Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Кто присоединился? 2 Гости
Volvo automobiliui tinkami tepalai
|
|
GiedriusYJ |
Написано 2011-07-15, 14:01
|
Город: Kaunas Сообщения: 22 Вступил: 2010-03-18 |
Neriuxs @ 2011-07-15, 02:29 rašė: Sisxtemoje slegi sukelia ne filtras o tepalo siurblys,filtras gali itakoti cirkuliacija ar slegio kritima,"duot duoda,o paimt nebeturi"nes nera cirkuliacijos,ko pasekoje jis deformuojasi (filtras) slegis sulanksto. Sorry nespeju rasyt,rankos putlios klavishai mazi Noriu šiek tiek patikslinti - alyvos siurblys skirtas sukurti alyvos srautą (našumą litrai/minutę). Alyvos slėgis susidaro, kai alyvos srautas yra apribojamas kanaluose, tepimo taškuose ir pan. Tam kad slėgis nepakiltu aukščiau leistinos ribos naudojami redukciniai vožtuvai, kurie atidaro alyvai papildomą kanalą (dažniausiai tiesiogiai į karterį) ir taip sumažina alyvos slėgį. Giedrius ----- Kellys Scarpe Citroen Xantia ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-07-15, 14:06
|
|
Efka @ 2011-07-15, 13:49 rašė: Nu vo galu gale Jau ramu? O dabar siulau pakalbeti apie kompensacijas Neriuxsui uz filtrus ir laika. Kas gincijosi ir prase irodymu, juos gavo. Manau, kad turetu uz tai atlyginti finansine injekcija... Tai butu garbingas veiksmas... p.s. Neriuxs ivardink prasau, kiek kainavo fitrai, ir kiek laiko sugaista. Man labai idomu, kiek vertos "visada abejojanciu" kalbos ir irodymai "del kazkieno tustybes". Sorry, negaliu netyleti... Редагировал 2011-07-15, 14:10 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-07-15, 14:15
|
|
GiedriusYJ @ 2011-07-15, 14:01 rašė: Neriuxs @ 2011-07-15, 02:29 rašė: Sisxtemoje slegi sukelia ne filtras o tepalo siurblys,filtras gali itakoti cirkuliacija ar slegio kritima,"duot duoda,o paimt nebeturi"nes nera cirkuliacijos,ko pasekoje jis deformuojasi (filtras) slegis sulanksto. Sorry nespeju rasyt,rankos putlios klavishai mazi Noriu šiek tiek patikslinti - alyvos siurblys skirtas sukurti alyvos srautą (našumą litrai/minutę). Alyvos slėgis susidaro, kai alyvos srautas yra apribojamas kanaluose, tepimo taškuose ir pan. Tam kad slėgis nepakiltu aukščiau leistinos ribos naudojami redukciniai vožtuvai, kurie atidaro alyvai papildomą kanalą (dažniausiai tiesiogiai į karterį) ir taip sumažina alyvos slėgį. Giedrius Na cia labai jau idomiai gaunasi,pagal poziuri,cirkuliacija sukuria siurblys,jei jo nebutu redukcinis voztuvas nepadarytu slegio,taip kad traktavimas teisingas tik is dalies.... Uzsikisus siurblio tinkleliui redukcinis voztuvas nekompensuoja slegio kritimo... Cia kuriuo rakursu paziuresi Редагировал 2011-07-15, 14:19 ----- |
|
|
GiedriusYJ |
Написано 2011-07-15, 14:22
|
Город: Kaunas Сообщения: 22 Вступил: 2010-03-18 |
Neriuxs @ 2011-07-15, 16:15 rašė: GiedriusYJ @ 2011-07-15, 14:01 rašė: Neriuxs @ 2011-07-15, 02:29 rašė: Sisxtemoje slegi sukelia ne filtras o tepalo siurblys,filtras gali itakoti cirkuliacija ar slegio kritima,"duot duoda,o paimt nebeturi"nes nera cirkuliacijos,ko pasekoje jis deformuojasi (filtras) slegis sulanksto. Sorry nespeju rasyt,rankos putlios klavishai mazi Noriu šiek tiek patikslinti - alyvos siurblys skirtas sukurti alyvos srautą (našumą litrai/minutę). Alyvos slėgis susidaro, kai alyvos srautas yra apribojamas kanaluose, tepimo taškuose ir pan. Tam kad slėgis nepakiltu aukščiau leistinos ribos naudojami redukciniai vožtuvai, kurie atidaro alyvai papildomą kanalą (dažniausiai tiesiogiai į karterį) ir taip sumažina alyvos slėgį. Giedrius Na cia labai jau idomiai gaunasi,pagal poziuri,cirkuliacija sukuria siurblys,jei jo nebutu redukcinis voztuvas nepadarytu slegio,taip kad traktavimas teisingas tik is dalies.... Tiesą sakant Neriux neteisingai traktuoji visą hidraulinę sistemą. Redukcinis vožtuvas slėgio nesukelia! Jis slėgį sumažina, kai slėgis sistemoje pasiekia leistiną ribą. Jei domina tikslesnė informacija apie hidraulinių sistemų veikimą - rašyk i PM ir suteiksiu visą informaciją (kol kas turiu tik angliškai. Gal neužilgo turėasiu ir kitomis kalbomis, bet kaip žinia vertėjai neskubs...). Tokiais "dviejų piliečių ginčais" neverta apkrauti forumo. Giedrius Редагировал GiedriusYJ 2011-07-15, 14:22 ----- Kellys Scarpe Citroen Xantia ----- |
|
|
aaaandruna |
Написано 2011-07-15, 22:49
|
Город: kaunas Сообщения: 133 Вступил: 2010-11-08 |
atsiprasau , kad visko nedaskaites parasisiu , nuo kada filtron skaitosi gera firma ??? niekad nedejau , net i savo golfa trece , kurem viskas dzin , o apie volvo tai net patiliu , gail sumoketi 15- 20 lt daugiau ir miegoti ramiai bent jau as taip manau , ir atsiprasau jai ka busiu izeides
Редагировал aaaandruna 2011-07-15, 22:50 ----- norai s80 d5 ----- Kompiuterine diagnostika. Visoms masinoms DICE , LAUNCH X-431 ,VAG-COM, STAR DIAGNOSIS, OP-COM . KAUNAS aandruna@gmail.com +37062035434-omnitel |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-07-15, 22:52
|
|
O kas cia sake kad gera premium gaminys?????
Anaiptol buvo minima kad tai economines klases produktas.... Uzbegi uz akiu ponaiti Редагировал 2011-07-15, 22:53 ----- |
|
|
aaaandruna |
Написано 2011-07-15, 23:53
|
Город: kaunas Сообщения: 133 Вступил: 2010-11-08 |
Neriuxs @ 2011-07-15, 22:52 rašė: O kas cia sake kad gera premium gaminys????? Anaiptol buvo minima kad tai economines klases produktas.... Uzbegi uz akiu ponaiti ----- norai s80 d5 ----- Kompiuterine diagnostika. Visoms masinoms DICE , LAUNCH X-431 ,VAG-COM, STAR DIAGNOSIS, OP-COM . KAUNAS aandruna@gmail.com +37062035434-omnitel |
|
|
Edvakas |
Написано 2011-07-16, 19:06
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
----- ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-07-16, 19:36
|
|
Matushka Rosija,galimi tokie variantai ir pas mus....
Panasiai kaip su Filtrono filtru,plagiatas.... Kazkada zinojau pilieti kuris ant kaciu-sunu konservu klijuodavo etiketes Jautiena ir varydavo i Rusija ----- |
|
|
Efka |
Написано 2011-07-16, 19:37
|
Город: Kaunas Сообщения: 2289 Вступил: 2007-10-16 |
Edvakas @ 2011-07-16, 19:06 rašė: http://www.2112.r...3726- Kadangi rusiskai nesuprantu papasakok jei gali kas ten mazdaug, nes is fotkiu atrodo kad castrol pavirto i smala ----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-07-16, 19:40
|
|
nevien Castrol,daugelis gamintoju,esme ta kad Rusijoje platinamu tepalu ir tu paciu tepalu prekiaujamu USA kokybe skiriasi.Gal kada bus proga padaryti bandyma,reiktu tik donora rasti su uzkaltu motoru,perrinkti visa ir pameginti padaryti kazka panasaus.
----- |
|
|
Efka |
Написано 2011-07-16, 19:41
|
Город: Kaunas Сообщения: 2289 Вступил: 2007-10-16 |
Idomu ka rasciau pas save nulupes karterio dangteli ir galva
----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-07-16, 20:24
|
|
Galvos lupti nebutina,uztenka nuimti dangteli,po galva rasi suodziu ir nuodeguliu,bet cia gali buti ne tik tepalu pasekmes bet ir kuro.Daugiausiai brudo karteryje ir galvoje po dangteliu....
----- |
|
|
Efka |
Написано 2011-07-16, 20:29
|
Город: Kaunas Сообщения: 2289 Вступил: 2007-10-16 |
Neriuxs @ 2011-07-16, 20:24 rašė: Galvos lupti nebutina,uztenka nuimti dangteli,po galva rasi suodziu ir nuodeguliu,bet cia gali buti ne tik tepalu pasekmes bet ir kuro.Daugiausiai brudo karteryje ir galvoje po dangteliu.... Karteris gali but pilnas koses itariu, nes alsuoklis jau karta keistas pries pora metu keiciau, ir tepalu atrodo nesusipila tiek kiek priklausytu pagal vadi Daugiau nei puslitrio skirtumas ----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-07-18, 21:23
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Apeiron @ 2011-07-13, 17:37 rašė: Internete randu prie tokius žymėjimus, kurie susiję su tepalais VDS-2, VDS-3, VDS-4 , bet nerandu jų reikšmės.. Čia apie sunkvežimiams skirtus tepalus. VDS - tai Volvo Drain Specification. Skaičiukas reiškia generaciją. Tai reiškia, kad variklinė alyva yra praėjusi testus pagal Volvo Powertrain paruoštą metodiką. Visi pagrindiniai sunkvežimių gamintojai turi analogiškas metodikas. Ant daugumos variklinių alyvų etikečių rasite žymejimus pvz. MAN XX.XXX, VDS-X, MB XXXX. Volvo Trucks varikliuose nadojant alyvą su rekomenduojama VDS specifikacija, keitimo intervalas yra toks, koks nurodytas konkrečiam sunkvežimiui. naudojant alyvą su žingsniu ankstesne generacija (pvz. vietoje VDS-4 pilant VDS-3) keitimo intervalas mažinamas trečdaliu; naudojant kitokią alyvą - intervalas mažinamas per pusę. Beje sunkvežimiams alyvos keitimo intervalas priklauso ir nuo naudojamo dyzelino - priklausomai nuo sieros ir biodyzelino kiekio sudėtyje. Dar nespėjau temos perskaityti iki galo, tai gal kas nors jau ir išsakė nuomonę dėl SAE specifikacijų. (Na tuomet sorry už pasikartojimą) Labai retai gamintojas rekomenduoja tik vieną vienintelę SAE specifikaciją, pvz tik 0W30. Netgi tokiu atveju visada yra norodoma keletas alternatyvų su nuorodomis kokiame aplinkos temperatūros diapazone ją rekomenduojama naudoti. Tiesiog 0W30 yra universaliausias visoms klimatinėms zonoms. Kas liečia gamintoją - tai yra kiekvieno asmeninis pasirinkimas ir pasitikėjimas prekės ženklu (Prekės ženklo nereiktų painioti su pardavėjo veidu ). Čia lygiai tas pats kaip renkantis automobilį - vienam patinka SAAB, kitam VOLVO, trečiam VW. Редагировал ArturasJo 2011-07-18, 21:31 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Rollandas |
Написано 2011-07-19, 15:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 1032 Вступил: 2007-05-04 |
30k km nekeisti tepalai:
вигатель этого автомобиля BMW проехал 30 000 километров без замены масла Редагировал Rollandas 2011-07-19, 15:08 ----- VOLVO V70 2.5TDi AT ----- |
|
|
andrag |
Написано 2011-07-24, 20:27
|
Город: Vilnius Сообщения: 26 Вступил: 2011-06-30 |
Ka galvojat apie XADO tepalus ir variklio priedus?
----- volvo 850 gle 2.0l 20v benzas ----- |
|
|
Oras |
Написано 2011-07-24, 21:11
|
Город: Vilnius Сообщения: 1287 Вступил: 2009-10-26 |
Girdeta is isbandziusiu, jog priedai veikia. Na, ne visoms dalims...
----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-07-24, 21:17
|
|
"Daktaras" ar "medus" ir veikia,tik mano galva tai trumpalaike iseitis...
----- |
|
|
Johny |
Написано 2011-07-24, 21:27
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Priedai Xado geri, bet tepalas tai brudas...
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
перескочить в форум: |