinote kaip nuimti egr voztuva, nes pas manęs nera dviejų varztu nuo isiurbimo slangos ( gofruota, jos galai uzlenkti ir neina ištraukti )
----- Volvo xc90 ----- |
|
|
Justelisss |
Написано 2014-07-03, 16:10
|
Город: Klaipeda Сообщения: 39 Вступил: 2010-12-22 |
Sveiki visi kiek skaiciau bet niekur neradau apie erg voztuvo valyma naujesniam varikliui 136kw D5. Tai gal kas zinote kaip reiketu ji isimti nes as ji visa buvau atsisukes bet negalejau neikaip tajungti saldytuvo nuo slangos kuri ateina is ismetimo. Tiksliai negaliu pasakyti kur ji ten prijungta nes priejimo visiskai near jokio
----- Volvo xc90 ----- |
|
|
Donce |
Написано 2014-07-04, 13:04
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Tai visa beda ir yra, kad vietos ten nelabai. Trugdo viskas, kas aplink egr voztuva. auksto slegio siurblys taip pat. Ta zarna metaline labai sunkiai nusimauna. Is pradziu reikia atleisti savarzha (chamuta) iki kurio priejimas nekoks. O kai vietos nera kur rankai uzkist - isvis misija problematiska. Uzdet ja paskiau gali buti netgi didesne problema. Apsisarvuot kantrybe reikia. Antifriza turi siek tiek isleist (gera litra), nes i egr ausinimo zarnos ateina, kurias teks atjungt norint isimt voztuva.
----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Justelisss |
Написано 2014-07-05, 13:16
|
Город: Klaipeda Сообщения: 39 Вступил: 2010-12-22 |
Na o gal yra koks protingesnis variantas nes nuėjus nuo tos slaugos gali ant jos nebe uždėti
----- Volvo xc90 ----- |
|
|
avj |
Написано 2017-04-01, 01:20
|
Город: Telšiai Сообщения: 54 Вступил: 2014-10-26 |
Sveiki, turiu klausima. Ar turėtu būti kokia tarpinė tarp EGRo ir tos metalinės gofros sujungtų dviem varžtais?
Carcatse lyg ir nerodo, na noriu pasitikslint, praktiškai visi gi esat nuiminėję savom EGR pravalymui ----- 03' V70 D5 / 10' V70 2.4D ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-04-01, 10:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2340 Вступил: 2014-02-15 |
Ten nėra. Yra kairėj, kur xamutas jungia šitą gofrą su išmetimo koliku.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
avj |
Написано 2017-04-12, 01:51
|
Город: Telšiai Сообщения: 54 Вступил: 2014-10-26 |
Problema, kad šitas sujungimas pas manęs yra nesandarus. Važiuojant yra švilpimas, pridėjus ranka jaučiamas slėgio stumiamas oras, na dar ir 'Leak detector' sprėjum patikrinau.
Sostenoje, naujos gofros(Dalies nr.8631535) greičiausiai be kokio 100 eurų nepaimsi, o dėvėta irgi ar idealiai prisispaustu prie EGRo. Taigi gal kas buvot susidurę su nesandarumu toje vietoje ar kokia mintį numestumėt kaip užsandarint. Gal hermetika koki panaudot, kažin koks ten slėgis vaikšto, kad neišpūstu hermetiko ir karštis, temperatūra kokia? Gal pvz. toks sueitų, rašo iki 371º ir išmetimo kolektoriams http://www.abro.l...ojas/ ----- 03' V70 D5 / 10' V70 2.4D ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-04-12, 08:13
|
Город: Vilnius Сообщения: 2340 Вступил: 2014-02-15 |
Dėjau išmetimo sistemos hermetiko ir baigėsi švilpimai bei pūtimai per tą vieta.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
avj |
Написано 2017-04-12, 10:44
|
Город: Telšiai Сообщения: 54 Вступил: 2014-10-26 |
Gal pameni kurį naudojai
Norėtusi silikonini užmest, kažkaip man tos duslintuvu pastos nelabai ----- 03' V70 D5 / 10' V70 2.4D ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-04-12, 12:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2340 Вступил: 2014-02-15 |
Naudojau šitą:
http://autobamba....iklis ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom FMIC, rebuilt turbo @ 2,5bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
kmxruu |
Написано 2018-04-22, 18:21
|
Город: Kauno raj. Сообщения: 72 Вступил: 2018-02-06 |
sveiki, išsivaliau 2002 vilvo egr ir ten buvo tepalo ir suodžių košės šlangose. labai tai blogai? beto gal žinote kaip paprastai galima išvalyti dangtelį?
----- volvo v70II ----- |
|
перескочить в форум: |