Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Žeminančios spyruoklės | Pakaba | 1 | 2022-06-02, 19:45 |
V70 I galiniai amortizatoriai | Pakaba | 48 | 2019-09-11, 16:35 |
Spyruoklės | Pakaba | 1 | 2018-07-11, 09:43 |
Nupirkciau xc70 galines spyruokles | Padedam išsirinkti... | 2 | 2018-07-10, 23:43 |
Perku v 440, 460, 480 standartines priekines spyruokles | Perku | 1 | 2018-06-09, 11:03 |
Просмотреть тему -
S80 SPYRUOKLĖS IR AMORTIZATORIAI
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Pakaba
Кто присоединился? 1 Гости
S80 spyruoklės ir amortizatoriai
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-11, 18:48
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
Sveiki visi.
Turiu S80 D5. Ji man atrodo nerealiai minkšta, todėl nelabai stabili rimčiau važiuojant, supa gale sėdinčius (skundžiasi vaikai ir žmona). ( Amortizatoriai geri, tikrinau ). Matyt reikia keisti amortizatorius ir spyruokles. Žinau, kad reikia statyti "KONI" sport arba "BILSTEIN" B6. amortizatorius, bet apie spyruokles nieko gero nežinau. Žinau, kad yra sužemintos, o jos manęs visiškai negundo, nes Lietuvos keliais sužemintom spyruoklėm nelabai tinka važinėti. Prašau patarimo. Kokius amortizatorius rekomenduotumėte, kuriais labiau patenkinti lieka tokie vairuotojai, kaip aš ? Ar įmanoma rasti kietesnes standartinio aukščio spyruokles šiam automobiliui ? Gal tinka nuo kokio kito Volvo modelio, kuriame komplektuojamos kietesnės spyruoklės ? O gal užtektų tik amortizatorius pakeisti, neliečiant spyruoklių ? Ankščiau turėjau 850 T5R, tai ten viskas buvo gerai, kieta, stabilu. ![]() ----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
trulikas |
Написано 2010-11-11, 18:53
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 308 Вступил: 2009-09-13 |
o pas T5R pakaba ne kitokia nei standarto?
----- 99' Toyota Corolla 2,0d universalas 99' Toyota Corolla 2,0d ----- +3706636keturi964 |
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-11, 18:58
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
trulikas @ 2010-11-11, 18:53 rašė: o pas T5R pakaba ne kitokia nei standarto? Ji buvo kitokia, nei standartinė, buvo labai stabili ir pakankamai kieta, tikrai žymiai kietesnė, nei dabartinės S80. Priekinės spyruoklės buvo storesnės, gale buvo "Levelingai" ----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
trulikas |
Написано 2010-11-11, 18:59
|
![]() Город: Vilnius Сообщения: 308 Вступил: 2009-09-13 |
tai i sita volva susidek s80 t5 ar dar kokio pikto volvo pakaba ir turesi ko nori
----- 99' Toyota Corolla 2,0d universalas 99' Toyota Corolla 2,0d ----- +3706636keturi964 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2010-11-11, 19:09
|
|
Kokiu budu buvo tikrinti amortizatoriai? ir kokie rodmenys (procentale)?
----- |
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-11, 19:15
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
O ar tinka ? Todėl ir kausiu, kad nežinau. Nuo kokio modelio konkrečiai ?
----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-11, 19:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
Neriuxs @ 2010-11-11, 19:09 rašė: Kokiu budu buvo tikrinti amortizatoriai? ir kokie rodmenys (procentale)? Priekis 55-57 %, galas 48-50 % Tie kurie tikrino, sakė, kad tai yra labai gerai. O šiaip, tai iš savo praktikos žinau, ką reiškia "parėję" amortikai, pas mane tikrai kitas variantas, nėra to "plaukiojimo", kai lieka auto be amortikų, paprasčiausiai sudėti matyt gamykliniai patys labiausi "Komfort" amortikai ir spyruoklės, man netinka toks važiavimas, todėl ir noriu "kietintis", bet ne "žemintis". Редагировал Zhilwa 2010-11-11, 19:37 ----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
Stulpas |
Написано 2010-11-12, 07:40
|
Город: Vilnius Сообщения: 1756 Вступил: 2007-03-14 |
ratus didesnius ir platesnius uzsidek ir viskas
----- |
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-15, 20:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
Stulpas @ 2010-11-12, 07:40 rašė: ratus didesnius ir platesnius uzsidek ir viskas Nemanau, kad ratai padės. ----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2010-11-15, 20:34
|
|
Spyruokles raudonas ir viskas. Bus kiek kaip nori
![]() ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2010-11-15, 20:34
|
|
Nesupratau,buvau parases posto o jis kazkur pasiklydo,duomenys nera labai geri,greiciau geri
![]() ----- |
|
|
Sturbo |
Написано 2010-11-15, 20:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 65 Вступил: 2010-11-08 |
Tai kad benzo pakaba ikisus auto isvis neaisku kokia gausis,diesel spyruokles(priekis) zymiai kietesnis nei visu benzu vien del variklio svorio gala zinoma galima sudet,bet tik ne prieki
![]() ----- Volvo v70 II 2.5D ,wv vento TD ----- |
|
|
Stulpas |
Написано 2010-11-15, 21:00
|
Город: Vilnius Сообщения: 1756 Вступил: 2007-03-14 |
Zhilwa @ 2010-11-15, 20:26 rašė: Stulpas @ 2010-11-12, 07:40 rašė: ratus didesnius ir platesnius uzsidek ir viskas Nemanau, kad ratai padės. nu pas mane vasariniai R17/50/225 zieminiai R15/205/65 tai su vasariniais kaip ibelsta stovi ,su zieminiais siubuoja visa. ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2010-11-15, 21:02
|
![]() Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Pas mane 2,5D su 205/60 R15, T5 su 205/55 R16 ir skirtumas tikrai akivaizdus.
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2010-11-15, 21:36
|
|
Stabilumo,bet ne minkstumo,as suprantu kad zmogui nepatinka amplitude amortizacijos (perdidele)
----- |
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-16, 09:42
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
gramaz @ 2010-11-15, 20:34 rašė: Spyruokles raudonas ir viskas. Bus kiek kaip nori ![]() Kiek žinau, jos žemintos, maždaug apie 5 cm. sėda mašina. Jei yra raudonos tokios, kurios nežemina, tad dedu iš karto. ----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-16, 09:47
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
Neriuxs @ 2010-11-15, 21:36 rašė: Stabilumo,bet ne minkstumo,as suprantu kad zmogui nepatinka amplitude amortizacijos (perdidele) Amplitudė per didelė, tiksliai, net jei visa šeima skundžiasi, tai matyt tikrai per didelė. ----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
Zhilwa |
Написано 2010-11-16, 09:53
|
Город: Vilnius Сообщения: 15 Вступил: 2010-11-11 |
Stulpas @ 2010-11-15, 21:00 rašė: Zhilwa @ 2010-11-15, 20:26 rašė: Stulpas @ 2010-11-12, 07:40 rašė: ratus didesnius ir platesnius uzsidek ir viskas Nemanau, kad ratai padės. nu pas mane vasariniai R17/50/225 zieminiai R15/205/65 tai su vasariniais kaip ibelsta stovi ,su zieminiais siubuoja visa. Dabar pas mane R16/205/60 žieminės, tai truputi netgi geriau, nei buvo R16/215/55 vasarinės, bet siūbavimas nadingo, tik mažiau mėto po kelią, kadangi siauresnės truputi. Aišku, reikia R17 kitai vasarai dėti, duos savo. Bet pagrindinis klausimas man kyla dėl spyruoklių, kur gauti storesnes, kietesnes, kad nežemintų, nekeltų per aikštai ir tiktų D5 ? ----- Volvo S80 '03 D5 120 KW (143 KW) Prieš tai 850 T5R '96 177 KW ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2010-11-16, 10:00
|
|
Man tik persasi klausimas,kodel jei amortizatoriai geri galima tokia didele amplitude,amortikas "gryztamaji" cikla turi "gesinti" ? Spiruokles tarnauja tik suspaudimo metu (jei jos susedusios,eiga sumazeja ir masina "sudrimba"
![]() ![]() ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2010-11-16, 10:13
|
![]() Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
VADIS rodo 22 spyruoklių numerius, markiruotas 5 skirtingomis spalvomis
![]() ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы