AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Кто присоединился? 1 Гости
rimciaus VolWanas
|
|
rimcius |
Написано 2018-08-24, 15:30
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Yra padidėjusi. Kaip ir dėl poliuretaninių įvorių variklio apačioje, kur tvirtinama prie porėmio. Ten šiek tiek kitaip padariau: neveržiau iki galo, kad turėtų šiek tiek laisvumo. Tiesiog dėjau dvi veržles.
Kadangi ir sankaba sportinė, tai dėl vibracijų mažiausiai pergyvenu ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2018-10-11, 20:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Lengvas prevencinis DIY iki kol sėdynė visai nusibaigs.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2018-11-17, 22:29
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Atėjo laikas sakančiam etapui - provėžų praplėtimui.
Iškart didelis DĖKUI Žilvinui iš svareliai.lt už pavyzdingą prekybą, kurios daugumai lietuvių reiktų pasimokyti bei operatyvumą, kas lėmė dalių gavimą greičiau nei buvo tikėtasi Rastafkės (išnešimo keitikliai) 15mm storio užsakytos iš čia: http://svareliai....d=800 Panaudoti pailginti varžtai: http://svareliai....d=428 Viskas atvyko reprezentatyviai, saugiai, tvarkingai supakuota: Rastafkės atrodo kokybiškos, lazerinė graviūra su kodu, ovalinės skylės, be aštrių briaunų ar užvartų. Tikslumas 14,90 - 14,93mm. Grūdinti 10,9 varžtai (kietumo netestavau): Ratlankio centravimo briauna kaip priklauso. Ratlankis atsigulė be papildomų klibėjimų ar laisvumų: Ir bendras vaizdas prieš: Bei po: Pirmas teigiamas įspūdis: nebaisu susukus pilnai vairą, kad 215/55R16 padangos kraštas sieks vidinę posparnio dalį. Taip pat turėtų prisidėti bendras stabilumas posūkyje dėl praplėstos važiuoklės ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
iozhikas |
Написано 2018-11-18, 22:20
|
Город: klaipeda ) dabar u.k ) Сообщения: 885 Вступил: 2012-01-24 |
Taip pati gali tekti plauti automobili dazniau
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
rimcius |
Написано 2018-11-18, 23:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Problemos nėra, nes plauti išvis netenka
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Donce |
Написано 2018-11-19, 01:41
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Rastafkes gerai, bet didziausias minusas - padidejusi apkrova ratu guoliams. Gali tekt juos keist kur kas dazniau nei noretusi
----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2018-11-19, 02:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Šitą info taip pat pridėjęs prie bendro servisavimo plano, nors 15mm nėra daug, bet faktas, kad laužimas tikrai didesnis. Bus įdomu kas luš pirmas. Bet kokiu atveju apie viską bus paviešinta šioje arba atitinkamoj temoj
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
760Turbo |
Написано 2018-11-20, 06:52
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
viskas bus ok del rastafkiu , 15mm nera daug
----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2018-12-18, 01:23
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Tai bent žiema!
Mano purvabriedis užsimaskavęs ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2018-12-31, 09:54
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Metų pabaiga ir matomai visas šūdas krūvon:
Traukiant rankinį juntamas bei girdimas kažkurio troso kibimas šarve. Laikyti laiko, bet įtariu komplikaciją greitu metu. Sprendimas paprastas ir nesudėtingas - pasikeisti trosus. Jau kelinta savaitė anomalija stabdžiuose: pravažiavus ilgesnį kelia nenaudojant stabdžius (aplinkelis, magistralė), pirmas stabdymas bukas. T.y. nuspaudus ir laikant pedalą tolygiai, stabdymas juntamai ateina palaipsniui. Įspūdis tarsi kaladės per šaltos arba diskai apsitraukia ledu, todėl reikia laiko, kad pradėtų normaliai griebti. Užmynus stipriau kartais pasireiškia staigus tempimas kairėn arba dešinėn. Miesto režime stabdo puikiai. Ant dienų perrinkti stabdžiai, išvalytas brudas, pakartotinai viskas sutepta, patikrinta kaip slankioja - viskas idealu. Sistema nuorinta, stabdžių skystis šviesus, gražus ir fainas. Galvoje priežasčių milijonas: pagrindinis stabdžių cilindras, ABS moduliatoriaus bloko vožtuvėliai, 15mm rastafkės, diskai/kaladės ir pabaigoje patys suportai. Kaip viską patikrinti ir įsitikinti kas kaltas - kol kas nėra minčių. Ir pabaigai - вишенка на торте: pastarąsias dienas sunkiai kuriasi šalta. Kol alyva pasiekia ~75C lengvai akseleruojant juntama stipri vibracija ateinanti per vairą. Ant laisvų dirba gražiai, negęsta, netrūkčioja. Varikliui pakaitus - viskas normalizuojasi. Apie šita mėšlą kol kas net ir pagalvoti nespėjau ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Suvalkietis |
Написано 2018-12-31, 11:47
|
Город: Kaunas Сообщения: 37 Вступил: 2017-03-21 |
Lauksiu info, kame bėda su stabdžiais, nes pas man viskas analogiškai.
----- Volvo S60, T5 ----- |
|
|
Ryccka |
Написано 2018-12-31, 15:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Dėl standžiu tai manyčiau busi kaži kur su stabdžiu diskų ir kaladėlių medžiagomis persistengęs, be upgreidindamas, spėju jie per daug atvėsta važiuojant pastoviu greičiu gaunant daug vėsaus oro, jų nenaudojant ir prie tos temperatūros, jie tiesiog nedirba tinkamai. Valio turi Lamborgini pas tuos irgi su 6 cilindriukais net ir ant galo bukai stabdo net nesaugiai jautiesi, kol gerai neužkaitini.
Dėl vyšnios tai gali purkštukai buti greičiausiai, gali žvakės pakaitinimo na ir kuro slėgius reiktu pasižiurėti ar tinkami ateina i purkštukus. Su artėjančiais naujais Редагировал Ryccka 2018-12-31, 15:39 ----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2018-12-31, 16:46
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Stabdžiai kaip ir niekuo neypatingi. Suportai nuo XC90, bet ne patys didžiausi. Diskai 316mm - Meyle. Kaladėlės Ferodo. Tikrai nieko įmantraus. Bet gal reiks pamėginti įsidėti ATE arba Akebono. Nors čia jau griebimasis už šiaudo...
Dėl kalančio variklio. Manau būsi teisus dėl purkštuko/purkštukų, nes vožtuvai taip staiga susivaryti negalėtų. O grįžtant namo pirmą kartą įmetė į servisą, tad įtariu, jog kompui nepatiko kas nors su slėgio skirtumais. Nors pas mane korekcijų nerodo, tad atskirai purkštukams slėgio nepažiūrėsiu. Reikės ryt ryte pamėginti abratkės testą pasidaryti, gal anas kažką parodys... Anyway, Ryccka, būk paruošęs purkštukus P.s. su šventėm, nors ir eina jos....... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Написано 2019-01-01, 13:01
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Tai na gal nebent Meyle su Ferodo nesusidraugauja tinkamai žemose temperatūrose na daugiau na viska patikrinai beveik net daugiau nei. Tik va apsauginės skardos kurios saugo diską nuo kelio purvo ar tinkamai stovi nesulankstytos ar neišpuvusios. O kitu atveju po ilgo važiavimo susistabdyk auto su pavara ir rankiniu bei išlipęs pažiūrėk ar ten kas apledėja.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-01-01, 13:25
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Skardos geros. Ir diametras kaip tik kaip tik. Jeigu didesnius diskus dėti, tuomet ir skardas reiktų keisti. Buvau padaręs tokį testą su rankiniu ir pavarom kai lėkiau į Palangą. Diskai nebuvo apšalę arba bent jau pirštais nesijautė. Bet tai nepaaiškina kai lauke +2 ir daugiau... Nes tai pasireiškia net kai dabar pliusas ir mėšlu subarstytos gatvės.
Mane tik kamuoja klausimas: kas atsakingas už stabdžių skysčio slėgio palaikymą sistemoje? Pagrindinio cilindro manžetai? Nes kai nuorinama su ~1bar slėgiu, tai sistemoje juk ir turi likti tam tikras slėgis ar aš kažko nesuprantu? Rytinis purkštukų abratkės matavimas virto dyzeliniu fiasko, tai kartosiu vakare Редагировал rimcius 2019-01-01, 14:51 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2019-01-01, 18:40
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Pakartotinas testas praėjus 5h po paskutinio užvedimo. Ir tada, ir dabar viskas šalta (žiema lauke). Per 120s gavosi sekančiai:
1 ~22ml 2 ~12ml 3 ~16ml 4 ~17ml 5 ~16ml Kaip suprantu, pirmasis purkštukas gadina visą simfoniją... Taip pat atlikau šalto kūrimo aukšto slėgio siurblio testą. Pastarasis veikia gerai: Редагировал rimcius 2019-01-01, 18:40 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Написано 2019-01-01, 19:37
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Na ir antras taip pat po klaustuku, tiek pat kiek ir pirmas tik i apačia, bet šiaip jų nuokrypiai dar nėra tragiški manau i 30proc riba dar įsitektu.
Dėl slėgio, tai pompoje yra manžetų be abejo. Bet nemanau kad jie laiko slėgi sistemoje kaip nespaudi stabdžio. Sistemoje galima sakyti nelieka slėgio, nes kitaip diskas neatstumtu suporto ir perkais. Gerai veikianti suportą, gali praktiškai pirštais įstumti cilindriuką ir gražinti skysti i bakeli per sistemą atgal. Na dėl slėgio tai Dice turetu manau rodyti slėgi, nes ABS bloke yra daviklis slėgio, o jai su DSTC tai turi nuo pagrindinio cilindro iki ABS dar turi 2 slėgio daviklius sistemoje. ----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-01-01, 19:55
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Imant aukščiausią ir žemiausią rodiklį, tai ~45% skirtumo, tai jau ženkliai. Manau pirmąjį tikrai reiktų pakeisti ir tuomet pasižiūrėti kas bei kaip. Procedūra nesudėtinga, tad... Reikia gyvo purkštuko.
Dėl stabdžių, aš neteisingai išsireiškiau: turėjau omeny, kad nuorinus su slėgiu, vis tiek turėtų išlikti minimali įraža, kurią padidinam nuspaudus pedalą. Jeigu pedalo eiga išauga, vadinasi yra oro, stringa suportas, kliūna kaladėlė arba pagrindinio cilindro manžetai nelaiko slėgio... Nieko nepraleidau? ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2019-01-03, 14:50
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Kalenantis variklis - purkštuko problema.
Vietoj pirmojo įdėtas šrotinis (dėkui Rycckai), o vietoj antrojo įdėjau pirmąjį. Ir gavosi įdomi šachmatų tvarka. Kuriasi ženkliai geriau. Dirba labai tolygiai. Per 120s gavosi sekančiai: 1 ~14ml 2 ~20ml 3 ~15ml 4 ~22ml 5 ~15ml P.s. Purkštukai ant karšto išsiima rankom. Su stabdžiais reziume tokia: Vakuumavimas man nepadėjo ir nesvarbu kokia eilės tvarka nusiurbiamas skystis iš suportų. Bet iš esmės skirtumas pasijuto po sekančios procedūros: Ant užgesinto variklio paspaudžiant kelis kartus stabdžių pedalą, kad taptų maksimaliai kietas, pajungiau ~1bar slėgi per stabdžių bakelį ir orinau kiekvieną ašį (dėkui Rycckai už patarimą). Pradėjau nuo priekio išleidžiant skysti iš abiejų suportų vienu metu. Po to tą patį atlikau gale. Kol kas rezultatas labai teigiamas. Редагировал rimcius 2019-01-03, 14:56 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Написано 2019-01-03, 15:48
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Kažkaip labai sudėtingas nuorinimas pasirodė, lygtai neturi volvo problemų su stabdžių nuorinmu ar klystu?
----- ----- |
|
перескочить в форум: |